Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller ved Eurowind Energy A/S

Eurowind Energy A/S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter.

Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne.

Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af:

  • Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms

  • Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber

  • Controlling af udenlandske projektregnskaber/selskaber

  • Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer

Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber.

Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance.

Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige.

Yderligere oplysninger hos:

Økonomichef/Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052.

Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration.

Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014188Phoenix-0dc4e0e312019-05-01T00:00:00Controller ved Eurowind Energy A/S

Eurowind Energy A/S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter.

Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne.

Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af:

  • Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms

  • Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber

  • Controlling af udenlandske projektregnskaber/selskaber

  • Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer

Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber.

Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance.

Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige.

Yderligere oplysninger hos:

Økonomichef/Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052.

Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration.

Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.

2019-05-26T00:50:30.270 Eurowind Energy A S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter. Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne. Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af: Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber Controlling af udenlandske projektregnskaber selskaber Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver. Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber. Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance. Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige. Yderligere oplysninger hos: Økonomichef Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052. Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration. Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.11jobnet0dc4e0e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-25T00:00:000000https://eurowindenergyas.hr-skyen.dk/show-job/424620EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjordEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3516760Eurowind Energy A/S11Mariagervej 58B9500HobroDKDanmark0pfo@ewe.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent751809JobNet4981030498103010030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonController ved Eurowind Energy A/S1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361628803Piapfo@ewe.dkDKDanmarkDKDanmark330107709Dygtig økonomicontrollerRobot Anonym virksomhed- din karriereudvikling har mulighed for at gå hånd i hånd med et selvstændigt ansvar for at samle trådene og sikre styr på økonomien, i en professionel entreprenørvirksomhed. Vi søger en udadvendt, dynamisk og serviceminded profil til at samle rapportering og udvikle på forretningsmæssige knudepunkter, med udgangspunkt fra kontor i det midtjyske. Er du frisk og med godt humør, har du overblik, og er du en dygtig profil gerne med erfaring inden for projektorienteret virksomhed ? Kan du samtidig se dig selv som et helt naturligt og serviceminded omdrejningspunkt i et stærkt team ? Så er det måske dig, vi søger.... Vi forventer, at du er pligtopfyldende, klar til ansvar for løn, kredit og debit, har erfaring med ledelsesrapportering og gennemførelse af projektopgaver. Du kan koordinere omkring økonomi, herunder leverence af nøgletal, projektopfølgninger og løn. Du kan samarbejde med på en professionel og konstruktiv facon. Du har en god baggrund til at udvikle en professionel økonomifunktion og har et stærkt økonomisk overblik herunder aspekter i en projektøkonomi. Uddannelse: Du har en relevant uddannelse, f.eks. som HD-R, Cand.merc eller lignende. Som person er du frisk, udadvendt og ansvarsbevidst. Du besidder et drive og er igangsætteren, der følger op på dine aktiviteter på en systematisk og omhyggelig facon. Samarbejde, troværdighed og engagement er blandt dine personlige styrker. Du kan lide en travl hverdag i en spændende, foranderlig og vækstorienteret branche, hvor du har selvstændig indflydelse på resultaterne. Vi tilbyder alle vores medarbejdere udviklingsmuligheder, udfordrende arbejdsopgaver, ansvar og kompetence i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Vi har et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar, en god og rummelig arbejdsplads med en uformel tone kollegaer imellem i et positivt miljø, hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt. Her mødes vi ikke kun over budgetter, forretningsplaner og andre faglige aktiviteter. Vi mener, at det er lige så vigtigt at have god kontakt til kollegerne på det sociale plan. Men vi stiller også krav - Hvis vi fortsat skal udvikle os og samtidig fastholde vores position på markedet, kræver det de bedste medarbejdere, som kontinuerligt arbejder loyalt og ansvarsfuldt. Extern HR Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte Rekrutteringschef Brian Henriksen hos Henriksen HR på mail info@henriksen-hr.dk eller telefon 3147 8001. Vi glæder os til at høre fra dig !

Anonym virksomhed
- din karriereudvikling har mulighed for at gå hånd i hånd med et selvstændigt ansvar for at samle trådene og sikre styr på økonomien, i en professionel entreprenørvirksomhed.

Vi søger en udadvendt, dynamisk og serviceminded profil til at samle rapportering og udvikle på forretningsmæssige knudepunkter, med udgangspunkt fra kontor i det midtjyske. 

Er du frisk og med godt humør, har du overblik, og er du en dygtig profil gerne med erfaring inden for projektorienteret virksomhed ? Kan du samtidig se dig selv som et helt naturligt og serviceminded omdrejningspunkt i et stærkt team ?

Så er det måske dig, vi søger....

Vi forventer, at du er pligtopfyldende, klar til ansvar for løn, kredit og debit, har erfaring med ledelsesrapportering og gennemførelse af projektopgaver. Du kan koordinere omkring økonomi, herunder leverence af nøgletal, projektopfølgninger og løn. 

Du kan samarbejde med på en professionel og konstruktiv facon. Du har en god baggrund til at udvikle en professionel økonomifunktion og har et stærkt økonomisk overblik; herunder aspekter i en projektøkonomi.

Uddannelse:

Du har en relevant uddannelse, f.eks. som HD-R, Cand.merc eller lignende.

Som person er du frisk, udadvendt og ansvarsbevidst. Du besidder et drive og er igangsætteren, der følger op på dine aktiviteter på en systematisk og omhyggelig facon. Samarbejde, troværdighed og engagement er blandt dine personlige styrker. Du kan lide en travl hverdag i en spændende, foranderlig og vækstorienteret branche, hvor du har selvstændig indflydelse på resultaterne.

Vi tilbyder alle vores medarbejdere udviklingsmuligheder, udfordrende arbejdsopgaver, ansvar og kompetence i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med rig mulighed for faglig og personlig udvikling.

Vi har et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar, en god og rummelig arbejdsplads med en uformel tone kollegaer imellem i et positivt miljø, hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt. Her mødes vi ikke kun over budgetter, forretningsplaner og andre faglige aktiviteter. Vi mener, at det er lige så vigtigt at have god kontakt til kollegerne på det sociale plan.

Men vi stiller også krav - Hvis vi fortsat skal udvikle os og samtidig fastholde vores position på markedet, kræver det de bedste medarbejdere, som kontinuerligt arbejder loyalt og ansvarsfuldt.

Extern HR

Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte Rekrutteringschef Brian Henriksen hos Henriksen HR på mail info@henriksen-hr.dk eller telefon 3147 8001.

Vi glæder os til at høre fra dig !

 

Henriksen HRHerning2019-10-16T00:00:002019-11-30T00:00:00
330100688ØkonomicontrollerRobot Controller Struktureret og glad kollega søges Scandinavian Print Group A S fortsætter med at vækste både i ind- og udland og i den forbindelse har vi behov for at udvide vores økonomiafdeling og søger derfor en controller. Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et højt kompetenceniveau inden for alle områder af bogholderiet. Arbejdsområder: Vi er en alsidig virksomhed, med mange spændende opgaver indenfor bogholderiet og der kommer hele tiden flere til. Vi søger en kollega der kan arbejde selvstændigt og ansvarligt og er klar på en udfordrende hverdag. Du tilbydes en nøglefunktion i en hurtigt voksende virksomhed og du vil blive en del af et team med en uformel og humoristisk tone. Stillingen rummer en høj grad af frihed til selv at tilrettelægge arbejdsdagen og præge opgaverne. Da vi har ansvaret for 10 regnskaber i Scandinavian Print Group koncernen samt 9 regnskaber i M&G Invest koncernen, er der rig mulighed for at blive udfordret. Følgende opgaver vil blive en del af din hverdag: Ansvar for udarbejdelse af koncernrapportering herunder kommunikation til moderselskab i Tyskland og datterselskab i SverigeUdarbejdelse og opfølgning på budgetterUdarbejdelse af diverse finansielle analyserUdarbejdes af diverse KPI og opfølgning herpå.Alle regnskabsopgaver i mindre selskaberDeltagelse i årsafslutningAd-hoc opgaver Profil og kvalifikationer: Du har en relevant uddannelse (gerne på HD-niveau) med mindst 3 års erhvervserfaring og erfaring indenfor revisorbranchen herunder erfaring med koncernregnskab vil være et stort plus.Herudover vil følgende kvalifikationer blive prioriteret: Erfaring fra en lignende stillingErfaren bruger af ExcelRutineret i C5, Navision og E-conomicDu har erfaring med regnskabsafslutningsprocessenDu er ansvars- og kvalitetsbevidstDu er omhyggelig og tager initiativKundskaber i engelsk på daglig basis, både mundtligt og skriftligt.Evnen til at identificere og løse problemstillinger selvstændigt Personalegoder: Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Jan Andersen på ja@lasertryk.dk eller telefon 69 131 725 Løn Efter kvalifikationer Du skal søge jobbet på https: app.jobmatchprofile.com duxwyh Ansøgningsfrist: Senest d. 20 10 2019 men søg nu da vi indkalder til samtaler løbende.

Controller

Struktureret og glad kollega søges

Scandinavian Print Group A/S fortsætter med at vækste både i ind- og udland og i den forbindelse har vi behov for at udvide vores økonomiafdeling og søger derfor en controller.

Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et højt kompetenceniveau inden for alle områder af bogholderiet. 

Arbejdsområder:

Vi er en alsidig virksomhed, med mange spændende opgaver indenfor bogholderiet og der kommer hele tiden flere til. Vi søger en kollega der kan arbejde selvstændigt og ansvarligt og er klar på en udfordrende hverdag.

Du tilbydes en nøglefunktion i en hurtigt voksende virksomhed og du vil blive en del af et team med en uformel og humoristisk tone. Stillingen rummer en høj grad af frihed til selv at tilrettelægge arbejdsdagen og præge opgaverne.

Da vi har ansvaret for 10 regnskaber i Scandinavian Print Group koncernen samt 9 regnskaber i M&G Invest koncernen, er der rig mulighed for at blive udfordret.

Følgende opgaver vil blive en del af din hverdag:

  • Ansvar for udarbejdelse af koncernrapportering herunder kommunikation til moderselskab i Tyskland og datterselskab i Sverige
  • Udarbejdelse og opfølgning på budgetter
  • Udarbejdelse af diverse finansielle analyser
  • Udarbejdes af diverse KPI og opfølgning herpå.
  • Alle regnskabsopgaver i mindre selskaber
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver 

Profil og kvalifikationer:

Du har en relevant uddannelse (gerne på HD-niveau) med mindst 3 års erhvervserfaring og erfaring indenfor revisorbranchen herunder erfaring med koncernregnskab vil være et stort plus.Herudover vil følgende kvalifikationer blive prioriteret:

  • Erfaring fra en lignende stilling
  • Erfaren bruger af Excel
  • Rutineret i C5, Navision og E-conomic
  • Du har erfaring med regnskabsafslutningsprocessen
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Du er omhyggelig og tager initiativ
  • Kundskaber i engelsk på daglig basis, både mundtligt og skriftligt.
  • Evnen til at identificere og løse problemstillinger selvstændigt

 

Personalegoder: 

Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere.

Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Jan Andersen på ja@lasertryk.dk eller telefon 69 131 725

Løn

Efter kvalifikationer

Du skal søge jobbet på https://app.jobmatchprofile.com/duxwyh

 

Ansøgningsfrist:

Senest d. 20/10 2019 men søg nu da vi indkalder til samtaler løbende.

Lasertryk.dk A/SAarhus N2019-10-04T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig økonomicontroller

Henriksen HR

Herning
Anonym virksomhed- din karriereudvikling har mulighed for at gå hånd i hånd med et selvstændigt ansvar for at samle trådene og sikre styr på økonomien, i en professionel entreprenørvirksomhed. Vi søger en udadvendt, dynamisk og serviceminded profil ...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Økonomicontroller

Lasertryk.dk A/S

Aarhus N
Controller Struktureret og glad kollega søges Scandinavian Print Group A S fortsætter med at vækste både i ind- og udland og i den forbindelse har vi behov for at udvide vores økonomiafdeling og søger derfor en controller. Du vil indgå i et team med...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019