Client Manager (sælger) til content marketing-bureau i Aarhus/København

I TEXTA ApS (A/S lige om lidt) vækster vi eksplosivt og søger derfor nu en Client Manager til vores kontor i Aarhus eller København med opstart pr. 1.8.2019.

Lidt om os… 

Vi er Nordens første bæredygtige content marketing-bureau. Vi skriver – og intet andet. Og vi mærker stor efterspørgsel på vores kvaliteter. Familien består af 40 brødre og søstre, som tilsammen udgør en broget flok unikke ordjonglører, der alle har deres specialer og interesseområder.

Vi har ambitiøse, bæredygtige vækstplaner i 2019, og dem vil vi gerne have, at du bliver en del af og ikke mindst bidrager til gennem salg. Du skal bruge dine værktøjer og erfaring til at skabe nye leads gennem rådgivning og ekspertise og ikke mindst være til stede for vores eksisterende kunder. 

Vores kunder er den lille iværksætter med behov for tekst til sin hjemmeside til de helt store e-commerce-sites, der med et strategisk afsæt skal bruge et skræddersyet setup med flere specialister ad gangen på daglig basis.


Vi er klar til at investere tungt i din stilling og hele setuppet for at sikre, at du og vi sammen får succes. Blandt andet med deltagelse i netværksgrupper og –arrangementer, relevante events og andet, der kan sikre, at du har alle de rette forudsætninger for at lykkes.

Lidt om vores forventninger til dig… 

Du har en solid salg- og marketing-baggrund, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring med opbygning af tætte samarbejdsrelationer til dine kunder gennem netværk. Du kan dokumentere dine salgsresultater ved en eventuel samtale. Du har et iværksættermindset og har gerne erfaring fra et andet start-up.

Du tænker strategisk og har erfaring med udarbejdelse og eksekvering af ”go to market”-strategier og er indstillet på, at det at skabe salg kræver en væsentlig, personlig indsats. 

Du er ambitiøs og på udkig efter nye udfordringer, hvor du kan videreudvikle dig og påtage et stort personligt ansvar. Du motiveres af muligheden for at skræddersy din egen dag og være med til at gøre TEXTA endnu bedre. Du får i den grad dit say i salgsarbejdet, hvor du bliver en vigtig spiller på holdet, der i forvejen tæller vores fire partnere.

Lidt om dig i jobbet...

  • Du ved allerede, hvad SEO er – og derfor skal vi ikke uddybe, hvad det står for.
  • Du har før arbejdet med marketing og kan hive et par esser ud af ærmet som bevis på dine kompetencer. Det kan være resultater, du har skabt.
  • Du driver salget i tæt samarbejde med dine kolleger.
  • Du kender Hubspot.
  • Telefonen et af dine skarpeste værktøjer, men du er også skarp i en e-mail eller på video.
  • Du optimerer processer og arbejdsgange internt i den kommercielle afdeling og på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger.
  • Du identificerer og udvikler nye forretningsområder.
  • Du er en fighter og er drevet af resultater (vi måler på alt).
  • Du har måske erfaring og kendskab til e-mail marketing.
  • Du kommer til at indtage en plads i en virksomhed med base i Aarhus (hovedkontor) eller København, hvor du hurtigt får ansvar, bliver selvkørende, har masser af indflydelse og udvikler dig med lynets hast. 

Sådan søger du…  

Sammen med dit CV sender du en motiveret ansøgning samt en lille video (iPhone og deslige er fint), hvor du fortæller, hvorfor vi skal ansætte netop dig. Det forekommer nemlig, at du skal videoer til vores markedsføring. 

Send til dennis@texta.dk senest d. 31. juli 2019 kl. 12.00 som PDF. Vi holder løbende samtaler med henblik på ansættelse d. 1. august 2019.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Løn: Efter kvalifikationer med attraktiv bonusordning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044387Phoenix-24107feb12019-06-17T00:00:00Client Manager (sælger) til content marketing-bureau i Aarhus/København

I TEXTA ApS (A/S lige om lidt) vækster vi eksplosivt og søger derfor nu en Client Manager til vores kontor i Aarhus eller København med opstart pr. 1.8.2019.

Lidt om os… 

Vi er Nordens første bæredygtige content marketing-bureau. Vi skriver – og intet andet. Og vi mærker stor efterspørgsel på vores kvaliteter. Familien består af 40 brødre og søstre, som tilsammen udgør en broget flok unikke ordjonglører, der alle har deres specialer og interesseområder.

Vi har ambitiøse, bæredygtige vækstplaner i 2019, og dem vil vi gerne have, at du bliver en del af og ikke mindst bidrager til gennem salg. Du skal bruge dine værktøjer og erfaring til at skabe nye leads gennem rådgivning og ekspertise og ikke mindst være til stede for vores eksisterende kunder. 

Vores kunder er den lille iværksætter med behov for tekst til sin hjemmeside til de helt store e-commerce-sites, der med et strategisk afsæt skal bruge et skræddersyet setup med flere specialister ad gangen på daglig basis.


Vi er klar til at investere tungt i din stilling og hele setuppet for at sikre, at du og vi sammen får succes. Blandt andet med deltagelse i netværksgrupper og –arrangementer, relevante events og andet, der kan sikre, at du har alle de rette forudsætninger for at lykkes.

Lidt om vores forventninger til dig… 

Du har en solid salg- og marketing-baggrund, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring med opbygning af tætte samarbejdsrelationer til dine kunder gennem netværk. Du kan dokumentere dine salgsresultater ved en eventuel samtale. Du har et iværksættermindset og har gerne erfaring fra et andet start-up.

Du tænker strategisk og har erfaring med udarbejdelse og eksekvering af ”go to market”-strategier og er indstillet på, at det at skabe salg kræver en væsentlig, personlig indsats. 

Du er ambitiøs og på udkig efter nye udfordringer, hvor du kan videreudvikle dig og påtage et stort personligt ansvar. Du motiveres af muligheden for at skræddersy din egen dag og være med til at gøre TEXTA endnu bedre. Du får i den grad dit say i salgsarbejdet, hvor du bliver en vigtig spiller på holdet, der i forvejen tæller vores fire partnere.

Lidt om dig i jobbet...

  • Du ved allerede, hvad SEO er – og derfor skal vi ikke uddybe, hvad det står for.
  • Du har før arbejdet med marketing og kan hive et par esser ud af ærmet som bevis på dine kompetencer. Det kan være resultater, du har skabt.
  • Du driver salget i tæt samarbejde med dine kolleger.
  • Du kender Hubspot.
  • Telefonen et af dine skarpeste værktøjer, men du er også skarp i en e-mail eller på video.
  • Du optimerer processer og arbejdsgange internt i den kommercielle afdeling og på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger.
  • Du identificerer og udvikler nye forretningsområder.
  • Du er en fighter og er drevet af resultater (vi måler på alt).
  • Du har måske erfaring og kendskab til e-mail marketing.
  • Du kommer til at indtage en plads i en virksomhed med base i Aarhus (hovedkontor) eller København, hvor du hurtigt får ansvar, bliver selvkørende, har masser af indflydelse og udvikler dig med lynets hast. 

Sådan søger du…  

Sammen med dit CV sender du en motiveret ansøgning samt en lille video (iPhone og deslige er fint), hvor du fortæller, hvorfor vi skal ansætte netop dig. Det forekommer nemlig, at du skal videoer til vores markedsføring. 

Send til dennis@texta.dk senest d. 31. juli 2019 kl. 12.00 som PDF. Vi holder løbende samtaler med henblik på ansættelse d. 1. august 2019.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Løn: Efter kvalifikationer med attraktiv bonusordning.

I TEXTA ApS (A S lige om lidt) vækster vi eksplosivt og søger derfor nu en Client Manager til vores kontor i Aarhus eller København med opstart pr. 1.8.2019. Lidt om os Vi er Nordens første bæredygtige content marketing-bureau. Vi skriver og intet andet. Og vi mærker stor efterspørgsel på vores kvaliteter. Familien består af 40 brødre og søstre, som tilsammen udgør en broget flok unikke ordjonglører, der alle har deres specialer og interesseområder. Vi har ambitiøse, bæredygtige vækstplaner i 2019, og dem vil vi gerne have, at du bliver en del af og ikke mindst bidrager til gennem salg. Du skal bruge dine værktøjer og erfaring til at skabe nye leads gennem rådgivning og ekspertise og ikke mindst være til stede for vores eksisterende kunder. Vores kunder er den lille iværksætter med behov for tekst til sin hjemmeside til de helt store e-commerce-sites, der med et strategisk afsæt skal bruge et skræddersyet setup med flere specialister ad gangen på daglig basis. Vi er klar til at investere tungt i din stilling og hele setuppet for at sikre, at du og vi sammen får succes. Blandt andet med deltagelse i netværksgrupper og arrangementer, relevante events og andet, der kan sikre, at du har alle de rette forudsætninger for at lykkes. Lidt om vores forventninger til dig Du har en solid salg- og marketing-baggrund, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring med opbygning af tætte samarbejdsrelationer til dine kunder gennem netværk. Du kan dokumentere dine salgsresultater ved en eventuel samtale. Du har et iværksættermindset og har gerne erfaring fra et andet start-up. Du tænker strategisk og har erfaring med udarbejdelse og eksekvering af go to market -strategier og er indstillet på, at det at skabe salg kræver en væsentlig, personlig indsats. Du er ambitiøs og på udkig efter nye udfordringer, hvor du kan videreudvikle dig og påtage et stort personligt ansvar. Du motiveres af muligheden for at skræddersy din egen dag og være med til at gøre TEXTA endnu bedre. Du får i den grad dit say i salgsarbejdet, hvor du bliver en vigtig spiller på holdet, der i forvejen tæller vores fire partnere. Lidt om dig i jobbet... Du ved allerede, hvad SEO er og derfor skal vi ikke uddybe, hvad det står for. Du har før arbejdet med marketing og kan hive et par esser ud af ærmet som bevis på dine kompetencer. Det kan være resultater, du har skabt. Du driver salget i tæt samarbejde med dine kolleger. Du kender Hubspot. Telefonen et af dine skarpeste værktøjer, men du er også skarp i en e-mail eller på video. Du optimerer processer og arbejdsgange internt i den kommercielle afdeling og på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger. Du identificerer og udvikler nye forretningsområder. Du er en fighter og er drevet af resultater (vi måler på alt). Du har måske erfaring og kendskab til e-mail marketing. Du kommer til at indtage en plads i en virksomhed med base i Aarhus (hovedkontor) eller København, hvor du hurtigt får ansvar, bliver selvkørende, har masser af indflydelse og udvikler dig med lynets hast. Sådan søger du Sammen med dit CV sender du en motiveret ansøgning samt en lille video (iPhone og deslige er fint), hvor du fortæller, hvorfor vi skal ansætte netop dig. Det forekommer nemlig, at du skal videoer til vores markedsføring. Send til dennis@texta.dk senest d. 31. juli 2019 kl. 12.00 som PDF. Vi holder løbende samtaler med henblik på ansættelse d. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn: Efter kvalifikationer med attraktiv bonusordning.11jobnet24107feb100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3548266TEXTA ApS11Jægergårdsgade 978000Aarhus CDKDanmark0dennis@texta.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779209JobNet5005847500584710017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24107febhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=24107febhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24107feb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24107feb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362104079dennis@texta.dkdennis@texta.dkDKDanmarkDKDanmark330042901Salgsassistent søges til fiskeafdelingen i Inco AarhusRobot Kan du lide det friske og dynamiske miljø omkring en fiskeafdeling, og kan du vejlede og servicere så vores kunder er glade? Så er du den medarbejder vi står og mangler! Bliv en del af Inco Aarhus Du bliver en del af et 7000 kvm. stort engrossupermarked med 15.000 forskellige varenumre i alle varegrupper. Vi er i alt 50 medarbejdere og benytter leverandører fra hele verden, hvilket betyder, at vi kan skaffe alle typer varer inden for 48 timer. Vi har opbygget markedets største ferskvareprofil, herunder fiskeafdelingen, som du bliver en del af. Du hjælper kunderne og tager ansvar for driften Din dag starter med at gøre salgsområdet klar med dagens varer. Her fra rådgiver og servicerer du vores erhvervskunder, der typisk kommer fra restaurations-, hotel- og caf branchen. Har du lyst til at udvikle dig i en fiskeafdeling? Der er mange indgange til denne stilling. Du kan have arbejdet i en fiskehandel, arbejdet som kok, slagter eller en anden relateret stilling. Det vigtigste er dog, at du kan lide det fysiske og kolde arbejde, har lyst til og få en dyb indsigt med fiskebranchen, samt brænder for og handle med kunder og leverandører fra hele verden. Du arbejder sammen med dygtige kolleger Sammen med dine kolleger får du mulighed for at arbejde med mange typer opgaver i løbet af dagen. Du har kontakt med stort set alle i varehuset, da der er et bredt samarbejde omkring kunder og produkter. Dine arbejdsdage ligger typisk hverdage mellem kl. 08.00 og 16.30, men de kan variere og fordele sig i tidsrummet kl. 06.00 og 17.00. Der kan være weekender hvor du skal arbejde både lørdag og søndag. Arbejder du lørdag og søndag mellem kl. 07.00 og 14.30, får du til gengæld fri i løbet af ugen, så du altid arbejder efter en 37 timers uge. Du får en fast løn med tillæg ved overarbejde natarbejde og weekendtillæg. Samt pension og andre goder. Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til inco C C Aarhus på job@incoarh.dk. Du kan læse mere om os her: www.inco.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.

Kan du lide det friske og dynamiske miljø omkring en fiskeafdeling, og kan du vejlede og servicere så vores kunder er glade? Så er du den medarbejder vi står og mangler!

Bliv en del af Inco Aarhus

Du bliver en del af et 7000 kvm. stort engrossupermarked med 15.000 forskellige varenumre i alle varegrupper. Vi er i alt 50 medarbejdere og benytter leverandører fra hele verden, hvilket betyder, at vi kan skaffe alle typer varer inden for 48 timer. Vi har opbygget markedets største ferskvareprofil, herunder fiskeafdelingen, som du bliver en del af.

Du hjælper kunderne og tager ansvar for driften

Din dag starter med at gøre salgsområdet klar med dagens varer. Her fra rådgiver og servicerer du vores erhvervskunder, der typisk kommer fra restaurations-, hotel- og cafébranchen.

Har du lyst til at udvikle dig i en fiskeafdeling?

Der er mange indgange til denne stilling. Du kan have arbejdet i en fiskehandel, arbejdet som kok, slagter eller en anden relateret stilling. Det vigtigste er dog, at du kan lide det fysiske og kolde arbejde, har lyst til og få en dyb indsigt med fiskebranchen, samt brænder for og handle med kunder og leverandører fra hele verden.

Du arbejder sammen med dygtige kolleger

Sammen med dine kolleger får du mulighed for at arbejde med mange typer opgaver i løbet af dagen. Du har kontakt med stort set alle i varehuset, da der er et bredt samarbejde omkring kunder og produkter.

Dine arbejdsdage ligger typisk hverdage mellem kl. 08.00 og 16.30, men de kan variere og fordele sig i tidsrummet kl. 06.00 og 17.00. Der kan være weekender hvor du skal arbejde både lørdag og søndag. Arbejder du lørdag og søndag mellem kl. 07.00 og 14.30, får du til gengæld fri i løbet af ugen, så du altid arbejder efter en 37 timers uge.

Du får en fast løn med tillæg ved overarbejde/natarbejde og weekendtillæg. Samt pension og andre goder.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til inco C&C Aarhus på job@incoarh.dk.

Du kan læse mere om os her: www.inco.dk.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

INCO CC AARHUS A/STilst2019-06-13T00:00:002019-07-31T00:00:00
330045284Salgskonsulenter - søges til fulditdsstillingRobot Har du mod på en hverdag med fart på så det måske dig vi søger vi søger én ny energisk salgskonsulent med gå-på-mod, konkurrencelyst og humor. Har du vindermentalitet, sans for at skabe kundekontakt, mod på en travl og krævende hverdag hvor forventningerne til dig er høje - så er vi måske din nye arbejdsplads. Hos os arbejder du med opsøgende salg af forskellige store danske brands ferieophold til både B2B B2C-markedet. Vi ringer udelukkende til kunder, der har accepteret vores opkald. Vi er et team af salgskonsulenter delt ud på 3 kontorer i europa, (Århus, Herlev, Malaga) der alle brænder for salg, gode resultater og godt fællesskab. Det er gennem din indsats, at vi opnår den kvalitet og effektivitet, som vi leverer videre til vores kunder. Det kræver en god stemning på kontoret - det skal være sjovt at møde ind på arbejde, hver eneste dag! Vi forventer at du: • Taler og forstår dansk • Har erfaring med telefonsalg • Kan lide at bruge telefonen som et værktøj. • Opfylder opstillede forventninger til salgs mål. • Er resultatorienteret, energisk, og udadvendt. Vi kan tilbyde: • Et imødekommende team. • Nye kompetencer til CV et. • Et job med mulighed for stor udvikling både fagligt og personligt. • Fast grundløn • Markeds højeste salgsprovision uden loft. • Oplevelser og venskaber for livet. Lyder det som noget for dig? Send os en ansøgning samt dit CV

Har du mod på en hverdag med fart på så det måske dig vi søger vi søger én ny energisk salgskonsulent med gå-på-mod, konkurrencelyst og humor. Har du vindermentalitet, sans for at skabe kundekontakt, mod på en travl og krævende hverdag hvor forventningerne til dig er høje - så er vi måske din nye arbejdsplads.

Hos os arbejder du med opsøgende salg af forskellige store danske brands/ferieophold til både B2B & B2C-markedet. Vi ringer udelukkende til kunder, der har accepteret vores opkald.

Vi er et team af salgskonsulenter delt ud på 3 kontorer i europa, (Århus, Herlev, Malaga) der alle brænder for salg, gode resultater og godt fællesskab. Det er gennem din indsats, at vi opnår den kvalitet og effektivitet, som vi leverer videre til vores kunder. Det kræver en god stemning på kontoret - det skal være sjovt at møde ind på arbejde, hver eneste dag!

 

 

Vi forventer at du: • Taler og forstår dansk • Har erfaring med telefonsalg • Kan lide at bruge telefonen som et værktøj. • Opfylder opstillede forventninger til salgs mål. • Er resultatorienteret, energisk, og udadvendt.

 

Vi kan tilbyde: • Et imødekommende team. • Nye kompetencer til CV’et. • Et job med mulighed for stor udvikling både fagligt og personligt. • Fast grundløn • Markeds højeste salgsprovision uden loft. • Oplevelser og venskaber for livet.

 

Lyder det som noget for dig?

Send os en ansøgning samt dit CV

Kongerigets Ophold ApSAarhus C2019-06-18T00:00:002019-08-01T00:00:00
330033239Proff Trælastsælger til XL-Byg MallingRobot Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling Brænder du for personligt salg, service og rådgivning til professionelle kunder? Har du en uddannelse indenfor trælastbranchen, engroshandel, en uddannelse som tømrer, bygningskonstruktør, murer eller lign.? Kan du lide at lytte til kunder og opfylde deres behov? Til udbygning af vores forretning søger vi nu en dygtig trælastsælger til Proffcenteret. Arbejdsopgaver Salg og rådgivning inden for byggematerialer og -løsninger Udarbejde tilbud efter Materialeberegninger efter tegninger og gennemføre tilbudsopfølgning Disponere varer til egne ansvarsområder Vedligeholde og udbygge salget til professionelle kunder Din profil Du er uddannet indenfor trælastbranchen med erfaring som sælger til professionelle. Alternativt har du erfaring som engrossælger af relaterede produkter eller en håndværksmæssig baggrund med flair for salg. Du drives af salg og kunderelationer Du er troværdig, ordholden og tager naturligt ejerskab også når det bliver svært Du er positiv med stor arbejdsglæde og en ubetinget holdspiller. Yderligere oplysninger Henvendelse til Klaus Juhl-Jørgensen på 28989960 Ansøgning og evt. bilag til : kj@xl-malling.dk

Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling

  • Brænder du for personligt salg, service og rådgivning til professionelle kunder? 
  • Har du en uddannelse indenfor trælastbranchen, engroshandel, en uddannelse som tømrer, bygningskonstruktør, murer eller lign.? 
  • Kan du lide at lytte til kunder og opfylde deres behov? Til udbygning af vores forretning søger vi nu en dygtig trælastsælger til Proffcenteret.
  • Arbejdsopgaver 

    Salg og rådgivning inden for byggematerialer og -løsninger 

    Udarbejde tilbud efter Materialeberegninger efter tegninger og gennemføre tilbudsopfølgning 

    Disponere varer til egne ansvarsområder 

    Vedligeholde og udbygge salget til professionelle kunder

  • Din profil 

    Du er uddannet indenfor trælastbranchen med erfaring som sælger til professionelle. Alternativt har du erfaring som engrossælger af relaterede produkter eller en håndværksmæssig baggrund med flair for salg. 

    Du drives af salg og kunderelationer 

    Du er troværdig, ordholden og tager naturligt ejerskab også når det bliver svært 

    Du er positiv med stor arbejdsglæde og en ubetinget holdspiller.

  • Yderligere oplysninger  

    Henvendelse til Klaus Juhl-Jørgensen på 28989960

    Ansøgning og evt. bilag til : kj@xl-malling.dk 

XL-BYG J.Torstensen A/SMalling2019-06-04T00:00:002019-07-23T00:00:00
330047121Intern Sælger søges til videomarketingbureau i vækstRobot ProfilM er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi er belliggende i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, ved Aarhus. Vi søger en intern annoncesælger der med telefonen som det vigtigste redskab, kan realisere vores kunders filmprojekter ved, at sælge annoncer til deres udvalgte netværk af samarbejdspartnere. Vi tilbyder: Fast løn Provision Bonus Ugentlige konkurrencer Månedlige kollegaoplevelser Vi forventer at du har: Erfaring på telefonen Forretningsforståelse Gå-på-mod, ihærdighed vedholdenhed Interesse for online markedsføring Vinderinstinkt Du bliver en vigtig del af en mindre virksomhed i vild vækst og vi sørger naturligvis for grundig oplæring, så du hurtigt får succes i markedet.

ProfilM er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi er belliggende i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, ved Aarhus.

Vi søger en intern annoncesælger der med telefonen som det vigtigste redskab, kan realisere vores kunders filmprojekter ved, at sælge annoncer til deres udvalgte netværk af samarbejdspartnere. 

Vi tilbyder:

  • Fast løn
  • Provision
  • Bonus
  • Ugentlige konkurrencer
  • Månedlige kollegaoplevelser

Vi forventer at du har:

  • Erfaring på telefonen
  • Forretningsforståelse
  • Gå-på-mod, ihærdighed & vedholdenhed 
  • Interesse for online markedsføring 
  • Vinderinstinkt 

Du bliver en vigtig del af en mindre virksomhed i vild vækst og vi sørger naturligvis for grundig oplæring, så du hurtigt får succes i markedet. 

ProfilM IVSHinnerup2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
330047802Elsker du at tale din sag og drømmer du om, at blive en af landets bedste salgskonsulenter? Så er det dig vi leder efter!Robot Hos KEK Sales i Aarhus har vi meget travlt. Derfor leder vi efter flere salgskonsulenter til vores dygtige teams. Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Er du energisk og elsker at tale din sag? Drømmer du om at blive en af landets bedste sælgere? Så er det netop dig vi leder efter! Om os Da vi har en af branchens allerbedste lønpakker danner vi grundlag for en god og langvarig relation med vores medarbejdere. Alle medarbejdere gennemgår et grundigt og skræddersyet uddannelsesprogram, hvor man vil tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dig i hverdagen og give dig en ballast for livet. Vores uddannelsesprogram og lønpakke er blot nogle af grundene til, at vi er i førersædet som en af landets mest seriøse telemarketingvirksomheder. Vi tilbyder: En af branchens bedste lønpakker med fast grundløn samt bonusordning uden loft. Det er altså din performance, der afgør volumen af din indtægt Skræddersyet uddannelsesprogram samt løbende salgstræning Mulighed for at blive en del af et dygtigt salgsteam Gode og behjælpelige kollegaer Sjove socialarrangementer og personalefester Flotte præmier ved interne konkurrencer Lækker frokostordning med mad udefra For at blive en del af holdet forventer vi at du: Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk Har lyst til at sælge Er udadvendt og energisk Er selvkørende og ansvarlig Er mødestabil Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge! Praktisk information Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 Salg til det danske erhvervsmarked (B2B): Mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45 Drømmer du om at blive en af landets bedste salgskonsulenter? Så send os din ansøgning CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail ks@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig! * Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900 3

Hos KEK Sales i Aarhus har vi meget travlt. Derfor leder vi efter flere salgskonsulenter til vores dygtige teams. Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Er du energisk og elsker at tale din sag? Drømmer du om at blive en af landets bedste sælgere? Så er det netop dig vi leder efter!

Om os

Da vi har en af branchens allerbedste lønpakker danner vi grundlag for en god og langvarig relation med vores medarbejdere. 

Alle medarbejdere gennemgår et grundigt og skræddersyet uddannelsesprogram, hvor man vil tilegne sig viden om salg og få værktøjer, som vil hjælpe dig i hverdagen og give dig en ballast for livet. Vores uddannelsesprogram og lønpakke er blot nogle af grundene til, at vi er i førersædet som en af landets mest seriøse telemarketingvirksomheder. 

Vi tilbyder: 

  • En af branchens bedste lønpakker med fast grundløn samt bonusordning uden loft. Det er altså din performance, der afgør volumen af din indtægt
  • Skræddersyet uddannelsesprogram samt løbende salgstræning
  • Mulighed for at blive en del af et dygtigt salgsteam
  • Gode og behjælpelige kollegaer
  • Sjove socialarrangementer og personalefester
  • Flotte præmier ved interne konkurrencer
  • Lækker frokostordning med mad udefra


For at blive en del af holdet forventer vi at du:

  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • Har lyst til at sælge
  • Er udadvendt og energisk
  • Er selvkørende og ansvarlig
  • Er mødestabil
  • Trives godt i et socialt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Leder efter et fuldtidsjob og kan starte hurtigst muligt 

Erfaring indenfor telemarketing er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har lysten til at sælge!

Praktisk information 

Vi holder til i hjertet af Aarhus (Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus). Det betyder at vi er tæt på både offentlig transport samt parkeringsmuligheder. Arbejdstiderne er: 

Salg til det danske privatmarked (B2C): Mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45 

Salg til det danske erhvervsmarked (B2B): Mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45 

Drømmer du om at blive en af landets bedste salgskonsulenter? Så send os din ansøgning + CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Ansøgning og CV sendes til mail ks@keksales.dk eller via ansøgningsformularen på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

* Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Kasper Skovbo på: 88131900#3

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-06-21T00:00:002019-08-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent søges til fiskeafdelingen i Inco Aarhus

INCO CC AARHUS A/S

Tilst
Kan du lide det friske og dynamiske miljø omkring en fiskeafdeling, og kan du vejlede og servicere så vores kunder er glade? Så er du den medarbejder vi står og mangler! Bliv en del af Inco Aarhus Du bliver en del af et 7000 kvm. stort engrossuperma...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Salgskonsulenter - søges til fulditdsstilling

Kongerigets Ophold ApS

Aarhus C
Har du mod på en hverdag med fart på så det måske dig vi søger vi søger én ny energisk salgskonsulent med gå-på-mod, konkurrencelyst og humor. Har du vindermentalitet, sans for at skabe kundekontakt, mod på en travl og krævende hverdag hvor forventn...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling

XL-BYG J.Torstensen A/S

Malling
Proff Trælastsælger til XL-Byg Malling Brænder du for personligt salg, service og rådgivning til professionelle kunder? Har du en uddannelse indenfor trælastbranchen, engroshandel, en uddannelse som tømrer, bygningskonstruktør, murer eller lign.? Ka...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Intern Sælger søges til videomarketingbureau i vækst

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi er belliggende i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, ved Aarhus. Vi søger en intern annoncesælger der med telefonen som det v...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Elsker du at tale din sag og drømmer du om, at blive en af landets bedste salgskonsulenter? Så er det dig vi leder efter!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Hos KEK Sales i Aarhus har vi meget travlt. Derfor leder vi efter flere salgskonsulenter til vores dygtige teams. Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Er du...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:16. august 2019