Compliance Manager

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Du får ansvar- og beslutningskompetence på tværs af landegrænser og produktområder. Du skal være kommerciel orienteret samt handlings- og løsningsorienteret og passe ind i en uformel kultur med sunde kerneværdier.

Virksomheden

Society of Lifestyle er et inspirerende livsstilsunivers med fem stærke brands: House Doctor, Nicolas Vahé, Meraki, Monograph og byNORD. Society of Lifestyle er en familieejet, multibrand-virksomhed, der tilbyder produkter og brands, der rammer tidens trends og forbrugertendenser. Virksomheden startede i 2001 under navnet House Doctor og skiftede i 2019 navn til Society of Lifestyle. Hovedkontoret ligger i Ikast. Se mere på www.societyoflifestyle.com

Stillingen

Som specialist- og i tæt samarbejde med Strategic Purchase Manageren, bliver du ansvarlig for Compliance- og arbejder i spændingsfeltet mellem design, produktudvikling/salg og indkøb.

Der er i dag et stærkt fundament i afdelingen, men der skal bl.a. være et yderligere strategisk produktfokus på processer, myndighedskontakt og risikostyring.

Dit primære fokus i starten vil bl.a. være

  • Sætte strategisk retning- og fokus på tværs af landegrænser (EU, UK og US)
  • Skabe overblik over operationelle styringsprocesser og modeller
  • Definere hvilke opgaver der kan løses internt og hvilke der skal løses af eksterne konsulenter/specialister
  • På sigt, sætte et nyt Compliance team med de rette kompetencer til at løse de fremtidige myndigheds- og markedskrav

Derudover bliver nogle af dine nøgleopgaver

  • Myndighedskontakt
  • Styring af dokumenter, processer samt dokumentationskrav
  • Overblik over certificeringskrav
  • Eksekvering på handlingsplaner
  • Være rollemodel og kulturbærer

Kvalifikationer

Du har min. 3 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med baggrund i en lignende branche.

Uddannelsesmæssigt kan der være flere vinkler ind, men du har formodentligt en videregående uddannelse som ingeniør eller kommer med en relevant juridisk baggrund.

Som person er du struktureret, videbegærlig, handlekraftig, analytisk, imødekommende og ikke mindst kulturbærer med godt humør, der sætter en ære i at være en god rollemodel, der gerne går en ”ekstra mil” for at hele teamet/virksomheden kommer i mål.

Du taler og forstår dansk og engelsk.

Du tilbydes

En meget spændende stilling med internationalt ansvarsområde samt gode udviklingsmuligheder.

Du bliver hos Society of Lifestyle en del af en sund, familieejet virksomhed med kerneværdierne — ærlighed, passion og innovation. Værdier der er forankret i deres kultur og hverdag, hvor de støtter og opmuntrer hinanden til at udvikle sig. Sammen skaber de deres fælles fremtid.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Compliance Manager

Du får ansvar- og beslutningskompetence på tværs af landegrænser og produktområder. Du skal være kommerciel orienteret samt handlings- og løsningsorienteret og passe ind i en uformel kultur med sunde kerneværdier.

Virksomheden

Society of Lifestyle er et inspirerende livsstilsunivers med fem stærke brands: House Doctor, Nicolas Vahé, Meraki, Monograph og byNORD. Society of Lifestyle er en familieejet, multibrand-virksomhed, der tilbyder produkter og brands, der rammer tidens trends og forbrugertendenser. Virksomheden startede i 2001 under navnet House Doctor og skiftede i 2019 navn til Society of Lifestyle. Hovedkontoret ligger i Ikast. Se mere på www.societyoflifestyle.com

Stillingen

Som specialist- og i tæt samarbejde med Strategic Purchase Manageren, bliver du ansvarlig for Compliance- og arbejder i spændingsfeltet mellem design, produktudvikling/salg og indkøb.

Der er i dag et stærkt fundament i afdelingen, men der skal bl.a. være et yderligere strategisk produktfokus på processer, myndighedskontakt og risikostyring.

Dit primære fokus i starten vil bl.a. være

  • Sætte strategisk retning- og fokus på tværs af landegrænser (EU, UK og US)
  • Skabe overblik over operationelle styringsprocesser og modeller
  • Definere hvilke opgaver der kan løses internt og hvilke der skal løses af eksterne konsulenter/specialister
  • På sigt, sætte et nyt Compliance team med de rette kompetencer til at løse de fremtidige myndigheds- og markedskrav

Derudover bliver nogle af dine nøgleopgaver

  • Myndighedskontakt
  • Styring af dokumenter, processer samt dokumentationskrav
  • Overblik over certificeringskrav
  • Eksekvering på handlingsplaner
  • Være rollemodel og kulturbærer

Kvalifikationer

Du har min. 3 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med baggrund i en lignende branche.

Uddannelsesmæssigt kan der være flere vinkler ind, men du har formodentligt en videregående uddannelse som ingeniør eller kommer med en relevant juridisk baggrund.

Som person er du struktureret, videbegærlig, handlekraftig, analytisk, imødekommende og ikke mindst kulturbærer med godt humør, der sætter en ære i at være en god rollemodel, der gerne går en ”ekstra mil” for at hele teamet/virksomheden kommer i mål.

Du taler og forstår dansk og engelsk.

Du tilbydes

En meget spændende stilling med internationalt ansvarsområde samt gode udviklingsmuligheder.

Du bliver hos Society of Lifestyle en del af en sund, familieejet virksomhed med kerneværdierne — ærlighed, passion og innovation. Værdier der er forankret i deres kultur og hverdag, hvor de støtter og opmuntrer hinanden til at udvikle sig. Sammen skaber de deres fælles fremtid.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.