Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Commissioning-koordinator

Commissioning-koordinator til kæmpe byggeprojekt Nyt OUH

Bygningsdrift & -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH) søger en koordinator med ansvar for commissioning (Cx) aktiviteterne i sektionen, der varetager forberedelsen frem mod udflytningen til Nyt OUH.

Cx-aktiviteterne skal medvirke til at sikre, at projektet i alle dets faser designes og udføres frem mod en smidig overgang fra byggeri til drift.

Det er afgørende for OUH, at byggeriet af Nyt OUH gennemføres med fokus på sygehusets fremtidige drift, og derfor indgår Cx-aktiviteter i aftalegrundlaget med byggeriets aktører, og der gennemføres commissioning i alle faser fra projekteringsstart til afsluttende test og dokumentation under projektets klargøring til hospitalsdrift.

Cx-koordinatoren i BDS vil få ansvaret for at forme Cx-aktiviteterne på Nyt OUH i tæt samarbejde med Cx-projektlederen og øvrige medarbejdere i Projektorganisationen for Nyt OUH.

Cx-koordinatoren vil blive involveret tidligt i nye projekter og skal træde ind i igangværende projekter for at sikre et fortsat stort fokus på aftalte Cx-aktiviteter og herunder sikre, at kravspecifikationer overholdes og projektets Cx- plan følges og videreudvikles med en operationel Cx-plan med tilhørende værktøjer.

Cx-koordinatoren vil gennem projektets faser blive suppleret med nødvendige ressourcer og kompetencer fra BDS for at sikre optimal gennemførelse af Cx-aktiviteterne.

Om projektet Nyt OUH – ét af Danmarks største byggerier

Byggeriet af Nyt OUH vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil blive ét af de største byggerier i Danmark med i alt ca. 250.000 m2 nybyggeri.

Byggeriet forventes at stå færdig ved udgangen af 2022, dog vil Cx- aktiviteterne og den efterfølgende bygningsaktivering strække sig ud over byggeriets afleveringsdato. Nyt OUH er opdelt i delprojekter, hvor store dele nu er i udviklingsfasen i samarbejde med totalentreprenør.

Om Bygningsdrift & -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH)

Bygningsdrift og -service er en af OUH´s serviceafdelinger, med det overordnede formål at sikre en sammenhængende tværgående og professionel service, der understøtter OUH´s kerneydelse.

Afdelingen har i øjeblikket ca. 125 medarbejdere fordelt på matriklerne Odense, Svendborg og Nyborg. Her beskæftiger vi en lang række fagligheder og kompetencer, hvor teknikere, projektledere og administrative medarbejdere har hver deres fagområder og specialer. Der er tale om en arbejdsplads, der udvikles løbende, og hverdagen er præget af professionalisme og en uformel tone. BDS vil inden for vores ydelser bidrage til, at patienter, pårørende og medarbejdere føler sig velkomne og ventede, når de ankommer til sygehuset.

Om Projektorganisationen for Nyt OUH

Projektorganisationen består af ca. 60 medarbejdere, der på vegne af Region Syddanmark udgør bygherrefunktionen på projektet Nyt OUH.

Projektorganisationen er en dynamisk organisation med bredt sammensatte fagligheder og kompetencer, der samarbejder på tværs af de enkelte delprojekter og opgaver inden for byggeri, udstyr, IT, logistik mv. Der arbejdes med høj intensitet og faglighed og i nært samarbejde med eksterne rådgivere og entreprenører samt ledere og medarbejdere på det eksisterende OUH og Psykiatrien.

Projektorganisationen har kontorer med udsigt over byggepladsen for Nyt OUH, og her er den ofte hektiske hverdag præget af professionalisme og et uformelt arbejdsmiljø.

Kvalifikationer og kompetencer

Du skal have et grundlæggende generelt kendskab til tekniske installationer og en struktureret og procesorienteret tilgang til opgaverne, og det er afgørende, at du befinder dig godt med mange opgaver i et stort netværk med relationer til alle projektets interne og eksterne interessenter.

Det forudsættes, at du har forståelse for byggeprocessen, aftalegrundlag og de juridiske aspekter ved gennemførelse af Cx-aktiviteter.

Faglige kvalifikationer:

  • Du er VVS-ingeniør, El-ingeniør, maskinmester eller har en uddannelse på lignende niveau.
  • Du har minimum 5 års erfaring og gerne erfaring i at arbejde med overgangen fra projekt til drift.
  • Du har dokumenteret erfaring med design af tekniske styringsparadigmer.
  • Du har erfaring med projektering af VVS-installationer, ventilation, El-anlæg og/eller CTS-anlæg.
  • Du har erfaring med tilsyn af komplicerede tekniske anlæg/CTS-anlæg og commissioning.
  • Du behersker engelsk på skrift og i tale på forhandlingsniveau.
  • Du har erfaring med databehandling og -analyser.

Personlige kvalifikationer:

  • Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner, mundtligt såvel som skriftligt.
  • Du er god til at samarbejde og vidensdele med dine kolleger.
  • Du kan arbejde selvstændigt, målrettet og velstruktureret.
  • Du har en systematisk, analytisk og proaktiv tilgang til opgaveløsningen.
  • Du har gennemslagskraft, overblik og arbejder struktureret.

Hvad tilbyder vi dig

Et fast job der, hvis du ønsker det, strækker sig ind i den efterfølgende driftsperiode. En spændende arbejdsplads med stor variation i projekter, og du får stor mulighed for at præge form og indhold af Cx aktiviteterne. Du vil blive involveret i projekter med stor teknisk spændvidde og få  gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver og arbejdstid.

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om eksisterende OUH på www.ouh.dk og Nyt OUH på www.nytouh.dk. 

Ansøgning og relevante bilag sendes via ansøgnings-linket her på siden. Du er velkommen til at kontakte Sektionsleder Jørgen Lindegaard på mobil 20535687 for yderligere oplysninger om stillingen.  

Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019. 

Der er planlagt ansættelsessamtaler mandag den 19. august 2019. 

Tiltrædelse senest 1. oktober 2019.

Ansættelse iht. gældende overenskomst og nærmere aftale. I Region Syddanmark anvendes prøvetid på 3 måneder. 

 

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050701Phoenix-c3a7fe9c12019-06-28T14:01:13.740Commissioning-koordinator

Commissioning-koordinator til kæmpe byggeprojekt Nyt OUH

Bygningsdrift & -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH) søger en koordinator med ansvar for commissioning (Cx) aktiviteterne i sektionen, der varetager forberedelsen frem mod udflytningen til Nyt OUH.

Cx-aktiviteterne skal medvirke til at sikre, at projektet i alle dets faser designes og udføres frem mod en smidig overgang fra byggeri til drift.

Det er afgørende for OUH, at byggeriet af Nyt OUH gennemføres med fokus på sygehusets fremtidige drift, og derfor indgår Cx-aktiviteter i aftalegrundlaget med byggeriets aktører, og der gennemføres commissioning i alle faser fra projekteringsstart til afsluttende test og dokumentation under projektets klargøring til hospitalsdrift.

Cx-koordinatoren i BDS vil få ansvaret for at forme Cx-aktiviteterne på Nyt OUH i tæt samarbejde med Cx-projektlederen og øvrige medarbejdere i Projektorganisationen for Nyt OUH.

Cx-koordinatoren vil blive involveret tidligt i nye projekter og skal træde ind i igangværende projekter for at sikre et fortsat stort fokus på aftalte Cx-aktiviteter og herunder sikre, at kravspecifikationer overholdes og projektets Cx- plan følges og videreudvikles med en operationel Cx-plan med tilhørende værktøjer.

Cx-koordinatoren vil gennem projektets faser blive suppleret med nødvendige ressourcer og kompetencer fra BDS for at sikre optimal gennemførelse af Cx-aktiviteterne.

Om projektet Nyt OUH – ét af Danmarks største byggerier

Byggeriet af Nyt OUH vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil blive ét af de største byggerier i Danmark med i alt ca. 250.000 m2 nybyggeri.

Byggeriet forventes at stå færdig ved udgangen af 2022, dog vil Cx- aktiviteterne og den efterfølgende bygningsaktivering strække sig ud over byggeriets afleveringsdato. Nyt OUH er opdelt i delprojekter, hvor store dele nu er i udviklingsfasen i samarbejde med totalentreprenør.

Om Bygningsdrift & -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH)

Bygningsdrift og -service er en af OUH´s serviceafdelinger, med det overordnede formål at sikre en sammenhængende tværgående og professionel service, der understøtter OUH´s kerneydelse.

Afdelingen har i øjeblikket ca. 125 medarbejdere fordelt på matriklerne Odense, Svendborg og Nyborg. Her beskæftiger vi en lang række fagligheder og kompetencer, hvor teknikere, projektledere og administrative medarbejdere har hver deres fagområder og specialer. Der er tale om en arbejdsplads, der udvikles løbende, og hverdagen er præget af professionalisme og en uformel tone. BDS vil inden for vores ydelser bidrage til, at patienter, pårørende og medarbejdere føler sig velkomne og ventede, når de ankommer til sygehuset.

Om Projektorganisationen for Nyt OUH

Projektorganisationen består af ca. 60 medarbejdere, der på vegne af Region Syddanmark udgør bygherrefunktionen på projektet Nyt OUH.

Projektorganisationen er en dynamisk organisation med bredt sammensatte fagligheder og kompetencer, der samarbejder på tværs af de enkelte delprojekter og opgaver inden for byggeri, udstyr, IT, logistik mv. Der arbejdes med høj intensitet og faglighed og i nært samarbejde med eksterne rådgivere og entreprenører samt ledere og medarbejdere på det eksisterende OUH og Psykiatrien.

Projektorganisationen har kontorer med udsigt over byggepladsen for Nyt OUH, og her er den ofte hektiske hverdag præget af professionalisme og et uformelt arbejdsmiljø.

Kvalifikationer og kompetencer

Du skal have et grundlæggende generelt kendskab til tekniske installationer og en struktureret og procesorienteret tilgang til opgaverne, og det er afgørende, at du befinder dig godt med mange opgaver i et stort netværk med relationer til alle projektets interne og eksterne interessenter.

Det forudsættes, at du har forståelse for byggeprocessen, aftalegrundlag og de juridiske aspekter ved gennemførelse af Cx-aktiviteter.

Faglige kvalifikationer:

  • Du er VVS-ingeniør, El-ingeniør, maskinmester eller har en uddannelse på lignende niveau.
  • Du har minimum 5 års erfaring og gerne erfaring i at arbejde med overgangen fra projekt til drift.
  • Du har dokumenteret erfaring med design af tekniske styringsparadigmer.
  • Du har erfaring med projektering af VVS-installationer, ventilation, El-anlæg og/eller CTS-anlæg.
  • Du har erfaring med tilsyn af komplicerede tekniske anlæg/CTS-anlæg og commissioning.
  • Du behersker engelsk på skrift og i tale på forhandlingsniveau.
  • Du har erfaring med databehandling og -analyser.

Personlige kvalifikationer:

  • Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner, mundtligt såvel som skriftligt.
  • Du er god til at samarbejde og vidensdele med dine kolleger.
  • Du kan arbejde selvstændigt, målrettet og velstruktureret.
  • Du har en systematisk, analytisk og proaktiv tilgang til opgaveløsningen.
  • Du har gennemslagskraft, overblik og arbejder struktureret.

Hvad tilbyder vi dig

Et fast job der, hvis du ønsker det, strækker sig ind i den efterfølgende driftsperiode. En spændende arbejdsplads med stor variation i projekter, og du får stor mulighed for at præge form og indhold af Cx aktiviteterne. Du vil blive involveret i projekter med stor teknisk spændvidde og få  gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver og arbejdstid.

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om eksisterende OUH på www.ouh.dk og Nyt OUH på www.nytouh.dk. 

Ansøgning og relevante bilag sendes via ansøgnings-linket her på siden. Du er velkommen til at kontakte Sektionsleder Jørgen Lindegaard på mobil 20535687 for yderligere oplysninger om stillingen.  

Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019. 

Der er planlagt ansættelsessamtaler mandag den 19. august 2019. 

Tiltrædelse senest 1. oktober 2019.

Ansættelse iht. gældende overenskomst og nærmere aftale. I Region Syddanmark anvendes prøvetid på 3 måneder. 

 

 

 

 

 

2019-08-03T00:51:25.447 Commissioning-koordinator til kæmpe byggeprojekt Nyt OUH Bygningsdrift & -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH) søger en koordinator med ansvar for commissioning (Cx) aktiviteterne i sektionen, der varetager forberedelsen frem mod udflytningen til Nyt OUH. Cx-aktiviteterne skal medvirke til at sikre, at projektet i alle dets faser designes og udføres frem mod en smidig overgang fra byggeri til drift. Det er afgørende for OUH, at byggeriet af Nyt OUH gennemføres med fokus på sygehusets fremtidige drift, og derfor indgår Cx-aktiviteter i aftalegrundlaget med byggeriets aktører, og der gennemføres commissioning i alle faser fra projekteringsstart til afsluttende test og dokumentation under projektets klargøring til hospitalsdrift. Cx-koordinatoren i BDS vil få ansvaret for at forme Cx-aktiviteterne på Nyt OUH i tæt samarbejde med Cx-projektlederen og øvrige medarbejdere i Projektorganisationen for Nyt OUH. Cx-koordinatoren vil blive involveret tidligt i nye projekter og skal træde ind i igangværende projekter for at sikre et fortsat stort fokus på aftalte Cx-aktiviteter og herunder sikre, at kravspecifikationer overholdes og projektets Cx- plan følges og videreudvikles med en operationel Cx-plan med tilhørende værktøjer. Cx-koordinatoren vil gennem projektets faser blive suppleret med nødvendige ressourcer og kompetencer fra BDS for at sikre optimal gennemførelse af Cx-aktiviteterne. Om projektet Nyt OUH ét af Danmarks største byggerier Byggeriet af Nyt OUH vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil blive ét af de største byggerier i Danmark med i alt ca. 250.000 m2 nybyggeri. Byggeriet forventes at stå færdig ved udgangen af 2022, dog vil Cx- aktiviteterne og den efterfølgende bygningsaktivering strække sig ud over byggeriets afleveringsdato. Nyt OUH er opdelt i delprojekter, hvor store dele nu er i udviklingsfasen i samarbejde med totalentreprenør. Om Bygningsdrift & -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH) Bygningsdrift og -service er en af OUH´s serviceafdelinger, med det overordnede formål at sikre en sammenhængende tværgående og professionel service, der understøtter OUH´s kerneydelse. Afdelingen har i øjeblikket ca. 125 medarbejdere fordelt på matriklerne Odense, Svendborg og Nyborg. Her beskæftiger vi en lang række fagligheder og kompetencer, hvor teknikere, projektledere og administrative medarbejdere har hver deres fagområder og specialer. Der er tale om en arbejdsplads, der udvikles løbende, og hverdagen er præget af professionalisme og en uformel tone. BDS vil inden for vores ydelser bidrage til, at patienter, pårørende og medarbejdere føler sig velkomne og ventede, når de ankommer til sygehuset. Om Projektorganisationen for Nyt OUH Projektorganisationen består af ca. 60 medarbejdere, der på vegne af Region Syddanmark udgør bygherrefunktionen på projektet Nyt OUH. Projektorganisationen er en dynamisk organisation med bredt sammensatte fagligheder og kompetencer, der samarbejder på tværs af de enkelte delprojekter og opgaver inden for byggeri, udstyr, IT, logistik mv. Der arbejdes med høj intensitet og faglighed og i nært samarbejde med eksterne rådgivere og entreprenører samt ledere og medarbejdere på det eksisterende OUH og Psykiatrien. Projektorganisationen har kontorer med udsigt over byggepladsen for Nyt OUH, og her er den ofte hektiske hverdag præget af professionalisme og et uformelt arbejdsmiljø. Kvalifikationer og kompetencer Du skal have et grundlæggende generelt kendskab til tekniske installationer og en struktureret og procesorienteret tilgang til opgaverne, og det er afgørende, at du befinder dig godt med mange opgaver i et stort netværk med relationer til alle projektets interne og eksterne interessenter. Det forudsættes, at du har forståelse for byggeprocessen, aftalegrundlag og de juridiske aspekter ved gennemførelse af Cx-aktiviteter. Faglige kvalifikationer: Du er VVS-ingeniør, El-ingeniør, maskinmester eller har en uddannelse på lignende niveau. Du har minimum 5 års erfaring og gerne erfaring i at arbejde med overgangen fra projekt til drift. Du har dokumenteret erfaring med design af tekniske styringsparadigmer. Du har erfaring med projektering af VVS-installationer, ventilation, El-anlæg og eller CTS-anlæg. Du har erfaring med tilsyn af komplicerede tekniske anlæg CTS-anlæg og commissioning. Du behersker engelsk på skrift og i tale på forhandlingsniveau. Du har erfaring med databehandling og -analyser. Personlige kvalifikationer: Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner, mundtligt såvel som skriftligt. Du er god til at samarbejde og vidensdele med dine kolleger. Du kan arbejde selvstændigt, målrettet og velstruktureret. Du har en systematisk, analytisk og proaktiv tilgang til opgaveløsningen. Du har gennemslagskraft, overblik og arbejder struktureret. Hvad tilbyder vi dig Et fast job der, hvis du ønsker det, strækker sig ind i den efterfølgende driftsperiode. En spændende arbejdsplads med stor variation i projekter, og du får stor mulighed for at præge form og indhold af Cx aktiviteterne. Du vil blive involveret i projekter med stor teknisk spændvidde og få gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver og arbejdstid. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om eksisterende OUH på www.ouh.dk og Nyt OUH på www.nytouh.dk. Ansøgning og relevante bilag sendes via ansøgnings-linket her på siden. Du er velkommen til at kontakte Sektionsleder Jørgen Lindegaard på mobil 20535687 for yderligere oplysninger om stillingen. Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019. Der er planlagt ansættelsessamtaler mandag den 19. august 2019. Tiltrædelse senest 1. oktober 2019. Ansættelse iht. gældende overenskomst og nærmere aftale. I Region Syddanmark anvendes prøvetid på 3 måneder.10Phoenixc3a7fe9c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207998&DepartmentId=10194&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3554031Bygningsdrift og -service11J.B. Winsløws Vej 4, indgang 2075000Odense CDKDanmarkORS/c3a7fe9c_logo.pngORS/Small/c3a7fe9c_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent785365RegionSyddanmarkMinimum20799800028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3a7fe9chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3a7fe9chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3a7fe9c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3a7fe9c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonCommissioning-koordinator1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362149407srs@rsyd.dkDanmarkDanmark330135035Administrativ koordinator til Klinisk Udvikling, OUHBasic Er du en løsningsorienteret administrativ koordinator med stort overblik og stærke samarbejdsevner? Ansvar og opgaver Du ansættes i sekretariatet i Klinisk Udvikling på OUH, hvor opgaven skal løses i tæt samarbejde med de øvrige administrative koordinatorer i sekretariatet. Klinisk Udvikling er en af i alt seks stabsafdelinger på OUH, som understøtter de kliniske afdelinger, så de bedst muligt kan sætte patienten først. Afdelingen har et bredt opgavefelt inden for områderne HR i KLU, puljer til uddannelse, kommunikation, kursusadministration, kvalitetssikring, systemsupport, økonomi, uddannelsesområdet og generel sekretariatsbetjening. Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver administrative opgaver, herunder økonomivaretagelse, kursusadministration og projektarbejde. Du har flair for it og kan varetage superbrugerfunktion i diverse administrative systemer, herunder gerne kendskab til Plan2Learn. Hvem er du? Vi søger en ny kollega, som har gode kommunikative egenskaber, er omstillingsparat og trives med en hverdag, hvor opgaverne er mangeartede, kan indgå i samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere, kan arbejde tværfagligt og tage selvstændige initiativer, kan arbejde struktureret og selvstændigt og er indstillet på at yde en ekstra indsats ved behov, har kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation. Hvem er vi? Klinisk Udvikling (KLU) på OUH består af tre funktionsområder: Kvalitet og Patientsamarbejde, Innovation og MTV, Uddannelse og Kompetenceudvikling samt centrene for Klinisk Epidemiologi (CKE), Innovativt Medicinsk Teknologi (CIMT), Simulationscentret (SimC) og Center for Lægers Videreuddannelse (CLV). Klinisk Udvikling understøtter de kliniske afdelinger på OUH, så de kan løfte de patientnære opgaver bedst muligt. Vi løser mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udviklingen af nye teknologiske hjælpemidler og udviklingen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. Vi er ansvarlige for koordineringen af uddannelsesaktiviteter på OUH og har et tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner på Fyn. Stillingen som administrativ koordinator er placeret i Uddannelse og Kompetenceudvikling. Uddannelse & Kompetenceudvikling har ansvaret for at sikre opfyldelsen af OUH s forpligtelser inden for uddannelsesområdet. OUH er et af de største uddannelsessteder på Fyn med godt 3.000 under uddannelse. Uddannelse og Kompetence er med til at sikre kvaliteten af grunduddannelser på OUH. Det sker i tæt samarbejde de enkelte uddannelsesinstitutioner. Vi består af fire enheder: Uddannelse og Kompetence, Center for Lægers Videreuddannelse (CLV), Simulationscentret på OUH (SimC) samt Efteruddannelse. Kvalitet og Patientsamarbejde arbejder med den organisatoriske, patientoplevede og kliniske kvalitet ved at understøtte OUH s direktion og forskellige afdelingsledelser. Vi står i spidsen for arbejdet med Den Syddanske Forbedringsmodel og understøtter implementeringen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. I det daglige arbejder vi tæt sammen med de kliniske afdelinger om udvikling af redskaber til kvalitetsforbedring, monitorering og patientsikkerhed. Et andet fokusområde er patient- og pårørendesamarbejde samt arbejdet med Patient Rapporterede Oplysninger (PRO). Innovation & MTV arbejder med strategisk innovation på tværs af hele OUH. Vi understøtter, at OUH bliver klar til fremtidens udfordringer gennem nationale og internationale projekter. Innovation bygger bro mellem patienter, pårørende og personale og forbedrer samarbejdet mellem kommuner og praktiserende læger via ny teknologi. Derudover arbejder vi med innovations- og evalueringsprojekter, der har til formål at optimere metoder og arbejdsgange på hospitalet. Vi inddrager alle afdelinger på OUH, alle fakulteter på Syddansk Universitet samt private virksomheder i vores projekter. Det virtuelle Center for Innovativ Medicinsk Teknologi (CIMT) er forankret i Innovation & MTV. Centret er et tæt samarbejde med Syddansk Universitet, og har et stort internationalt forskningsnetværk. Trivsel og udvikling Stabsafdelingen KLU lægger vægt på at opmuntre medarbejderne til at komme med forslag til, hvordan vi kan optimere arbejdsgange, styrke samarbejdet eller forbedre den enkeltes trivsel og udviklingsmuligheder. Samarbejdet foregår i et miljø præget af tillid, respekt, ordentlighed og en god omgangstone. Om OUH Odense Universitetshospital Svendborg Sygehus OUH er et af landets største hospitaler med et samlet budget på 7,1 mia. kr., ca. 100.000 årlige indlæggelser og over 1 mio. ambulante besøg. Hospitalet beskæftiger ca. 10.000 medarbejdere og er geografisk lokaliseret i Odense, Svendborg, Nyborg og på Ærø. OUH er både det fynske sygehus og modtager samtidig patienter fra hele regionen. Det giver et optageområde, der dækker ca. 1,2 mio. borgere. Derudover behandler hospitalet patienter fra hele landet med behov for specialiseret behandling inden for en række områder. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer uge. Ansættelse og aflønning efter kvalifikationer og overenskomst med Danske Regioner og den relevante fagorganisation. Dit fysiske arbejdssted bliver Odense Universitetshospital. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelseschef Karin Albjerg på tlf.. 3016 8251 eller e-mail karin.shung.albjerg@rsyd.dk Ansøgningsfrist og samtaler Der er ansøgningsfrist den 17. december 2019. Vi kontakter dig telefonisk onsdag den 18. december, såfremt du indkaldes til samtale. Samtale forventes afholdt torsdag den 19. december 2019.

Er du en løsningsorienteret administrativ koordinator med stort overblik og stærke samarbejdsevner?

Ansvar og opgaver

Du ansættes i sekretariatet i Klinisk Udvikling på OUH, hvor opgaven skal løses i tæt samarbejde med de øvrige administrative koordinatorer i sekretariatet. Klinisk Udvikling er en af i alt seks stabsafdelinger på OUH, som understøtter de kliniske afdelinger, så de bedst muligt kan sætte patienten først. Afdelingen har et bredt opgavefelt inden for områderne HR i KLU, puljer til uddannelse, kommunikation, kursusadministration, kvalitetssikring, systemsupport, økonomi, uddannelsesområdet og generel sekretariatsbetjening. 

Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver administrative opgaver, herunder økonomivaretagelse, kursusadministration og projektarbejde. Du har flair for it og kan varetage superbrugerfunktion i diverse administrative systemer, herunder gerne kendskab til Plan2Learn.

Hvem er du?

Vi søger en ny kollega, som

  • har gode kommunikative egenskaber, er omstillingsparat og trives med en hverdag, hvor opgaverne er mangeartede,
  • kan indgå i samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere,
  • kan arbejde tværfagligt og tage selvstændige initiativer,
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt og er indstillet på at yde en ekstra indsats ved behov,
  • har kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation.

Hvem er vi?

Klinisk Udvikling (KLU) på OUH består af tre funktionsområder: Kvalitet og Patientsamarbejde, Innovation og MTV, Uddannelse og Kompetenceudvikling samt centrene for Klinisk Epidemiologi (CKE), Innovativt Medicinsk Teknologi (CIMT), Simulationscentret (SimC) og Center for Lægers Videreuddannelse (CLV).

Klinisk Udvikling understøtter de kliniske afdelinger på OUH, så de kan løfte de patientnære opgaver bedst muligt. Vi løser mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udviklingen af nye teknologiske hjælpemidler og udviklingen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. Vi er ansvarlige for koordineringen af uddannelsesaktiviteter på OUH og har et tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner på Fyn. Stillingen som administrativ koordinator er placeret i Uddannelse og Kompetenceudvikling.

Uddannelse & Kompetenceudvikling har ansvaret for at sikre opfyldelsen af OUH’s forpligtelser inden for uddannelsesområdet. OUH er et af de største uddannelsessteder på Fyn med godt 3.000 under uddannelse. Uddannelse og Kompetence er med til at sikre kvaliteten af grunduddannelser på OUH. Det sker i tæt samarbejde de enkelte uddannelsesinstitutioner.  Vi består af fire enheder: Uddannelse og Kompetence, Center for Lægers Videreuddannelse (CLV), Simulationscentret på OUH (SimC) samt Efteruddannelse.

Kvalitet og Patientsamarbejde arbejder med den organisatoriske, patientoplevede og kliniske kvalitet ved at understøtte OUH’s direktion og forskellige afdelingsledelser. Vi står i spidsen for arbejdet med Den Syddanske Forbedringsmodel og understøtter implementeringen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. I det daglige arbejder vi tæt sammen med de kliniske afdelinger om udvikling af redskaber til kvalitetsforbedring, monitorering og patientsikkerhed. Et andet fokusområde er patient- og pårørendesamarbejde samt arbejdet med Patient Rapporterede Oplysninger (PRO).

Innovation & MTV arbejder med strategisk innovation på tværs af hele OUH. Vi understøtter, at OUH bliver klar til fremtidens udfordringer gennem nationale og internationale projekter. Innovation bygger bro mellem patienter, pårørende og personale og forbedrer samarbejdet mellem kommuner og praktiserende læger via ny teknologi. Derudover arbejder vi med innovations- og evalueringsprojekter, der har til formål at optimere metoder og arbejdsgange på hospitalet. Vi inddrager alle afdelinger på OUH, alle fakulteter på Syddansk Universitet samt private virksomheder i vores projekter. Det virtuelle Center for Innovativ Medicinsk Teknologi (CIMT) er forankret i Innovation & MTV. Centret er et tæt samarbejde med Syddansk Universitet, og har et stort internationalt forskningsnetværk.  

Trivsel og udvikling

Stabsafdelingen KLU lægger vægt på at opmuntre medarbejderne til at komme med forslag til, hvordan vi kan optimere arbejdsgange, styrke samarbejdet eller forbedre den enkeltes trivsel og udviklingsmuligheder. Samarbejdet foregår i et miljø præget af tillid, respekt, ordentlighed og en god omgangstone.  

Om OUH Odense Universitetshospital – Svendborg Sygehus  

OUH er et af landets største hospitaler med et samlet budget på 7,1 mia. kr., ca. 100.000 årlige indlæggelser og over 1 mio. ambulante besøg. Hospitalet beskæftiger ca. 10.000 medarbejdere og er geografisk lokaliseret i Odense, Svendborg, Nyborg og på Ærø.

OUH er både det fynske sygehus og modtager samtidig patienter fra hele regionen. Det giver et optageområde, der dækker ca. 1,2 mio. borgere. Derudover behandler hospitalet patienter fra hele landet med behov for specialiseret behandling inden for en række områder.

Løn og ansættelsesvilkår  

Stillingen er på 37 timer/uge. Ansættelse og aflønning efter kvalifikationer og overenskomst med Danske Regioner og den relevante fagorganisation.   

Dit fysiske arbejdssted bliver Odense Universitetshospital. 

Yderligere oplysninger  

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelseschef Karin Albjerg på tlf.. 3016 8251 eller e-mail karin.shung.albjerg@rsyd.dk

Ansøgningsfrist og samtaler  

Der er ansøgningsfrist den 17. december 2019. 
Vi kontakter dig telefonisk onsdag den 18. december, såfremt du indkaldes til samtale. Samtale forventes afholdt torsdag den 19. december 2019.  

ORS/Small/c5a94e60_logo.pngKlinisk UdviklingOdense C2019-12-04T10:00:16.8202019-12-17T00:00:00
330135209StudiemiljøkoordinatorRobot Studiemiljøkoordinator søges til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Odense Du har fingeren på pulsen Vi søger en udadvendt og idérig koordinator, som kan arrangere og tage aktivt del i events og aktiviteter, der bidrager til de studerendes oplevelse af et godt studiemiljø på vores adresser i Odense. Derfor skal du først og fremmest være en person med fingeren på de unges puls og fornemmelse for, hvad der skal til for at engagere dem i studiemiljøet på deres uddannelsessted. Du bliver den faste støtte for de nuværende studenterforeninger, og du skal tage initiativ til nye aktiviteter med appel til forskellige typer studerende, herunder vores internationale studerende. Events for studerende omfatter også større arrangementer som fx studiestart, semesterstartfest og sportsdage, ligesom aktiviteter, der omfatter vores tilbud til erhvervslivet kan komme på tale i et begrænset omfang. Du har ben i næsen Jobbet som studiemiljøkoordinator kræver overblik, fleksibilitet og talent for at holde mange bolde i luften på en gang. Du bliver et afgørende bindeled mellem vores afdelinger og de studerende. Du skal rekruttere og fastholde et korps af frivillige studerende, som medvirker i gennemførsel af de enkelte aktiviteter. Du skal være indstillet på, at din arbejdstid til tider ligger uden for almindelig kontortid, ligesom der kan være perioder med travlhed, som opvejes af mere stille perioder. Vi forventer, at du selvstændigt kan tilrettelægge og gennemføre dine arbejdsopgaver. Du er en holdspiller I dagligdagen vil dine nærmeste kolleger være undervisere og administrativt personale på de to UCL-uddannelsesadresser Seebladsgade 1 og Niels Bohrs Allé 1 i Odense. Du vil desuden få en række kollegaer at sparre med og udvikle aktiviteter med i afdelingen Kommunikation og Markedsføring. Det er en fordel, hvis du er udadvendt af natur og god til at samarbejde med mange forskellige typer mennesker, trives med stor frihed i opgaveløsningen og tager selvstændigt initiativ og ansvar. Du har flair for både skriftlig og mundtlig formidling, både på dansk og engelsk, og begår dig hjemmevant på sociale medier. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, fx inden for events og oplevelser, og gerne erfaring med at inddrage unge i at arbejde med projekter. Ansættelse Stillingen er knyttet til afdelingen Kommunikation og Markedsføring på fuld tid og ønskes besat pr. 1. januar 2020. Løn, pension og ansættelse i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Vi opfordrer alle interesserede, uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold, til at søge stillingen. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Kirsten Eskilden på 20189299 eller på kies@ucl.dk. Du kan læse mere om UCL på www.ucl.dk. Ansøgning Send os en kort, motiveret ansøgning og inddrag endelig eksempler på events for unge, som du har været involveret i. Ansøgningen, CV og anden relevant dokumentation sendes elektronisk senest den 14. december 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 51.

Studiemiljøkoordinator søges til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Odense

Du har fingeren på pulsen

Vi søger en udadvendt og idérig koordinator, som kan arrangere og tage aktivt del i events og aktiviteter, der bidrager til de studerendes oplevelse af et godt studiemiljø på vores adresser i Odense.

Derfor skal du først og fremmest være en person med fingeren på de unges puls og fornemmelse for, hvad der skal til for at engagere dem i studiemiljøet på deres uddannelsessted.

Du bliver den faste støtte for de nuværende studenterforeninger, og du skal tage initiativ til nye aktiviteter med appel til forskellige typer studerende, herunder vores internationale studerende.

Events for studerende omfatter også større arrangementer som fx studiestart, semesterstartfest og sportsdage, ligesom aktiviteter, der omfatter vores tilbud til erhvervslivet kan komme på tale i et begrænset omfang.

Du har ben i næsen

Jobbet som studiemiljøkoordinator kræver overblik, fleksibilitet og talent for at holde mange bolde i luften på en gang.

Du bliver et afgørende bindeled mellem vores afdelinger og de studerende. Du skal rekruttere og fastholde et korps af frivillige studerende, som medvirker i gennemførsel af de enkelte aktiviteter.

Du skal være indstillet på, at din arbejdstid til tider ligger uden for almindelig kontortid, ligesom der kan være perioder med travlhed, som opvejes af mere stille perioder.

Vi forventer, at du selvstændigt kan tilrettelægge og gennemføre dine arbejdsopgaver.

Du er en holdspiller

I dagligdagen vil dine nærmeste kolleger være undervisere og administrativt personale på de to UCL-uddannelsesadresser Seebladsgade 1 og Niels Bohrs Allé 1 i Odense. Du vil desuden få en række kollegaer at sparre med og udvikle aktiviteter med i afdelingen Kommunikation og Markedsføring.

Det er en fordel, hvis du er udadvendt af natur og god til at samarbejde med mange forskellige typer mennesker, trives med stor frihed i opgaveløsningen og tager selvstændigt initiativ og ansvar.

Du har flair for både skriftlig og mundtlig formidling, både på dansk og engelsk, og begår dig hjemmevant på sociale medier. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, fx inden for events og oplevelser, og gerne erfaring med at inddrage unge i at arbejde med projekter.

Ansættelse

Stillingen er knyttet til afdelingen Kommunikation og Markedsføring på fuld tid og ønskes besat pr. 1. januar 2020.

Løn, pension og ansættelse i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Vi opfordrer alle interesserede, uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold, til at søge stillingen. 

Yderligere information

Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Kirsten Eskilden på 20189299 eller på kies@ucl.dk.

Du kan læse mere om UCL på www.ucl.dk.

Ansøgning

Send os en kort, motiveret ansøgning og inddrag endelig eksempler på events for unge, som du har været involveret i.

Ansøgningen, CV og anden relevant dokumentation sendes elektronisk senest den 14. december 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 51.

UCL SeebladsgadeOdense C2019-12-04T00:00:002019-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ koordinator til Klinisk Udvikling, OUH

Klinisk Udvikling

Odense C
Er du en løsningsorienteret administrativ koordinator med stort overblik og stærke samarbejdsevner? Ansvar og opgaver Du ansættes i sekretariatet i Klinisk Udvikling på OUH, hvor opgaven skal løses i tæt samarbejde med de øvrige administrative koord...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Studiemiljøkoordinator

UCL Seebladsgade

Odense C
Studiemiljøkoordinator søges til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Odense Du har fingeren på pulsen Vi søger en udadvendt og idérig koordinator, som kan arrangere og tage aktivt del i events og aktiviteter, der bidrager til de studerendes...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:14. december 2019