Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Contract Manager til Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune

Har du en solid erfaring med drift af indkøbsaftaler på IT-området? Evner du både at have overblikket og sikre detaljerne – også når der er fart på? Vil du hjælpe med at holde styr på IT-kontrakterne, og samtidig stå i spidsen for at videreudvikle området? I så fald er det dig, vi mangler.

I rollen som Contract Manager får du ansvaret for at drifte rammeaftaler – primært inden for IT-området.

Til dagligt står du i spidsen for dialogen med leverandører og kunder omkring anvendelsen af aftalerne, og du har en aktiv rolle i udbudsprocessen og aftalernes tilbliven. Derudover vil du have en koordinerende rolle i indkøbsteamet i BUF IT-drift.

Vi søger en Contract Manager i Administrativt Ressourcecenter (ARC), der får til ansvar at understøtte indkøbsområdet og sikre compliance i forhold til vores processer for kontraktstyring.

Din rolle bliver at sikre god forvaltning af kontrakter samt sikre igangsætningen af nye udbud, når dette er nødvendigt. Som Contract Manager har du hovedansvaret for indkøb og efterfølgende kontraktstyring i forhold til leverandører, herunder håndteringen af udbud og kontrakter i forbindelse med aftaleindgåelse samt efterfølgende opfølgning og genforhandling.

Kontrakter rummer både økonomiske, tekniske og juridiske aspekter. Som en god Contract Manager skal du kunne overskue og tilgodese dem alle i planlægningsfasen såvel som i udførselsfasen, hvor du i samarbejde med dine kolleger, der har viden om de pågældende løsninger, skal indgå i processer omkring fx udbud.

Arbejdet foregår til tider i et hurtigt tempo og fordrer en høj grad af selvstændighed og initiativ fra din side. Du skal trives med at have mange bolde i luften, samtidig med at du nærer et stærkt ønske om at levere ydelser og resultater af høj faglig kvalitet.

Stillingen er placeret i BUF IT-drift, hvor du indgår i indkøbsteamet og får en koordinerende rolle. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger på tværs af enheder som Digitalisering og Data, Fagligt Center og forvaltningens jurister samt Koncern IT.

Hvad er dine opgaver

  • Planlægning og koordinering af arbejdsopgaver for indkøbsteam, ad hoc-opgaveløsning og sagsbehandling
  • Udarbejdelse af kontrakter og notater vedr. anskaffelser og udbud jf. udbudsregler/lovgivning for offentligt indkøb
  • Leverandørstyring og Contract Management
  • Planlægning og afholdelse af forhandlinger – både internt og eksternt
  • Planlægning og varetagelse af ændringshåndtering
  • Overblik over økonomi ifm. anskaffelse/intern handel
  • Overblik og opfølgning på rammeaftaler i kommunens økonomisystem Kvantum

Vi søger en person med følgende kvalifikationer

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Kan overskue kontraktens forskellige faser, fra behovsafklaring over i budfase, udarbejdelse og forhandling til implementering og drift samt afslutning og erfaringsopsamling
  • Har overblik og koordineringsevne på tværs af fagligheder
  • Kendskab til offentligt indkøb (SKI og udbudsregler)
  • Arbejder struktureret, metodisk og er grundig og omhyggelig i opgaveløsningen
  • Kan arbejde både selvstændigt og i team
  • Er en dygtig formidler, kan formulere dig skarpt og præcist både på skrift og mundtligt samt er god til at opbygge relationer
  • Positiv tilgang til anderledes og nye arbejdsopgaver
  • Forståelse for offentlige arbejdsgange og forvaltningsregler
  • Generel forståelse for offentlige IT-systemer
  • Eventuelt kendskab til IT, AV eller Print og kopi (branche).

Hvis du tilmed har erfaring med IT på dagtilbuds- eller skoleområdet, er det kun et plus.

Om os  
Du kommer til at være en del af ARC, der arbejder med at sikre IT-systemunderstøttelse af forretningsbehovene i Børne- og Ungdomsforvaltningen.

Vi er et travlt og engageret center, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer ind i organisationen. Vi har en uformel tone, og det skal være sjovt og rart at komme på arbejde. Derfor er det en værdi, at vi passer på hinanden, særligt i travle perioder.

Vi tilbyder  

  • en spændende og udfordrende stilling med et stort ansvar  
  • et arbejde i en stor organisation i udvikling  
  • gode personlige udviklingsmuligheder  
  • ansættelse efter gældende overenskomst 

Yderligere information
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse snarest muligt.

Lønnen fastlægges efter gældende overenskomst og forhandles via tillidsrepræsentant.   

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Mahmut Bulut på 2612 7243.

Søg via nedenstående link senest fredag den 9. april 2021
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 16.

Om Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk

 


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.