Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Contract Manager

Optimal brug og styring af kontrakter, kan være med til at sikre effektive indkøb og frigøre ressourcer til fortsat, at sikre ydelser af høj kvalitet til borgere og virksomheder i Ballerup Kommune. Vi ønsker at styrke os yderligere på dette område og søger derfor en Contract Manager til kommunens centrale afdeling for udbud og kontraktstyring.
 
God kontraktstyring kan afbøde virkningerne af en dårlig kontrakt mens dårlig og/eller ingen kontraktstyring kan ødelægge effekten af selv den bedst tænkelige kontrakt.
 
Som Contract Manager / leverandørstyrer, kommer du til at arbejde med

  • Analyse af fakturadata
  • Compliance målinger og opfølgning på disse
  • Gennemgå og optimere eksisterende kontrakter
  • Revidere ”værktøjskasse” for god kontraktstyring
  • Påbegynde arbejdet med at måle på KPIér
  • Vedligeholde centralt kontraktregister
  • Løbende dialog med leverandører og brugere af aftalerne
  • Tæt videns deling med udbudskonsulenterne - før, under og efter udbud
  • Realisering af business case, hvor CM skal bidrage til effektivisering
 
VI TILBYDER
Et alsidigt job med en bred berøringsflade. Vi arbejder løbende med at effektivisere og optimere, så vi til stadighed kan være på forkant med de ønsker og krav, der er til en professionel udbuds- og kontraktstyringsfunktion. Udover de interne samarbejdspartnere, har vi tætte kollegaer i 12 andre kommuner i Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN). Kommunerne har forskellige modenhedsniveauer i forhold til kontraktstyring, men har en fælles CM gruppe, hvor vi udveksler erfaringer. Du bliver således en del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor udbyttet i høj grad afhænger af dit eget engagement.  Du får et individuelt introduktionsprogram, der matcher din profil.
 
VI SØGER
En person, der både er superskarp i Excel, system administration og kontraktjura.  
Du har
  • Analytisk overblik
  • Merkantil forståelse
  • Økonomisk og kontraktmæssig indsigt
 
Udover dine faglige kvalifikationer vil der blive lagt stor vægt på, at du som menneske er udadvendt, dygtig til at kommunikere på dansk i skrift og tale, initiativrig og robust. At du selv aktivt kan opsøge de områder i organisationen, som skaber mest værdi for Ballerup Kommune i relation til indgåede kontrakter. Vi forventer samtidig, at du har lyst til at blive vores teams systemansvarlige/superbruger. Du har en relevant uddannelse og baggrund og gerne erfaring fra en lignende stilling.
 
OM OS
I Center for økonomi og styring er vi en lille enhed på 4 personer, der varetager EU-udbud af varer og tjenesteydelser samt drifts- og anlægsopgaver for Ballerup Kommune.  Vi har en uformel omgangstone og et godt samarbejde. Vi ønsker med din ansættelse at styrke kontraktstyringsdelen.  På systemsiden supplerer vi kommunens økonomistyringssystem med et faktura analyse værktøj, et kontraktstyringsmodul samt en e-handels portal. Sidstnævnte håndteres i et andet afsnit i Center for økonomi og styring, men det overordnede initiativ og ansvar ligger i vores enhed.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Du kan ringe og høre mere om jobbet hos Indkøbschef Mette Kongsgaard Jensen på telefon 2522 8162
 
ANSØGNINGFRIST: 16. JANUAR 2018
Vi afholder samtaler i uge 4 og forventet tiltrædelse vil være den 1. marts 2018.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.





Ballerup Kommune

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her