Gem job

Controller og regnskabsassistenter til Ejendomsvirke A/S

Ejendomsvirke har flere positioner ledige i deres regnskabsteam på grund af vækst, du kan både søge som den meget erfarne, eller som nyuddannet med en smule erfaring. 
Så har du lyst til et afvekslende og selvstændigt job? I en virksomhed som har succes og som oplever vækst. Vi søger nye kollegaer til at styrke vores dygtige regnskabsteam. Du vil komme til at beskæftige dig med en bred vifte af økonomiske- og regnskabsmæssige opgaver, inden for regnskab, administration og rapportering.

Om Ejendomsvirke A/S - Professionel ejendomsadministration og ejendomsdrift siden 1981
Ejendomsvirke er en succesfuld virksomhed, som gennem mange år har varetaget drift og administration på en lang række forskellige ejendomme; både erhverv og bolig. Virksomheden har over 80 ansatte – hvoraf en stor del befinder sig i marken – med at servicere kunderne.  Vi arbejder i en flad struktur, hvor alle bliver involveret mest muligt og med stor åbenhed. Vi lægger vægt på, at alle kender virksomhedens målsætning, og ved hvordan vi leverer den bedste service til vores kunder. Vores medarbejdere har en stor grad af frihed, et højt engagement og en endnu større ansvarsfølelse. Ejendomsvirke blev etableret i 1981, som et datterselskab i Rasmussen & Schiøtz A/S (i dag NCC). I dag ejes virksomheden 100% af PHM. Vores hovedkontor er beliggende i Farum.

Om rollen
Vi søger regnskabsprofiler, gerne med afsæt og erfaring inden for ejendomsbranchen, der kan varetage selvstændige opgaver. Der er tale om alsidige opgaver, som også stiller krav til tværfagligt samarbejde både internt og eksternt. Vi har fokus på unik kundehåndtering hvor kvalitet, punktlighed og ordentlighed er vores kernekompetence.
Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt, proaktivt, og tager initiativ til løsning og håndteringen af regnskabsmæssige opgaver på en forsvarlig og professionel måde. Vi ser gerne at du har lysten og erfaring til at bidrage til fortsat udvikling til gavn for vores kunder.

Arbejdsopgaver

  • Bogføring, betalinger og afstemninger
  • Opkrævning af leje, drift- og forbrugsomkostninger mv.
  • Kontakt med kunder og lejere vedrørende budget og regnskab
  • Udarbejdelse/udsendelse af varme- og driftsregnskaber
  • Oprettelser af nye ejendomme og lejere – sikring af stamdata
  • Optimering af arbejdsgange og udvikling af nye processer
  • Måneds- og årsafslutning
  • Rapportering til bestyrelse/ejer/investor
  • Udarbejdelse af budgetter og opfølgning herpå
  • Ad hoc-opgaver
Din profil
Den perfekte kandidat har erfaring og kendskab til regnskabsopgaver i relation til drift af foreninger og ejendomme, men dette er ikke en nødvendighed, hvis bare de talmæssige kompetencer er på plads. Du tager ejerskab for dine opgaver, og er parat til at yde 1. klasses service i tråd med Ejendomsvirke A/S’ værdier og målsætning. Derudover har du:
  • Regnskabsuddannelse og/eller relevant erfaring
  • Faglig nysgerrighed og engagement
  • Evt. erfaring med Unik Bolig 4, Yardi og MS Office
  • Du behersker udover dansk i skrift og tale også engelsk
Vi tilbyder dig til gengæld en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og kort beslutningsproces. Vi arbejder i en flad organisationsstruktur som sikrer, at vi kender hinanden, virksomhedens mål og værdier. Humor og ordentlighed er vigtige nøgleord i vores organisation, vi passer godt på hinanden og vores forretning. Kan du se dig selv i det, så tøv ikke med at sende en ansøgning. Du får 9 kollegaer i teamet.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Ejendomsvirke A/S. Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere om Ejendomsvirke A/S på  www.ejendomsvirke.dk
 


 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Koncern-økonomi ved Københavns Universitet søger r...

KU - FA - Kbh K

København K
Bogholderiet i Koncernregnskab søger en regnskabsassistent til vores debitorteam, der har lyst til at arbejde med fakturering, bogføring, afstemninger mm. Som ansat i Bogholderiet vil du få en bred kontaktflade på tværs af hele Københavns Universitet...
21. maj 2022

REGNSKABSASSISTENT/KREDITORBOGHOLDER

Resources Consulting ApS

København Ø
Er du en proaktiv og serviceminded AP Accountant/Kreditorbogholder, som kan sikre korrekt afstemning af vores kreditorer? Vores kunde, som er førende indenfor sin branche, oplever stor vækst og søger nu endnu en kreditorbogholder er til deres afdeli...
5. maj 2022

Regnskabsassistent

ZF Danmark ApS

Taastrup
Vi har travlt og søger derfor hurtigst muligt en engageret og dygtig regnskabsassistent, som kan indgå i det daglige arbejde i vores administration. Dine opgaver: * Debitor-, kreditor- samt finansbogholderi * Afstemning af konti * Rapporteringer ...
24. maj 2022

Controller og regnskabsassistenter til Ejendomsvirke A/S

Ejendomsvirke har flere positioner ledige i deres regnskabsteam på grund af vækst, du kan både søge som den meget erfarne, eller som nyuddannet med en smule erfaring. 
Så har du lyst til et afvekslende og selvstændigt job? I en virksomhed som har succes og som oplever vækst. Vi søger nye kollegaer til at styrke vores dygtige regnskabsteam. Du vil komme til at beskæftige dig med en bred vifte af økonomiske- og regnskabsmæssige opgaver, inden for regnskab, administration og rapportering.

Om Ejendomsvirke A/S - Professionel ejendomsadministration og ejendomsdrift siden 1981
Ejendomsvirke er en succesfuld virksomhed, som gennem mange år har varetaget drift og administration på en lang række forskellige ejendomme; både erhverv og bolig. Virksomheden har over 80 ansatte – hvoraf en stor del befinder sig i marken – med at servicere kunderne.  Vi arbejder i en flad struktur, hvor alle bliver involveret mest muligt og med stor åbenhed. Vi lægger vægt på, at alle kender virksomhedens målsætning, og ved hvordan vi leverer den bedste service til vores kunder. Vores medarbejdere har en stor grad af frihed, et højt engagement og en endnu større ansvarsfølelse. Ejendomsvirke blev etableret i 1981, som et datterselskab i Rasmussen & Schiøtz A/S (i dag NCC). I dag ejes virksomheden 100% af PHM. Vores hovedkontor er beliggende i Farum.

Om rollen
Vi søger regnskabsprofiler, gerne med afsæt og erfaring inden for ejendomsbranchen, der kan varetage selvstændige opgaver. Der er tale om alsidige opgaver, som også stiller krav til tværfagligt samarbejde både internt og eksternt. Vi har fokus på unik kundehåndtering hvor kvalitet, punktlighed og ordentlighed er vores kernekompetence.
Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt, proaktivt, og tager initiativ til løsning og håndteringen af regnskabsmæssige opgaver på en forsvarlig og professionel måde. Vi ser gerne at du har lysten og erfaring til at bidrage til fortsat udvikling til gavn for vores kunder.

Arbejdsopgaver

  • Bogføring, betalinger og afstemninger
  • Opkrævning af leje, drift- og forbrugsomkostninger mv.
  • Kontakt med kunder og lejere vedrørende budget og regnskab
  • Udarbejdelse/udsendelse af varme- og driftsregnskaber
  • Oprettelser af nye ejendomme og lejere – sikring af stamdata
  • Optimering af arbejdsgange og udvikling af nye processer
  • Måneds- og årsafslutning
  • Rapportering til bestyrelse/ejer/investor
  • Udarbejdelse af budgetter og opfølgning herpå
  • Ad hoc-opgaver
Din profil
Den perfekte kandidat har erfaring og kendskab til regnskabsopgaver i relation til drift af foreninger og ejendomme, men dette er ikke en nødvendighed, hvis bare de talmæssige kompetencer er på plads. Du tager ejerskab for dine opgaver, og er parat til at yde 1. klasses service i tråd med Ejendomsvirke A/S’ værdier og målsætning. Derudover har du:
  • Regnskabsuddannelse og/eller relevant erfaring
  • Faglig nysgerrighed og engagement
  • Evt. erfaring med Unik Bolig 4, Yardi og MS Office
  • Du behersker udover dansk i skrift og tale også engelsk
Vi tilbyder dig til gengæld en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og kort beslutningsproces. Vi arbejder i en flad organisationsstruktur som sikrer, at vi kender hinanden, virksomhedens mål og værdier. Humor og ordentlighed er vigtige nøgleord i vores organisation, vi passer godt på hinanden og vores forretning. Kan du se dig selv i det, så tøv ikke med at sende en ansøgning. Du får 9 kollegaer i teamet.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Ejendomsvirke A/S. Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere om Ejendomsvirke A/S på  www.ejendomsvirke.dk
 


 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Koncern-økonomi ved Københavns Universitet søger r...

KU - FA - Kbh K

København K
Bogholderiet i Koncernregnskab søger en regnskabsassistent til vores debitorteam, der har lyst til at arbejde med fakturering, bogføring, afstemninger mm. Som ansat i Bogholderiet vil du få en bred kontaktflade på tværs af hele Københavns Universitet...
21. maj 2022

REGNSKABSASSISTENT/KREDITORBOGHOLDER

Resources Consulting ApS

København Ø
Er du en proaktiv og serviceminded AP Accountant/Kreditorbogholder, som kan sikre korrekt afstemning af vores kreditorer? Vores kunde, som er førende indenfor sin branche, oplever stor vækst og søger nu endnu en kreditorbogholder er til deres afdeli...
5. maj 2022

Regnskabsassistent

ZF Danmark ApS

Taastrup
Vi har travlt og søger derfor hurtigst muligt en engageret og dygtig regnskabsassistent, som kan indgå i det daglige arbejde i vores administration. Dine opgaver: * Debitor-, kreditor- samt finansbogholderi * Afstemning af konti * Rapporteringer ...
24. maj 2022