Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller til Landsbyggefonden i København K

Jnr. 143875

Har du erfaring med controlling og behandling af data? Er du analytisk, grundig og struktureret i din tilgang til opgaver? Så er du måske Landsbyggefondens nye barselsvikar!  

 


Jobbet

Moment søger på vegne af Landsbyggefonden en administrativ controller til et barselsvikariat på minimum 12 måneders varighed. Der vil være opstart i jobbet den 3. august 2020.

Stillingen er placeret i Landsbyggefondens administrationscenter som bl.a. varetager opgaver inden for drift og anlæg af boligportal og huslejeregister, opkrævning af pligtmæssige bidrag, forvaltning af grundkapital og trækningsret samt budget og regnskabsaflæggelse. Som controller vil du være beskæftiget med opgaver i boligregistreringsfunktionen særligt inden for huslejeregisteret og stamdataregisteret.

Du vil agere bindeled på specifikke opgaver, som bl.a. involverer Udbetaling Danmarks boligsupport og de berørte boligorganisationer. Du vil således have den eksterne kontakt til boligorganisationerne, hvor du aktivt deltager i afdækningen af behovet for henvendelse til boligorganisationerne. Dette sker dels ved konkrete henvendelser fraboligorganisationer, kommuner og Udbetaling Danmark og dels ved Landsbyggefondens planlagte valideringer og daglige udtræk af relevante rapporter.

Dine primære ansvarsområder i stillingen vil være:

  • Juridiske vurderinger
  • Registrering og verificering af Landsbyggefondens stamdatabase
  • Korrespondance med boligorganisationer om fejlrettelser og opdateringer
  • Dokumentation af gennemførsel af kontrolprocesser
  • Overvåge data bl.a. via datatræk og behandling af data i Excel
  • Gennemgå og validerer faste datatræk

Du får mulighed for at blive del af en organisation, som har øje for din personlige og faglige udvikling. Du bliver en del af et team af dedikerede og fagligt kompetente kolleger og vil i forbindelse med din opstart modtage en grundig oplæring med mentorordning.

Din profil

Din uddannelsesretning er ikke afgørende, men erfaring fra en lignende funktion er et plus, og vi forestiller os, at du bidrager med solid erfaring i arbejdet med analyse og behandling af data. Som person er du derfor analytisk, grundig og struktureret i din tilgang til opgaverne.

Da du både vil have interne og eksterne samarbejdspartnere forventes det, at du er stærk i din kommunikation både mundtligt og skriftligt samt besidder en stor forståelse for dokumentation af arbejdsopgaver.

Det forventes at du bidrager med en venlig, imødekommende adfærd og agerer løsningsorienteret og serviceminded - både i forhold til de indkommende henvendelser og i den daglige omgang med kollegaer og samarbejdspartnere.

Derudover ser vi gerne at:

  • Du har en selvstændig tilgang til dine opgaver
  • Du har naturlig flair for IT-systemer, bl.a. Excel
  • Du har forståelse for bekendtgørelser og lovgivning på området – ses som en fordel

Er du den rette profil?

Moment varetager den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os.

Da vi behandler ansøgningerne løbende, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Datoer for samtaler med Landsbyggefonden er sat til uge 31.

Vi glæder os til at høre fra dig! 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.