Content & Produkt medarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at føre det næste best-seller produkt på markedet?

Hos Raasdal Trading ApS søger vi lige nu en medarbejder til vores produktudviklingsteam som kan hjælpe os med forskellige content og produkt udviklingsprojekter.

Raasdal Trading ApS er en e-handelsvirksomhed med mange års erfaring med salg af elektronik på B2C markedet. Raasdal Trading ApS består af brands og hjemmesider som Ice-shop, Cinema-shop, Lumeri, Nexuscctv, Nexsmart og Onyx Cookware.

Vi er repræsentative i alle Nordiske lande og store dele af Europa.

Arbejdsopgaver / Jobbeskrivelse

Du vil blive en del af produktudviklingsteamet, som vil tælle 4 personer, dig inklusiv. Vi samarbejder tæt med vores indkøbere, marketing, og webudviklingsafdelinger, men sparrer også med andre afdelinger i virksomheden. I afdelingen styrer vi hele processen fra test af nye produkter, til videreudvikling, efter feedback fra vores kunder. Vi leder derfor efter en som kan hjælpe med forskellige opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og hver dag vil bringe nye opgaver. Mulige opgaver kunne være at skrive salgstekster, lave specifikationsark, koordinering af indhold til hjemmeside, teste nye produkter, skrive testrapporter, lave manualer, og meget mere.

Din primære opgave vil være:

  • Koordinering af produkt lanceringer
  • Udvikling af salgskoncepter samt tekst materiale til produkt lanceringer
  • Sourcing of nye produkter og videreudvikling af gamle
  • Have kontakt til leverandører

Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider, i et roligt og casual arbejdsmiljø.

Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt arbejde med gode udviklingsmuligheder, på en dynamisk arbejdsplads. Desuden har vi en lækker frokostordning som koster 300kr. pr måned og du vil være dækket af vores sundhedsforsikring.

 Jobprofil

Vi søger dig som er selvstændig og selvkørende person, som finder sig tilrette med mange forskellige opgaver. Ofte vil opgaverne opstå i løbet af dagen, men der vil også være projekter som løber over længere tid. På sigt vil du også have kontakt til vores producenter, når noget skal opklares eller ændres. Der vil til tider være mere travlt end andre, og vi ser gerne at du er fleksibel i perioder og gerne giver den det ekstra for at komme i mål.

For at ansøge stillingen er det vigtigt at du kan engelsk flydende i både tale og skrift, da vi har meget kontakt med vores udenlandske samarbejdspartnere. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Word og/eller Excel. Det vigtigste er at du er stabil og har mod på at lære. Så skal vi nok sørge for at du får de færdigheder du har brug for, for at kunne løse opgaverne.

 Er du interesseret?

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, og du kan nikke genkendende til den profil vi søger, hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt på job@raasdal.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive til samme mail.

Send din ansøgning mærket:” Ansøgning - Produktafdeling” i PDF eller Word format. Vedhæft, udover en ansøgning også dit CV, i mailen – du behøver ikke at skrive noget i selve mailen.

Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.

Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Content & Produkt medarbejder

Vil du være med til at føre det næste best-seller produkt på markedet?

Hos Raasdal Trading ApS søger vi lige nu en medarbejder til vores produktudviklingsteam som kan hjælpe os med forskellige content og produkt udviklingsprojekter.

Raasdal Trading ApS er en e-handelsvirksomhed med mange års erfaring med salg af elektronik på B2C markedet. Raasdal Trading ApS består af brands og hjemmesider som Ice-shop, Cinema-shop, Lumeri, Nexuscctv, Nexsmart og Onyx Cookware.

Vi er repræsentative i alle Nordiske lande og store dele af Europa.

Arbejdsopgaver / Jobbeskrivelse

Du vil blive en del af produktudviklingsteamet, som vil tælle 4 personer, dig inklusiv. Vi samarbejder tæt med vores indkøbere, marketing, og webudviklingsafdelinger, men sparrer også med andre afdelinger i virksomheden. I afdelingen styrer vi hele processen fra test af nye produkter, til videreudvikling, efter feedback fra vores kunder. Vi leder derfor efter en som kan hjælpe med forskellige opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og hver dag vil bringe nye opgaver. Mulige opgaver kunne være at skrive salgstekster, lave specifikationsark, koordinering af indhold til hjemmeside, teste nye produkter, skrive testrapporter, lave manualer, og meget mere.

Din primære opgave vil være:

  • Koordinering af produkt lanceringer
  • Udvikling af salgskoncepter samt tekst materiale til produkt lanceringer
  • Sourcing of nye produkter og videreudvikling af gamle
  • Have kontakt til leverandører

Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider, i et roligt og casual arbejdsmiljø.

Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt arbejde med gode udviklingsmuligheder, på en dynamisk arbejdsplads. Desuden har vi en lækker frokostordning som koster 300kr. pr måned og du vil være dækket af vores sundhedsforsikring.

 Jobprofil

Vi søger dig som er selvstændig og selvkørende person, som finder sig tilrette med mange forskellige opgaver. Ofte vil opgaverne opstå i løbet af dagen, men der vil også være projekter som løber over længere tid. På sigt vil du også have kontakt til vores producenter, når noget skal opklares eller ændres. Der vil til tider være mere travlt end andre, og vi ser gerne at du er fleksibel i perioder og gerne giver den det ekstra for at komme i mål.

For at ansøge stillingen er det vigtigt at du kan engelsk flydende i både tale og skrift, da vi har meget kontakt med vores udenlandske samarbejdspartnere. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Word og/eller Excel. Det vigtigste er at du er stabil og har mod på at lære. Så skal vi nok sørge for at du får de færdigheder du har brug for, for at kunne løse opgaverne.

 Er du interesseret?

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, og du kan nikke genkendende til den profil vi søger, hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt på job@raasdal.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive til samme mail.

Send din ansøgning mærket:” Ansøgning - Produktafdeling” i PDF eller Word format. Vedhæft, udover en ansøgning også dit CV, i mailen – du behøver ikke at skrive noget i selve mailen.

Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.

Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.