CMO

Er du en spillende marketingtræner, der kan løfte marketingteamet – og kunderne - i én af Nordens bedste, største og mest ambitiøse hostingvirksomheder til næste niveau, tage ansvar for et stort marketingbudget og skabe dialog, resultater og KPI’er på tværs af afdelinger og brands? Så har vi jobbet til dig.

Hvem er vi?

Vi er Zitcom - lidt endnu. Snart skifter vi officielt navn til team.blue - der består af mere end 600 medarbejdere og 1,2 mio. kunder i Norden og Benelux.

Med brands som DanDomain, UnoEuro og ScanNet er vi én af Nordens største, bedste og mest ambitiøse hostingvirksomheder. Vi er også (stadig) præget af en stærk startup-mentalitet og fuld fart fremad.

På bare fire år har vi firedoblet omsætning og medarbejderantal i Norden, men vi er først lige gået i gang. Planen er, at team.blue skal tage udfordringen op med de allerstørste spillere på det europæiske hostingmarked og få flere kunder og de allerdygtigste medarbejdere med på det blå hold.

Som CMO (Chief Marketing Officer) i team.blue Nordic bliver du en vigtig del af den mission.

 

Hvad er opgaven?

1. Løfte vores marketingteam til næste niveau

Teamet består i dag af 7 medarbejdere – hver med sit speciale inden for UI/UX, contentproduktion, eventkoordination og online marketing. Som CMO/Marketing Manager sikrer du, at teamet bliver udfordret, motiveret og ledt i en retning, der giver mening for den enkelte og effekt på bundlinjen.

2. Skabe dialog, resultater og KPI’er på tværs af afdelinger og brands

I team.blue Nordic har vi mange brands, mange interessenter og mange holdninger til, hvordan vi bedst markedsfører os. Som CMO bliver én af din fornemste opgaver at sikre en rød tråd i vores marketingtiltag og - sammen med resten af management teamet - at skabe rammerne for, at vores afdelinger arbejder ud fra fælles KPI’er.

3. Give vores kunder og leads en suveræn oplevelse

Uanset brand og kanal skal det være fedt at være kunde – eller lead - i team.blue Nordic. Som CMO hjælper du med at sikre, at alle, der kommer i berøring med team.blue – uanset hvor i kunderejsen de måtte befinde sig – bliver mødt af de rigtige indhold på det rigtige tidspunkt.

 

Hvad får du at arbejde med?

Et marketingbudget på et større millionbeløb, løbende input og sparring fra resten af managementteamet, og et i høj grad selvkørende & data-drevet marketingteam, der bruger værktøjer som bl.a.:

  • Hubspot
  • Intercom
  • Mailchimp
  • Ahrefs
  • Google Marketing Platform
  • Visual Studio
  • WordPress
  • Adobe XD
  • Hotjar
  • Accuranker
  • Plecto
  • Webinarjam

Ligesom resten af team.blue Nordic organiserer og dokumenterer teamet sit arbejde i Jira og Confluence.

 

Hvem er du?

Som leder er du en spillende træner, der (også) går forrest, når opgaverne skal eksekveres. Du kender SaaS-metrikkerne til fingerspidserne og behersker hele online marketing-paletten (ikke mindst paid media) – hele vejen fra strategisk planlægning til praktisk udførsel.

Du brænder for marketing, data og godt købmandskab og er altid på udkig efter nye og bedre måder at ramme målgruppen med relevant og værdiskabende indhold.

Endelig er du en empatisk, sympatisk og energisk personaleleder, der elsker at se dit team udvikle sig fagligt og personligt, og som skaber gejst, fælles visioner og resultater – også på strategisk gruppeniveau.

 

Hvad tilbyder vi?

En nøglestilling i Danmarks bedste it-virksomhed anno 2017 (kåret af ComputerWorld) og gode muligheder for at præge den med din egen faglighed. Du bliver en del af et ungt og uformelt miljø med en flad struktur og ingen direktørgange. Vi anser os selv for at være verdens største startup, og det mærkes. I team.blue løfter vi i flok, og intet læs er for tungt.

Som ansat i team.blue tilbyder vi:

  • En attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer + pensionsordning
  • Løbende uddannelse
  • Fri telefon og internet
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindeligt god kaffe
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.

 

Information og ansøgning

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kommunikationsmedarbejder Jesper Stubkær på jvs@zitcom.dk.

Alle henvendelser bliver naturligvis behandlet fortroligt.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035056Phoenix-23ecb62a12019-06-03T00:00:00CMO

Er du en spillende marketingtræner, der kan løfte marketingteamet – og kunderne - i én af Nordens bedste, største og mest ambitiøse hostingvirksomheder til næste niveau, tage ansvar for et stort marketingbudget og skabe dialog, resultater og KPI’er på tværs af afdelinger og brands? Så har vi jobbet til dig.

Hvem er vi?

Vi er Zitcom - lidt endnu. Snart skifter vi officielt navn til team.blue - der består af mere end 600 medarbejdere og 1,2 mio. kunder i Norden og Benelux.

Med brands som DanDomain, UnoEuro og ScanNet er vi én af Nordens største, bedste og mest ambitiøse hostingvirksomheder. Vi er også (stadig) præget af en stærk startup-mentalitet og fuld fart fremad.

På bare fire år har vi firedoblet omsætning og medarbejderantal i Norden, men vi er først lige gået i gang. Planen er, at team.blue skal tage udfordringen op med de allerstørste spillere på det europæiske hostingmarked og få flere kunder og de allerdygtigste medarbejdere med på det blå hold.

Som CMO (Chief Marketing Officer) i team.blue Nordic bliver du en vigtig del af den mission.

 

Hvad er opgaven?

1. Løfte vores marketingteam til næste niveau

Teamet består i dag af 7 medarbejdere – hver med sit speciale inden for UI/UX, contentproduktion, eventkoordination og online marketing. Som CMO/Marketing Manager sikrer du, at teamet bliver udfordret, motiveret og ledt i en retning, der giver mening for den enkelte og effekt på bundlinjen.

2. Skabe dialog, resultater og KPI’er på tværs af afdelinger og brands

I team.blue Nordic har vi mange brands, mange interessenter og mange holdninger til, hvordan vi bedst markedsfører os. Som CMO bliver én af din fornemste opgaver at sikre en rød tråd i vores marketingtiltag og - sammen med resten af management teamet - at skabe rammerne for, at vores afdelinger arbejder ud fra fælles KPI’er.

3. Give vores kunder og leads en suveræn oplevelse

Uanset brand og kanal skal det være fedt at være kunde – eller lead - i team.blue Nordic. Som CMO hjælper du med at sikre, at alle, der kommer i berøring med team.blue – uanset hvor i kunderejsen de måtte befinde sig – bliver mødt af de rigtige indhold på det rigtige tidspunkt.

 

Hvad får du at arbejde med?

Et marketingbudget på et større millionbeløb, løbende input og sparring fra resten af managementteamet, og et i høj grad selvkørende & data-drevet marketingteam, der bruger værktøjer som bl.a.:

  • Hubspot
  • Intercom
  • Mailchimp
  • Ahrefs
  • Google Marketing Platform
  • Visual Studio
  • WordPress
  • Adobe XD
  • Hotjar
  • Accuranker
  • Plecto
  • Webinarjam

Ligesom resten af team.blue Nordic organiserer og dokumenterer teamet sit arbejde i Jira og Confluence.

 

Hvem er du?

Som leder er du en spillende træner, der (også) går forrest, når opgaverne skal eksekveres. Du kender SaaS-metrikkerne til fingerspidserne og behersker hele online marketing-paletten (ikke mindst paid media) – hele vejen fra strategisk planlægning til praktisk udførsel.

Du brænder for marketing, data og godt købmandskab og er altid på udkig efter nye og bedre måder at ramme målgruppen med relevant og værdiskabende indhold.

Endelig er du en empatisk, sympatisk og energisk personaleleder, der elsker at se dit team udvikle sig fagligt og personligt, og som skaber gejst, fælles visioner og resultater – også på strategisk gruppeniveau.

 

Hvad tilbyder vi?

En nøglestilling i Danmarks bedste it-virksomhed anno 2017 (kåret af ComputerWorld) og gode muligheder for at præge den med din egen faglighed. Du bliver en del af et ungt og uformelt miljø med en flad struktur og ingen direktørgange. Vi anser os selv for at være verdens største startup, og det mærkes. I team.blue løfter vi i flok, og intet læs er for tungt.

Som ansat i team.blue tilbyder vi:

  • En attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer + pensionsordning
  • Løbende uddannelse
  • Fri telefon og internet
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindeligt god kaffe
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.

 

Information og ansøgning

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kommunikationsmedarbejder Jesper Stubkær på jvs@zitcom.dk.

Alle henvendelser bliver naturligvis behandlet fortroligt.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Er du en spillende marketingtræner, der kan løfte marketingteamet og kunderne - i n af Nordens bedste, største og mest ambitiøse hostingvirksomheder til næste niveau, tage ansvar for et stort marketingbudget og skabe dialog, resultater og KPI er på tværs af afdelinger og brands? Så har vi jobbet til dig. Hvem er vi? Vi er Zitcom - lidt endnu. Snart skifter vi officielt navn til team.blue - der består af mere end 600 medarbejdere og 1,2 mio. kunder i Norden og Benelux. Med brands som DanDomain, UnoEuro og ScanNet er vi n af Nordens største, bedste og mest ambitiøse hostingvirksomheder. Vi er også (stadig) præget af en stærk startup-mentalitet og fuld fart fremad. På bare fire år har vi firedoblet omsætning og medarbejderantal i Norden, men vi er først lige gået i gang. Planen er, at team.blue skal tage udfordringen op med de allerstørste spillere på det europæiske hostingmarked og få flere kunder og de allerdygtigste medarbejdere med på det blå hold. Som CMO (Chief Marketing Officer) i team.blue Nordic bliver du en vigtig del af den mission. Hvad er opgaven? 1. Løfte vores marketingteam til næste niveau Teamet består i dag af 7 medarbejdere hver med sit speciale inden for UI UX, contentproduktion, eventkoordination og online marketing. Som CMO Marketing Manager sikrer du, at teamet bliver udfordret, motiveret og ledt i en retning, der giver mening for den enkelte og effekt på bundlinjen. 2. Skabe dialog, resultater og KPI er på tværs af afdelinger og brands I team.blue Nordic har vi mange brands, mange interessenter og mange holdninger til, hvordan vi bedst markedsfører os. Som CMO bliver n af din fornemste opgaver at sikre en rød tråd i vores marketingtiltag og - sammen med resten af management teamet - at skabe rammerne for, at vores afdelinger arbejder ud fra fælles KPI er. 3. Give vores kunder og leads en suveræn oplevelse Uanset brand og kanal skal det være fedt at være kunde eller lead - i team.blue Nordic. Som CMO hjælper du med at sikre, at alle, der kommer i berøring med team.blue uanset hvor i kunderejsen de måtte befinde sig bliver mødt af de rigtige indhold på det rigtige tidspunkt. Hvad får du at arbejde med? Et marketingbudget på et større millionbeløb, løbende input og sparring fra resten af managementteamet, og et i høj grad selvkørende data-drevet marketingteam, der bruger værktøjer som bl.a.: Hubspot Intercom Mailchimp Ahrefs Google Marketing Platform Visual Studio WordPress Adobe XD Hotjar Accuranker Plecto Webinarjam Ligesom resten af team.blue Nordic organiserer og dokumenterer teamet sit arbejde i Jira og Confluence. Hvem er du? Som leder er du en spillende træner, der (også) går forrest, når opgaverne skal eksekveres. Du kender SaaS-metrikkerne til fingerspidserne og behersker hele online marketing-paletten (ikke mindst paid media) hele vejen fra strategisk planlægning til praktisk udførsel. Du brænder for marketing, data og godt købmandskab og er altid på udkig efter nye og bedre måder at ramme målgruppen med relevant og værdiskabende indhold. Endelig er du en empatisk, sympatisk og energisk personaleleder, der elsker at se dit team udvikle sig fagligt og personligt, og som skaber gejst, fælles visioner og resultater også på strategisk gruppeniveau. Hvad tilbyder vi? En nøglestilling i Danmarks bedste it-virksomhed anno 2017 (kåret af ComputerWorld) og gode muligheder for at præge den med din egen faglighed. Du bliver en del af et ungt og uformelt miljø med en flad struktur og ingen direktørgange. Vi anser os selv for at være verdens største startup, og det mærkes. I team.blue løfter vi i flok, og intet læs er for tungt. Som ansat i team.blue tilbyder vi: En attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer pensionsordning Løbende uddannelse Fri telefon og internet En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindeligt god kaffe Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kommunikationsmedarbejder Jesper Stubkær på jvs@zitcom.dk. Alle henvendelser bliver naturligvis behandlet fortroligt. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt11jobnet23ecb62a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1363&ProjectId=143643&DepartmentId=18966&MediaId=5&SkipAdvertisement=False0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3537955ZITCOM A/S11Højvangen 48660SkanderborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770740JobNet4998101499810110029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23ecb62ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=23ecb62ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23ecb62a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23ecb62a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123403Marketingchef6Ledelse361952618Signesmj@zitcom.dkDKDanmarkDKDanmark330056142Senior Manager - Digital Content Development & ExecutionRobot Are you ready to make a significant impact on The LEGO Group s digital content journey? Bring your digital content production experience to our team in this dual function role. You ll be key in driving campaign and product related digital content while also leading the team of Content experts. Core Responsibilities • Be an experienced and motivational team and people manager that will lead and motivate digital content managers and specialists (currently a team of 7 people) • Act as a digital production manager for the team being able to balance both full production overview as well as driving your own executional activities • Being able to incorporate strategy and creative direction into content execution, so that the output is on strategy and able to excite kids parents across the world • Inspire and develop the team to produce great content, as well as mentor and guide individual members in their personal development • Contribute with your expertise in setting up the right processes for effective and efficient content production Play your part in our team succeeding Being part of LEGO Agency and more specifically within content development and execution, your main stakeholders encompasses fellow leaders, strategists, creatives marketing brand managers. The output from the department is essentially the final phase of campaign- and product marketing execution. Delivery of final files to media agencies, our digital content management tool, marketers in the markets and in some instances directly to the consumers (LEGO.com the LEGO Life App) Your output will support the marketing activities aimed towards consumers and shoppers across the world, as the output has a global scope. Do you have what it takes? • Masters degree in Media Science, Marketing or Communication • 5 year experience working within digital content production digital content planning • 2-3 year leadership experience • Experience from working with an international brand ideally in the FMCG area or even better within an industry creating products and content for children • Solid understanding of digital marketing tactics and channels • Have experience working with content workflow tools • Solid process understanding and experience from working in large organizations • Experience working with eCommerce assets execution and optimization • Must have a preference for working in team settings and ideally have hands on experience working in a SCRUM team or with other agile methods • Experience working with assets content automation • Solid knowledge with leadership disciplines methods such as situational leadership and anchoring of learning in the organization • Experience driving a continuous improvements agenda Join the global LEGO family The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV.

Are you ready to make a significant impact on The LEGO Group’s digital content journey?

Bring your digital content production experience to our team in this dual function role. You’ll be key in driving campaign and product related digital content while also leading the team of Content experts.

Core Responsibilities

• Be an experienced and motivational team and people manager that will lead and motivate digital content managers and specialists (currently a team of 7 people)

• Act as a digital production manager for the team being able to balance both full production overview as well as driving your own executional activities

• Being able to incorporate strategy and creative direction into content execution, so that the output is on strategy and able to excite kids & parents across the world

• Inspire and develop the team to produce great content, as well as mentor and guide individual members in their personal development

• Contribute with your expertise in setting up the right processes for effective and efficient content production

Play your part in our team succeeding

Being part of LEGO Agency and more specifically within content development and execution, your main stakeholders encompasses fellow leaders, strategists, creatives & marketing/brand managers.

The output from the department is essentially the final phase of campaign- and product marketing execution. Delivery of final files to media agencies, our digital content management tool, marketers in the markets and in some instances directly to the consumers (LEGO.com & the LEGO Life App)

Your output will support the marketing activities aimed towards consumers and shoppers across the world, as the output has a global scope.

Do you have what it takes?

• Masters degree in Media Science, Marketing or Communication

• 5+ year experience working within digital content production & digital content planning

• 2-3 year leadership experience

• Experience from working with an international brand ideally in the FMCG area or even better within an industry creating products and content for children

• Solid understanding of digital marketing tactics and channels

• Have experience working with content workflow tools

• Solid process understanding and experience from working in large organizations

• Experience working with eCommerce assets execution and optimization

• Must have a preference for working in team settings and ideally have hands on experience working in a SCRUM team or with other agile methods

• Experience working with assets/content automation

• Solid knowledge with leadership disciplines/methods such as situational leadership and anchoring of learning in the organization

• Experience driving a continuous improvements agenda

Join the global LEGO family

The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role – and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality – use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV.

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-07-08T00:00:002019-07-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior Manager - Digital Content Development & Execution

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Are you ready to make a significant impact on The LEGO Group s digital content journey? Bring your digital content production experience to our team in this dual function role. You ll be key in driving campaign and product related digital content wh...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:19. juli 2019