Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Controller ved Eurowind Energy A/S

Eurowind Energy A/S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter.

Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne.

Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af:

  • Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms

  • Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber

  • Controlling af udenlandske projektregnskaber/selskaber

  • Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer

Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber.

Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance.

Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige.

Yderligere oplysninger hos:

Økonomichef/Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052.

Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration.

Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014188Phoenix-0dc4e0e312019-05-01T00:00:00Controller ved Eurowind Energy A/S

Eurowind Energy A/S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter.

Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne.

Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af:

  • Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms

  • Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber

  • Controlling af udenlandske projektregnskaber/selskaber

  • Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer

Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber.

Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance.

Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige.

Yderligere oplysninger hos:

Økonomichef/Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052.

Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration.

Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.

2019-05-26T00:50:30.270 Eurowind Energy A S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter. Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne. Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af: Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber Controlling af udenlandske projektregnskaber selskaber Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver. Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber. Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance. Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige. Yderligere oplysninger hos: Økonomichef Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052. Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration. Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.11jobnet0dc4e0e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-25T00:00:000000https://eurowindenergyas.hr-skyen.dk/show-job/424620EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjordEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3516760Eurowind Energy A/S11Mariagervej 58B9500HobroDKDanmark0pfo@ewe.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent751809JobNet4981030498103010030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc4e0e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361628803Piapfo@ewe.dkDKDanmarkDKDanmark330040004Group Supply Chain ControllerRobot Med ref. til COO VIRKSOMHEDEN Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i primært stål og træ, fremstillet på egne fabrikker i Europa. Virksomheden er i god og fortsat vækst, skabt af engagerede og dygtige medarbejdere, der forstår vigtigheden af konstant at anvende de nyeste teknologier. PRIM RE OPGAVER Den nye Group Supply Chain Controller bliver ansvarlig for controlling og rapportering i den danske virksomhed, samt rapportering til den udenlandske koncern. Med reference til COO vil du få en række spændende og udviklende controlling og rapporteringsopgaver. Med den vækst og forandring virksomheden er inde i, samt de krav der stilles til en produktions- og projektvirksomhed af denne størrelse med hensyn til økonomisk styrelse, analyse og rapportering, vil hovedopgaverne være: Validering og opbygningen af Standard Cost grundlag Udarbejde fabriksregnskaber og Standard Cost analyser Produktkalkulationer (for og efterkalkulationer) Produktions- og costcontrolling i samarbejde med økonomiafdelingen. Rentabilitetsanalyser (gennemgang af kunder og produkter) samt driftsøkonomiske analyser (processer og omkostninger). KPI-implementering - og budgetopfølgning. Herudover er du lead i forhold til månedsafslutning, budgetter og forecast Kontrol og forbedret overblik over virksomhedens Transfer Pricing. Ad hoc analyser Sparring for gruppens øvrige selskaber og virksomhedens CEO og COO Optimering af nuværende produktsortiment via profitabilitetsanalyser Konstant opfølgning på langsomt omsættelige varer Opbygning og implementering af Business Intelligence (Targit) til et centralt operativt element i organisationen. FAGLIG PROFIL Der stilles krav til at du har en solid økonomisk baggrund med forståelse for produktionsaktiviteter, hvor du har opnået erfaring med driftsregnskab, forretningsanalyse, og lagerstyring. Der vil blive lagt stor vægt på erfaring med udvikling og effektivisering af Controlling og rapporteringsaktiviteter og proaktivitet. Kvalifikationer: Du har regnskabsmæssig baggrund (HD, HA, Cand. Merc. eller tilsvarende). Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stillinger i større produktionsvirksomhed Bredt kendskab til ERP-systemer gerne Aspect4. Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk i skift og tale vil være en fordel, men er ikke et krav. Du har stort kendskab til IT, Business Warehouse løsninger og MS Office pakken som minimum er du en ekspert i Excel. PERSONLIGHED: Resultatorienteret, proaktiv og kvalitetsbevidst. Endvidere er du en passioneret teamplayer, som ikke er bange for selv at tage fat og vise vejen. Nøgleord Du har en taktisk og operationel tilgangsvinkel Du er proaktiv og ansvarsbevidst Du struktureret, vedholdende og systematisk Du har gennemslagskraft i ord og handling samt besidder humoristisk sans Du har stærke samarbejdsevner og trives i en hverdag med mange interessenter Du har stor gennemslagskraft og er analytisk af natur Du er selvkørende og kan arbejde konstruktivt og løsningsorienteret Du er en dygtig afslutter, der tager initiativ og ansvar Du er stærk i ERP-systemer og har gerne kendskab til Aspect4 Du er knivskarp i Excel og Business Warehouse systemer meget gerne Targit. REJSEAKTIVITET Der kan forekomme rejseaktivitet i begrænset omfang max. 10-15 dage årligt mellem virksomhedens lokationer datterselskaber. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En travl hverdag med en uformel omgangstone Respekt for engagement, kompetence og vedholdenhed Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et godt arbejdsmiljø Et velfungerende team af motiverede kollegaer Lønpakke der modsvarer stillingens krav Kantine sundhedsordning Godt humør En virksomhed med stort potentiale ANSØGNING For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Headhunter Annette Sofia Skotte på mobil 23986144 eller mail: ask@headhunting.dk. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist snarest muligt.

Med ref. til COO

VIRKSOMHEDEN
Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i primært stål og træ, fremstillet på egne fabrikker i Europa. Virksomheden er i god og fortsat vækst, skabt af engagerede og dygtige medarbejdere, der forstår vigtigheden af konstant at anvende de nyeste teknologier.

PRIMÆRE OPGAVER

Den nye Group Supply Chain Controller bliver ansvarlig for controlling og rapportering i den danske virksomhed, samt rapportering til den udenlandske koncern. Med reference til COO vil du få en række spændende og udviklende controlling og rapporteringsopgaver. Med den vækst og forandring virksomheden er inde i, samt de krav der stilles til en produktions- og projektvirksomhed af denne størrelse med hensyn til økonomisk styrelse, analyse og rapportering, vil hovedopgaverne være:

  • Validering og opbygningen af Standard Cost grundlag
  • Udarbejde fabriksregnskaber og Standard Cost analyser
  • Produktkalkulationer (for og efterkalkulationer)
  • Produktions- og costcontrolling i samarbejde med økonomiafdelingen.
  • Rentabilitetsanalyser (gennemgang af kunder og produkter) samt driftsøkonomiske analyser (processer og omkostninger).
  • KPI-implementering - og budgetopfølgning.
  • Herudover er du lead i forhold til månedsafslutning, budgetter og forecast
  • Kontrol og forbedret overblik over virksomhedens Transfer Pricing.
  • Ad hoc analyser
  • Sparring for gruppens øvrige selskaber og virksomhedens CEO og COO
  • Optimering af nuværende produktsortiment via profitabilitetsanalyser
  • Konstant opfølgning på langsomt omsættelige varer
  • Opbygning og implementering af Business Intelligence (Targit) til et centralt operativt element i organisationen.

FAGLIG PROFIL

Der stilles krav til at du har en solid økonomisk baggrund med forståelse for produktionsaktiviteter, hvor du har opnået erfaring med driftsregnskab, forretningsanalyse, og lagerstyring. Der vil blive lagt stor vægt på erfaring med udvikling og effektivisering af Controlling og rapporteringsaktiviteter og proaktivitet.

Kvalifikationer:

  • Du har regnskabsmæssig baggrund (HD, HA, Cand. Merc. eller tilsvarende).
  • Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stillinger i større produktionsvirksomhed
  • Bredt kendskab til ERP-systemer – gerne Aspect4.
  • Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk i skift og tale vil være en fordel, men er ikke et krav.
  • Du har stort kendskab til IT, Business Warehouse løsninger og MS Office pakken – som minimum er du en ekspert i Excel.

PERSONLIGHED:

Resultatorienteret, proaktiv og kvalitetsbevidst. Endvidere er du en passioneret teamplayer, som ikke er bange for selv at tage fat og vise vejen.

Nøgleord

  • Du har en taktisk og operationel tilgangsvinkel
  • Du er proaktiv og ansvarsbevidst
  • Du struktureret, vedholdende og systematisk
  • Du har gennemslagskraft i ord og handling samt besidder humoristisk sans
  • Du har stærke samarbejdsevner og trives i en hverdag med mange interessenter
  • Du har stor gennemslagskraft og er analytisk af natur
  • Du er selvkørende og kan arbejde konstruktivt og løsningsorienteret
  • Du er en dygtig afslutter, der tager initiativ og ansvar
  • Du er stærk i ERP-systemer og har gerne kendskab til Aspect4
  • Du er knivskarp i Excel og Business Warehouse systemer – meget gerne Targit.

REJSEAKTIVITET

Der kan forekomme rejseaktivitet i begrænset omfang – max. 10-15 dage årligt mellem virksomhedens lokationer/datterselskaber.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En travl hverdag med en uformel omgangstone
  • Respekt for engagement, kompetence og vedholdenhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Et velfungerende team af motiverede kollegaer
  • Lønpakke der modsvarer stillingens krav
  • Kantine + sundhedsordning
  • Godt humør
  • En virksomhed med stort potentiale

ANSØGNING

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Headhunter Annette Sofia Skotte på mobil 23986144 eller mail: ask@headhunting.dk. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist snarest muligt.

ASK HeadhuntingRanders C2019-06-11T00:00:002019-07-13T00:00:00
330044080Controller - Logistics, AarhusRobot Do you have solid financial and commercial experience from a controller role and would you like to be part of a strong controller team working on Logistics? Then you might be our new colleague. We are currently looking for a Controller working on Logistics. In this role you will be based in Viby and will report to the Global Logistics Controlling Manager. Process optimisation and ensure ONE way of working In this role you will be responsible for performing key financial processes for multiple logistics operations, however one main area of focus will be looking for process optimisations and improved ways of working within the local DK Logistics controlling tasks and an opportunity to input into a global workstream focusing on these areas. These processes will include: - Month end closing and dialogue with BP s - Financial and KPI Reporting - weekly and monthly. - Logistics controlling (ensure correct registration with operations) - Participation of Global Workstream (may include travel within Europe) - Ad hoc support to multiple BP s on focus areas. In addition, you will also play a key role in terms of supporting the application of Arla principles and KPIs across the sites. You will perform various standardised accounting processes across sites. You will also maintain a close relationship with multiple business partners and site teams. As a member of the Global Logistics Finance team you will play an active role and contribute in terms of discussing new ideas and ways of working. Finance and business background The successful candidate will have a good understanding of complex accounting processes and will be comfortable explaining these to other people. With a global mind-set you will have the ability to put Arla models into practice. In addition, you will be customer focused and will be able to demonstrate high attention to detail. With effective communication skills you will be able to deal with a range of stakeholders at different levels and will challenge and ask questions. Your strong problem solving abilities will help you to continuously look to find new and better ways of working. Strong Excel, SAP and BW skills would also be an advantage. Application and contact If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible. Applications will be reviewed on an ongoing basis until the right candidate is found.

Do you have solid financial and commercial experience from a controller role and would you like to be part of a strong controller team working on Logistics? Then you might be our new colleague.

We are currently looking for a Controller working on Logistics. In this role you will be based in Viby and will report to the Global Logistics Controlling Manager.

Process optimisation and ensure ONE way of working

In this role you will be responsible for performing key financial processes for multiple logistics operations, however one main area of focus will be looking for process optimisations and improved ways of working within the local DK Logistics controlling tasks and an opportunity to input into a global workstream focusing on these areas. These processes will include:

- Month end closing and dialogue with BP’s

- Financial and KPI Reporting - weekly and monthly.

- Logistics controlling (ensure correct registration with operations)

- Participation of Global Workstream (may include travel within Europe)

- Ad hoc support to multiple BP’s on focus areas.

In addition, you will also play a key role in terms of supporting the application of Arla principles and KPIs across the sites. You will perform various standardised accounting processes across sites. You will also maintain a close relationship with multiple business partners and site teams. As a member of the Global Logistics Finance team you will play an active role and contribute in terms of discussing new ideas and ways of working.

Finance and business background

The successful candidate will have a good understanding of complex accounting processes and will be comfortable explaining these to other people.  With a global mind-set you will have the ability to put Arla models into practice. In addition, you will be customer focused and will be able to demonstrate high attention to detail.  With effective communication skills you will be able to deal with a range of stakeholders at different levels and will challenge and ask questions. Your strong problem solving abilities will help you to continuously look to find new and better ways of working. Strong Excel, SAP and BW skills would also be an advantage.

Application and contact

If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible. Applications will be reviewed on an ongoing basis until the right candidate is found.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-15T00:00:002019-08-09T00:00:00
330036783Performance Reporting Controller - AarhusRobot Become a valued and trusted business partner The overall objective and responsibility of the position covers following areas: Drive the monthly reporting process, ensure timely, accurate and high quality delivery of Performance reports to the commercial markets and the Europe zone, in compliance with corporate policies and in an automated and harmonized way Support the continuous development and harmonization of the commercial performance reporting in Power BI ensuring anchoring within commercial markets in Europe Become a valued and trusted business partner for the Danish, Swedish and Finnish commercial markets. Working in close co-operation with the finance organisations in the markets and zone Assist in driving processes that improve data quality issues across the commercial areas. Stay updated on financial master data issues, that impact and control the reporting area. Responsible for adhoc performance analysis tasks in (e.g. Profitability analysis) Drive the continued development of market review material and forecast presentations Collaborate with IT and the markets in getting the right data accessible from our data sources Strong reporting skills and a true relationship builder You have a good understanding of financial and performance reporting, accounting principles, analytical models as well as practical experience in applying the relevant tools to various financial disciplines. In addition, you: Have a strong understanding and experience within IT solutions such as Excel, Power Query, PowerPivot, Power BI and SAP Business Objects Are good at presenting complicated issues in a simple and understandable manner Are detail-oriented and able to analyse and draw large amounts of data into understandable reports Are cooperative and communicative by nature and have a high degree of personal motivation to drive and co-drive projects As you will be working in a global Matrix organization you will need to be self-driven with strong and clear communication skills and the ability to interact with stakeholders at multiple levels and locations in the organization. You are result-oriented, good at meeting deadlines and have a pragmatic approach towards problem-solving. Finally, you must be able to speak and write English fluently. Application and contact Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates to participate in the further processes and will get back to you once we have reviewed your application thoroughly.

Become a valued and trusted business partner

The overall objective and responsibility of the position covers following areas:

  • Drive the monthly reporting process, ensure timely, accurate and high quality delivery of Performance reports to the commercial markets and the Europe zone, in compliance with corporate policies and in an automated and harmonized way
  • Support the continuous development and harmonization of the commercial performance reporting in Power BI ensuring anchoring within commercial markets in Europe
  • Become a valued and trusted business partner for the Danish, Swedish and Finnish commercial markets. Working in close co-operation with the finance organisations in the markets and zone
  • Assist in driving processes that improve data quality issues across the commercial areas.
  • Stay updated on financial master data issues, that impact and control the reporting area.
  • Responsible for adhoc performance analysis tasks in (e.g. Profitability analysis)
  • Drive the continued development of market review material and forecast presentations
  • Collaborate with IT and the markets in getting the right data accessible from our data sources

Strong reporting skills and a true relationship builder

You have a good understanding of financial and performance reporting, accounting principles, analytical models as well as practical experience in applying the relevant tools to various financial disciplines. In addition, you:

  • Have a strong understanding and experience within IT solutions such as Excel, Power Query, PowerPivot, Power BI and SAP Business Objects
  • Are good at presenting complicated issues in a simple and understandable manner
  • Are detail-oriented and able to analyse and draw large amounts of data into understandable reports
  • Are cooperative and communicative by nature and have a high degree of personal motivation to drive and co-drive projects

As you will be working in a global Matrix organization you will need to be self-driven with strong and clear communication skills and the ability to interact with stakeholders at multiple levels and locations in the organization. You are result-oriented, good at meeting deadlines and have a pragmatic approach towards problem-solving. Finally, you must be able to speak and write English fluently.

Application and contact

Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates to participate in the further processes and will get back to you once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-04T00:00:002019-07-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Group Supply Chain Controller

ASK Headhunting

Randers C
Med ref. til COO VIRKSOMHEDEN Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i primært stål og træ, fremstillet på egne fabrikker i Europa. Virksomheden er i god og fortsat vækst, skabt af engager...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:13. juli 2019

Controller - Logistics, Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you have solid financial and commercial experience from a controller role and would you like to be part of a strong controller team working on Logistics? Then you might be our new colleague. We are currently looking for a Controller working on Lo...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Performance Reporting Controller - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Become a valued and trusted business partner The overall objective and responsibility of the position covers following areas: Drive the monthly reporting process, ensure timely, accurate and high quality delivery of Performance reports to the commer...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019