Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller

- Der er stærk på analyse, og som kan udfordre!
?
Virksomheden   
Miljø-Bo A/S har siden sin stiftelse i 1985 arbejdet med udvikling og udlejning af boligejendomme i København, Århus og på Fyn. Organisationen har igennem årene på kreativ, seriøs og målrettet vis arbejdet med netop det, de er gode til. Derfor er de i dag i rivende udvikling.     ?

Miljø-Bo A/S er en lille, dynamisk og uformel organisation, hvor vejen fra idé til handling ikke er lang. De arbejder ud fra filosofien om, at det meste kan lade sig gøre – og det bedste resultat opnås via gode relationer og troværdige partnere.     ?

Virksomheden er velkonsolideret og porteføljen omfatter 500 boligmål, men stopper ikke her. Derfor har de brug for dig, som kan bidrage med din kreative tankegang og din markedsføringserfaring til at nå nye højder.   ?

Du kender sikkert fitness-kæden Loop og Trampolincentret Jumping Fun; de drives (sammen med en hel del andre spændende projekter) også af Miljø-Bo.  ?

Læs mere her: https://miljo-bo.dk/    ?

Stillingen    
Du vil indgå i administrations- og økonomiteamet, der består af 6 dygtige medarbejdere. Din chef og dine kolleger vil sikre, at du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver.    Som kollega er du den positive og servicemindede, når andre i organisationen har brug for hjælp. Evnen til at komme i mål med dine opgaver, og samtidig være både hjælpsom og venlig, omhyggelig og konstruktiv, er succeskriterier i jobbet.    ?

Du er den effektive type, der er god til at holde hovedet koldt, når arbejdspulsen indimellem bliver høj. Din evne til at fokusere på den enkelte opgave og få den helt i mål med det samme er en af dine absolutte styrker.    ?

Stillingen  
Med reference til økonomichefen vil du stå for regnskaber/rapportering, bogføring og afstemning samt projektcontrolling i selskaberne i koncernen.    ?

Du vil primært arbejde på kontoret i Tommerup, men der vil være en del rejseaktivitet i Danmark og Polen.    ?

Nøgleopgaver   

  • Daglig bogføring/regnskab   
  • Projektcontrolling   
  • Perioderegnskaber 

?Personlige profil  

  • Du deltager aktivt i de forskelligartede projekter  
  • Du er hjælpsom, og mener at man sammen når i mål   
  • Du er detaljeorienteret, systematisk og præcis   
  • Du er den selvstændige, analytiske medarbejder som motiveres af faglighed  
  • Du sætter ære i at levere kvalitet i en struktureret facon  

?Faglige kvalifikationer  

  • Du kommer fra en lignende stilling eller muligvis med en revisorbaggrund  
  • Du er uddannet Financial controller, Finansøkonom, HA eller lignende  
  • Du har erfaring med ordreproduktion og projektøkonomi   

?Du tilbydes  
Du vil, som controller i Miljø-Bo, få mulighed for at samarbejde og sparre med kompetente, ambitiøse kollegaer, der alle kendetegnes ved at have vindermentalitet og en stærk holdning til kvalitet. Du får muligheden for at blive en del af en inspirerende arbejdsplads, hvor du vil få stor indflydelse på egen hverdag omgivet af højt motiverede kollegaer. Du vil få en varieret hverdag med mulighed for at blive fagligt udfordret i en flad organisation med et uformelt miljø.     

Personlige egenskaber   
Du trives i et miljø fyldt med uforudsigelighed og med tværfaglige opgaver. Du er den glade, imødekommende og hjælpsomme kollega, som bidrager med sin gejst, entusiasme og venlighed. Derudover har du overblik over dine projekter, og formår at prioritere dine opgaver, så du altid når i mål.     ?

Ansøgning mærket ref.: 2157  ?

Svarer jobbet til dine kvalifikationer og jobønsker, så hører vi meget gerne fra dig.     ? Samtalerne afholdes løbende; jobbet ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.    ?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på +45 2483 6084    ?

Vi ser frem til at modtage din ansøgning    ?

Med venlig hilsen   
F10 Human Resource    ? ?

Følg F10 Human Resource på www.linkedin.com/company/f10-human resource   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329985042Phoenix-f91bb12812019-03-27T00:00:00Controller

- Der er stærk på analyse, og som kan udfordre!
?
Virksomheden   
Miljø-Bo A/S har siden sin stiftelse i 1985 arbejdet med udvikling og udlejning af boligejendomme i København, Århus og på Fyn. Organisationen har igennem årene på kreativ, seriøs og målrettet vis arbejdet med netop det, de er gode til. Derfor er de i dag i rivende udvikling.     ?

Miljø-Bo A/S er en lille, dynamisk og uformel organisation, hvor vejen fra idé til handling ikke er lang. De arbejder ud fra filosofien om, at det meste kan lade sig gøre – og det bedste resultat opnås via gode relationer og troværdige partnere.     ?

Virksomheden er velkonsolideret og porteføljen omfatter 500 boligmål, men stopper ikke her. Derfor har de brug for dig, som kan bidrage med din kreative tankegang og din markedsføringserfaring til at nå nye højder.   ?

Du kender sikkert fitness-kæden Loop og Trampolincentret Jumping Fun; de drives (sammen med en hel del andre spændende projekter) også af Miljø-Bo.  ?

Læs mere her: https://miljo-bo.dk/    ?

Stillingen    
Du vil indgå i administrations- og økonomiteamet, der består af 6 dygtige medarbejdere. Din chef og dine kolleger vil sikre, at du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver.    Som kollega er du den positive og servicemindede, når andre i organisationen har brug for hjælp. Evnen til at komme i mål med dine opgaver, og samtidig være både hjælpsom og venlig, omhyggelig og konstruktiv, er succeskriterier i jobbet.    ?

Du er den effektive type, der er god til at holde hovedet koldt, når arbejdspulsen indimellem bliver høj. Din evne til at fokusere på den enkelte opgave og få den helt i mål med det samme er en af dine absolutte styrker.    ?

Stillingen  
Med reference til økonomichefen vil du stå for regnskaber/rapportering, bogføring og afstemning samt projektcontrolling i selskaberne i koncernen.    ?

Du vil primært arbejde på kontoret i Tommerup, men der vil være en del rejseaktivitet i Danmark og Polen.    ?

Nøgleopgaver   

  • Daglig bogføring/regnskab   
  • Projektcontrolling   
  • Perioderegnskaber 

?Personlige profil  

  • Du deltager aktivt i de forskelligartede projekter  
  • Du er hjælpsom, og mener at man sammen når i mål   
  • Du er detaljeorienteret, systematisk og præcis   
  • Du er den selvstændige, analytiske medarbejder som motiveres af faglighed  
  • Du sætter ære i at levere kvalitet i en struktureret facon  

?Faglige kvalifikationer  

  • Du kommer fra en lignende stilling eller muligvis med en revisorbaggrund  
  • Du er uddannet Financial controller, Finansøkonom, HA eller lignende  
  • Du har erfaring med ordreproduktion og projektøkonomi   

?Du tilbydes  
Du vil, som controller i Miljø-Bo, få mulighed for at samarbejde og sparre med kompetente, ambitiøse kollegaer, der alle kendetegnes ved at have vindermentalitet og en stærk holdning til kvalitet. Du får muligheden for at blive en del af en inspirerende arbejdsplads, hvor du vil få stor indflydelse på egen hverdag omgivet af højt motiverede kollegaer. Du vil få en varieret hverdag med mulighed for at blive fagligt udfordret i en flad organisation med et uformelt miljø.     

Personlige egenskaber   
Du trives i et miljø fyldt med uforudsigelighed og med tværfaglige opgaver. Du er den glade, imødekommende og hjælpsomme kollega, som bidrager med sin gejst, entusiasme og venlighed. Derudover har du overblik over dine projekter, og formår at prioritere dine opgaver, så du altid når i mål.     ?

Ansøgning mærket ref.: 2157  ?

Svarer jobbet til dine kvalifikationer og jobønsker, så hører vi meget gerne fra dig.     ? Samtalerne afholdes løbende; jobbet ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.    ?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på +45 2483 6084    ?

Vi ser frem til at modtage din ansøgning    ?

Med venlig hilsen   
F10 Human Resource    ? ?

Følg F10 Human Resource på www.linkedin.com/company/f10-human resource   

2019-05-22T00:50:32.143 - Der er stærk på analyse, og som kan udfordre! ? Virksomheden Miljø-Bo A S har siden sin stiftelse i 1985 arbejdet med udvikling og udlejning af boligejendomme i København, Århus og på Fyn. Organisationen har igennem årene på kreativ, seriøs og målrettet vis arbejdet med netop det, de er gode til. Derfor er de i dag i rivende udvikling. ? Miljø-Bo A S er en lille, dynamisk og uformel organisation, hvor vejen fra id til handling ikke er lang. De arbejder ud fra filosofien om, at det meste kan lade sig gøre og det bedste resultat opnås via gode relationer og troværdige partnere. ? Virksomheden er velkonsolideret og porteføljen omfatter 500 boligmål, men stopper ikke her. Derfor har de brug for dig, som kan bidrage med din kreative tankegang og din markedsføringserfaring til at nå nye højder. ? Du kender sikkert fitness-kæden Loop og Trampolincentret Jumping Fun de drives (sammen med en hel del andre spændende projekter) også af Miljø-Bo. ? Læs mere her: https: miljo-bo.dk ? Stillingen Du vil indgå i administrations- og økonomiteamet, der består af 6 dygtige medarbejdere. Din chef og dine kolleger vil sikre, at du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver. Som kollega er du den positive og servicemindede, når andre i organisationen har brug for hjælp. Evnen til at komme i mål med dine opgaver, og samtidig være både hjælpsom og venlig, omhyggelig og konstruktiv, er succeskriterier i jobbet. ? Du er den effektive type, der er god til at holde hovedet koldt, når arbejdspulsen indimellem bliver høj. Din evne til at fokusere på den enkelte opgave og få den helt i mål med det samme er en af dine absolutte styrker. ? Stillingen Med reference til økonomichefen vil du stå for regnskaber rapportering, bogføring og afstemning samt projektcontrolling i selskaberne i koncernen. ? Du vil primært arbejde på kontoret i Tommerup, men der vil være en del rejseaktivitet i Danmark og Polen. ? Nøgleopgaver Daglig bogføring regnskab Projektcontrolling Perioderegnskaber ?Personlige profil Du deltager aktivt i de forskelligartede projekter Du er hjælpsom, og mener at man sammen når i mål Du er detaljeorienteret, systematisk og præcis Du er den selvstændige, analytiske medarbejder som motiveres af faglighed Du sætter ære i at levere kvalitet i en struktureret facon ?Faglige kvalifikationer Du kommer fra en lignende stilling eller muligvis med en revisorbaggrund Du er uddannet Financial controller, Finansøkonom, HA eller lignende Du har erfaring med ordreproduktion og projektøkonomi ?Du tilbydes Du vil, som controller i Miljø-Bo, få mulighed for at samarbejde og sparre med kompetente, ambitiøse kollegaer, der alle kendetegnes ved at have vindermentalitet og en stærk holdning til kvalitet. Du får muligheden for at blive en del af en inspirerende arbejdsplads, hvor du vil få stor indflydelse på egen hverdag omgivet af højt motiverede kollegaer. Du vil få en varieret hverdag med mulighed for at blive fagligt udfordret i en flad organisation med et uformelt miljø. Personlige egenskaber Du trives i et miljø fyldt med uforudsigelighed og med tværfaglige opgaver. Du er den glade, imødekommende og hjælpsomme kollega, som bidrager med sin gejst, entusiasme og venlighed. Derudover har du overblik over dine projekter, og formår at prioritere dine opgaver, så du altid når i mål. ? Ansøgning mærket ref.: 2157 ? Svarer jobbet til dine kvalifikationer og jobønsker, så hører vi meget gerne fra dig. ? Samtalerne afholdes løbende jobbet ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. ? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på 45 2483 6084 ? Vi ser frem til at modtage din ansøgning ? Med venlig hilsen F10 Human Resource ? ? Følg F10 Human Resource på www.linkedin.com company f10-human resource11jobnetf91bb128100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1616&ProjectId=144726&DepartmentId=19016&MediaId=5&SkipAdvertisement=False0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3494681F10 Human Resource ApS11Svanevej 10-125690TommerupDKDanmark0
jra@f10.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent734398JobNet4965724496572410027-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f91bb128&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgEr du struktureret og ansvarsbevidst? Hos F10 Human Resource ApS er det egenskaber vi værdsætter i høj grad.12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361176457Jørnjra@f10.dkDKDanmarkDKDanmark330070525Controller til international virksomhedRobot Vil du med på holdet i en international virksomhed i stor vækst? Trigges du af en hverdag i højt tempo og hvor forandringer er en del af din dagligdag? Så har vi en spændende stilling som Controller med kontaktflade til hele verden ledig i vores økonomiafdeling til besættelse snarest muligt. SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger ca. 400 medarbejdere og servicerer kunder over hele verden. Vi har hovedkontor i Danmark, Salgs- og Service kontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland og Italien. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter, og er igennem de seneste år vokset betydeligt, bl.a. ved tilkøb af datterselskaber i udlandet. Hvad ligger der i rollen? Du bliver ansat på vores Hovedkontor i Odense og får reference til vores CFO, Vice President. Du vil indgå i et tæt samarbejde med øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen, som består af to controllere, to bogholdere samt en receptionist, ligesom du vil få tæt kontakt til økonomimedarbejdere i vores udenlandske datterselskaber. Dit primære ansvarsområde vil blive Business Intelligence og controlling, og ellers vil du indgå i teamets generelle opgaver. Konkret vil dine opgaver blive Business Intelligence- Power BI med Time Xtender- vedligeholde og oprette informationssystemer Controlling af datterselskaber Medvirke ved udarbejdelse af budgetter Medvirke ved udarbejdelse af månedsregnskaber og årsregnskaber Superbruger i Navision Ansvar for udarbejdelse af standard costpriser Ansvar for MasterData samt vedligehold udarbejdelse af diverse procedurer Assistance til CFO Hvad forventer vi af dig? Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. Cand.Merc, HA eller lignende, og har du nogle års praktisk erhvervserfaring vil det være en fordel gerne fra en international virksomhed. Desuden at du har stærke IT kompetencer indenfor Navision og Microsoft Office-pakken, herunder at du er avanceret Excel bruger, og generelt har let ved at tilegne dig viden indenfor diverse IT værktøjer. Du trives med en bred international kontaktflade og skal derfor også være god til at formulere dig i såvel skrift som tale på både dansk og engelsk. If. Controlling af de udenlandske selskaber, skal du være indstillet på ca. 20 årlige rejsedage. Derudover forventer vi, at du arbejder struktureret med god ordenssans og datadisciplin, som gør det muligt at bevare overblikket og prioritere dine opgaver i en til tider hektisk hverdag. Hvad kan du forvente af os? Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer. Vi har en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor organisationsstrukturen giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan som nævnt til tider være hektisk, men vi prioriterer fællesskabet højt, og lægger også vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har derfor også sociale arrangementer flere gange årligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO, Vice President Claus Nørregaard på telefon 4016 5608. Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via søg stillingen knappen herunder senest den 1. september 2019.

Vil du med på holdet i en international virksomhed i stor vækst? Trigges du af en hverdag i højt tempo og hvor forandringer er en del af din dagligdag?

Så har vi en spændende stilling som Controller med kontaktflade til hele verden ledig i vores økonomiafdeling til besættelse snarest muligt.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger ca. 400 medarbejdere og servicerer kunder over hele verden. Vi har hovedkontor i Danmark, Salgs- og Service kontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland og Italien. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter, og er igennem de seneste år vokset betydeligt, bl.a. ved tilkøb af datterselskaber i udlandet.

Hvad ligger der i rollen?

Du bliver ansat på vores Hovedkontor i Odense og får reference til vores CFO, Vice President. Du vil indgå i et tæt samarbejde med øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen, som består af to controllere, to bogholdere samt en receptionist, ligesom du vil få tæt kontakt til økonomimedarbejdere i vores udenlandske datterselskaber.

Dit primære ansvarsområde vil blive Business Intelligence og controlling, og ellers vil du indgå i teamets generelle opgaver. Konkret vil dine opgaver blive;

  • Business Intelligence- Power BI med Time Xtender- vedligeholde og oprette informationssystemer
  • Controlling af datterselskaber
  • Medvirke ved udarbejdelse af budgetter
  • Medvirke ved udarbejdelse af månedsregnskaber og årsregnskaber
  • Superbruger i Navision
  • Ansvar for udarbejdelse af standard costpriser
  • Ansvar for MasterData samt vedligehold/udarbejdelse af diverse procedurer
  • Assistance til CFO

Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. Cand.Merc, HA eller lignende, og har du nogle års praktisk erhvervserfaring vil det være en fordel – gerne fra en international virksomhed.

Desuden at du har stærke IT kompetencer indenfor Navision og Microsoft Office-pakken, herunder at du er avanceret Excel bruger, og generelt har let ved at tilegne dig viden indenfor diverse IT værktøjer.

Du trives med en bred international kontaktflade og skal derfor også være god til at formulere dig i såvel skrift som tale på både dansk og engelsk. If. Controlling af de udenlandske selskaber, skal du være indstillet på ca. 20 årlige rejsedage.

Derudover forventer vi, at du arbejder struktureret med god ordenssans og datadisciplin, som gør det muligt at bevare overblikket og prioritere dine opgaver i en til tider hektisk hverdag.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer.

Vi har en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor organisationsstrukturen giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan som nævnt til tider være hektisk, men vi prioriterer fællesskabet højt, og lægger også vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har derfor også sociale arrangementer flere gange årligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO, Vice President Claus Nørregaard på telefon 4016 5608.

Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”søg stillingen” knappen herunder senest den 1. september 2019.

SANOVO TECHNOLOGY A/SOdense SØ2019-08-09T00:00:002019-09-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller til international virksomhed

SANOVO TECHNOLOGY A/S

Odense SØ
Vil du med på holdet i en international virksomhed i stor vækst? Trigges du af en hverdag i højt tempo og hvor forandringer er en del af din dagligdag? Så har vi en spændende stilling som Controller med kontaktflade til hele verden ledig i vores øko...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019