Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Contract Manager til Indkøbsafdelingen

Om jobbet

Optimal brug og styring af kontrakter, skal være med til at sikre effektive indkøb og frigøre ressourcer til fortsat, at sikre ydelser af høj kvalitet til borgere og virksomheder i Vejle Kommune. Vi ønsker at styrke os yderligere på dette område og søger derfor en Contract Manager til kommunens centrale indkøbsafdeling, Konkurrenceudsættelse.

Vores nye Contract Manager skal:

I en indledende periode, have et særligt fokus på databehandler aftaler i tilknytning til vores kontrakter. Dette i samarbejde med de øvrige medarbejdere i CM teamet.

Samt:
1. sikre, at indkøbsaftalernes gevinstpotentialer realiseres
2. forbinde udbudsprocesserne med driften af de indkøbsaftaler der indgås

For at nå i mål med ovenstående skal du som Contract Manager være med til at sikre høj compliance på Vejle Kommunes indkøbsaftaler. Derudover skal du samarbejde tæt med Indkøbsvejlederen og E-handelsmedarbejderen og dermed: 

  • sikre et godt samarbejde med leverandørerne
  • foretage løbende relevant controlling på kontrakterne
  • sikre god implementering af indgåede indkøbsaftaler
  • sikre afholdelse af statusmøder med leverandørerne
  • sikre at der tages hånd om de udfordringer brugerne af indkøbsaftalerne står med
  • have et løbende fokus på, at få maximal værdi ud af de indgåede kontrakter

På nogle indkøbsaftaler vil der være behov for at sikre en bedre overgang fra udbudsproces til implementering og driften af aftalen. Det forventes, at du som Contract Manager kan være med, til at identificere disse indkøbsaftaler og indgå i et samarbejde med Indkøbskonsulenten og evt. andre deltagere i en udbudsproces.

Ovenstående betyder, at du skal:

  • deltage i relevante udbud og sikre at der i udbudsprocessen er blik for, at indkøbsaftalen skal kunne driftes optimalt efter endt udbud
  • sikre at indkøbsaftalen opfylder det nødvendige behov
  • deltage i genudbud så erfaringer fra driften indgår i den nye udbudsproces
  • foretage compliance-analyser i samarbejde med indkøbsvejlederen
  • planlægge information og kommunikation omkring indkøbsaftalerne med indkøbsvejlederen
  • i samarbejde med E-handels-medarbejderen, løbende sikre, et brugbart e-katalog og konvertering af varenumre fra tidligere aftale med varenumre på ny indkøbsaftale, etc.
  • påregne en del almindelige driftsopgaver.

Derudover forventes det, at følgende nye initiativer igangsættes:

  • påbegynde et arbejde omkring KPI’er (At vi begynder at måle på delelementer i kontrakterne)
  • lave professionelle valide ledelses rapporter på compliance, etc.
  • dokumentation og opbygning af best practice
  • påbegynde en automatisering af overvågning på kontrakterne, således at vi eks. får besked, fra vores IT-systemer, når vi skal lave opfølgning, påbegynde nyt udbud, etc.

Vi forventer af dig

Din udadvendte natur og dine gode samarbejdsevner gør dig i stand til at skabe stærke netværk.  Du har personlig gennemslagskraft og en opsøgende og vedholdende tilgang til opgaverne.

Det forventes, at vores nye Contract Manager selv aktivt kan opsøge de områder som skaber mest værdi for Vejle Kommune i relation til indgåede kontrakter.

Det vil være en fordel, at Contract Manageren har erfaring fra en politisk organisation og forstår hvordan tingene fungerer i en organisation med + 9.000 medarbejdere.

 At du har en relevant uddannelse som f.eks. cand.merc. jur. eller cand. oecon og gerne erfaring fra en tilsvarende stilling.

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder dig en spændende udviklende stilling på et område hvor det går stærkt, og et individuelt introduktionsprogram, der matcher din profil.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er et barselsvikariat, og er derfor tidsbegrænset.
Stillingen besættes på overenskomstvilkår og efter principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse pr. 1. november 2020 eller hurtigst muligt.

Om os

I udbudsteamet bestående af 9 medarbejdere, kommer du til at indgå i et projekt- og resultatorienteret team, præget af godt humør og en uformel omgangstone. Der er høj faglighed, opdateret vidensdeling og tæt samarbejde medarbejderne imellem.

Flere oplysninger

Flere oplysninger om jobbet kan fås hos Indkøbschef Jacob Saxeskov, tlf. 76 81 17 31 eller e-mail: jacsa@vejle.dk.

Link til egen hjemmeside:

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 18. oktober 2020.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.