Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller - Museum Sydøstdanmark, Vordingborg

Har du talent for tal, kan du ikke nøjes med at resultatet er 95 % korrekt og vil du bidrage til økonomistyring af, samt levering af rapportering af høj kvalitet til aftalt tid, til et af landets bedste kulturhistoriske museer. Så er du måske vores nye regnskabscontroller?

Vi søger en regnskabscontroller, som ikke er bange for at tage fat på den brede vifte af opgaver, som stillingen indeholder.  Du vil fungere som økonomichefens højrehånd – og vil bl.a. bidrage til udarbejdelse af løbende rapportering.

Stillingen omfatter et væld af udfordrende regnskabsopgaver i en virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der forventes at man tager ansvar og alle tager fat, så vi når vores mål i fællesskab.

Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode muligheder for udvikling, udfordringer og ansvar.

Administrationen holder til i dejlige omgivelser i Vordingborg, men stillingen kræver at der også skal mødes ind på andre af Museum Sydøstdanmarks afdelinger i Stege, Næstved og Køge.

Museum Sydøstdanmark er et af Danmarks mest innovative og spændende museer, som i øjeblikket har fart på med mange større og mindre projekter. Det største projekt er lige nu den kommende opførsel af Det Ny Holmegaard, hvorfor vi får brug for en stærk regnskabsperson til at varetage følgende opgaver:

Dine primære arbejdsopgaver

  • Controlling af indtægter og omkostninger
  • Controlling af projekter inkl. arkæologiske udgravninger
  • Fakturering af arkæologiske udgravninger
  • Måneds- og kvartalsregnskaber til ledelse og bestyrelse
  • Medvirke til udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af revisordokumentation
  • Deltage i budget- og forecastprocesser
  • Udarbejdelse af projektregnskaber mv.
  • Løbende ad hoc-analyser til ledelsen og udgravningsansvarlige
  • Udarbejdelse af kompleks momsopgørelse
  • Mindre bogføringsopgaver og assistance til det øvrige bogholderi
  • Kvalitetssikring af bogholderiet
  • Ansvarlig for bogføring, afstemninger og halvårsregnskaber mv. af 2 fonde
  • Ansvarlig for lageroptællinger og implementering af lagerstyring på museets besøgssteder

Din profil

Vi søger en kandidat med regnskabsmæssig erfaring fra revisorbranchen, som kan sit debet/kredit og er ”sulten” efter flere spændende og udfordrende opgaver.

Som person har du et stort drive og engagement samt er imødekommende, initiativrig og nysgerrig af natur og søger nye muligheder for at effektiviserer og forbedre.

Din arbejdsform er struktureret, analytisk, udviklingsorienteret og opsøgende. Du er vant til at arbejde selvstændigt, men fungerer også godt med teamwork.

Dine faglige kompetencer må gerne omfatte

  • Uddannelsesmæssig baggrund HD(r) eller tilsvarende og kommer fra en trainee-stilling fra revisionsbranchen
  • Har arbejdet med SMV-virksomheder og derfor er vant til at tage fat selv
  • Deltaget i/selvstændigt gennemført en årsafslutningsproces for udvalgte selskabstyper
  • Har været bruger af/kendskab til finansielle regnskabssystemer, specielt Navision, men ikke et krav
  • Generelt et godt kendskab til IT, især Excel

Du får en spændende og afvekslende hverdag i en travl virksomhed, der udvikler sig hastigt. Du bliver en del af et dynamisk og tværfagligt miljø, hvor du vil få en central rolle i det maskineri, der får hverdagen på kontoret til at hænge sammen. Vi arbejder med frihed under ansvar og en uformel omgangstone, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på virksomheden.

Ansøgning

Ansøg stillingen ved at sende dit CV og uddybning af, hvorfor du er interesseret i stillingen til sml@museerne.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest d. 25. juli 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Simon Mundt Linulf, tlf. 31 72 84 23.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi indkalder løbende relevante kandidater til interview.

Du kan læse mere om Museum Sydøstdanmark på www.museerne.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330056832Phoenix-67709f2912019-07-09T00:00:00Controller - Museum Sydøstdanmark, Vordingborg

Har du talent for tal, kan du ikke nøjes med at resultatet er 95 % korrekt og vil du bidrage til økonomistyring af, samt levering af rapportering af høj kvalitet til aftalt tid, til et af landets bedste kulturhistoriske museer. Så er du måske vores nye regnskabscontroller?

Vi søger en regnskabscontroller, som ikke er bange for at tage fat på den brede vifte af opgaver, som stillingen indeholder.  Du vil fungere som økonomichefens højrehånd – og vil bl.a. bidrage til udarbejdelse af løbende rapportering.

Stillingen omfatter et væld af udfordrende regnskabsopgaver i en virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der forventes at man tager ansvar og alle tager fat, så vi når vores mål i fællesskab.

Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode muligheder for udvikling, udfordringer og ansvar.

Administrationen holder til i dejlige omgivelser i Vordingborg, men stillingen kræver at der også skal mødes ind på andre af Museum Sydøstdanmarks afdelinger i Stege, Næstved og Køge.

Museum Sydøstdanmark er et af Danmarks mest innovative og spændende museer, som i øjeblikket har fart på med mange større og mindre projekter. Det største projekt er lige nu den kommende opførsel af Det Ny Holmegaard, hvorfor vi får brug for en stærk regnskabsperson til at varetage følgende opgaver:

Dine primære arbejdsopgaver

  • Controlling af indtægter og omkostninger
  • Controlling af projekter inkl. arkæologiske udgravninger
  • Fakturering af arkæologiske udgravninger
  • Måneds- og kvartalsregnskaber til ledelse og bestyrelse
  • Medvirke til udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af revisordokumentation
  • Deltage i budget- og forecastprocesser
  • Udarbejdelse af projektregnskaber mv.
  • Løbende ad hoc-analyser til ledelsen og udgravningsansvarlige
  • Udarbejdelse af kompleks momsopgørelse
  • Mindre bogføringsopgaver og assistance til det øvrige bogholderi
  • Kvalitetssikring af bogholderiet
  • Ansvarlig for bogføring, afstemninger og halvårsregnskaber mv. af 2 fonde
  • Ansvarlig for lageroptællinger og implementering af lagerstyring på museets besøgssteder

Din profil

Vi søger en kandidat med regnskabsmæssig erfaring fra revisorbranchen, som kan sit debet/kredit og er ”sulten” efter flere spændende og udfordrende opgaver.

Som person har du et stort drive og engagement samt er imødekommende, initiativrig og nysgerrig af natur og søger nye muligheder for at effektiviserer og forbedre.

Din arbejdsform er struktureret, analytisk, udviklingsorienteret og opsøgende. Du er vant til at arbejde selvstændigt, men fungerer også godt med teamwork.

Dine faglige kompetencer må gerne omfatte

  • Uddannelsesmæssig baggrund HD(r) eller tilsvarende og kommer fra en trainee-stilling fra revisionsbranchen
  • Har arbejdet med SMV-virksomheder og derfor er vant til at tage fat selv
  • Deltaget i/selvstændigt gennemført en årsafslutningsproces for udvalgte selskabstyper
  • Har været bruger af/kendskab til finansielle regnskabssystemer, specielt Navision, men ikke et krav
  • Generelt et godt kendskab til IT, især Excel

Du får en spændende og afvekslende hverdag i en travl virksomhed, der udvikler sig hastigt. Du bliver en del af et dynamisk og tværfagligt miljø, hvor du vil få en central rolle i det maskineri, der får hverdagen på kontoret til at hænge sammen. Vi arbejder med frihed under ansvar og en uformel omgangstone, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på virksomheden.

Ansøgning

Ansøg stillingen ved at sende dit CV og uddybning af, hvorfor du er interesseret i stillingen til sml@museerne.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest d. 25. juli 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Simon Mundt Linulf, tlf. 31 72 84 23.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi indkalder løbende relevante kandidater til interview.

Du kan læse mere om Museum Sydøstdanmark på www.museerne.dk.

2019-07-26T00:51:26.830 Har du talent for tal, kan du ikke nøjes med at resultatet er 95 korrekt og vil du bidrage til økonomistyring af, samt levering af rapportering af høj kvalitet til aftalt tid, til et af landets bedste kulturhistoriske museer. Så er du måske vores nye regnskabscontroller? Vi søger en regnskabscontroller, som ikke er bange for at tage fat på den brede vifte af opgaver, som stillingen indeholder. Du vil fungere som økonomichefens højrehånd og vil bl.a. bidrage til udarbejdelse af løbende rapportering. Stillingen omfatter et væld af udfordrende regnskabsopgaver i en virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der forventes at man tager ansvar og alle tager fat, så vi når vores mål i fællesskab. Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode muligheder for udvikling, udfordringer og ansvar. Administrationen holder til i dejlige omgivelser i Vordingborg, men stillingen kræver at der også skal mødes ind på andre af Museum Sydøstdanmarks afdelinger i Stege, Næstved og Køge. Museum Sydøstdanmark er et af Danmarks mest innovative og spændende museer, som i øjeblikket har fart på med mange større og mindre projekter. Det største projekt er lige nu den kommende opførsel af Det Ny Holmegaard, hvorfor vi får brug for en stærk regnskabsperson til at varetage følgende opgaver: Dine primære arbejdsopgaver Controlling af indtægter og omkostninger Controlling af projekter inkl. arkæologiske udgravninger Fakturering af arkæologiske udgravninger Måneds- og kvartalsregnskaber til ledelse og bestyrelse Medvirke til udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af revisordokumentation Deltage i budget- og forecastprocesser Udarbejdelse af projektregnskaber mv. Løbende ad hoc-analyser til ledelsen og udgravningsansvarlige Udarbejdelse af kompleks momsopgørelse Mindre bogføringsopgaver og assistance til det øvrige bogholderi Kvalitetssikring af bogholderiet Ansvarlig for bogføring, afstemninger og halvårsregnskaber mv. af 2 fonde Ansvarlig for lageroptællinger og implementering af lagerstyring på museets besøgssteder Din profil Vi søger en kandidat med regnskabsmæssig erfaring fra revisorbranchen, som kan sit debet kredit og er sulten efter flere spændende og udfordrende opgaver. Som person har du et stort drive og engagement samt er imødekommende, initiativrig og nysgerrig af natur og søger nye muligheder for at effektiviserer og forbedre. Din arbejdsform er struktureret, analytisk, udviklingsorienteret og opsøgende. Du er vant til at arbejde selvstændigt, men fungerer også godt med teamwork. Dine faglige kompetencer må gerne omfatte Uddannelsesmæssig baggrund HD(r) eller tilsvarende og kommer fra en trainee-stilling fra revisionsbranchen Har arbejdet med SMV-virksomheder og derfor er vant til at tage fat selv Deltaget i selvstændigt gennemført en årsafslutningsproces for udvalgte selskabstyper Har været bruger af kendskab til finansielle regnskabssystemer, specielt Navision, men ikke et krav Generelt et godt kendskab til IT, især Excel Du får en spændende og afvekslende hverdag i en travl virksomhed, der udvikler sig hastigt. Du bliver en del af et dynamisk og tværfagligt miljø, hvor du vil få en central rolle i det maskineri, der får hverdagen på kontoret til at hænge sammen. Vi arbejder med frihed under ansvar og en uformel omgangstone, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på virksomheden. Ansøgning Ansøg stillingen ved at sende dit CV og uddybning af, hvorfor du er interesseret i stillingen til sml@museerne.dk. Vi indkalder løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest d. 25. juli 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Simon Mundt Linulf, tlf. 31 72 84 23. Tiltrædelse Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi indkalder løbende relevante kandidater til interview. Du kan læse mere om Museum Sydøstdanmark på www.museerne.dk.11jobnet67709f29100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønVordingborg3559858Administration11Algade 974760VordingborgDKDanmark0
sml@museerne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent789560JobNet5015307501530710005-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67709f29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=67709f29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67709f29&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67709f29&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgØnsker du et spændende job som Controller? Hos Administration tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362184814sml@museerne.dksml@museerne.dkDKDanmarkDKDanmark330061308CONTROLLER - Økonomidirektørens højre håndRobot VIRKSOMHEDEN JN MEAT er en moderne produktion-og grossistvirksomhed med egen opskæring af kalve- og oksekød samt pølsemageri. Virksomheden leverer direkte til den danske HORECA-sektor, supermarkeder, slagtere samt industrien. En større andel af virksomhedens produkter eksporteres til grossister eller detailhandlen i udlandet. JN Meat har netop genvundet titlen, som verdens bedste bøfleverandør ved World Steak Challenge. Virksomheden blev grundlagt i 1980 og er beliggende i Slagelse og beskæftiger ca. 70 medarbejdere indenfor produktion, salg og distribution. STILLINGEN Virksomheden er i konstant vækst og udvikling af nye aktiviteter indenfor branchen samt øvrige investeringsaktiviteter, herunder en større ejendomsportefølje udlejning og nybyggeri som drives i et selvstændigt finansselskab. Der er en løbende tilgang af nye projekter som Økonomi og Finansafdelingen varetager og derfor udvides organisationen med en nyoprettet stilling som controller og økonomidirektørens højre hånd, herunder udarbejdelse af ledelsesrapportering, investeringsoplæg m.m. Stillingen refererer til Økonomidirektøren. Der er tale om en udfordrende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Du bliver en del af økonomiafdelingens team med 7 kollega er, der varetager funktionens opgaver. Dine primære arbejdsopgaver: Udarbejdelse af periode- balancer og regnskaber. Deltage i budgetudarbejdelse. Udarbejdelse af beslutningsgrundlag ved investeringer. Debitorovervågning. Klargøring af regnskaber til revisor. Administrative ad hoc-opgaver. KANDIDATEN Du har min. 3-5 års erfaring som controller eller økonomichef gerne i en produktionsvirksomhed og helt ideelt indenfor fødevarer. Alternativt kommer du fra revisionsbranchen og har mod og lyst til at arbejde på den anden side af bordet. Du har under alle omstændigheder en velassorteret værktøjskasse indenfor regnskab økonomistyring og har lyst til et udfordrende job. Personlige egenskaber: Du har et højt energiniveau og er selvkørende. Du har et godt overblik og arbejder struktureret. Du har forretningsmæssig forståelse. Du vil skabe resultater i samspil med dine kollegaer og bidrage til helheden. Du er it-minded og sætter dig hurtigt ind nye arbejdsområder. Du tilbydes: Mulighed for at være en del af koncernens ekspansion og udvikling. Gode personlige udviklingsmuligheder. En spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver. Gode kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Oplæring og introduktion i afdelingens processer. UDDANNELSE Teoretisk er formodentlig HD (R) eller Cand.Merc.aud eller tilsvarende. IT Superbruger i Excel og godt kendskab til Office pakken. Virksomheden anvender desuden Navision. DOMICIL Arbejdsstedet er Slagelse. SPROG Engelsk i skrift og tale. GAGE Attraktiv gagepakke i forhold til kvalifikationer. TILTR DELSE Snarest muligt. Vi behandler ansøgninger løbende, send derfor din ansøgning snarest muligt. Ansøgningsfrist er d. 15.08.2019. Kun ansøgninger via linket ansøg bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse.

VIRKSOMHEDEN

JN MEAT er en moderne produktion-og grossistvirksomhed med egen opskæring af kalve- og oksekød samt pølsemageri.

Virksomheden leverer direkte til den danske HORECA-sektor, supermarkeder, slagtere samt industrien. En større andel af virksomhedens produkter eksporteres til grossister eller detailhandlen i udlandet. JN Meat har netop genvundet titlen, som verdens bedste bøfleverandør ved World Steak Challenge.

Virksomheden blev grundlagt i 1980 og er beliggende i Slagelse og beskæftiger ca. 70 medarbejdere indenfor produktion, salg og distribution.

STILLINGEN

Virksomheden er i konstant vækst og udvikling af nye aktiviteter indenfor branchen samt øvrige investeringsaktiviteter, herunder en større ejendomsportefølje – udlejning og nybyggeri som drives i et selvstændigt finansselskab. Der er en løbende tilgang af nye projekter som Økonomi og Finansafdelingen varetager og derfor udvides organisationen med en nyoprettet stilling som controller og økonomidirektørens højre hånd, herunder udarbejdelse af ledelsesrapportering, investeringsoplæg m.m.

Stillingen refererer til Økonomidirektøren. Der er tale om en udfordrende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Du bliver en del af økonomiafdelingens team med 7 kollega’er, der varetager funktionens opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af periode- balancer og regnskaber.
  • Deltage i budgetudarbejdelse.
  • Udarbejdelse af beslutningsgrundlag ved investeringer.
  • Debitorovervågning.
  • Klargøring af regnskaber til revisor.
  • Administrative ad hoc-opgaver.


KANDIDATEN

Du har min. 3-5 års erfaring som controller eller økonomichef – gerne i en produktionsvirksomhed og helt ideelt indenfor fødevarer. Alternativt kommer du fra revisionsbranchen og har mod og lyst til at arbejde på den anden side af bordet. Du har under alle omstændigheder en velassorteret værktøjskasse indenfor regnskab /økonomistyring og har lyst til et udfordrende job.

Personlige egenskaber:

  • Du har et højt energiniveau og er selvkørende.
  • Du har et godt overblik og arbejder struktureret.
  • Du har forretningsmæssig forståelse.
  • Du vil skabe resultater i samspil med dine kollegaer og bidrage til helheden.
  • Du er it-minded og sætter dig hurtigt ind nye arbejdsområder.


Du tilbydes:

  • Mulighed for at være en del af koncernens ekspansion og udvikling.
  • Gode personlige udviklingsmuligheder.
  • En spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.
  • Gode kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø.
  • Oplæring og introduktion i afdelingens processer.

UDDANNELSE

Teoretisk er formodentlig HD (R) eller Cand.Merc.aud eller tilsvarende.

IT

Superbruger i Excel og godt kendskab til Office pakken. Virksomheden anvender desuden Navision.

DOMICIL

Arbejdsstedet er Slagelse.

SPROG

Engelsk i skrift og tale.

GAGE

Attraktiv gagepakke i forhold til kvalifikationer.

TILTRÆDELSE

Snarest muligt.

Vi behandler ansøgninger løbende, send derfor din ansøgning snarest muligt. Ansøgningsfrist er d. 15.08.2019.

Kun ansøgninger via linket ”ansøg” bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse."

TARGET Headhunting ApSSlagelse2019-07-17T00:00:002019-09-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CONTROLLER - Økonomidirektørens højre hånd

TARGET Headhunting ApS

Slagelse
VIRKSOMHEDEN JN MEAT er en moderne produktion-og grossistvirksomhed med egen opskæring af kalve- og oksekød samt pølsemageri. Virksomheden leverer direkte til den danske HORECA-sektor, supermarkeder, slagtere samt industrien. En større andel af virk...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:11. september 2019