Contract Manager i Forsvaret (Genopslag)

Er du analytisk af natur, og har du kommerciel forståelse? Vil du arbejde med kontrakter for mange millioner kroner i en af landets absolut største og mest alsidige virksomheder? Så er du måske på vej til et spændende job som Contract Manager i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Ballerup.

Om os

Indkøbsdivision (ID) er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI), der er
Forsvarsministeriets centrale indkøbsorganisation på Materiel- og IT-området. Vi er en af Danmarks allerstørste indkøbsorganisationer, og vi stræber efter at være blandt de bedste i staten indenfor vores felt.

Indkøbsdivisionen består aktuelt af ca. 110 medarbejdere fordelt på to afdelinger; Strategisk Indkøb og Operationel Indkøb, samt to stabsfunktioner, herunder Kontraktadministrationssektionen.

I sektionen for Kontraktadministration har vi ansvaret for opretholdelse af kontraktuelle forpligtigelser. I dette indgår bl.a. den daglige kontraktstyring og administration af Forsvarets største materielanskaffelseskontrakter.

Vi har høje faglige ambitioner og standarder og sætter et skærpet fokus på effektiv kontraktstyring. Her er du med til at præge udviklingen i kontraktens livscyklus og samarbejder bredt med projektledere, leverandører, jurister, transportører, samt medarbejdere i økonomi- og regnskabsafdelingen.

Du indgår i et team med otte engagerede medarbejdere, der alle sidder sammen i et storrumskontor i Ballerup.


Om stillingen

Du bliver en del af et velfungerende team og indgår i et tæt samarbejde med de øvrige sagsbehandlere, for at bidrage til at sikre en koordineret og velstruktureret opgaveløsning, der skaber værdi for vores forretning.

Som Contract Manager skal du bl.a.:

- sikre at vores indgåede kontrakter kommercielt og betalingsmæssigt efterleves,
- registrere og ajourføre kontraktdata i vores indkøbsmodul i SAP,
- foretage korrespondance med leverandører i forbindelse med den daglige sagsbehandling,
- kontrollere og beregne prisreguleringer,
- sagsbehandle leveringsforsinkelser, herunder beregning af bod og forrentning,
- forestå controlling og ad hoc opgaver,
- deltage aktivt i tværorganisatorisk proces- og kompetenceudvikling omkring kontraktstyring.

Vi er en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone og engagerede kolleger. Danmarks engagement i internationale operationer gør, at vi har en travl og udfordrende hverdag.


Om dig

Du har en kontoruddannelse suppleret med 4 modulfag på akademiuddannelsen relevant indenfor indkøb/økonomi eller tilsvarende.

Endvidere forestiller vi os, at du har erfaring med sagsbehandling af indgåede aftaler fra en anden offentlig myndighed eller større virksomhed.

Du har økonomisk og kommerciel forståelse og har særdeles gode kommunikative egenskaber både på dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er absolut afgørende, at du er proaktiv, detaljeorienteret, struktureret og har helhedsforståelse. Du er driftsikker, hvilket kommer til udtryk ved, at du er moden, ansvarlig og selvstændig i din løsning af opgaver.

Vi ser gerne, at du har flair for excel og forståelse for økonomiske nøgletal samt kendskab til SAP, især MM-modulet. Som person er du energisk og besidder gode samarbejdsevner.

Du får et spændende og afvekslende job med fleksible, initiativrige og kompetente kolleger, som synes, at det er sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.

Vi har et godt sammenhold og et socialt miljø, hvor vi prioriterer sociale arrangementer. Herudover tilbyder vi idrætsfaciliteter, fleksible arbejdstider og arbejdsgiverfinansieret frokostordning, mv.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Basislønnen udgør pr. måned 26.374,17 kr. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets Koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforkløbet.

Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at ringe til sektionschef Tina Christoffersen på telefon 7281 4081.

Spørgsmål vedr. løn- og ansættelsesforhold kan rettes til Forsvarsministeriets Personalestyrelse HR-konsulent Toke Rasmussen på telefon 3266 5991.

Vi vil bede sig om at søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, såsom bevis for uddannelse mv.

Ansøgningsfristen er 25. februar 2018. Samtaler afholdes løbende, og vi opfordrer derfor til, at du søger snarest.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er Forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle Forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI hører under Forsvarsministeriet og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Administrativ medarbejder søges til SOLGÅRDEN - et aktivitets- og beskæftigelsestilbud for mennesker med særlige behov.

Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup
Administrativ medarbejder søges til SOLGÅRDEN et aktivitets- og beskæftigelsestilbud for mennesker med særlige behov. Vil du være med til at understøtte driften af et aktivitets- og beskæftigelsestilbud til borgere med særlige behov? Vi søger en adm...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:3. april 2018

Kontorfuldmægtigt ( Care Supervisor )

HUMAN CARE A/S

Care Supervisor for Human Care søges Vi søger en ansvarlig kontoransat, og du kan søge jobbet, selvom du ingen kontorerfaring har. Du skal dog helst have 6-7 års sundhedsfaglig erfaring som SOSU hjælper, SOSU assistent eller sygeplejerske. Du behøve...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

Sagsbehandler til Mindre erhvervsvirksomheder i den kommende Skattestyrelse

SKAT

Har du lyst til at være med til at sikre, at mindre selvstændigt erhvervsdrivende får en årsopgørelse? Og har du samtidig lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Så ser vi frem til at ...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Specialister til bekæmpelse af menneskehandel til den kommende Skattestyrelse

SKAT

Høje-Taastrup
Vil du være en af vores specialister inden for kontrol af svig og illegal økonomi? Har du interesse i og eventuel teoretisk viden om skat? Har du indsigt i økonomiske sammenhænge i regnskaber, budgetter og privatforbrugsberegning? Så er her mulighed...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

Business Controller til Økonomidivisionen ved Værnsfælles Forsvarskommando

Civile stillinger

København
Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Har du mod på at arbejde med økonomistyring i en af de mest komplekse styrelser i den danske stat? Er du engageret, fagligt dygtig og god til at samarbejde? Så er du måske den vi søger. Som ansat hos ...