Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager

Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.

Jobbet: 
 
• Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark 
• Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer.  
• Salg af den brede IT produktportefølje.  
• Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur.  
 
Hvem er du:  
 
• Du er drevet af at nå dine mål.  
• Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes.  
• Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen.  
• Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering.  
 
Det tilbyder vi:  
 
• Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft.  
• At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen.  
• Mulighed for personlig udvikling i mange retninger.  
• Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder.  
• At blive en del af en god salgskultur.  
• Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer.  
 
Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger.  
 
Om Descom:  
Descom A/S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A/S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer.  
I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder.  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329938577Phoenix-408bfd4712019-01-08T16:06:25.270Account ManagerVi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.
Jobbet: 
 
• Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark 
• Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer.  
• Salg af den brede IT produktportefølje.  
• Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur.  
 
Hvem er du:  
 
• Du er drevet af at nå dine mål.  
• Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes.  
• Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen.  
• Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering.  
 
Det tilbyder vi:  
 
• Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft.  
• At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen.  
• Mulighed for personlig udvikling i mange retninger.  
• Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder.  
• At blive en del af en god salgskultur.  
• Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer.  
 
Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger.  
 
Om Descom:  
Descom A/S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A/S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer.  
I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder.  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 
 
 
 
2019-03-09T15:55:16.277 Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.Jobbet: • Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark • Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer. • Salg af den brede IT produktportefølje. • Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur. Hvem er du: • Du er drevet af at nå dine mål. • Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes. • Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen. • Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering. Det tilbyder vi: • Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft. • At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen. • Mulighed for personlig udvikling i mange retninger. • Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder. • At blive en del af en god salgskultur. • Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer. Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger. Om Descom: Descom A S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer. I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!10Phoenix408bfd47101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1439&ProjectId=143706&DepartmentId=19992&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3430804Descom11Brydehusvej 302750BallerupDKDanmarkORS/408bfd47_logo.pngORS/Small/408bfd47_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent690265DedikationSpecialpakke 11437060011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du en fagligt stærk Account Manager?12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg360001792thomas@dedikation.dkDKDanmarkDKDanmark330003038Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skolerRobot Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne. Medarbejdervideo Wizkids Konference 2018 Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler. I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer. Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer. Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Salg af nye og eksisterende løsninger Kunderelationer og kundepleje Opsøgende salg og mødebooking Rådgivning om vores produkter Afvikling af messer Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer. Vi forestiller os, at du er: God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk) Struktureret En teamplayer Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg) Det er desuden en fordel, hvis du: Har erfaring med G Suite for Education Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer Vi tilbyder: Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning) Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via Ansøg nu -knappen. Ansøgningsfrist: 1. maj 2019. Stillingstype: Salgskonsulent. Lokation: Jylland Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Wizkids A S Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding.

 

Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne.

 

Medarbejdervideo

Wizkids Konference 2018

 

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland/Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler.

 

I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer.

 

Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer.

Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af nye og eksisterende løsninger
  • Kunderelationer og kundepleje
  • Opsøgende salg og mødebooking
  • Rådgivning om vores produkter
  • Afvikling af messer

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer.

 

Vi forestiller os, at du er:

  • God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber
  • Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig
  • Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk)
  • Struktureret
  • En teamplayer
  • Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg)

 

Det er desuden en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med G Suite for Education
  • Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer

 

Vi tilbyder:

  • Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning)
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning
  • Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere

 

Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via "Ansøg nu"-knappen.

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019.

Stillingstype: Salgskonsulent.

Lokation: Jylland – Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Wizkids A/S  

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

 

WIZKIDS A/SKolding2019-04-08T00:00:002019-05-01T00:00:00
330005750Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skolerRobot Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne. www.youtube.com watch?v dmhHabQA4Bk www.youtube.com watch?v TBKke-H0D_I Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler. I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer. Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer. Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Salg af nye og eksisterende løsninger Kunderelationer og kundepleje Opsøgende salg og mødebooking Rådgivning om vores produkter Afvikling af messer Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer. Vi forestiller os, at du er: God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk) Struktureret En teamplayer Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg) Det er desuden en fordel, hvis du: Har erfaring med G Suite for Education Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer Vi tilbyder: Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning) Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via Ansøg nu -knappen. Ansøgningsfrist: 1. maj 2019. Stillingstype: Salgskonsulent. Lokation: Jylland Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Wizkids A S Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding.

 

Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne.

 

www.youtube.com/watch?v=dmhHabQA4Bk

 

www.youtube.com/watch?v=TBKke-H0D_I

 

 

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland/Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler.

I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer.

Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer.

Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af nye og eksisterende løsninger
  • Kunderelationer og kundepleje
  • Opsøgende salg og mødebooking
  • Rådgivning om vores produkter
  • Afvikling af messer

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer.

 

Vi forestiller os, at du er:

  • God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber
  • Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig
  • Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk)
  • Struktureret
  • En teamplayer
  • Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg)

 

Det er desuden en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med G Suite for Education
  • Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer

 

Vi tilbyder:

  • Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning)
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning
  • Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere

 

Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via "Ansøg nu"-knappen.

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019.

Stillingstype: Salgskonsulent.

Lokation: Jylland – Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Wizkids A/S  

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

WIZKIDS A/SKolding2019-04-11T00:00:002019-05-01T00:00:00
330008145Account Manager Mobilsikring / Mobile Gate SecurityBasic I forbindelse at KIBO Sikring vækster på mobilsikring, er vi nu på udkig efter endnu en person, som har indgående forretningsforståelse, er forhandlingsvant, og tør at gå efter ordren. Helt afgørende er det dog, at du er selvstartende, kender vigtigheden af et solidt netværk, og er struktureret. Som sælger er du konkurrencemindet og vant til at arbejde i et resultatorienteret miljø. Er du sælger af natur, med erfaring indenfor sikringsbranchen, forhandlingsvant og går du efter at lukke ordren? Så er du måske den kandidat vi er på udkig efter! Om Jobbet: Du vil selvstændigt stå for planlægning og besøg hos nye kunder med henblik på udlejning af mobilsikring i forbindelse med nedbrud på den fysiske sikring hos højrisikovirksomheder samt midlertidig sikring af events. Om dig: Det er vigtigt at du er selvstartende, ved hvor vigtigt det er at vedligeholde ens netværk, derudover er du resultatorienteret og trives i et miljø der afspejler dette. I flere sammenhænge vil du blive tvunget til at skulle prioritere i pressede situationer, hvorfor du skal være sikker og klar når du foretaget beslutninger. Du kan nikke ja til: Målrettet Energisk Har gode IT-færdigheder og er god til tal Kan tale og skrive engelsk på højt niveau Veludviklet netværk indenfor B2B Hvis du kommer med baggrund fra enten Politiet eller Forsvaret vil dette være en fordel. Løn og ansættelse: Vi tilbyder en attraktiv og spændende stilling i en af branchens største og førende virksomheder, hvor du samarbejder med kompetente og specialiserede kolleger i et dynamisk og moderne miljø. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller info@dedikation.dk Om KIBO: KIBO Sikring projekterer, installerer og servicerer små og store løsninger inden for mekanisk sikring, elektronisk overvågning samt brandsikring. Med 136 medarbejdere fordelt på fire lokationer i landet er KIBO Sikring dedikeret til at skabe trygge rammer om liv og værdier hos virksomheder, kommuner og statslige institutioner alle med vidt forskellige risikoprofiler. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!I forbindelse at KIBO Sikring vækster på mobilsikring, er vi nu på udkig efter endnu en person, som har indgående forretningsforståelse, er forhandlingsvant, og tør at gå efter ordren. Helt afgørende er det dog, at du er selvstartende, kender vigtigheden af et solidt netværk, og er struktureret. Som sælger er du konkurrencemindet og vant til at arbejde i et resultatorienteret miljø. Er du sælger af natur, med erfaring indenfor sikringsbranchen, forhandlingsvant og går du efter at lukke ordren? Så er du måske den kandidat vi er på udkig efter!
Om Jobbet: 
Du vil selvstændigt stå for planlægning og besøg hos nye kunder med henblik på udlejning af mobilsikring i forbindelse med nedbrud på den fysiske sikring hos højrisikovirksomheder samt midlertidig sikring af events. 
 
Om dig: 
Det er vigtigt at du er selvstartende, ved hvor vigtigt det er at vedligeholde ens netværk, derudover er du resultatorienteret og trives i et miljø der afspejler dette. I flere sammenhænge vil du blive tvunget til at skulle prioritere i pressede situationer, hvorfor du skal være sikker og klar – når du foretaget beslutninger.  
 
Du kan nikke ja til: 
  • Målrettet 
  • Energisk 
  • Har gode IT-færdigheder og er god til tal 
  • Kan tale og skrive engelsk på højt niveau 
  • Veludviklet netværk indenfor B2B 
 
Hvis du kommer med baggrund fra enten Politiet eller Forsvaret vil dette være en fordel. 
 
Løn og ansættelse:  
Vi tilbyder en attraktiv og spændende stilling i en af branchens største og førende virksomheder, hvor du samarbejder med kompetente og specialiserede kolleger i et dynamisk og moderne miljø.  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller info@dedikation.dk   
 
 
Om KIBO:  
KIBO Sikring projekterer, installerer og servicerer små og store løsninger inden for mekanisk sikring, elektronisk overvågning samt brandsikring. Med 136 medarbejdere fordelt på fire lokationer i landet er KIBO Sikring dedikeret til at skabe trygge rammer om liv og værdier hos virksomheder, kommuner og statslige institutioner – alle med vidt forskellige risikoprofiler.  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  

ORS/Small/af55ae77_logo.pngKIBO SikringHavdrup2019-04-16T03:00:02.0632019-05-21T00:00:00
330006003Resultatorienteret Account Manager til digitalt markedProfile Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
ORS/Small/2588b586_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-04-11T18:06:27.3972019-05-26T00:00:00
330002509ACCOUNT MANAGERRobot Vil du være en del af et dynamisk hold, hvor der er kort til beslutningerne, frihed under ansvar og stærke produkter? Virksomhedsbeskrivelse:Bennike Wander A S er en privatejet dansk handels- og ingeniørvirksomhed grundlagt i 1978, med rødderne dybt forankret i dansk industri. Virksomheden beskæftiger sig med teknisk salg af el automatikkomponenter fra nogle af verdens førende producenter.I et tæt samarbejde med kunder og leverandører skaber virksomheden de optimale løsninger. Bennike Wander A S er velkonsolideret med mere end 40 år på markedet og beskæftiger 5 medarbejdere. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Du vil få en rigtig spændende stilling, hvor du får salgs- og produktansvar for egne produktområder inden for styrings automatik, sensorer og maskinsikkerhed. Du får naturligvis en grundig produkttræning, såvel internt som eksternt, og har du brug for yderligere viden og teknisk sparring, så står dine kollegaer altid parat. Du har i dagligdagen fokus på at rådgive virksomhedens mange eksisterende kunder beliggende i hele landet, samt på det opsøgende salg. Du kommer til at rådgive og vejlede omkring produkterne og deres muligheder. Denne opgave udgør en vigtig del af jobbet, hvorfor du har din faste gang på kontoret. Du skal forvente rejseaktivitet i både ind- og udland, og du skal deltage på udstillinger, så du får i alt ca. 30 rejsedage om året. Egenskaber:Du trives med at gøre en forskel for kunderne. Du sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Du kender til vigtigheden af at være en del af et mindre team, hvor personlig kontakt, faglige viden og branchekendskab gør forskellen. Du er udadvendt og engageret. Du fungerer bedst, når der er plads til at være proaktiv, og hvor der er kort til beslutningerne. Du vil have ansvar, og du holder dig orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er god til at kommunikere og til at begå dig på alle niveauer. Du tilbydes:Du tilbydes at blive en del af et dynamisk, uhøjtidelig arbejdsmiljø, hvor man arbejder i gensidig respekt og med godt humør. Alle formår både at arbejde selvstændigt, men også at løfte i flok med det fælles mål for øje, at kundeservice altid skal være i fokus. Firmaets motto er: Vores dagligdag er Kvalitet, Sikkerhed og Service. Sprogkundskaber IT:Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Har du kendskab til tysk og eller svensk vil det være en fordel, uden at det er et krav. Herudover er du rutineret bruger af IT. Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pension, firmabil og sundhedsordning m.v. Erhvervserfaring:Du har god erfaring med salg af el og automatikkomponenter til industrien. Uddannelser:Vi forventer, at du har en el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund, men mulighederne er flere, da erfaring og lysten til en sådan stilling vil være afgørende.

Vil du være en del af et dynamisk hold, hvor der er kort til beslutningerne, frihed under ansvar og stærke produkter?

Virksomhedsbeskrivelse:
Bennike + Wander A/S er en privatejet dansk handels- og ingeniørvirksomhed grundlagt i 1978, med rødderne dybt forankret i dansk industri. Virksomheden beskæftiger sig med teknisk salg af el & automatikkomponenter fra nogle af verdens førende producenter.

I et tæt samarbejde med kunder og leverandører skaber virksomheden de optimale løsninger. Bennike + Wander A/S er velkonsolideret med mere end 40 år på markedet og beskæftiger 5 medarbejdere. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. 

Stillingsbeskrivelse:
Du vil få en rigtig spændende stilling, hvor du får salgs- og produktansvar for egne produktområder inden for styrings automatik, sensorer og maskinsikkerhed. Du får naturligvis en grundig produkttræning, såvel internt som eksternt, og har du brug for yderligere viden og teknisk sparring, så står dine kollegaer altid parat. Du har i dagligdagen fokus på at rådgive virksomhedens mange eksisterende kunder beliggende i hele landet, samt på det opsøgende salg. Du kommer til at rådgive og vejlede omkring produkterne og deres muligheder. Denne opgave udgør en vigtig del af jobbet, hvorfor du har din faste gang på kontoret. Du skal forvente rejseaktivitet i både ind- og udland, og du skal deltage på udstillinger, så du får i alt ca. 30 rejsedage om året.

Egenskaber:
Du trives med at gøre en forskel for kunderne. Du sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Du kender til vigtigheden af at være en del af et mindre team, hvor personlig kontakt, faglige viden og branchekendskab gør forskellen. 

Du er udadvendt og engageret. Du fungerer bedst, når der er plads til at være proaktiv, og hvor der er kort til beslutningerne. 

Du vil have ansvar, og du holder dig orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er god til at kommunikere og til at begå dig på alle niveauer.

Du tilbydes:
Du tilbydes at blive en del af et dynamisk, uhøjtidelig arbejdsmiljø, hvor man arbejder i gensidig respekt og med godt humør. Alle formår både at arbejde selvstændigt, men også at løfte i flok med det fælles mål for øje, at kundeservice altid skal være i fokus. 

Firmaets motto er: Vores dagligdag er Kvalitet, Sikkerhed og Service. 

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Har du kendskab til tysk og/eller svensk vil det være en fordel, uden at det er et krav. Herudover er du rutineret bruger af IT.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pension, firmabil og sundhedsordning m.v.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af el og automatikkomponenter til industrien.

Uddannelser:
Vi forventer, at du har en el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund, men mulighederne er flere, da erfaring og lysten til en sådan stilling vil være afgørende.

PROFILPARTNERS ApSGreve2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skoler

WIZKIDS A/S

Kolding
Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skoler

WIZKIDS A/S

Kolding
Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til or...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Account Manager Mobilsikring / Mobile Gate Security

KIBO Sikring

Havdrup
I forbindelse at KIBO Sikring vækster på mobilsikring, er vi nu på udkig efter endnu en person, som har indgående forretningsforståelse, er forhandlingsvant, og tør at gå efter ordren. Helt afgørende er det dog, at du er selvstartende, kender vigtig...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:21. maj 2019

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

FK Distribution A/S

Taastrup
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

ACCOUNT MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Greve
Vil du være en del af et dynamisk hold, hvor der er kort til beslutningerne, frihed under ansvar og stærke produkter? Virksomhedsbeskrivelse:Bennike Wander A S er en privatejet dansk handels- og ingeniørvirksomhed grundlagt i 1978, med rødderne dybt...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019