Controller til økonomifunktion

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du en talstærk controller, som trives i en rolle med både ansvar og indflydelse? Vil du have en dagligdag, hvor du både afkoder økonomiske detaljer samt komplekse sammenhænge og sikrer, at processerne afvikles fejlfrit og rettidigt?

Så er du måske vores kommende controller til vores økonomiafdeling i Silkeborg, hvor du får seks engagerede og kompetente kolleger. Vi er en afdeling præget af sparring, samarbejde og godt humør, men vi har samtidig vores egne ansvarsområder.

En hverdag med finansiel controlling og udvikling
Du får en spændende rolle, hvor du med reference til vores CFO blandt andet bliver medansvarlig for at lægge budget og udarbejde månedsrapportering. Det er derfor vigtigt, at du kan bevare overblikket over de økonomiske aktiviteter. Du vil herudover stå for controlling af koncernens aktiviteter samt udarbejdelse af rapportering til vores investorer og långivere. Ligeledes er du med til at foretage risikovurdering samt intern revision og sikre compliance i forhold til interne økonomiske kontroller og finansielle interessenter. Du får altså rig mulighed for at udvikle dig og styrke dine faglige kompetencer.

Dine primære ansvarsområder

  • Bidrage til og drive forecast og budgetteringsprocesser
  • Deltage i udarbejdelsen af koncernens månedsrapportering og budgetlægning
  • Controlling af koncernens økonomiske aktiviteter
  • Udarbejdelse af rapportering til investorer og långivere
  • Opfølgning på overholdelse af KPI’er

Dine kompetencer

  • En relevant økonomisk uddannelse og gerne nogle års erfaring enten fra revisionsbranchen eller fra en økonomifunktion
  • Stor selvstændighed og evne til at tage ansvar for egne opgaver og beslutninger
  • Gode analytiske evner og en solid forståelse for regnskabsmetoder, controllingværktøjer og finansielle processer
  • Stærke kommunikationsevner og evnen til at skabe gode samarbejdsrelationer på tværs af koncernen
  • Vedholdenhed og en hands-on tilgang til opgaverne

Herudover bibringer du et godt humør og lyst til at blive en del af en arbejdsplads med et professionelt men samtidig uformelt miljø.

Vi glæder os til at tilbyde dig

  • En balanceret hverdag samt et socialt og tillidsfuldt arbejdsfællesskab på tværs af funktioner
  • Spændende og alsidige arbejdsopgaver med god mulighed for fortsat udvikling og styrkelse af dine kompetencer
  • Et professionelt og ambitiøst miljø med størstedelen af værdikæden inhouse
  • Konkurrencedygtige vilkår herunder fleksible arbejdstider, lækker morgenmads- og frokostordning, sundhedsforsikring samt attraktiv pensionsordning
  • Løn efter kvalifikationer
  • Fast fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat

Lyder det som noget for dig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Thomas Viskum Jensen på tlf. 30 93 66 55 eller Peder Østergaard på tlf. 61 67 56 76

Send os din ansøgning samt CV snarest muligt via linket herunder. Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet det rette match.

NB: Jf. GDPR-retningslinjer behandler vi kun ansøgninger, der uploades via Søg jobbet.

Velkommen til Birch Ejendomme
I Birch Ejendomme vil vi være med til at præge fremtidens byggeri i en mere bæredygtig retning. Birch Ejendomme blev stiftet i 2010, og vi er i dag blandt landets førende udviklere af lejeboliger i form af rækkehuse og etagebyggeri på tværs af Danmark. Vi opfører og udlejer på årlig basis mere end 1.800 rækkehuse og lejligheder fordelt på ca. 150.000 m2.

I Birch Ejendomme har vi samlet hele værdikæden under ét tag: fra grundkøb og udvikling til byggestyring, udlejning og facility management. Vi er 300 medarbejdere, som alle bidrager til Birch Ejendommes udvikling – uanset om det er på byggepladsen eller på vores kontorer i Silkeborg og Roskilde. Kendetegnende for os er en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, både i det daglige men også til vores sociale arrangementer.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Controller til økonomifunktion

Er du en talstærk controller, som trives i en rolle med både ansvar og indflydelse? Vil du have en dagligdag, hvor du både afkoder økonomiske detaljer samt komplekse sammenhænge og sikrer, at processerne afvikles fejlfrit og rettidigt?

Så er du måske vores kommende controller til vores økonomiafdeling i Silkeborg, hvor du får seks engagerede og kompetente kolleger. Vi er en afdeling præget af sparring, samarbejde og godt humør, men vi har samtidig vores egne ansvarsområder.

En hverdag med finansiel controlling og udvikling
Du får en spændende rolle, hvor du med reference til vores CFO blandt andet bliver medansvarlig for at lægge budget og udarbejde månedsrapportering. Det er derfor vigtigt, at du kan bevare overblikket over de økonomiske aktiviteter. Du vil herudover stå for controlling af koncernens aktiviteter samt udarbejdelse af rapportering til vores investorer og långivere. Ligeledes er du med til at foretage risikovurdering samt intern revision og sikre compliance i forhold til interne økonomiske kontroller og finansielle interessenter. Du får altså rig mulighed for at udvikle dig og styrke dine faglige kompetencer.

Dine primære ansvarsområder

  • Bidrage til og drive forecast og budgetteringsprocesser
  • Deltage i udarbejdelsen af koncernens månedsrapportering og budgetlægning
  • Controlling af koncernens økonomiske aktiviteter
  • Udarbejdelse af rapportering til investorer og långivere
  • Opfølgning på overholdelse af KPI’er

Dine kompetencer

  • En relevant økonomisk uddannelse og gerne nogle års erfaring enten fra revisionsbranchen eller fra en økonomifunktion
  • Stor selvstændighed og evne til at tage ansvar for egne opgaver og beslutninger
  • Gode analytiske evner og en solid forståelse for regnskabsmetoder, controllingværktøjer og finansielle processer
  • Stærke kommunikationsevner og evnen til at skabe gode samarbejdsrelationer på tværs af koncernen
  • Vedholdenhed og en hands-on tilgang til opgaverne

Herudover bibringer du et godt humør og lyst til at blive en del af en arbejdsplads med et professionelt men samtidig uformelt miljø.

Vi glæder os til at tilbyde dig

  • En balanceret hverdag samt et socialt og tillidsfuldt arbejdsfællesskab på tværs af funktioner
  • Spændende og alsidige arbejdsopgaver med god mulighed for fortsat udvikling og styrkelse af dine kompetencer
  • Et professionelt og ambitiøst miljø med størstedelen af værdikæden inhouse
  • Konkurrencedygtige vilkår herunder fleksible arbejdstider, lækker morgenmads- og frokostordning, sundhedsforsikring samt attraktiv pensionsordning
  • Løn efter kvalifikationer
  • Fast fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat

Lyder det som noget for dig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Thomas Viskum Jensen på tlf. 30 93 66 55 eller Peder Østergaard på tlf. 61 67 56 76

Send os din ansøgning samt CV snarest muligt via linket herunder. Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, så snart vi har fundet det rette match.

NB: Jf. GDPR-retningslinjer behandler vi kun ansøgninger, der uploades via Søg jobbet.

Velkommen til Birch Ejendomme
I Birch Ejendomme vil vi være med til at præge fremtidens byggeri i en mere bæredygtig retning. Birch Ejendomme blev stiftet i 2010, og vi er i dag blandt landets førende udviklere af lejeboliger i form af rækkehuse og etagebyggeri på tværs af Danmark. Vi opfører og udlejer på årlig basis mere end 1.800 rækkehuse og lejligheder fordelt på ca. 150.000 m2.

I Birch Ejendomme har vi samlet hele værdikæden under ét tag: fra grundkøb og udvikling til byggestyring, udlejning og facility management. Vi er 300 medarbejdere, som alle bidrager til Birch Ejendommes udvikling – uanset om det er på byggepladsen eller på vores kontorer i Silkeborg og Roskilde. Kendetegnende for os er en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, både i det daglige men også til vores sociale arrangementer.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.