Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller

- Der er stærk på analyse, og som kan udfordre!
?
Virksomheden   
Miljø-Bo A/S har siden sin stiftelse i 1985 arbejdet med udvikling og udlejning af boligejendomme i København, Århus og på Fyn. Organisationen har igennem årene på kreativ, seriøs og målrettet vis arbejdet med netop det, de er gode til. Derfor er de i dag i rivende udvikling.     ?

Miljø-Bo A/S er en lille, dynamisk og uformel organisation, hvor vejen fra idé til handling ikke er lang. De arbejder ud fra filosofien om, at det meste kan lade sig gøre – og det bedste resultat opnås via gode relationer og troværdige partnere.     ?

Virksomheden er velkonsolideret og porteføljen omfatter 500 boligmål, men stopper ikke her. Derfor har de brug for dig, som kan bidrage med din kreative tankegang og din markedsføringserfaring til at nå nye højder.   ?

Du kender sikkert fitness-kæden Loop og Trampolincentret Jumping Fun; de drives (sammen med en hel del andre spændende projekter) også af Miljø-Bo.  ?

Læs mere her: https://miljo-bo.dk/    ?

Stillingen    
Du vil indgå i administrations- og økonomiteamet, der består af 6 dygtige medarbejdere. Din chef og dine kolleger vil sikre, at du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver.    Som kollega er du den positive og servicemindede, når andre i organisationen har brug for hjælp. Evnen til at komme i mål med dine opgaver, og samtidig være både hjælpsom og venlig, omhyggelig og konstruktiv, er succeskriterier i jobbet.    ?

Du er den effektive type, der er god til at holde hovedet koldt, når arbejdspulsen indimellem bliver høj. Din evne til at fokusere på den enkelte opgave og få den helt i mål med det samme er en af dine absolutte styrker.    ?

Stillingen  
Med reference til økonomichefen vil du stå for regnskaber/rapportering, bogføring og afstemning samt projektcontrolling i selskaberne i koncernen.    ?

Du vil primært arbejde på kontoret i Tommerup, men der vil være en del rejseaktivitet i Danmark og Polen.    ?

Nøgleopgaver   

  • Daglig bogføring/regnskab   
  • Projektcontrolling   
  • Perioderegnskaber 

?Personlige profil  

  • Du deltager aktivt i de forskelligartede projekter  
  • Du er hjælpsom, og mener at man sammen når i mål   
  • Du er detaljeorienteret, systematisk og præcis   
  • Du er den selvstændige, analytiske medarbejder som motiveres af faglighed  
  • Du sætter ære i at levere kvalitet i en struktureret facon  

?Faglige kvalifikationer  

  • Du kommer fra en lignende stilling eller muligvis med en revisorbaggrund  
  • Du er uddannet Financial controller, Finansøkonom, HA eller lignende  
  • Du har erfaring med ordreproduktion og projektøkonomi   

?Du tilbydes  
Du vil, som controller i Miljø-Bo, få mulighed for at samarbejde og sparre med kompetente, ambitiøse kollegaer, der alle kendetegnes ved at have vindermentalitet og en stærk holdning til kvalitet. Du får muligheden for at blive en del af en inspirerende arbejdsplads, hvor du vil få stor indflydelse på egen hverdag omgivet af højt motiverede kollegaer. Du vil få en varieret hverdag med mulighed for at blive fagligt udfordret i en flad organisation med et uformelt miljø.     

Personlige egenskaber   
Du trives i et miljø fyldt med uforudsigelighed og med tværfaglige opgaver. Du er den glade, imødekommende og hjælpsomme kollega, som bidrager med sin gejst, entusiasme og venlighed. Derudover har du overblik over dine projekter, og formår at prioritere dine opgaver, så du altid når i mål.     ?

Ansøgning mærket ref.: 2157  ?

Svarer jobbet til dine kvalifikationer og jobønsker, så hører vi meget gerne fra dig.     ? Samtalerne afholdes løbende; jobbet ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.    ?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på +45 2483 6084    ?

Vi ser frem til at modtage din ansøgning    ?

Med venlig hilsen   
F10 Human Resource    ? ?

Følg F10 Human Resource på www.linkedin.com/company/f10-human resource   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329985042Phoenix-f91bb12812019-03-27T00:00:00Controller

- Der er stærk på analyse, og som kan udfordre!
?
Virksomheden   
Miljø-Bo A/S har siden sin stiftelse i 1985 arbejdet med udvikling og udlejning af boligejendomme i København, Århus og på Fyn. Organisationen har igennem årene på kreativ, seriøs og målrettet vis arbejdet med netop det, de er gode til. Derfor er de i dag i rivende udvikling.     ?

Miljø-Bo A/S er en lille, dynamisk og uformel organisation, hvor vejen fra idé til handling ikke er lang. De arbejder ud fra filosofien om, at det meste kan lade sig gøre – og det bedste resultat opnås via gode relationer og troværdige partnere.     ?

Virksomheden er velkonsolideret og porteføljen omfatter 500 boligmål, men stopper ikke her. Derfor har de brug for dig, som kan bidrage med din kreative tankegang og din markedsføringserfaring til at nå nye højder.   ?

Du kender sikkert fitness-kæden Loop og Trampolincentret Jumping Fun; de drives (sammen med en hel del andre spændende projekter) også af Miljø-Bo.  ?

Læs mere her: https://miljo-bo.dk/    ?

Stillingen    
Du vil indgå i administrations- og økonomiteamet, der består af 6 dygtige medarbejdere. Din chef og dine kolleger vil sikre, at du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver.    Som kollega er du den positive og servicemindede, når andre i organisationen har brug for hjælp. Evnen til at komme i mål med dine opgaver, og samtidig være både hjælpsom og venlig, omhyggelig og konstruktiv, er succeskriterier i jobbet.    ?

Du er den effektive type, der er god til at holde hovedet koldt, når arbejdspulsen indimellem bliver høj. Din evne til at fokusere på den enkelte opgave og få den helt i mål med det samme er en af dine absolutte styrker.    ?

Stillingen  
Med reference til økonomichefen vil du stå for regnskaber/rapportering, bogføring og afstemning samt projektcontrolling i selskaberne i koncernen.    ?

Du vil primært arbejde på kontoret i Tommerup, men der vil være en del rejseaktivitet i Danmark og Polen.    ?

Nøgleopgaver   

  • Daglig bogføring/regnskab   
  • Projektcontrolling   
  • Perioderegnskaber 

?Personlige profil  

  • Du deltager aktivt i de forskelligartede projekter  
  • Du er hjælpsom, og mener at man sammen når i mål   
  • Du er detaljeorienteret, systematisk og præcis   
  • Du er den selvstændige, analytiske medarbejder som motiveres af faglighed  
  • Du sætter ære i at levere kvalitet i en struktureret facon  

?Faglige kvalifikationer  

  • Du kommer fra en lignende stilling eller muligvis med en revisorbaggrund  
  • Du er uddannet Financial controller, Finansøkonom, HA eller lignende  
  • Du har erfaring med ordreproduktion og projektøkonomi   

?Du tilbydes  
Du vil, som controller i Miljø-Bo, få mulighed for at samarbejde og sparre med kompetente, ambitiøse kollegaer, der alle kendetegnes ved at have vindermentalitet og en stærk holdning til kvalitet. Du får muligheden for at blive en del af en inspirerende arbejdsplads, hvor du vil få stor indflydelse på egen hverdag omgivet af højt motiverede kollegaer. Du vil få en varieret hverdag med mulighed for at blive fagligt udfordret i en flad organisation med et uformelt miljø.     

Personlige egenskaber   
Du trives i et miljø fyldt med uforudsigelighed og med tværfaglige opgaver. Du er den glade, imødekommende og hjælpsomme kollega, som bidrager med sin gejst, entusiasme og venlighed. Derudover har du overblik over dine projekter, og formår at prioritere dine opgaver, så du altid når i mål.     ?

Ansøgning mærket ref.: 2157  ?

Svarer jobbet til dine kvalifikationer og jobønsker, så hører vi meget gerne fra dig.     ? Samtalerne afholdes løbende; jobbet ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.    ?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på +45 2483 6084    ?

Vi ser frem til at modtage din ansøgning    ?

Med venlig hilsen   
F10 Human Resource    ? ?

Følg F10 Human Resource på www.linkedin.com/company/f10-human resource   

2019-05-22T00:50:32.143 - Der er stærk på analyse, og som kan udfordre! ? Virksomheden Miljø-Bo A S har siden sin stiftelse i 1985 arbejdet med udvikling og udlejning af boligejendomme i København, Århus og på Fyn. Organisationen har igennem årene på kreativ, seriøs og målrettet vis arbejdet med netop det, de er gode til. Derfor er de i dag i rivende udvikling. ? Miljø-Bo A S er en lille, dynamisk og uformel organisation, hvor vejen fra id til handling ikke er lang. De arbejder ud fra filosofien om, at det meste kan lade sig gøre og det bedste resultat opnås via gode relationer og troværdige partnere. ? Virksomheden er velkonsolideret og porteføljen omfatter 500 boligmål, men stopper ikke her. Derfor har de brug for dig, som kan bidrage med din kreative tankegang og din markedsføringserfaring til at nå nye højder. ? Du kender sikkert fitness-kæden Loop og Trampolincentret Jumping Fun de drives (sammen med en hel del andre spændende projekter) også af Miljø-Bo. ? Læs mere her: https: miljo-bo.dk ? Stillingen Du vil indgå i administrations- og økonomiteamet, der består af 6 dygtige medarbejdere. Din chef og dine kolleger vil sikre, at du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver. Som kollega er du den positive og servicemindede, når andre i organisationen har brug for hjælp. Evnen til at komme i mål med dine opgaver, og samtidig være både hjælpsom og venlig, omhyggelig og konstruktiv, er succeskriterier i jobbet. ? Du er den effektive type, der er god til at holde hovedet koldt, når arbejdspulsen indimellem bliver høj. Din evne til at fokusere på den enkelte opgave og få den helt i mål med det samme er en af dine absolutte styrker. ? Stillingen Med reference til økonomichefen vil du stå for regnskaber rapportering, bogføring og afstemning samt projektcontrolling i selskaberne i koncernen. ? Du vil primært arbejde på kontoret i Tommerup, men der vil være en del rejseaktivitet i Danmark og Polen. ? Nøgleopgaver Daglig bogføring regnskab Projektcontrolling Perioderegnskaber ?Personlige profil Du deltager aktivt i de forskelligartede projekter Du er hjælpsom, og mener at man sammen når i mål Du er detaljeorienteret, systematisk og præcis Du er den selvstændige, analytiske medarbejder som motiveres af faglighed Du sætter ære i at levere kvalitet i en struktureret facon ?Faglige kvalifikationer Du kommer fra en lignende stilling eller muligvis med en revisorbaggrund Du er uddannet Financial controller, Finansøkonom, HA eller lignende Du har erfaring med ordreproduktion og projektøkonomi ?Du tilbydes Du vil, som controller i Miljø-Bo, få mulighed for at samarbejde og sparre med kompetente, ambitiøse kollegaer, der alle kendetegnes ved at have vindermentalitet og en stærk holdning til kvalitet. Du får muligheden for at blive en del af en inspirerende arbejdsplads, hvor du vil få stor indflydelse på egen hverdag omgivet af højt motiverede kollegaer. Du vil få en varieret hverdag med mulighed for at blive fagligt udfordret i en flad organisation med et uformelt miljø. Personlige egenskaber Du trives i et miljø fyldt med uforudsigelighed og med tværfaglige opgaver. Du er den glade, imødekommende og hjælpsomme kollega, som bidrager med sin gejst, entusiasme og venlighed. Derudover har du overblik over dine projekter, og formår at prioritere dine opgaver, så du altid når i mål. ? Ansøgning mærket ref.: 2157 ? Svarer jobbet til dine kvalifikationer og jobønsker, så hører vi meget gerne fra dig. ? Samtalerne afholdes løbende jobbet ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. ? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på 45 2483 6084 ? Vi ser frem til at modtage din ansøgning ? Med venlig hilsen F10 Human Resource ? ? Følg F10 Human Resource på www.linkedin.com company f10-human resource11jobnetf91bb128100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1616&ProjectId=144726&DepartmentId=19016&MediaId=5&SkipAdvertisement=False0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3494681F10 Human Resource ApS11Svanevej 10-125690TommerupDKDanmark0
jra@f10.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent734398JobNet4965724496572410027-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgEr du struktureret og ansvarsbevidst? Hos F10 Human Resource ApS er det egenskaber vi værdsætter i høj grad.12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361176457Jørnjra@f10.dkDKDanmarkDKDanmark330025102Financial Controller - LindøRobot Use your financial controlling experience in a production environment Would you like to join an international organisation and be part of the development for financial reports for the manufacturing organisation? Do you thrive in a position where you will be the finance business partner towards the factory staff? Tasks responsibilities: You will… …be responsible for the monthly department performance reporting and follow up at the Nacelles Factory at Lindø and the PCM factory in Esbjerg. You will assist in further development of financial reports for the manufacturing organisation in general and support on business case development for the factory. You will participate in the monthly closing process ensuring valid reporting, compliance and KPI follow up. As the Financial Controller, you will act as a proactive business partner by following up on investments, production and purchase orders to ensure high data quality and high financial standards. You will also be responsible for: Daily financial handling and support to other departments in the factory Drive financial control and optimisation throughout processes Monthly reporting of actual figures vs. budget. Support improvement initiatives on BI-reporting Collect data and support in the budget process Actual cost reporting including variance analysis Create and follow up on fixed assets Collection of cost related to poor quality Skills experience: Our new colleague… …has experience with reporting and controlling from an international finance department either in the wind industry or another heavy industry. To succeed in this position, you must have strong analytical skills and excellent communication skills. You are proactive towards stakeholders and are always focused on delivering the highest quality possible. It is important that you have a good business understanding and advanced Excel skills. Microsoft AX skills will be an advantage. We expect that you: Hold a bachelor s or master s degree in finance, accounting or similar Have 2-4 years of production controlling experience Are a team player Get things done and meet deadlines Have a pragmatic approach towards problem-solving Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Finance, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development A broad interface with many stakeholders Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Senior Specialist, Jann Skipper Jeberg, on 45 2277 6087. Your primary work location will be Lindø, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Use your financial controlling experience in a production environment Would you like to join an international organisation and be part of the development for financial reports for the manufacturing organisation? Do you thrive in a position where you will be the finance business partner towards the factory staff?  

Tasks & responsibilities: You will… 

…be responsible for the monthly department performance reporting and follow up at the Nacelles Factory at Lindø and the PCM factory in Esbjerg. You will assist in further development of financial reports for the manufacturing organisation in general and support on business case development for the factory.   You will participate in the monthly closing process ensuring valid reporting, compliance and KPI follow up. As the Financial Controller, you will act as a proactive business partner by following up on investments, production and purchase orders to ensure high data quality and high financial standards.  You will also be responsible for:  

  • Daily financial handling and support to other departments in the factory 
  • Drive financial control and optimisation throughout processes 
  • Monthly reporting of actual figures vs. budget. 
  • Support improvement initiatives on BI-reporting  
  • Collect data and support in the budget process 
  • Actual cost reporting including variance analysis 
  • Create and follow up on fixed assets 
  • Collection of cost related to poor quality 

 Skills & experience: Our new colleague… 

…has experience with reporting and controlling from an international finance department either in the wind industry or another heavy industry. To succeed in this position, you must have strong analytical skills and excellent communication skills. You are proactive towards stakeholders and are always focused on delivering the highest quality possible. It is important that you have a good business understanding and advanced Excel skills. Microsoft AX skills will be an advantage.   We expect that you:  

  • Hold a bachelor’s or master’s degree in finance, accounting or similar 
  • Have 2-4 years of production controlling experience 
  • Are a team player 
  • Get things done and meet deadlines 
  • Have a pragmatic approach towards problem-solving 

   Join us if you… 

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.  In Finance, we offer you: 

  • Great colleagues that support each other and work together 
  • Excellent opportunities for professional and personal development 
  • A broad interface with many stakeholders 

 Apply now 

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Senior Specialist, Jann Skipper Jeberg, on +45 2277 6087. Your primary work location will be Lindø, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.   

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA. 

MHI Vestas Offshore Wind A/SMunkebo2019-05-15T00:00:002019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Financial Controller - Lindø

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Munkebo
Use your financial controlling experience in a production environment Would you like to join an international organisation and be part of the development for financial reports for the manufacturing organisation? Do you thrive in a position where you...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019