Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Account Manager

Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.

Jobbet: 
 
• Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark 
• Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer.  
• Salg af den brede IT produktportefølje.  
• Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur.  
 
Hvem er du:  
 
• Du er drevet af at nå dine mål.  
• Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes.  
• Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen.  
• Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering.  
 
Det tilbyder vi:  
 
• Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft.  
• At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen.  
• Mulighed for personlig udvikling i mange retninger.  
• Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder.  
• At blive en del af en god salgskultur.  
• Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer.  
 
Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger.  
 
Om Descom:  
Descom A/S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A/S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer.  
I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder.  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329938577Phoenix-408bfd4712019-01-08T16:06:25.270Account ManagerVi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.
Jobbet: 
 
• Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark 
• Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer.  
• Salg af den brede IT produktportefølje.  
• Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur.  
 
Hvem er du:  
 
• Du er drevet af at nå dine mål.  
• Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes.  
• Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen.  
• Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering.  
 
Det tilbyder vi:  
 
• Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft.  
• At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen.  
• Mulighed for personlig udvikling i mange retninger.  
• Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder.  
• At blive en del af en god salgskultur.  
• Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer.  
 
Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger.  
 
Om Descom:  
Descom A/S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A/S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer.  
I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder.  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 
 
 
 
2019-03-09T15:55:16.277 Vi søger en passioneret salgskompetence med IT brancheerfaring, der er motiveret af en tydelig strategi og ambitionen om at skabe værdi for vores kunder. Du skal være comittet til excellence, og have mod til at udfordre dine kunder, dine kollegaer for at skabe udvikling og vækst.Jobbet: • Ansvarlig for at drive og videreudvikle Enterprise segmentet i hele Danmark • Opbygning og vedligeholdelse af strategiske relationer. • Salg af den brede IT produktportefølje. • Professionel rådgivning inden for print, toner, hardware, software og infrastruktur. Hvem er du: • Du er drevet af at nå dine mål. • Du arbejder hårdt for at opnå succes, og du ved, hvad der kræves for at få succes. • Du har nogle års erfaring med telesalg og kørende salg inden for IT branchen. • Struktureret nok til at arbejde seriøst med CRM, pipeline og rapportering. Det tilbyder vi: • Attraktiv løn efter kvalifikationer og bonus uden loft. • At blive en del af et dynamisk team hvor vi har det godt sammen. • Mulighed for personlig udvikling i mange retninger. • Uanede muligheder for forretning og afvekslende kunder. • At blive en del af en god salgskultur. • Sociale arrangementer, frokostordning og salgskonkurrencer. Du bliver en del af en virksomhed i vækst og med individuel sparring. At udvikle dig såvel personligt, som fagligt er en vigtig del af vores virksomhed. Ved daglige opfølgninger, coaching samt diverse salgsværktøjer, hjælper vi dig på vej til vores fælles målsætninger. Om Descom: Descom A S er en af Danmarks førende it leverandører med et stort og bredt udvalg inden for alle de kendtes kvalitetsmærker. Vi er full-service leverandør inden for hardware, software, serviceydelser, supplies og ergonomi mm. Vores forretningskoncept er enkelt. Descom A S ønsker altid at fremstå som en af Danmarks bedste it-leverandør med den bedste service, det største produktsortiment med den rigtige pris og med de rigtige kompetencer. I et marked med kraftig udvikling er det vigtigt, at du som kunde vælger en leverandør som har forståelse for dine behov, og som kan vejlede og hjælpe i et centralt tæt samarbejde. Vi er mere end 30 talentfulde medarbejdere, erfarne eksperter, inden for vores område. Vi arbejder i et fagligt miljø og brænder for at levere værdiskabende resultater og ydelser til vores kunder. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen at skrive til DEDIKATION på kontakt@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!10Phoenix408bfd47101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1439&ProjectId=143706&DepartmentId=19992&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3430804Descom11Brydehusvej 302750BallerupDKDanmarkORS/408bfd47_logo.pngORS/Small/408bfd47_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent690265DedikationSpecialpakke 11437060011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=408bfd47&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgAccount Manager12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg360001792thomas@dedikation.dkDKDanmarkDKDanmark330084122Services Account ExecutiveRobot Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their transformation journeys to become digital businesses. As our new Services Account Executive you will develop and close opportunities that deliver industry-aligned digital transformation solutions and enable these customer outcomes. Responsibilities Microsoft Services Account Leadership Leading account planning for the Microsoft Services account-aligned team, leveraging the sales plays to address your customer s needs Working with the Enterprise Commercial Account Executive to ensure that Microsoft Services planning is integral to the overall Account Plan and Enterprise Operating Unit strategy Execution Qualifying, driving and closing opportunities to accelerate customer digital transformation Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and or orchestrating sales and delivery success Meeting or exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools Qualifications Proven technology-related solution sales and or consulting experience and track record of success in consistently meeting or exceeding sales targets, with an ability to execute sales methods, processes and tools Proven ability to engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers Proven ability to inspire and influence internal stakeholders across the organization Proven industry knowledge and depth, ideally with experience in multiple sectors and industries and ability to create a case for customer change, translating Enterprise Services solutions into customer business Impact and articulating industry subject matter expertise and position end to end lifecycle customer solutions Deal orchestration ability to ensure success through effective collaboration and communication with virtual teams leveraging people, processes and tools effectively to accelerate deal velocity

Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company’s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their transformation journeys to become digital businesses.  

As our new Services Account Executive you will develop and close opportunities that deliver industry-aligned digital transformation solutions and enable these customer outcomes.

Responsibilities

Microsoft Services Account Leadership

 

  • Leading account planning for the Microsoft Services account-aligned team, leveraging the sales plays to address your customer’s needs
  • Working with the Enterprise Commercial Account Executive to ensure that Microsoft Services planning is integral to the overall Account Plan and Enterprise Operating Unit strategy 

Execution 

  • Qualifying, driving and closing opportunities to accelerate customer digital transformation
  • Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and/or orchestrating sales and delivery success
  • Meeting or exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools

Qualifications

  • Proven technology-related solution sales and/or consulting experience and track record of success in consistently meeting or exceeding sales targets, with an ability to execute sales methods, processes and tools
  • Proven ability to engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers
  • Proven ability to inspire and influence internal stakeholders across the organization
  • Proven industry knowledge and depth, ideally with experience in multiple sectors and industries and ability to create a case for customer change, translating Enterprise Services solutions into customer business Impact and articulating industry subject matter expertise and position end to end lifecycle customer solutions
  • Deal orchestration ability to ensure success through effective collaboration and communication with virtual teams leveraging people, processes and tools effectively to accelerate deal velocity
MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-09-30T00:00:002019-10-28T00:00:00
330099753Business Account Manager (deltid)Robot Brænder du for salg og service over telefon? Og bliver du motiveret af at skabe og pleje din egen kundeportefølje? Bliv en del af en startup-virksomhed i vækst Vi leder lige nu efter et hold Business Account Managers (deltid), der hver især skal opbygge og vedligeholde deres egen kundeportefølje og hjælpe os med at få den mest komplette jobannonce- og rekrutteringsplatform på landkortet! Hvem og hvad er 360job? Vi er en startup-virksomhed, der har udviklet en ny og tidssvarende jobannonce- og rekrutteringsplatform 360job. Vores formål er at sikre virksomheder de bedste match samtidig med, at de optimerer deres rekrutteringsproces. Vi ønsker samtidig at give ansøgere en bedre ansøgningsproces, der sikrer dem, at de finder den rigtige arbejdsplads. 360job er den eneste rekrutteringsløsning på markedet, hvor man kan samle hele rekrutteringen t sted. Det er n platform, hvor man både kan oprette, håndtere og eksponere jobannoncer samt håndtere og administrere hele rekrutteringsprocessen. 360job indeholder et Applicant Tracking System (ATS), der indsamler og håndterer alle ansøgere og kan screene og sortere dem på baggrund af deres kompetencer, personlighed og kulturprofil. Herefter kan alle ansøgere håndteres direkte i systemet, fx sende dem videre til samtale, sende dem afslag og ansætte dem. Man kan også sende opgaver til udvalgte ansøgere gennem systemets Job ChallengeTM. Vi lancerede første version af systemet i foråret 2019 og står nu klar med version 2.0. Vil du med på rejsen? Hvad går jobbet ud på? Da vores primære målgruppe er virksomheder (B2B), er det vigtigt at skabe og vedligeholde gode relationer med kunderne. Som Business Account Manager får du din egen kundeportefølje med virksomheder, der skal rådgives og serviceres omkring relevansen af vores produkter. Du skal altså lave behovsafdækning, produktpræsentation og vedligeholdende salg for dine kunder. Din kundeportefølje bliver dit ansvar og skal løbende udvikles og vedligeholdes. Din rolle kan derfor også udvikle sig i takt med din performance. Vi skal nok sørge for at klæde dig på til rollen og sikre, at dine kompentencer vokser med opgaven. Men du er ikke alene - du arbejder sammen med et team, der har samme målsætninger som dig. Hvad søger vi? Vi søger 3-4 personer, der er energiske, serviceorienterede, motiveres af at skabe resultater og har et positivt mindset. Du skal kunne tale med alle slags mennesker og kunne forstå deres situation og hjælpe dem med at finde den løsning, der passer til deres behov. Det er kræver, at du har gå på mod og viljen til sejr. Du har måske erfaring med telemarketing eller salg, men det er ikke en forudsætning. Det vigtigste er, at du kan arbejde med målsætninger. Arbejdstiden er 15-20 timer om ugen og ligger inden for kontortid (9-17) med mulighed for at arbejde hjemmefra. Det aftales i teamet, hvilke dage på ugen man kan arbejde, og det kan derfor nemt tilpasset et evt. studie. Vi tilbyder en god grundløn med bonus. I vil blive en del af et team, hvor der er plads til smil, humor og uhøjtidelig stemning, som i sidste ende medvirker til et godt arbejdsmiljø. Vi trives godt i sociale sammenhænge med hinanden og har derfor et godt team både på og uden for arbejdet. Jobbet er med start hurtigst muligt. Lyder det som et perfekt job for dig? Så send din ansøgning allerede idag. Vi holder løbende samtaler. Er I flere, der gerne vil søge sammen? Vi er meget åbne overfor, at I kan være flere personer, der gerne vil søge sammen, hvis I kender hinancen og ved, at I arbejder godt sammen. Er dette tilfældet, bedes I alle søge jobbet. I kan herefter skrive en mail til info@360job.dk, hvor I fortæller, hvem I søger sammen med og uddbyb her gerne, hvorfor I mener, at I vil være et godt team. Søger du FULDTID? Hvis du gerne vil arbejde fuldtid, så søger vi også fuldtidsansatte til samme stilling. Hvis du vil arbejde fuldtid, så søg i stedet jobbet her. Ønsker du nærmere informationer om jobbet er du velkommen til at kontakte os på 77 77 40 11 eller sende os en mail på info@360job.dk.

Brænder du for salg og service over telefon? Og bliver du motiveret af at skabe og pleje din egen kundeportefølje? Bliv en del af en startup-virksomhed i vækst

Vi leder lige nu efter et hold Business Account Managers (deltid), der hver især skal opbygge og vedligeholde deres egen kundeportefølje og hjælpe os med at få den mest komplette jobannonce- og rekrutteringsplatform på landkortet!

Hvem og hvad er 360job?

Vi er en startup-virksomhed, der har udviklet en ny og tidssvarende jobannonce- og rekrutteringsplatform; 360job. Vores formål er at sikre virksomheder de bedste match samtidig med, at de optimerer deres rekrutteringsproces. Vi ønsker samtidig at give ansøgere en bedre ansøgningsproces, der sikrer dem, at de finder den rigtige arbejdsplads. 

360job er den eneste rekrutteringsløsning på markedet, hvor man kan samle hele rekrutteringen ét sted. Det er én platform, hvor man både kan oprette, håndtere og eksponere jobannoncer samt håndtere og administrere hele rekrutteringsprocessen. 360job indeholder et Applicant Tracking System (ATS), der indsamler og håndterer alle ansøgere og kan screene og sortere dem på baggrund af deres kompetencer, personlighed og kulturprofil. Herefter kan alle ansøgere håndteres direkte i systemet, fx sende dem videre til samtale, sende dem afslag og ansætte dem. Man kan også sende opgaver til udvalgte ansøgere gennem systemets Job ChallengeTM.

Vi lancerede første version af systemet i foråret 2019 og står nu klar med version 2.0. Vil du med på rejsen?

Hvad går jobbet ud på? 

Da vores primære målgruppe er virksomheder (B2B), er det vigtigt at skabe og vedligeholde gode relationer med kunderne. Som Business Account Manager får du din egen kundeportefølje med virksomheder, der skal rådgives og serviceres omkring relevansen af vores produkter. Du skal altså lave behovsafdækning, produktpræsentation og vedligeholdende salg for dine kunder. Din kundeportefølje bliver dit ansvar og skal løbende udvikles og vedligeholdes. Din rolle kan derfor også udvikle sig i takt med din performance. Vi skal nok sørge for at klæde dig på til rollen og sikre, at dine kompentencer vokser med opgaven. Men du er ikke alene - du arbejder sammen med et team, der har samme målsætninger som dig. 

Hvad søger vi?

Vi søger 3-4 personer, der er energiske, serviceorienterede, motiveres af at skabe resultater og har et positivt mindset. Du skal kunne tale med alle slags mennesker og kunne forstå deres situation og hjælpe dem med at finde den løsning, der passer til deres behov. Det er kræver, at du har gå på mod og viljen til sejr. Du har måske erfaring med telemarketing eller salg, men det er ikke en forudsætning. Det vigtigste er, at du kan arbejde med målsætninger.

Arbejdstiden er 15-20 timer om ugen og ligger inden for kontortid (9-17) med mulighed for at arbejde hjemmefra. 
Det aftales i teamet, hvilke dage på ugen man kan arbejde, og det kan derfor nemt tilpasset et evt. studie. 

Vi tilbyder en god grundløn med bonus. 

I vil blive en del af et team, hvor der er plads til smil, humor og uhøjtidelig stemning, som i sidste ende medvirker til et godt arbejdsmiljø. Vi trives godt i sociale sammenhænge med hinanden og har derfor et godt team både på og uden for arbejdet. 

Jobbet er med start hurtigst muligt. 

Lyder det som et perfekt job for dig? Så send din ansøgning allerede idag. Vi holder løbende samtaler. 

Er I flere, der gerne vil søge sammen?

Vi er meget åbne overfor, at I kan være flere personer, der gerne vil søge sammen, hvis I kender hinancen og ved, at I arbejder godt sammen. Er dette tilfældet, bedes I alle søge jobbet. I kan herefter skrive en mail til info@360job.dk, hvor I fortæller, hvem I søger sammen med og uddbyb her gerne, hvorfor I mener, at I vil være et godt team. 

Søger du FULDTID?

Hvis du gerne vil arbejde fuldtid, så søger vi også fuldtidsansatte til samme stilling. Hvis du vil arbejde fuldtid, så søg i stedet jobbet her

Ønsker du nærmere informationer om jobbet er du velkommen til at kontakte os på 77 77 40 11 eller sende os en mail på info@360job.dk. 

360job ApSSøborg2019-10-03T00:00:002019-11-26T00:00:00
330100574Kørende konsulenterRobot Ticom ApS søger 2 kørende konsulenter til salg af Komplette hjemmeside løsninger til yderst konkurrence stærke priser. Du skal have erfaring i at booke dine egne møder samt afholdelse af kundemøder, som typisk er små eller mellemstore virksomheder. Der vil forekomme oplæring i opstarts perioden. Vi tilbyder en høj fast løn, god provisions ordning, og mulighed for firmabil. Der er gode karrieremuligheder for de rette kandidater. Skriv på sf@ticom.dk eller ring på 25940969

Ticom ApS søger 2 kørende konsulenter til salg af Komplette hjemmeside løsninger til yderst konkurrence stærke priser.

Du skal have erfaring i at booke dine egne møder samt afholdelse af kundemøder, som typisk er små eller mellemstore virksomheder.

Der vil forekomme oplæring i opstarts perioden.

Vi tilbyder en høj fast løn, god provisions ordning, og mulighed for firmabil. Der er gode karrieremuligheder for de rette kandidater.

 

Skriv på sf@ticom.dk eller ring på 25940969

Ticom ApSKøge2019-10-04T00:00:002019-11-27T00:00:00
330101218Salgskonsulent - Account Manager - Digitalt flair og forståelse søges til den professionelle byggebrancheBasic Kan du sælge digitale ydelser til byggebranchen? Brænder du for salget mod større håndværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen? Du kan afdække kundens behov og med Byggefaktas værdiskabende projektinformationer drage paraleller ift. byggebranchen Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar? Kan du booke dine møder selv ? selv afholde møderne ? selv lukke kontraken ? Du trives i en travl, dynamisk salgsorganisation hvor du er den bedste til at være en holdspiller i et selvstændigt miljø Så vil jobbet her være noget for dig. Byggefakta søger en målrettet sælger som selv tager det fulde ansvar for salget. Du booker selv dine møder fordi du ved hvad et godt møde betyder for dit salg. Du afholder selv dine kundemøder ,fordi du hvad et kvalitetsmøde betyder. Du lukker selv salget, fordi du er den bedste til det. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen. Job og udfordring: Du vil få et selvstændigt ansvar for at opsøge nye kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A S udbygges til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder. Kunderne er større håndværksvirksomheder samt entreprenører der arbejder fokuseret på erhvervsbyggeri. Som ekstern sælger er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. Ansvar og jobfunktion: Dit fokus vil være nysalg over mod entreprenører og større håndværkere Du skal afholde kundemøder intern og eksternt. Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder. Du har ansvar for både at booke og afholde møder. Personligt budgetansvar Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig person med et højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker og på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter. Det forventes at du har erfaring med salg både på kundemøder - og på telefonen. Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag. Du er flittig, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken. Byggefaktor tilbyder: Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning. En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag. Arbejdstid og info om jobbet Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 29 77 09 06. Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale. Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt. Byggefakta A S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 77 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

Kan du sælge digitale ydelser til byggebranchen?

  • Brænder du for salget mod større håndværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen?
  • Du kan afdække kundens behov og med Byggefaktas værdiskabende projektinformationer drage paraleller ift. byggebranchen
  • Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar?
  • Kan du booke dine møder selv ? selv afholde møderne ? selv lukke kontraken ?
  • Du trives i en travl, dynamisk salgsorganisation hvor du er den bedste til at være en holdspiller i et selvstændigt miljø

Så vil jobbet her være noget for dig.

Byggefakta søger en målrettet sælger som selv tager det fulde ansvar for salget. Du booker selv dine møder fordi du ved hvad et godt møde betyder for dit salg. Du afholder selv dine kundemøder ,fordi du hvad et kvalitetsmøde betyder. Du lukker selv salget, fordi du er den bedste til det. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta’s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen.

Job og udfordring:

Du vil få et selvstændigt ansvar for at opsøge nye kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A/S udbygges til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder.

Kunderne er større håndværksvirksomheder samt entreprenører der arbejder fokuseret på erhvervsbyggeri.

Som ekstern sælger er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej’er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. 

 Ansvar og jobfunktion:

  • Dit fokus vil være nysalg over mod entreprenører og større håndværkere
  • Du skal afholde kundemøder intern og eksternt.
  • Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder.
  • Du har ansvar for både at booke og afholde møder. 
  • Personligt budgetansvar

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig person med et højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker og på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter.
  • Det forventes at du har erfaring med salg både på kundemøder - og på telefonen.
  • Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag.
  • Du er flittig, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. 
  • Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken.

Byggefaktor tilbyder:

  • Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning.
  • En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart
  • Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag.

Arbejdstid og info om jobbet

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 29 77 09 06. 

Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale.

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt.

 

Byggefakta A/S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 77 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

 

ByggefaktaValby2019-10-04T16:07:33.4232019-10-30T00:00:00
330095964Sælger til Danmarks største håndværkerportalRobot Vi søger en dygtig, energisk og dedikeret sælger til salg af medlemsabonnementer. Håndværker.dk er blandt de mest nytænkende virksomheder i Danmark inden for kundeformidling og er Danmarks største håndværkerportal. Løsningen, du kommer til at sælge, giver håndværkere fra forskellige brancher muligheden for at finde nye kunder på en nem, fleksibel og konkurrencedygtig måde. Stillingen: Opsøgende salg pr. telefon Nysalg (kanvas) Opsalg Optræning i produktet Erfaring inden for telesalg er et krav Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- salgsteknik og kundekommunikation Gode kolleger - teamwork med masser af konkurrenceånd medarbejderne imellem DIN HVERDAG HOS OS: Du arbejder i et ungt dynamisk team Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk En hverdag fyldt med konkurrencer, bordfodbold mv., som giver god afveksling Fredagsbar og mange andre sjove aktiviteter med dine kollegaer Din personlighed: Du er indstillet på at arbejde målrettet, og du er typen, der møder op med et smil og er klar til at give den gas hver morgen. Du er punktlig og ansvarsbevidst, og du er glad for at tage ved lære af andre. Attraktiv lønpakke: God fast løn god provision. Arbejdstid: Fuld tid: Mandag til fredag imellem.: 8.00 - 16.30 Ansøgning: Send motiveret ansøgning til Thomas Fodor på: tfo@haandvaerker.dk

Vi søger en dygtig, energisk og dedikeret sælger til salg af medlemsabonnementer.

Håndværker.dk er blandt de mest nytænkende virksomheder i Danmark inden for kundeformidling og er Danmarks største håndværkerportal.

Løsningen, du kommer til at sælge, giver håndværkere fra forskellige brancher muligheden for at finde nye kunder på en nem, fleksibel og konkurrencedygtig måde.

Stillingen:

  • Opsøgende salg pr. telefon / Nysalg (kanvas) / Opsalg
  • Optræning i produktet
  • Erfaring inden for telesalg er et krav
  • Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- /salgsteknik og kundekommunikation
  • Gode kolleger - teamwork med masser af konkurrenceånd medarbejderne imellem

DIN HVERDAG HOS OS:

  • Du arbejder i et ungt dynamisk team
  • Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk
  • En hverdag fyldt med konkurrencer, bordfodbold mv., som giver god afveksling
  • Fredagsbar og mange andre sjove aktiviteter med dine kollegaer

Din personlighed: 

Du er indstillet på at arbejde målrettet, og du er typen, der møder op med et smil og er klar til at give den gas hver morgen.

Du er punktlig og ansvarsbevidst, og du er glad for at tage ved lære af andre. 

Attraktiv lønpakke: 

God fast løn / god provision.

Arbejdstid:

Fuld tid: Mandag til fredag imellem.: 8.00 - 16.30 

Ansøgning: 

Send motiveret ansøgning til Thomas Fodor på: tfo@haandvaerker.dk

Håndværker.dk A/SKøbenhavn S2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Services Account Executive

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments by accelerating their t...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Business Account Manager (deltid)

360job ApS

Søborg
Brænder du for salg og service over telefon? Og bliver du motiveret af at skabe og pleje din egen kundeportefølje? Bliv en del af en startup-virksomhed i vækst Vi leder lige nu efter et hold Business Account Managers (deltid), der hver især skal opb...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Kørende konsulenter

Ticom ApS

Køge
Ticom ApS søger 2 kørende konsulenter til salg af Komplette hjemmeside løsninger til yderst konkurrence stærke priser. Du skal have erfaring i at booke dine egne møder samt afholdelse af kundemøder, som typisk er små eller mellemstore virksomheder. ...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. november 2019

Salgskonsulent - Account Manager - Digitalt flair og forståelse søges til den professionelle byggebranche

Byggefakta

Valby
Kan du sælge digitale ydelser til byggebranchen? Brænder du for salget mod større håndværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen? Du kan afdække kundens behov og med Byggefaktas værdiskabende projektinformationer drage paraleller ift. byggebran...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Sælger til Danmarks største håndværkerportal

Håndværker.dk A/S

København S
Vi søger en dygtig, energisk og dedikeret sælger til salg af medlemsabonnementer. Håndværker.dk er blandt de mest nytænkende virksomheder i Danmark inden for kundeformidling og er Danmarks største håndværkerportal. Løsningen, du kommer til at sælge,...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019