Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller til speditionsafdeling

En af Danmarks største vognmænd søger controller til speditionsafdeling.

Trives du med en travl og spændende hverdag, så har du nu muligheden for en fremtid i transportbranchen. Kurt Beier Transport A/S er en moderne vognmandsvirksomhed i rivende udvikling. Vi har en flåde på over 400 biler og flere afdelinger i udlandet.

Har du mod på en indholdsrig og udfordrende hverdag i en travl og spændende branche?Kan du sige ja til det, så er det måske lige dig vi søger til en stilling som controller hos os.

Du kommer til at arbejde i et teamwork med gode kollegaer i en åben og veldrevet virksomhed, hvor der ikke er langt fra elev til ledelse.

I stillingen som controller får du en unik mulighed for at blive en del af et atypisk regnskabsmiljø med mulighed for lederansvar og arbejde med et ungt team.

Vi søger en profil med minimum et par års erfaring. Den rette profil er en udadvendt og initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du er vant til kundekontakt og motiveres af den tætte kundedialog.

Vi forventer til gengæld af dig, at du:

-Du har erfaring inden for området

-Du er god til tal

-har kendskab til IT –Microsoft Office mm.

-Kendskab til Aspect4

-Gode sprogkundskaber kan være en fordel, specielt engelsk

-Udarbejdelse af månedlige rapporter i speditionsafdelingen

-Controllingaf udført arbejde

-har et godt humør og gå på mod

-kan indgå i et teamwork med fart over feltet

Vi kan tilbyde:

-Du vil indgå i et ungt team med gode kollegaer

-08.00-16.00 eller efter aftale

-Løn efter Kvalifikationer

Kan du se dig selv som vores nye controller, så send en ansøgning via e-mail.Ansættelse efter aftale.

For yderligere information kontakt venligst: Mette Ørnskov moe@kurtbeier.dkeller Dennis Christiansen mail: dc@kurtbeier.dk

Skriftlig ansøgning sendes pr. e-mail til: kurtbeier@kurtbeier.dk-Emne: Controller 2019/08


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076877Phoenix-f2c0cd6412019-08-22T00:00:00Controller til speditionsafdeling

En af Danmarks største vognmænd søger controller til speditionsafdeling.

Trives du med en travl og spændende hverdag, så har du nu muligheden for en fremtid i transportbranchen. Kurt Beier Transport A/S er en moderne vognmandsvirksomhed i rivende udvikling. Vi har en flåde på over 400 biler og flere afdelinger i udlandet.

Har du mod på en indholdsrig og udfordrende hverdag i en travl og spændende branche?Kan du sige ja til det, så er det måske lige dig vi søger til en stilling som controller hos os.

Du kommer til at arbejde i et teamwork med gode kollegaer i en åben og veldrevet virksomhed, hvor der ikke er langt fra elev til ledelse.

I stillingen som controller får du en unik mulighed for at blive en del af et atypisk regnskabsmiljø med mulighed for lederansvar og arbejde med et ungt team.

Vi søger en profil med minimum et par års erfaring. Den rette profil er en udadvendt og initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du er vant til kundekontakt og motiveres af den tætte kundedialog.

Vi forventer til gengæld af dig, at du:

-Du har erfaring inden for området

-Du er god til tal

-har kendskab til IT –Microsoft Office mm.

-Kendskab til Aspect4

-Gode sprogkundskaber kan være en fordel, specielt engelsk

-Udarbejdelse af månedlige rapporter i speditionsafdelingen

-Controllingaf udført arbejde

-har et godt humør og gå på mod

-kan indgå i et teamwork med fart over feltet

Vi kan tilbyde:

-Du vil indgå i et ungt team med gode kollegaer

-08.00-16.00 eller efter aftale

-Løn efter Kvalifikationer

Kan du se dig selv som vores nye controller, så send en ansøgning via e-mail.Ansættelse efter aftale.

For yderligere information kontakt venligst: Mette Ørnskov moe@kurtbeier.dkeller Dennis Christiansen mail: dc@kurtbeier.dk

Skriftlig ansøgning sendes pr. e-mail til: kurtbeier@kurtbeier.dk-Emne: Controller 2019/08

2019-10-16T00:51:19.613 En af Danmarks største vognmænd søger controller til speditionsafdeling. Trives du med en travl og spændende hverdag, så har du nu muligheden for en fremtid i transportbranchen. Kurt Beier Transport A S er en moderne vognmandsvirksomhed i rivende udvikling. Vi har en flåde på over 400 biler og flere afdelinger i udlandet. Har du mod på en indholdsrig og udfordrende hverdag i en travl og spændende branche?Kan du sige ja til det, så er det måske lige dig vi søger til en stilling som controller hos os. Du kommer til at arbejde i et teamwork med gode kollegaer i en åben og veldrevet virksomhed, hvor der ikke er langt fra elev til ledelse. I stillingen som controller får du en unik mulighed for at blive en del af et atypisk regnskabsmiljø med mulighed for lederansvar og arbejde med et ungt team. Vi søger en profil med minimum et par års erfaring. Den rette profil er en udadvendt og initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du er vant til kundekontakt og motiveres af den tætte kundedialog. Vi forventer til gengæld af dig, at du: -Du har erfaring inden for området -Du er god til tal -har kendskab til IT Microsoft Office mm. -Kendskab til Aspect4 -Gode sprogkundskaber kan være en fordel, specielt engelsk -Udarbejdelse af månedlige rapporter i speditionsafdelingen -Controllingaf udført arbejde -har et godt humør og gå på mod -kan indgå i et teamwork med fart over feltet Vi kan tilbyde: -Du vil indgå i et ungt team med gode kollegaer -08.00-16.00 eller efter aftale -Løn efter Kvalifikationer Kan du se dig selv som vores nye controller, så send en ansøgning via e-mail.Ansættelse efter aftale. For yderligere information kontakt venligst: Mette Ørnskov moe@kurtbeier.dkeller Dennis Christiansen mail: dc@kurtbeier.dk Skriftlig ansøgning sendes pr. e-mail til: kurtbeier@kurtbeier.dk-Emne: Controller 2019 0811jobnetf2c0cd64100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3581767KURT BEIER TRANSPORT A/S11Guldborgsundvej 56705Esbjerg ØDKDanmark0
kurtbeier@kurtbeier.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent810005JobNet5032397503239710020-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2c0cd64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2c0cd64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2c0cd64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2c0cd64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgController til speditionsafdeling12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362393047kurtbeier@kurtbeier.dkkurtbeier@kurtbeier.dkDKDanmarkDKDanmark330161022VUC Syd søger controllerRobot Vores dygtige controller har fået andet arbejde. Derfor søger vi en ny controller til en fast fuldtidsstilling i den centrale administration i Aabenraa. Som controller får du blandt andet ansvar for dokumentation af de interne kontroller og forretningsgange på økonomi- og regnskabsområdet, at indberette VUC Syds aktivitet til Undervisningsministeriet og afstemme tilskud samt udarbejdelse af økonomiske analyser og forecasts. Vi søger en selvstændig og struktureret controller, der har udpræget flair for tal kombineret med stærke analytiske evner og gerne en revisoruddannelse eller anden tilsvarende økonomisk baggrund. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med uddannelsesinstitutioner. Du kommer til at referere til økonomi- og administrationschefen og sammen med ham have et tæt samarbejde med blandt andet Rybners i Esbjerg, der varetager bogholderiopgaverne for VUC Syd. Arbejdsopgaverne omfatter følgende: kontrol af interne forretningsgange omkring bogholderi og kassefunktioner dokumentation og stikprøvevis kontrol af interne arbejdsgange udarbejdelse af regnskabsanalyser og økonomiske forecasts ved budgetlægning og budgetopfølgning kvalitetssikring af perioderegnskaber og årsrapport indberetning af kvartals- og årsopgørelser over tilskudsberettiget aktivitet til Undervisningsministeriet samt afstemning af disse kvalitetssikring af formålsregnskaber i forbindelse med årsregnskab Du kan med fordel have kendskab til Navision (stat), formålsregnskaber og eller Ludus. Send din ansøgning online Vi passer godt på dine persondata. Derfor vil vi gerne modtage din ansøgning elektronisk via linket senest 3. februar 2020 kl. 12:00. Husk at vedhæfte eksamensbeviser samt eventuelle referencer. Samtaler forventes afholdt i uge 6 på VUC Syds afdeling i Aabenraa stillingen er på fuld tid og med tiltrædelse hurtigst muligt. Løn og ansættelse efter gældende overenskomst i staten. Yderligere oplysninger om os og stillingen fås hos økonomi- og administrationschef Thomas Maschoreck på e-mail: trm@vucsyd.dk eller tlf.: 2044 5797. ------------------------------------------------- VUC Syd er et innovativt uddannelsescenter for voksne og unge. Vi har undervisningssteder i Haderslev, Aabenraa, Tønder og Sønderborg samt e-læring. Læs mere om os på vucsyd.dk

Vores dygtige controller har fået andet arbejde. Derfor søger vi en ny controller til en fast fuldtidsstilling i den centrale administration i Aabenraa.

Som controller får du blandt andet ansvar for dokumentation af de interne kontroller og forretningsgange på økonomi- og regnskabsområdet, at indberette VUC Syds aktivitet til Undervisningsministeriet og afstemme tilskud samt udarbejdelse af økonomiske analyser og forecasts.

Vi søger en selvstændig og struktureret controller, der har udpræget flair for tal kombineret med stærke analytiske evner og gerne en revisoruddannelse eller anden tilsvarende økonomisk baggrund. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med uddannelsesinstitutioner.

Du kommer til at referere til økonomi- og administrationschefen og sammen med ham have et tæt samarbejde med blandt andet Rybners i Esbjerg, der varetager bogholderiopgaverne for VUC Syd.

Arbejdsopgaverne omfatter følgende:

  • kontrol af interne forretningsgange omkring bogholderi og kassefunktioner

  • dokumentation og stikprøvevis kontrol af interne arbejdsgange

  • udarbejdelse af regnskabsanalyser og økonomiske forecasts ved budgetlægning og budgetopfølgning

  • kvalitetssikring af perioderegnskaber og årsrapport

  • indberetning af kvartals- og årsopgørelser over tilskudsberettiget aktivitet til Undervisningsministeriet samt afstemning af disse

  • kvalitetssikring af formålsregnskaber i forbindelse med årsregnskab

Du kan med fordel have kendskab til Navision (stat), formålsregnskaber og/eller Ludus. 

Send din ansøgning online

Vi passer godt på dine persondata. Derfor vil vi gerne modtage din ansøgning elektronisk via linket senest 3. februar 2020 kl. 12:00. Husk at vedhæfte eksamensbeviser samt eventuelle referencer.

Samtaler forventes afholdt i uge 6 på VUC Syds afdeling i Aabenraa – stillingen er på fuld tid og med tiltrædelse hurtigst muligt. 

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst i staten.

Yderligere oplysninger om os og stillingen fås hos økonomi- og administrationschef Thomas Maschoreck på e-mail: trm@vucsyd.dk eller tlf.: 2044 5797.

-------------------------------------------------

VUC Syd er et innovativt uddannelsescenter for voksne og unge. Vi har undervisningssteder i Haderslev, Aabenraa, Tønder og Sønderborg samt e-læring. Læs mere om os på vucsyd.dk

HaderslevHaderslev2020-01-21T00:00:002020-02-03T00:00:00
330162097Controller - Maternity CoverRobot Are you our new ambitious Controller and ready to expand your financial skills and toolbox? Here is an outstanding opportunity, if you are keen working with both analytics and hands-on finance in a fast paced global business. Core Responsibilities You will play a vital role in a securing valid financial data and transparency in financial performance in a high performing Finance team focusing on global product innovation and marketing development.Your main focus will be supporting LEGO Agency with controlling and analysis within product and marketing development costs, where your focus will be to secure transparency in both the short and long term financial situation. In addition, you will support the PMD business unit. Essentially, your responsibilities will be to:• Drive month-end year-end closing and reporting in LEGO Agency • Support yearly and monthly estimate processes in LEGO Agency • Drive and optimize accounting related processes In LEGO agency • Support across PMD BUs (Product and Marketing development) on accruals, re-postings and intercompany invoices securing a valid financial status • Revenue governance and transparency in PMD • Support preparing profitability analysis across the product portfolio • Provide ad hoc financial support and training • Help drive projects and ad hoc tasks across PMD Finance Play your part in our team succeeding Joining the Product Marketing Development (PMD) Finance Team in Billund, you will be part of a dedicated group of finance professionals, who work across the organization to provide strong finance business partnering.In a culture that is famous for collaboration and creativity, you will help to connect the dots to provide financial insight and help enable sustainable value creation. You will develop networks and be able to influence and communicate with many partners. This will give you a deep insight into - and thorough understanding of - a wide range of processes in various departments and our global operations, just as we will help you make the most of your skills and reach your potential. Do you have what it takes? To succeed in this position, You have passion for delivering results in the field of financial planning, governance and reporting, and to secure valid financial data and for communicating complex financial details in a clear and simple manner. You possess a collaborative and analytical mind-set and good networking skills. As a person, you are a self-starter and can work independently with your tasks, but you also know and understand when to reach out for support or help. Your qualifications: • A master s degree in Economics business related field • A couple of years experience from a commercial environment, preferably an international one • Proficiency in English (both oral and written) Join the global LEGO® family Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.The LEGO Group is proud to be an equal opportunity and an affirmative action employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or Veteran status.We support our employees in being there for the moments that matter in life and celebrate families of all kinds, the loved ones that make us who we are. Being part of the LEGO Group also means taking part in our annual Play Day, playing a part in building a sustainable future and continuing our mission to inspire and develop the builders of tomorrow. Build your career brick by brick at the LEGO Group. You will have a great opportunity to learn the details of how world class product and marketing campaigns are developed and build a deep understanding of how they are connected to financial performance. In the same manner, you need to have the thirst for building bridges between finance and product and marketing development, says Rikke.

Are you our new ambitious Controller and ready to expand your financial skills and toolbox?

Here is an outstanding opportunity, if you are keen working with both analytics and hands-on finance in a fast paced global business.

Core Responsibilities

You will play a vital role in a securing valid financial data and transparency in financial performance in a high performing Finance team focusing on global product innovation and marketing development.

Your main focus will be supporting LEGO Agency with controlling and analysis within product and marketing development costs, where your focus will be to secure transparency in both the short and long term financial situation. In addition, you will support the PMD business unit. Essentially, your responsibilities will be to:

• Drive month-end/year-end closing and reporting in LEGO Agency

• Support yearly and monthly estimate processes in LEGO Agency

• Drive and optimize accounting related processes In LEGO agency

• Support across PMD BUs (Product and Marketing development) on accruals, re-postings and intercompany invoices securing a valid financial status

• Revenue governance and transparency in PMD

• Support preparing profitability analysis across the product portfolio

• Provide ad hoc financial support and training

• Help drive projects and ad hoc tasks across PMD Finance

Play your part in our team succeeding

Joining the Product Marketing & Development (PMD) Finance Team in Billund, you will be part of a dedicated group of finance professionals, who work across the organization to provide strong finance business partnering.

In a culture that is famous for collaboration and creativity, you will help to connect the dots to provide financial insight and help enable sustainable value creation. You will develop networks and be able to influence and communicate with many partners. This will give you a deep insight into - and thorough understanding of - a wide range of processes in various departments and our global operations, just as we will help you make the most of your skills and reach your potential.

Do you have what it takes?

To succeed in this position, You have passion for delivering results in the field of financial planning, governance and reporting, and to secure valid financial data and for communicating complex financial details in a clear and simple manner. You possess a collaborative and analytical mind-set and good networking skills. As a person, you are a self-starter and can work independently with your tasks, but you also know and understand when to reach out for support or help.

Your qualifications:

• A master’s degree in Economics/business related field

• A couple of years’ experience from a commercial environment, preferably an international one

• Proficiency in English (both oral and written)

Join the global LEGO® family

Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.

The LEGO Group is proud to be an equal opportunity and an affirmative action employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or Veteran status.

We support our employees in being there for the moments that matter in life and celebrate families of all kinds, the loved ones that make us who we are. Being part of the LEGO Group also means taking part in our annual Play Day, playing a part in building a sustainable future and continuing our mission to “inspire and develop the builders of tomorrow.”

Build your career brick by brick at the LEGO Group.

“You will have a great opportunity to learn the details of how world class product and marketing campaigns are developed and build a deep understanding of how they are connected to financial performance. In the same manner, you need to have the thirst for building bridges between finance and product and marketing development,” says Rikke.

LEGO SYSTEM A/SBillund2020-01-22T00:00:002020-02-04T00:00:00
330158583Controller, BarselsvikariatRobot Motiveres du af at analysere, rapportere og udfordre økonomiske nøgletal? Da vores controller skal på barsel, søger vi en vikar. Har du talent for tal og systemer? Og er du interessert i at arbejde i en international virksomhed og være med til at understøtte vores forretning i Norden, så er det dig vi søger. Der er tale om en stilling med en stor kontaktflade i vores globale organisation og udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Der forventes mindre rejseaktivitet. Stillingen vil være fra Marts 2020 og ca. 1 år frem. Dine opgaver indbefatter Løbende måneds-, kvartals- og årsafslutninger Budgetter, Forecasts, Analyser og opfølgning på KPI er, afvigelsesanalyser mm. Rapporteringsansvar for egne forretningsenheder Ansvarlig for Nordisk kundebonus og sparringspartner i indgåelse af kundeaftaler. Controlling Samarbejde med Shared Service Center i Litauen (Bogholderi funktionen) Andre økonomiopgaver, fx. i relation til lager, salg og Backoffice. Om dig Du har en mellemlang eller lang økonomisk uddannelse Dertil har du et par års erfaring fra en lignende funktion Erfaring med SAP Er superbruger i Excel og resten af Officepakken Berhersker engelsk i skrift og tale For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du Er en struktureret og kvalitetsbevidst person med gode analytiske evner og nysgerrighed i forhold til både eksisterende og nye opgaver. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse og trives i en udadvendt rolle med mange kontakter. Vi tilbyder Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier Dygtige og kompetente kollegaer Fleksible arbejdsvilkår, god pension sundhedsforsikring Nye kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning Vi glæder os til at høre fra dig.

Motiveres du af at analysere, rapportere og udfordre økonomiske nøgletal?

Da vores controller skal på barsel, søger vi en vikar. Har du talent for tal og systemer? Og er du interessert i at arbejde i en international virksomhed og være med til at understøtte vores forretning i Norden, så er det dig vi søger. Der er tale om en stilling med en stor kontaktflade i vores globale organisation og udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Der forventes mindre rejseaktivitet. Stillingen vil være fra Marts 2020 og ca. 1 år frem. 

 

Dine opgaver indbefatter

  • Løbende måneds-, kvartals- og årsafslutninger
  • Budgetter, Forecasts, Analyser og opfølgning på KPI’er, afvigelsesanalyser mm.
  • Rapporteringsansvar for egne forretningsenheder
  • Ansvarlig for Nordisk kundebonus og sparringspartner i indgåelse af kundeaftaler.
  • Controlling
  • Samarbejde med Shared Service Center i Litauen (Bogholderi funktionen)
  • Andre økonomiopgaver, fx. i relation til lager, salg og Backoffice.

 

Om dig

  • Du har en mellemlang eller lang økonomisk uddannelse
  • Dertil har du et par års erfaring fra en lignende funktion 
  • Erfaring med SAP 
  • Er superbruger i Excel og resten af Officepakken
  • Berhersker engelsk i skrift og tale

 

For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du

Er en struktureret og kvalitetsbevidst person med gode analytiske evner og nysgerrighed i forhold til både eksisterende og nye opgaver. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse og trives i en udadvendt rolle med mange kontakter.

 

Vi tilbyder

  • Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier
  • Dygtige og kompetente kollegaer
  • Fleksible arbejdsvilkår, god pension & sundhedsforsikring
  • Nye kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

ETEX NORDIC A/SRødekro2020-01-16T00:00:002020-02-29T00:00:00
330151676Controller, Vento Energy Support, RingkøbingRobot Har du erfaring i rollen som Controller? Til vores kontor i Ringkøbing søger vi med tiltrædelse snarest muligt en engageret og struktureret person,som trives i en spændende og travl hverdag med en blanding af rutineprægede og ad-hoc opgaver. Du kan arbejde selvstændigt men er samtidig en teamplayer, der træder til, hvor der er brug for dig. Du erpositiv i din tilgang til andre mennesker og er god til at samarbejde. Du trives i et humørfyldt og uformeltarbejdsmiljø. Vento Energy Support er en virksomhed i rivende udvikling med høj vækst og med medarbejdere fra mereend 10 europæiske lande samt aktiviteter i endnu flere lande globalt. Arbejdsopgaverne er primært: Assistere med månedsrapportering Superbruger på tidsregistreringssystemet Smarttid Finansiel projektopfølgning i samarbejde med projektansvarlige Sparring med kollegaer i Finance og den øvrige organisation Diverse forefaldende opgaver Kvalifikationer: Du har gode sprogfærdigheder indenfor dansk og engelsk samt gerne et 3. sprog Du kan holde mange bolde i luften uden at tabe overblikket eller humøret Du arbejder struktureret og er kvalitetsbevidst Du er ansvarsbevidst, initiativrig og proaktiv Du har erfaring fra en lignende stilling - gerne fra en global organisation Du er erfaren bruger af Microsoft Office-pakken generelt, herunder Outlook, Word, Excel og PowerPoint Erfaring med projektøkonomi og tidregistreringssystemer vil være en fordel, men ikke noget krav Vi tilbyder: En dynamisk og travl hverdag, præget af en positiv, uformel omgangstone. Kulturen i virksomheden erpræget af et stort engagement, teamwork og en gensidig respekt og ansvarlighed. Du vil på sigt kunne få etudvidet ansvar i forhold til dine kompetencer og der er mulighed for personlig og professionel udvikling altefter ønske. Du vil få stor indflydelse på den fremtidige udvikling af virksomheden, som er i stor vækst idisse år. Der vil være begrænset rejseaktivitet i stillingen men der kan forekomme kortere ture med besøg på sitesog eller hos kunder. Hvis du har de rette kvalifikationer og erfaringer til dette job, så send din ansøgning og dit CV mærket Controller til job@ven-to.com. Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt.Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende. Alle ansøgninger behandles fortroligt.Ønsker du at vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Head of Finance Niels Peder Kolby,mobil: 45 2045 0269 Lidt om Vento Energy Support: Vento Energy Support er en global leverandør til vindmølleindustrien både onshore og offshore. Vi erspecialiseret i at supportere vindmølleproducenter, energiselskaber, projektudviklere, ejere og operatørermed dygtige og certificerede vindmølleteknikere. Virksomheden har 200 medarbejdere fordelt på kontoret iRingkøbing, et kontor i Tyskland, Frankrig, Østrig og derudover forskellige vindmølle-sites verden over. Vento Energy Support er specialiseret indenfor Installation og Service af Vindmøller.Vil du vide mere omkring firmaet refereres til vores hjemmeside: http: www.ven-to.com

Har du erfaring i rollen som Controller?

Til vores kontor i Ringkøbing søger vi med tiltrædelse snarest muligt en engageret og struktureret person,
som trives i en spændende og travl hverdag med en blanding af rutineprægede og ad-hoc opgaver.

Du kan arbejde selvstændigt men er samtidig en teamplayer, der træder til, hvor der er brug for dig. Du er
positiv i din tilgang til andre mennesker og er god til at samarbejde. Du trives i et humørfyldt og uformelt
arbejdsmiljø.

Vento Energy Support er en virksomhed i rivende udvikling med høj vækst og med medarbejdere fra mere
end 10 europæiske lande samt aktiviteter i endnu flere lande globalt.

Arbejdsopgaverne er primært:

  • Assistere med månedsrapportering
  • Superbruger på tidsregistreringssystemet ”Smarttid”
  • Finansiel projektopfølgning i samarbejde med projektansvarlige
  • Sparring med kollegaer i Finance og den øvrige organisation
  • Diverse forefaldende opgaver

Kvalifikationer:

  • Du har gode sprogfærdigheder indenfor dansk og engelsk samt gerne et 3. sprog
  • Du kan holde mange bolde i luften uden at tabe overblikket eller humøret
  • Du arbejder struktureret og er kvalitetsbevidst
  • Du er ansvarsbevidst, initiativrig og proaktiv
  • Du har erfaring fra en lignende stilling - gerne fra en global organisation
  • Du er erfaren bruger af Microsoft Office-pakken generelt, herunder Outlook, Word, Excel og PowerPoint
  • Erfaring med projektøkonomi og tidregistreringssystemer vil være en fordel, men ikke noget krav

Vi tilbyder:

En dynamisk og travl hverdag, præget af en positiv, uformel omgangstone. Kulturen i virksomheden er
præget af et stort engagement, teamwork og en gensidig respekt og ansvarlighed. Du vil på sigt kunne få et
udvidet ansvar i forhold til dine kompetencer og der er mulighed for personlig og professionel udvikling alt
efter ønske. Du vil få stor indflydelse på den fremtidige udvikling af virksomheden, som er i stor vækst i
disse år.

Der vil være begrænset rejseaktivitet i stillingen men der kan forekomme kortere ture med besøg på sites
og/eller hos kunder.

Hvis du har de rette kvalifikationer og erfaringer til dette job, så send din ansøgning og dit CV mærket
”Controller” til job@ven-to.com.

Ansættelsestidspunkt:

Snarest muligt.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Ønsker du at vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Head of Finance Niels Peder Kolby,
mobil: +45 2045 0269

Lidt om Vento Energy Support:

Vento Energy Support er en global leverandør til vindmølleindustrien både onshore og offshore. Vi er
specialiseret i at supportere vindmølleproducenter, energiselskaber, projektudviklere, ejere og operatører
med dygtige og certificerede vindmølleteknikere. Virksomheden har 200 medarbejdere fordelt på kontoret i
Ringkøbing, et kontor i Tyskland, Frankrig, Østrig og derudover forskellige vindmølle-sites verden over.

Vento Energy Support er specialiseret indenfor Installation og Service af Vindmøller.
Vil du vide mere omkring firmaet refereres til vores hjemmeside: http://www.ven-to.com

 

VEN-TO ApSRingkøbing2020-01-08T00:00:002020-03-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VUC Syd søger controller

Haderslev

Haderslev
Vores dygtige controller har fået andet arbejde. Derfor søger vi en ny controller til en fast fuldtidsstilling i den centrale administration i Aabenraa. Som controller får du blandt andet ansvar for dokumentation af de interne kontroller og forretni...
Indrykket:21. januar 2020

Controller - Maternity Cover

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Are you our new ambitious Controller and ready to expand your financial skills and toolbox? Here is an outstanding opportunity, if you are keen working with both analytics and hands-on finance in a fast paced global business. Core Responsibilities Y...
Indrykket:22. januar 2020

Controller, Barselsvikariat

ETEX NORDIC A/S

Rødekro
Motiveres du af at analysere, rapportere og udfordre økonomiske nøgletal? Da vores controller skal på barsel, søger vi en vikar. Har du talent for tal og systemer? Og er du interessert i at arbejde i en international virksomhed og være med til at un...
Indrykket:16. januar 2020

Controller, Vento Energy Support, Ringkøbing

VEN-TO ApS

Ringkøbing
Har du erfaring i rollen som Controller? Til vores kontor i Ringkøbing søger vi med tiltrædelse snarest muligt en engageret og struktureret person,som trives i en spændende og travl hverdag med en blanding af rutineprægede og ad-hoc opgaver. Du kan ...
Indrykket:8. januar 2020