Compliance-medarbejder til projektansættelse

Brænder du for informationssikkerhed, IT-sikkerhed og beskyttelse af persondata? Så læs med her! Til en nyoprettet 1-årig projektansættelse søger vi en Compliance-medarbejder, der vil være med til at sikre at CEGO fortsat er compliant med gældende regler og love. Dine opgaver kommer til at ligge i spændet mellem IT-sikkerhed, informationssikkerhed og compliance.

Om jobbet

I jobbet som Compliance-medarbejder får du rig mulighed for at udfolde din viden om Informationssikkerhed (ISO 27001), Persondataforordningen (GDRP), evt. Spillemyndighedens certificeringsprogram og en række andre love og regelsæt, som CEGO efterlever. Du får en central rolle i udarbejdelsen af materiale såsom politikker, procedurer, data flows samt risikovurderinger. Vigtigst af alt har du fokus på at kontroller bliver implementeret og gennemført med en tilfredsstillende kvalitet.

Du løser dine opgaver i tæt samarbejde med CEGO’s Compliance Manager og den tekniske ledelse. Derudover vil du være i berøring med mange medarbejdere med forskellige roller og prioriteringer, hvorfor det er en fordel, hvis du er udadvendt og opsøgende i din relation til dine kollegaer. Du strukturerer selv din arbejdsdag, og du får i høj grad mulighed for at sætte dit aftryk på, hvordan vi laver compliance i CEGO. Aktuelt arbejder vi på at implementere programmet ControlManager, og du får en helt central rolle i den process.

Vi forventer, at du har:

  • praktisk erfaring med implementering af GDPR
  • praktisk erfaring med implementering eller vedligehold af ISMS/ISO 27001
  • forståelse for de processer, der udspiller sig ifb. it-udvikling og drift
  • teknisk forståelse og evnen til at afdække, hvordan komplekse tekniske løsninger hænger sammen
  • erfaring med at formidle komplekse tekniske løsninger i et letlæst skrevet sprog (dansk og engelsk)

Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig gode kolleger, attraktive vilkår og et fedt arbejdsmiljø.

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning via nedenstående link hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne, hvis du er den rette til jobbet

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Compliance Manager Thomas Rolighed Larsen.

Du kan læse mere om os på www.cego.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029612Phoenix-6a7f6de012019-05-22T00:00:00Compliance-medarbejder til projektansættelse

Brænder du for informationssikkerhed, IT-sikkerhed og beskyttelse af persondata? Så læs med her! Til en nyoprettet 1-årig projektansættelse søger vi en Compliance-medarbejder, der vil være med til at sikre at CEGO fortsat er compliant med gældende regler og love. Dine opgaver kommer til at ligge i spændet mellem IT-sikkerhed, informationssikkerhed og compliance.

Om jobbet

I jobbet som Compliance-medarbejder får du rig mulighed for at udfolde din viden om Informationssikkerhed (ISO 27001), Persondataforordningen (GDRP), evt. Spillemyndighedens certificeringsprogram og en række andre love og regelsæt, som CEGO efterlever. Du får en central rolle i udarbejdelsen af materiale såsom politikker, procedurer, data flows samt risikovurderinger. Vigtigst af alt har du fokus på at kontroller bliver implementeret og gennemført med en tilfredsstillende kvalitet.

Du løser dine opgaver i tæt samarbejde med CEGO’s Compliance Manager og den tekniske ledelse. Derudover vil du være i berøring med mange medarbejdere med forskellige roller og prioriteringer, hvorfor det er en fordel, hvis du er udadvendt og opsøgende i din relation til dine kollegaer. Du strukturerer selv din arbejdsdag, og du får i høj grad mulighed for at sætte dit aftryk på, hvordan vi laver compliance i CEGO. Aktuelt arbejder vi på at implementere programmet ControlManager, og du får en helt central rolle i den process.

Vi forventer, at du har:

  • praktisk erfaring med implementering af GDPR
  • praktisk erfaring med implementering eller vedligehold af ISMS/ISO 27001
  • forståelse for de processer, der udspiller sig ifb. it-udvikling og drift
  • teknisk forståelse og evnen til at afdække, hvordan komplekse tekniske løsninger hænger sammen
  • erfaring med at formidle komplekse tekniske løsninger i et letlæst skrevet sprog (dansk og engelsk)

Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig gode kolleger, attraktive vilkår og et fedt arbejdsmiljø.

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning via nedenstående link hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne, hvis du er den rette til jobbet

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Compliance Manager Thomas Rolighed Larsen.

Du kan læse mere om os på www.cego.dk.

Brænder du for informationssikkerhed, IT-sikkerhed og beskyttelse af persondata? Så læs med her! Til en nyoprettet 1-årig projektansættelse søger vi en Compliance-medarbejder, der vil være med til at sikre at CEGO fortsat er compliant med gældende regler og love. Dine opgaver kommer til at ligge i spændet mellem IT-sikkerhed, informationssikkerhed og compliance. Om jobbet I jobbet som Compliance-medarbejder får du rig mulighed for at udfolde din viden om Informationssikkerhed (ISO 27001), Persondataforordningen (GDRP), evt. Spillemyndighedens certificeringsprogram og en række andre love og regelsæt, som CEGO efterlever. Du får en central rolle i udarbejdelsen af materiale såsom politikker, procedurer, data flows samt risikovurderinger. Vigtigst af alt har du fokus på at kontroller bliver implementeret og gennemført med en tilfredsstillende kvalitet.Du løser dine opgaver i tæt samarbejde med CEGO s Compliance Manager og den tekniske ledelse. Derudover vil du være i berøring med mange medarbejdere med forskellige roller og prioriteringer, hvorfor det er en fordel, hvis du er udadvendt og opsøgende i din relation til dine kollegaer. Du strukturerer selv din arbejdsdag, og du får i høj grad mulighed for at sætte dit aftryk på, hvordan vi laver compliance i CEGO. Aktuelt arbejder vi på at implementere programmet ControlManager, og du får en helt central rolle i den process. Vi forventer, at du har: praktisk erfaring med implementering af GDPR praktisk erfaring med implementering eller vedligehold af ISMS ISO 27001 forståelse for de processer, der udspiller sig ifb. it-udvikling og drift teknisk forståelse og evnen til at afdække, hvordan komplekse tekniske løsninger hænger sammen erfaring med at formidle komplekse tekniske løsninger i et letlæst skrevet sprog (dansk og engelsk) Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig gode kolleger, attraktive vilkår og et fedt arbejdsmiljø. Lyder det som noget for dig? Send din ansøgning via nedenstående link hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Opstart er hurtigst muligt, men vi venter gerne, hvis du er den rette til jobbet Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Compliance Manager Thomas Rolighed Larsen. Du kan læse mere om os på www.cego.dk.11jobnet6a7f6de0100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:000000https://cego.youngcrm.com/jobportal/26440EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3532264CEGO A/S11Lauritzens Plads 1, 49000AalborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset765783JobNet4993486499348610022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a7f6de0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a7f6de0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a7f6de0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a7f6de0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361850262Thomastrl@cego.dkDKDanmarkDKDanmark330027975Software ConsultantRobot Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer flows indenfor logistik? Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Sch fer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger. Du har god IT softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne. Hos SSI SCH FER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden Jobbet: Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov. I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen. Sikre, at så meget som muligt af SSI Sch fers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet. Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen. Kvalifikationer: Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har, Erfaring med projektledelse projektarbejde gerne i nogle år fra en lignende stilling Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og eller automationsløsninger Erfaring med at omsætte IT SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger Erfaring med kundekontakt både på teknisk og kommercielt niveau SSI Sch fer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav. Personlige egenskaber: Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner ønsker om at lære nyt og udvikle dig. SSI Sch fer: SSI Sch fer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Sch fer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Sch fer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service. Du tilbydes: Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen?

Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik?

Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts/logistikchef i et lager/varehus eller anden form for kendskab til supply chain, processer/flows indenfor logistik?

Til at understøtte processen mellem salg og realisering af projekter, søger SSI Schäfer nu nye medarbejdere til Software Konsulentafdelingen. Du vil, sammen med sælgere og procesingeniører have stor indflydelse på at designe fremtidens automatiske logistikløsninger.

Du har god IT/softwareforståelse. Du kan se dig selv i front hos kunderne og præsentere tekniske løsninger, for derefter videregive informationen til softwareteamet så det aftalte implementeres korrekt hos kunderne.

”Hos SSI SCHÄFER tænker vi altid langsigtet - og længere end den første indskydelse. I en stadig mere digital verden, som kræver maksimal fleksibilitet, skaber vi intelligente løsninger og banebrydende teknologier, som er state-of-the-art i dag og klar til fremtiden i morgen. Jordnærhed, pålidelighed, innovation og fremsynethed kombineret med vores ambition om at indgå langsigtede partnerskaber med vores kunder og ansatte – det er de egenskaber og værdier, som skaber vores virksomheds DNA - nu og i fremtiden”

Jobbet:

Som Software Consultant, bliver du I tæt samarbejde med den ansvarlige sælger, ansvarlig for at bistå med IT/SW konsulent rådgivning der sikrer kunden det rette valg, samt gerne udmønter sig i mersalg på sigt. Du følger herefter projektets videre forløb og kan inddrages efter behov.

I stillingen skal du derudover bl.a. arbejde med

  • Analysere og forstå kundens behov samt udarbejde en funktionsbeskrivelse, der skal danne grundlag for kravspecifikationen.
  • Sikre, at så meget som muligt af SSI Schäfers standardløsning anvendes- og på samme tid at løsningen tilpasses kundens behov
  • At kunne præsentere løsningerne i salgsøjemed samt, hvis det ønskes, at kunne indgå i eventuelle forhandlinger
  • Overdragelse af funktionsbeskrivelse til realisering (softwareteamet) og sikre kundens ønsker bliver implementeret. På samme tid skal du sikre, at realisering (softwareteamet) har tilstrækkelig information og forståelse af projektet.
  • Der vil være rejseaktivitet på ca. 60 – 80 dage, typisk 1-2 dage af gangen.

Kvalifikationer:

Der kan være flere indgangsvinkler, men det forventes, du har en relevant teknisk baggrund. Derudover vil det være en fordel hvis du har,

  • Erfaring med projektledelse/projektarbejde – gerne i nogle år fra en lignende stilling
  • Erfaring med eller interesse for IT og SW i logistik og/eller automationsløsninger
  • Erfaring med at omsætte IT/SW sprog til kommercielt forståeligt præsentationsmateriale samt fremlægge dette
  • Erfaring med at indgå i kontraktforhandlinger
  • Erfaring med kundekontakt – både på teknisk og kommercielt niveau

SSI Schäfer er en international koncern og du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Det kræver, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du gode egenskaber inden for de nordiske sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Det en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt (men er teamplayer), er seriøs og har en god situationsfornemmelse. Du er tillidsvækkende og god til at kommunikere både internt og eksternt. Det er vigtigt, at du fokuserer på kvalitet og arbejder struktureret. Du besidder en god portion humor og har et godt drive samt ambitioner/ønsker om at lære nyt og udvikle dig.

SSI Schäfer:
SSI Schäfer er en solid international koncern og en af verdens absolut førende leverandører af kvalitets-lagersystemer. SSI Schäfer er repræsenteret i 70 lande, har mere end 10.500 ansatte og er leverandør af en lang række lagerløsninger - fra design af automatiske lagersystemer til implementering af reoler, mobilreoler, kraner, transportører og software. SSI Schäfer er kendt for kvalitet i alle led - fra produkter til service.

Du tilbydes:
Du får en udfordrende stilling i en international koncern med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er velfungerende, omgangstonen uformel og arbejdsklimaet er sundt. Der tilbydes en attraktiv gage, der modsvarer job og kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Du får en grundig oplæring, herunder bl.a. certificering i egne produkter.

Intelligent AdviceHadsund2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330037926Driftmedarbejder til Center for IT og DigitaliseringRobot Da en kollega går på pension efter mange års tro tjeneste, mangler vi nu en medarbejder med flair for drift af servere, storage og netværk.Thisted Kommune, Center for IT og Digitalisering søger en ny kollega til IT Service sektionen (Drift og Support). Stillingen er placeret på Thisted Rådhus og i stillingen indgår vagtordning hver 6. uge.Dine opgaver vil primært omfatteWindows servere: opsætning, konfiguration, drift og fejlrettelser i Thisted Kommunes VmWare miljøsoftware deployment: pakning, opdatering, og udrulning af softwarepakker vha. IvantiXenServer: konfiguration, drift og fejlrettelse i vores Citrix miljødrift og overvågningbrugerstyring i ADsecurity: Drift og fejlfinding af øvrige sikkerhedssystemer.Sekundære opgaver vil væreCisco netværk og firewallstorage og backuppatching: Udrulning af sikkerhedsrettelser og funktionsopdateringer vha. WSUS.Exchange-serverOffice 365.Din profiluddannelse: IT-supporter, datafagtekniker eller lignendedu har indgående erfaring med Windows Server 2016 og VmWare.du har arbejdet med drift af Citrix-miljø.du deltager aktivt i relevante fora omkring serverdrift og sikkerheddu kan overholde best practice og overskue konsekvenser ved at afvige fra demdu er metodisk og analytisk.Som person forventer vi, at du er resultatorienteret, og at du kan arbejde selvstændigt med at strukturere og gennemføre dine opgaver på et højt fagligt niveau. Vi har travlt, og hverdagen kan til tider være hektisk, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik. Du skal være god til at prioritere, trives med at have mange bolde i luften, og samtidig anser du faglig sparring for en naturlig og vigtig del af hverdagen. Det er ligeledes vigtigt, at du har et godt humør og har lyst til at bidrage til den gode stemning.Dit arbejde i IT Service er af stor betydning for den service de øvrige medarbejdere i kommunen kan tilbyde borgerne. Derfor er det vigtigt, at du har et rigtig godt overblik og kan forstå at arbejde i komplicerede systemer.Vi tilbyderEt udfordrende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at beskæftige dig med mange forskellige opgaver. Du vil indgå i et team, som er under stadig udvikling. Dertil har vi et godt arbejdsmiljø med en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en virkelighed, hvor få dage ligner hinanden, og tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.Stillingen er på 37 timer pr. uge samt vagt hver 6. uge. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.Der er mulighed for flexordning.Ansættelse forudsætter gyldigt kørekort og adgang til bil.Yderligere oplysningerFor yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til sektionsleder Niels Jørgen Kirketerp på tlf. 99 17 20 02 eller njk@thisted.dkAnsøgningsfrist Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 17. juni 2019 kl. 8.00.Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019.Da en kollega går på pension efter mange års tro tjeneste, mangler vi nu en medarbejder med flair for drift af servere, storage og netværk.

Thisted Kommune, Center for IT og Digitalisering søger en ny kollega til IT Service sektionen (Drift og Support). Stillingen er placeret på Thisted Rådhus og i stillingen indgår vagtordning hver 6. uge.

Dine opgaver vil primært omfatte
  • Windows servere: opsætning, konfiguration, drift og fejlrettelser i Thisted Kommunes VmWare miljø
  • software deployment: pakning, opdatering, og udrulning af softwarepakker vha. Ivanti
  • XenServer: konfiguration, drift og fejlrettelse i vores Citrix miljø
  • drift og overvågning
  • brugerstyring i AD
  • security: Drift og fejlfinding af øvrige sikkerhedssystemer.

Sekundære opgaver vil være
  • Cisco netværk og firewall
  • storage og backup
  • patching: Udrulning af sikkerhedsrettelser og funktionsopdateringer vha. WSUS.
  • Exchange-server
  • Office 365.

Din profil
  • uddannelse: IT-supporter, datafagtekniker eller lignende
  • du har indgående erfaring med Windows Server 2016 og VmWare.
  • du har arbejdet med drift af Citrix-miljø.
  • du deltager aktivt i relevante fora omkring serverdrift og sikkerhed
  • du kan overholde "best practice" og overskue konsekvenser ved at afvige fra dem
  • du er metodisk og analytisk.

Som person forventer vi, at du er resultatorienteret, og at du kan arbejde selvstændigt med at strukturere og gennemføre dine opgaver på et højt fagligt niveau. Vi har travlt, og hverdagen kan til tider være hektisk, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik. Du skal være god til at prioritere, trives med at have mange bolde i luften, og samtidig anser du faglig sparring for en naturlig og vigtig del af hverdagen. Det er ligeledes vigtigt, at du har et godt humør og har lyst til at bidrage til den gode stemning.

Dit arbejde i IT Service er af stor betydning for den service de øvrige medarbejdere i kommunen kan tilbyde borgerne. Derfor er det vigtigt, at du har et rigtig godt overblik og kan forstå at arbejde i komplicerede systemer.

Vi tilbyder
Et udfordrende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at beskæftige dig med mange forskellige opgaver. Du vil indgå i et team, som er under stadig udvikling. Dertil har vi et godt arbejdsmiljø med en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en virkelighed, hvor få dage ligner hinanden, og tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Stillingen er på 37 timer pr. uge samt vagt hver 6. uge. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.

Der er mulighed for flexordning.

Ansættelse forudsætter gyldigt kørekort og adgang til bil.

Yderligere oplysninger
For yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til sektionsleder Niels Jørgen Kirketerp på tlf. 99 17 20 02 eller njk@thisted.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 17. juni 2019 kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019.

 

Thisted KommuneThisted2019-06-04T00:00:002019-06-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Software Consultant

Intelligent Advice

Hadsund
Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller SW konsulent, som drifts logistikchef i et lager var...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Driftmedarbejder til Center for IT og Digitalisering

Thisted Kommune

Thisted
Da en kollega går på pension efter mange års tro tjeneste, mangler vi nu en medarbejder med flair for drift af servere, storage og netværk.Thisted Kommune, Center for IT og Digitalisering søger en ny kollega til IT Service sektionen (Drift og Suppor...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019