Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller til Økonomi- og kontraktstyring - Center for Teknologi og Digitalisering

Vi søger en dygtig og erfaren controller som kan varetage centerets daglige økonomifunktion og som brænder for at arbejde med kontraktstyring i alle dets aspekter. Vi ønsker øget fokus på kontraktstyring ved løbende opfølgning af kontraktvilkår og økonomi af eksisterende kontraktportefølje og tilsvarende ved nye kontraktindgåelser.

Om Jobbet

Du bliver ansvarlig for den daglige styring og administration af centerets økonomi og samlede kontraktportefølje i tæt dialog og samspil med centrets ledelse. Særligt i rollen som ”Contract Manager” kan du forvente et udadvendt job med en bred kontaktflade til koncernens øvrige centre samt til eksterne samarbejdspartnere og leverandører.

Vi tilbyder et spændende og alsidigt job med gode udviklingsmuligheder og indflydelse på egen opgavevaretagelse, som bl.a. omfatter:

Økonomi

  • økonomi- og budgetopfølgning af centerets drifts- og anlægsbudget
  • forestår det forberedende arbejde i forbindelse med månedlige ledelsestilsyn
  • opfølgning på økonomiske handleplaner og periodebudgetter
  • tæt samspil med kommunens centrale økonomi- og bogføringsfunktion omkring den daglige bogføring og validering af udgifter.

Kontrakter
  • varetager og vedligeholder centerets kontraktportefølje
  • yder rådgivning i forbindelse med ny- og reanskaffelser f.eks. under Statens og kommunernes indkøbsaftaler eller ved EU-udbud
  • sikrer at kontrakter styres agilt og effektivt i hele kontraktens levetid
  • fokus på at kontrakternes parter overholder gældende forpligtelser gennem proaktivt at følge op på kontraktvilkår og kontraktøkonomi
  • kontraktstyrer og håndterer centerets relation til leverandørerne, herunder kommerciel håndtering af ændringer og tillæg til kontrakterne.

Du kommer til at anvende mange forskellige IT-systemer som f.eks. Fujitsu/prisme (KMD Opus fra 1. januar 2019) samt NemØkonomi til økonomistyring, KITOS og KMDSag/EDH til kontraktstyring samt den fulde Officepakke.

Om dig

Kan du identificere dig med ord som modig, tydelig og kompetent? Hvis ja, så ved du at du passer til det værdisæt som vi Slagelse Kommune arbejder efter. Er du tillige en god kommunikator, god til at samarbejde og føler glæde ved at være en del af en udviklende, men travl arbejdsplads, så skal du overveje at sende en ansøgning.

Vi forestiller os at du har en relevant mellemlang eller længerevarende uddannelse og gerne flere års erfaring med varetagelse af økonomi- og kontraktstyring.

Som person forventer vi, at du
  • har stor gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
  • er struktureret, løsningsorienteret og god til at samarbejde på tværs når opgaveløsningen kræver det
  • har gode analytiske evner, som du gerne sætter i spil både på dit eget arbejdsfelt og som konstruktivt bidrag til dine kollegers opgaver
  • er en god kommunikator som mestrer kommunikation på mange niveauer i forhold til målgruppen
  • Er tillidsvækkende og servicerende i din adfærd, og kan opbygge gode samarbejdsrelationer
  • Er positiv af natur og bidrager med godt humør og gå-på mod.

Vi tilbyder

Ansættelse i Center for Teknologi og Digitalisering i et spændende og udviklende job, hvor du bliver kollega til både IT-strateger/taktikere, IT-projektledere, IT-systemarkitekter, digitaliseringskonsulenter, kommunikationsmedarbejdere samt system- og driftsspecialister, der alle bidrager til et godt og tillidsfuldt arbejdsklima og ikke mindst servicering af koncernens 7000 medarbejdere.

En arbejdsplads hvor vi har fokus på
  • gode udviklingsmuligheder for den enkelte, både fagligt og personligt
  • et rigtigt godt og tillidsskabende, men travlt arbejdsmiljø
  • en selvstændighedskultur hvor den enkelte får/tager ansvar for arbejdets udførelse i samspil med kolleger
  • at vi er en serviceorganisation hvor smilet og det gode humør fremmer opgaven
  • muligheder for at kunne arbejde i fleksible rammer
  • at vi er en del af en kommune, hvor der prioriteres udvikling i dagligdagen.

Center for Teknologi og Digitalisering er placeret i skønne og inspirerende omgivelser ved Korsør Havnefront på Korsør Rådhus.

Synes du, at dette lyder som en arbejdsplads, du har lyst til at være en del af, så skal du SENDE din ansøgning NU!

Øvrigt

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne om ”Ny Løn”, afhængig af dine kvalifikationer og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Flere informationer
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til:
  • afdelingsleder Lars Hansen larha@slagelse.dk telefon 58 57 45 30
  • stabschef Claus Ritter, cpr@slagelse.dk telefon 58 57 30 04.

Ansøgningsfrist
  • mandag den 23. april 2018 kl. 12

Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 25. april og torsdag den 26 april 2018.

Slagelse Kommune har i dag ca. 7.000 medarbejdere som alle anvender digital teknologi i dagligdagen. Vi har over 300 programplatforme og har en sammenhængende infrastruktur som dækker over 250 fysiske lokationer. Center for Teknologi og Digitalisering er et tværgående stabscenter med ansvar for koncernens samlede drift, support, udvikling og projektering af teknologiske og digitale initiativer.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her