Controller/regnskabschef med digitalt mindset

Vi har vokseværk i Partner Revision, og derfor ønsker vi at styrke vores økonomifunktion med en selvkørende controller/regnskabschef. Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er det essentielt, at du har evner og lyst til at følge med denne udvikling, så Partner Revision også i fremtiden har moderne og effektiv forretningsunderstøttelse. Vi forventer, at du har nogle års praktisk erfaring fra en økonomifunktion eller som revisor, og at du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet.

Dit overordnede ansvar bliver økonomirapportering, årsrapport, ledelsesrapportering mv. for Partner Revision. Derudover skal du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomifunktionen sikre, at vi har et velfungerende bogholderi og tidssvarende opfølgningsprocedurer mv. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil stillingens indhold udvikle sig ud fra de kompetencer, som du spiller ind med. Det er vigtigt, at du har overblik, men også er villig til selv at arbejde hands-on med forskellige opgaver i økonomifunktionen. Der er rigtig gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt.

Du bliver en vigtig medspiller i Partner Revisions fællesfunktioner, som også omfatter IT, HR og PR. Fællesfunktionerne har til huse på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer alle 9 afdelinger af Partner Revision, omfattende cirka 175 medarbejdere. Vi har en åben og uformel omgangstone.

Læs mere om Partner Revision på partner-revision.dk.

Stillingen er med reference til direktør Lone Wulff Larsen, som du er velkommen til at kontakte på 7214 4219 eller 4083 8340, hvis du har spørgsmål.
Tiltrædelse hurtigst muligt.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330176522Phoenix-0906029412020-02-12T10:07:01.007Controller/regnskabschef med digitalt mindset
Vi har vokseværk i Partner Revision, og derfor ønsker vi at styrke vores økonomifunktion med en selvkørende controller/regnskabschef. Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er det essentielt, at du har evner og lyst til at følge med denne udvikling, så Partner Revision også i fremtiden har moderne og effektiv forretningsunderstøttelse. Vi forventer, at du har nogle års praktisk erfaring fra en økonomifunktion eller som revisor, og at du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet.

Dit overordnede ansvar bliver økonomirapportering, årsrapport, ledelsesrapportering mv. for Partner Revision. Derudover skal du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomifunktionen sikre, at vi har et velfungerende bogholderi og tidssvarende opfølgningsprocedurer mv. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil stillingens indhold udvikle sig ud fra de kompetencer, som du spiller ind med. Det er vigtigt, at du har overblik, men også er villig til selv at arbejde hands-on med forskellige opgaver i økonomifunktionen. Der er rigtig gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt.

Du bliver en vigtig medspiller i Partner Revisions fællesfunktioner, som også omfatter IT, HR og PR. Fællesfunktionerne har til huse på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer alle 9 afdelinger af Partner Revision, omfattende cirka 175 medarbejdere. Vi har en åben og uformel omgangstone.

Læs mere om Partner Revision på partner-revision.dk.

Stillingen er med reference til direktør Lone Wulff Larsen, som du er velkommen til at kontakte på 7214 4219 eller 4083 8340, hvis du har spørgsmål.
Tiltrædelse hurtigst muligt.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"
Vi har vokseværk i Partner Revision, og derfor ønsker vi at styrke vores økonomifunktion med en selvkørende controller regnskabschef. Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er det essentielt, at du har evner og lyst til at følge med denne udvikling, så Partner Revision også i fremtiden har moderne og effektiv forretningsunderstøttelse. Vi forventer, at du har nogle års praktisk erfaring fra en økonomifunktion eller som revisor, og at du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet. Dit overordnede ansvar bliver økonomirapportering, årsrapport, ledelsesrapportering mv. for Partner Revision. Derudover skal du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomifunktionen sikre, at vi har et velfungerende bogholderi og tidssvarende opfølgningsprocedurer mv. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil stillingens indhold udvikle sig ud fra de kompetencer, som du spiller ind med. Det er vigtigt, at du har overblik, men også er villig til selv at arbejde hands-on med forskellige opgaver i økonomifunktionen. Der er rigtig gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt. Du bliver en vigtig medspiller i Partner Revisions fællesfunktioner, som også omfatter IT, HR og PR. Fællesfunktionerne har til huse på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer alle 9 afdelinger af Partner Revision, omfattende cirka 175 medarbejdere. Vi har en åben og uformel omgangstone. Læs mere om Partner Revision på partner-revision.dk. Stillingen er med reference til direktør Lone Wulff Larsen, som du er velkommen til at kontakte på 7214 4219 eller 4083 8340, hvis du har spørgsmål. Tiltrædelse hurtigst muligt. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning10Phoenix09060294101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-17T00:00:000000https://partner-revision.ofir.com/job/controllerregnskabschef-med-digitalt-mindset-2448222545#mail0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3709562Partner Revision11Industrivej Nord 157400HerningDKDanmarkORS/09060294_logo.pngORS/Small/09060294_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111902572MwCareerSitePremium+9eee7454-ac78-01ae-156f-928d45fa7fe7001012-02-20201112-02-202017-03-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09060294https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=09060294https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09060294&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09060294&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgController/regnskabschef med digitalt mindset12007991Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef241104Revisor689Økonomileder933318Chefcontroller, økonomi933411Regnskabsansvarlig934780Controllerassistent, økonomi937348Controller3Økonomi364160966lwl@partner-revision.dkDanmarkDanmark330193785Controller / regnskabschefBasic Controller regnskabschef søges til Partner Revision Herning Vi har vokseværk i Partner Revision, og derfor ønsker vi at styrke vores økonomifunktion med en selvkørende controller regnskabschef. Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er det essentielt, at du har evner og lyst til at følge med denne udvikling, så Partner Revision også i fremtiden har moderne og effektiv forretningsunderstøttelse. Vi forventer, at du har nogle års praktisk erfaring fra en økonomifunktion eller som revisor, og at du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet. Dit overordnede ansvar bliver økonomirapportering, årsrapport, ledelsesrapportering mv. for Partner Revision. Derudover skal du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomifunktionen sikre, at vi har et velfungerende bogholderi og tidssvarende opfølgningsprocedurer mv. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil stillingens indhold udvikle sig ud fra de kompetencer, som du spiller ind med. Det er vigtigt, at du har overblik, men også er villig til selv at arbejde hands-on med forskellige opgaver i økonomifunktionen. Der er rigtig gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt. Du bliver en vigtig medspiller i Partner Revisions fællesfunktioner, som også omfatter IT, HR og PR. Fællesfunktionerne har til huse på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer alle 9 afdelinger af Partner Revision, omfattende cirka 175 medarbejdere. Vi har en åben og uformel omgangstone. Læs mere om Partner Revision på partner-revision.dk Stillingen er med reference til direktør Lone Wulff Larsen, som du er velkommen til at kontakte på 7214 4219 eller 4083 8340, hvis du har spørgsmål. Ansøgningsfrist 8. marts 2020. Tiltrædelse hurtigst muligt. Mail din ansøgning til lwl@partner-revision.dk

Controller/ regnskabschef søges til Partner Revision Herning

Vi har vokseværk i Partner Revision, og derfor ønsker vi at styrke vores økonomifunktion med en selvkørende controller/regnskabschef. Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er det essentielt, at du har evner og lyst til at følge med denne udvikling, så Partner Revision også i fremtiden har moderne og effektiv forretningsunderstøttelse. Vi forventer, at du har nogle års praktisk erfaring fra en økonomifunktion eller som revisor, og at du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet.

Dit overordnede ansvar bliver økonomirapportering, årsrapport, ledelsesrapportering mv. for Partner Revision. Derudover skal du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomifunktionen sikre, at vi har et velfungerende bogholderi og tidssvarende opfølgningsprocedurer mv. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil stillingens indhold udvikle sig ud fra de kompetencer, som du spiller ind med.

Det er vigtigt, at du har overblik, men også er villig til selv at arbejde hands-on med forskellige opgaver i økonomifunktionen. Der er rigtig gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt.

Du bliver en vigtig medspiller i Partner Revisions fællesfunktioner, som også omfatter IT, HR og PR. Fællesfunktionerne har til huse på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer alle 9 afdelinger af Partner Revision, omfattende cirka 175 medarbejdere. Vi har en åben og uformel omgangstone.

Læs mere om Partner Revision på partner-revision.dk

Stillingen er med reference til direktør Lone Wulff Larsen, som du er velkommen til at kontakte på 7214 4219 eller 4083 8340, hvis du har spørgsmål.

Ansøgningsfrist 8. marts 2020. Tiltrædelse hurtigst muligt. Mail din ansøgning til lwl@partner-revision.dk

ORS/Small/0821e8ac_logo.pngPartner Revision. StatsautoriseretrevisionsaktieselskabHerning2020-02-25T13:01:18.7172020-03-07T00:00:00
330171885Controller søges til Agilia A/S i VidebækProfile Vil du gerne være en del af en spændende international virksomhed, som har fokus på arbejdsglæde, og som vækster globalt? Har du en relevant regnskabsmæssig baggrund, eller har du erfaring med med all-round økonomiopgaver i en lignende stilling? Så er det dig, vi gerne vil have med på holdet som Controller hos Agilia A S på vores lokation i Videbæk. Om jobbet Med reference til økonomichefen bliver du en del af et dedikeret team på i alt tre medarbejdere, som tilsammen varetager alle økonomiopgaver relateret til det danske selskab. Dine arbejdsopgaver er alsidige og spænder fra debitrelaterede opgaver til finans- og controllingopgaver og vil primært indbefatte følgende: Månedsafslutning og koncernrapportering Kostprisanalyser Indberetninger Budgetopfølgning Debitorstyring Månedlig lønkørsel i Bluegaarden Administrationsopgaver og support til øvrige afdelinger Hvem er du? Du har en regnskabsmæssig baggrund og har gerne erfaring med de listede opgaver fra en lignende stilling. Har du tidligere arbejdet i en international produktionsvirksomhed, er det en klar fordel, men ikke et krav. Du har en indgående forståelse for økonomistyring og er en kompetent IT-bruger også i Excel kendskab til Navision er et plus. Stillingen kræver, at du er velformuleret på engelsk både i skrift og tale. Du vil i forbindelse med debitorstyring få direkte kundekontakt, og det er vigtigt, at du er serviceminded og udadvendt, og du er god til at kommunikere med dine omgivelser. Du har et godt overblik, tager ejerskab og trives med både at arbejde selvstændigt og at samarbejde på tværs af teamet. Agilia tilbyder En nyoprettet stilling, som udvikler sig sammen med dig og de kompetencer, du byder ind med, på en international arbejdsplads som er præget af en foranderlig hverdag med kort vej fra beslutning til handling. Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved et godt kollegialt fællesskab og dygtige og engagerede kollegaer. Omgangstonen er fri og uformel, og humor er en vigtig del af hverdagen. Du tilbydes løn og personalegoder, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Vi glæder os til at høre fra dig JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. 45 30 85 13 31. Grundet ferie besvares spørgsmål ikke i perioden 7.-14. februar. Om Agilia A S Agilia A S er en del af den engelske koncern AB-Agri, der har aktiviteter inden for foderingredienser og additiver i 80 lande. Virksomheden har hovedkontor i Videbæk, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Vi er koncernens spydspids indenfor udvikling, produktion og salg af proteiner og mælkeprodukter, der sælges i hele Europa, Asien og Latinamerika. Du kan læse mere om os her: http: www.agiliaglobal.com daVil du gerne være en del af en spændende international virksomhed, som har fokus på arbejdsglæde, og som vækster globalt? Har du en relevant regnskabsmæssig baggrund, eller har du erfaring med med all-round økonomiopgaver i en lignende stilling? Så er det dig, vi gerne vil have med på holdet som Controller hos Agilia A/S på vores lokation i Videbæk.

Om jobbet
Med reference til økonomichefen bliver du en del af et dedikeret team på i alt tre medarbejdere, som tilsammen varetager alle økonomiopgaver relateret til det danske selskab. Dine arbejdsopgaver er alsidige og spænder fra debitrelaterede opgaver til finans- og controllingopgaver og vil primært indbefatte følgende:

  • Månedsafslutning og koncernrapportering
  • Kostprisanalyser
  • Indberetninger
  • Budgetopfølgning
  • Debitorstyring
  • Månedlig lønkørsel i Bluegaarden
  • Administrationsopgaver og support til øvrige afdelinger

Hvem er du?
Du har en regnskabsmæssig baggrund og har gerne erfaring med de listede opgaver fra en lignende stilling. Har du tidligere arbejdet i en international produktionsvirksomhed, er det en klar fordel, men ikke et krav.  Du har en indgående forståelse for økonomistyring og er en kompetent IT-bruger også i Excel – kendskab til Navision er et plus. Stillingen kræver, at du er velformuleret på engelsk både i skrift og tale. Du vil i forbindelse med debitorstyring få direkte kundekontakt, og det er vigtigt, at du er serviceminded og udadvendt, og du er god til at kommunikere med dine omgivelser. Du har et godt overblik, tager ejerskab og trives med både at arbejde selvstændigt og at samarbejde på tværs af teamet.

Agilia tilbyder
En nyoprettet stilling, som udvikler sig sammen med dig og de kompetencer, du byder ind med, på en international arbejdsplads som er præget af en foranderlig hverdag med kort vej fra beslutning til handling. Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved et godt kollegialt fællesskab og dygtige og engagerede kollegaer. Omgangstonen er fri og uformel, og humor er en vigtig del af hverdagen. Du tilbydes løn og personalegoder, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. 

Vi glæder os til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31. Grundet ferie besvares spørgsmål ikke i perioden 7.-14. februar.

Om Agilia A/S                                                                                                                                                                                              
Agilia A/S er en del af den engelske koncern AB-Agri, der har aktiviteter inden for foderingredienser og additiver i 80 lande. Virksomheden har hovedkontor i Videbæk, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Vi er koncernens spydspids indenfor udvikling, produktion og salg af proteiner og mælkeprodukter, der sælges i hele Europa, Asien og Latinamerika. 

Du kan læse mere om os her: http://www.agiliaglobal.com/da

ORS/Small/2c3a16d0_logo.pngJKS A/SRingkøbing2020-02-05T12:10:29.8732020-03-04T00:00:00
330184685Revisorer med erfaringRobot Revisorer med erfaring Brænder du for tal, økonomi og regnskab? Er du drevet af de store udfordringer? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig nå dine mål? Og lægger du vægt på at have det sjovt, mens du løser spændende opgaver? Hvis du kan svare ja til det, er det måske dig, vi har brug for hos Vistisen Lunde. Hvad søger vi? Vi søger ambitiøse revisorer med 3-8 års erfaring, der er i gang med HD 2. del eller cand.merc.aud studiet. Vi prioriterer dine karriereønsker og faglige interesse højt og understøtter naturligvis dit videre studieforløb. Hvad kan vi tilbyde? Hos Vistisen Lunde bliver du en del af en arbejdsplads med over 40 humørfyldte og engagerede mennesker, der hver dag stræber efter at skabe værdi for vores kunder. Vores ambition er at være visionære og ambitiøse uden at miste jordforbindelsen. Vi tilbyder desuden vores ansatte et individuelt karriereforløb, der er udarbejdet i forhold til de enkeltes ønsker og ambitioner. Faglige kvalifikatione Du har en uddannelsesmæssig baggrund som revisor med 3-8 års erfaring Du har forståelse for økonomi og IT på højt brugerniveau Du har ambitioner om at være en dygtig revisor og er fagligt ambitiøs Personlige kvalifikationer: Du vægter god kundebetjening og service højt Du har forståelse for helheder og sammenhænge Du har det nødvendige drive til at få tingene gennemført Du har empati og kan kommunikere positivt Du sætter ordentlighed og ansvarlighed højt Det er vigtigt, at du er drevet af store udfordringer og har lyst til at holde mange bolde i luften samtidig med du når målet Yderligere informationer: Send din ansøgning og CV til følgende mailadresse: pkt@vistisenlunde.dk Kig endelig på vores karrierehjemmeside: http: www.vistisenlunde.dk karriere Ansøgninger behandles løbende og stillingerne lukkes når de rigtige kandidater er fundet.

Revisorer med erfaring

Brænder du for tal, økonomi og regnskab? Er du drevet af de store udfordringer? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig nå dine mål? Og lægger du vægt på at have det sjovt, mens du løser spændende opgaver? Hvis du kan svare ja til det, er det måske dig, vi har brug for hos Vistisen+Lunde.

 

Hvad søger vi?

Vi søger ambitiøse revisorer med 3-8 års erfaring, der er i gang med HD 2. del eller cand.merc.aud studiet. Vi prioriterer dine karriereønsker og faglige interesse højt og understøtter naturligvis dit videre studieforløb.

 

Hvad kan vi tilbyde?

Hos Vistisen+Lunde bliver du en del af en arbejdsplads med over 40 humørfyldte og engagerede mennesker, der hver dag stræber efter at skabe værdi for vores kunder. Vores ambition er at være visionære og ambitiøse uden at miste jordforbindelsen. Vi tilbyder desuden vores ansatte et individuelt karriereforløb, der er udarbejdet i forhold til de enkeltes ønsker og ambitioner.

 

 

Faglige kvalifikatione

  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund som revisor med 3-8 års erfaring
  • Du har forståelse for økonomi og IT på højt brugerniveau
  • Du har ambitioner om at være en dygtig revisor og er fagligt ambitiøs

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du vægter god kundebetjening og service højt
  • Du har forståelse for helheder og sammenhænge
  • Du har det nødvendige drive til at få tingene gennemført
  • Du har empati og kan kommunikere positivt
  • Du sætter ordentlighed og ansvarlighed højt
  • Det er vigtigt, at du er drevet af store udfordringer og har lyst til at holde mange ”bolde” i luften samtidig med du når målet

 

Yderligere informationer:

Send din ansøgning og CV til følgende mailadresse: pkt@vistisenlunde.dk

Kig endelig på vores karrierehjemmeside: http://www.vistisenlunde.dk/karriere

Ansøgninger behandles løbende og stillingerne lukkes når de rigtige kandidater er fundet.

 

VISTISEN & LUNDE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKABHerning2020-02-19T00:00:002020-04-12T00:00:00
330173660Ambitiøs controller til en af landets største it-afdelingerBasic Brænder du for økonomistyring og en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at være en del af en udviklingsorienteret organisation?Vi producerer og leverer resultater i høj kvalitetJobbet er noget for dig, hvis du kan producere og levere økonomiske overblik, økonomistyring og skriftlige sagsfremstillinger til gavn for hele organisationen, samtidig med at du er en dygtig rådgiver og sparringspartner for vores samarbejdspartnere.Du bliver controller for vores BI-kontor og vores Udviklingskontor, og du får derfor et tæt samarbejde med syv områdeledere og to kontorchefer. Det er overfor dem du bl.a. udfører budgetopfølgning og afrapportering.Du skal være med til at sikre en fortsat udvikling af vores styringsredskaber, så vi hele tiden er på forkant med udviklingen. Vi arbejder på at udvikle vores projektøkonomistyring og afrapportering til forskellige styregrupper. Det arbejde kommer du til at indgå i sammen med andre dygtige kollegaer. Du kommer også i berøring med økonomiske analyser og indgår i projektarbejde med fokus på økonomien. Du får en stor kontaktflade i vores organisation og kommer til at arbejde med mange fagligheder.Hvem er du?Du har en relevant faglig og økonomisk videregående uddannelse og nogle års erfaring med økonomistyring og controlling. Du har flair for økonomistyring, kan bruge økonomiske metoder i praksis og arbejder ubesværet og detaljeorienteret med komplekse regneark. Du arbejder procesorienteret og kan selvstændigt sætte gang i økonomiprocesser samt følge dem til dørs.Vi lægger vægt på, at du har erfaring med at udarbejde skriftlige sagsfremstillinger med et økonomisk indhold, og at du kan præsentere komplekse sammenhænge og tal på en overskuelig måde, så også ikke-økonomer forstår det. Med andre ord, så er du en dygtig kommunikator, der formår at kommunikere med mange forskellige mennesker. Du er udadvendt og dine stærke samarbejdsevner gør, at du nemt skaber relationer og kan kommunikere på tværs af organisationer og geografi.Som person er du ambitiøs og har evnerne og modet til at gå forrest og agere initiativtager i opgaveløsningen, også selvom det kræver en ekstra indsats. Dit naturlige drive gør, at du ikke lader dig begrænse, og du trives bedst i et uhøjtideligt og travlt miljø, hvor der er masser af spændende opgaver. Området er fysisk placeret i Viborg, men der vil også være mødeaktiviteter i Aarhus.Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er værdierne hos osDu kommer til at indgå i et ambitiøst og nytænkende team, hvor vi gerne vil udfordres med kompetent faglig viden og erfaringer. Vores hverdag er præget af et dynamisk og travlt arbejdsmiljø, og det stiller krav til, at vi er selvkørende og dygtige til at operere med korte deadlines. Men vi værdsætter det gode, fleksible og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone - og vi sætter pris på et godt grin i den travle hverdag.Du bliver en del af en åben organisation, der spænder fra sikkerhedsfolk og it-udviklere til it-supportere, så der er i den grad plads til forskelligheder hos os. Dialog og åbenhed er derfor afgørende for at finde den rette løsning vi skal kunne tale, lytte og spørge hinanden. Vores samarbejde er baseret på tillid, vores værdier og på vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.Økonomiområdet er en del af It-afdelingens stab, som også består af Organisationsudvikling og Ledelsessekretariatet. Vi varetager økonomistyring, controlling samt kontrakt- og licensstyring for hele It-afdelingen i Region Midtjylland. Dygtighed er vigtigt for os, da vi arbejder på højt fagligt niveau med stort engagement. Vi er dristige og ikke bange for at prøve noget nyt. Skub derfor gerne til vores verdensbillede og tag ansvar.Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.Mød nogle af dine nye kollegaer og hør, hvad de siger om at arbejde i It-afdelingen.Er du interesseret? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Morten Skjoldsøge på 2494 6604 eller morskj@rm.dk eller controller Daniella Rytter Pedersen på 6161 4726 eller daeped@rm.dkSend din ansøgning senest den 8. marts. Vi regner med at holde samtaler den 20. marts, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.Digitalisering på patientens og borgerens præmisserIt-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.Du kan læse mere om It-afdelingen på https: www.rm.dk om-os organisation it .Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for økonomistyring og en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at være en del af en udviklingsorienteret organisation?

Vi producerer og leverer resultater i høj kvalitet
Jobbet er noget for dig, hvis du kan producere og levere økonomiske overblik, økonomistyring og skriftlige sagsfremstillinger til gavn for hele organisationen, samtidig med at du er en dygtig rådgiver og sparringspartner for vores samarbejdspartnere.

Du bliver controller for vores BI-kontor og vores Udviklingskontor, og du får derfor et tæt samarbejde med syv områdeledere og to kontorchefer. Det er overfor dem du bl.a. udfører budgetopfølgning og afrapportering.

Du skal være med til at sikre en fortsat udvikling af vores styringsredskaber, så vi hele tiden er på forkant med udviklingen. Vi arbejder på at udvikle vores projektøkonomistyring og afrapportering til forskellige styregrupper. Det arbejde kommer du til at indgå i sammen med andre dygtige kollegaer. Du kommer også i berøring med økonomiske analyser og indgår i projektarbejde med fokus på økonomien. Du får en stor kontaktflade i vores organisation og kommer til at arbejde med mange fagligheder.

Hvem er du?
Du har en relevant faglig og økonomisk videregående uddannelse og nogle års erfaring med økonomistyring og controlling. Du har flair for økonomistyring, kan bruge økonomiske metoder i praksis og arbejder ubesværet og detaljeorienteret med komplekse regneark. Du arbejder procesorienteret og kan selvstændigt sætte gang i økonomiprocesser samt følge dem til dørs.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring med at udarbejde skriftlige sagsfremstillinger med et økonomisk indhold, og at du kan præsentere komplekse sammenhænge og tal på en overskuelig måde, så også ikke-økonomer forstår det. Med andre ord, så er du en dygtig kommunikator, der formår at kommunikere med mange forskellige mennesker. Du er udadvendt og dine stærke samarbejdsevner gør, at du nemt skaber relationer og kan kommunikere på tværs af organisationer og geografi.

Som person er du ambitiøs og har evnerne og modet til at gå forrest og agere initiativtager i opgaveløsningen, også selvom det kræver en ekstra indsats. Dit naturlige drive gør, at du ikke lader dig begrænse, og du trives bedst i et uhøjtideligt og travlt miljø, hvor der er masser af spændende opgaver.    

Området er fysisk placeret i Viborg, men der vil også være mødeaktiviteter i Aarhus.

Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er værdierne hos os
Du kommer til at indgå i et ambitiøst og nytænkende team, hvor vi gerne vil udfordres med kompetent faglig viden og erfaringer. Vores hverdag er præget af et dynamisk og travlt arbejdsmiljø, og det stiller krav til, at vi er selvkørende og dygtige til at operere med korte deadlines. Men vi værdsætter det gode, fleksible og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone - og vi sætter pris på et godt grin i den travle hverdag.

Du bliver en del af en åben organisation, der spænder fra sikkerhedsfolk og it-udviklere til it-supportere, så der er i den grad plads til forskelligheder hos os. Dialog og åbenhed er derfor afgørende for at finde den rette løsning; vi skal kunne tale, lytte og spørge hinanden. Vores samarbejde er baseret på tillid, vores værdier og på vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.

Økonomiområdet er en del af It-afdelingens stab, som også består af Organisationsudvikling og Ledelsessekretariatet. Vi varetager økonomistyring, controlling samt kontrakt- og licensstyring for hele It-afdelingen i Region Midtjylland. Dygtighed er vigtigt for os, da vi arbejder på højt fagligt niveau med stort engagement. Vi er dristige og ikke bange for at prøve noget nyt. Skub derfor gerne til vores verdensbillede og tag ansvar.

Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.

Mød nogle af dine nye kollegaer og hør, hvad de siger om at arbejde i It-afdelingen.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Morten Skjoldsøge på 2494 6604 eller morskj@rm.dk eller controller Daniella Rytter Pedersen på 6161 4726 eller daeped@rm.dk

Send din ansøgning senest den 8. marts. Vi regner med at holde samtaler den 20. marts, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.

Digitalisering på patientens og borgerens præmisser
It-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.
Du kan læse mere om It-afdelingen på https://www.rm.dk/om-os/organisation/it/.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/18738fef_logo.gifIt-Stab ØkonomiViborg2020-02-07T11:11:27.8432020-03-08T00:00:00
330186095Controller til HOLMRIS B8, BjerringbroRobot Har du lyst til at være drivkraften i udviklingen og styrkelsen af vores finansafdeling? Er du handlekraftig og kan sætte struktur på tingene? Brænder du for et job, hvor du kan gøre en forskel, og trives du med en bred kontaktflade internt som eksternt? Så er du måske den nye kollega, vi kigger efter hos HOLMRIS B8. Hvorfor vælge os? HOLMRIS B8 koncernen er på seks år vokset fra 65 mio. kr. til 1,1 mia. kr. i 2017 18 (fra ind- og udland) via fokus på design, kvalitet samt kreative indretningsløsninger, der skaber stor værdi for kunderne. Koncernen er skabt via en stribe fusioner i branchen drevet af et entreprenant og ambitiøst mindset kombineret med en passion for flotte og funktionelle møbler og miljøer. Teamet: Du vil indgå i finansafdelingen med 15 gode kollegaer, hvor du referer til Head of finance. I samarbejde med vores anden Controller har du ansvaret for store dele af finansafdelingen. Vi er i gang med at forbedre mange af processerne, hvorfor der er rig mulighed for, at du kan sætte dit eget præg på processerne og opgaverne. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel tone, et højt energiniveau og godt humør. Arbejdsopgaver: Konsolidering af regnskaber og udarbejdelse af månedsrapport I samarbejde med den øvrige organisation vil du være udførende på en eller flere af arbejdsopgaver så som: igangværende arbejde, lagre, anlægskartotek, lønafstemning mv. Ansvarlig for udvalgte datterselskaber herunder også kontakten til revisorer og andre samarbejdspartnere. Medvirke til at øge effektiviteten af vores processer gennem en digitalisering herunder en hurtigere og mere valid månedsrapportering. Medansvarlig for udarbejdelsen af budgetter og opfølgning med ledere i forretningen. Faglig ansvarlig og sparringspartner for vores økonomimedarbejdere. Projektleder for økonomisk relaterede projekter på tværs af koncernen. Kvalifikationer: Du har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand.merc, Cand.oecon eller HD (R). Du har minimum 5 årserhvervserfaring som controller og gerne mere. Du kan dit håndværk og er ikke bange for at bruge ERP systemerne. Du har naturlig forståelse for ERP systemer, BI værktøjer og processer. Har du erfaring med projektledelse er det en fordel, men ikke et krav. Sprogligt behersker du dansk og engelsk i både skrift og tale. Personlige egenskaber: Som person er du en teamplayer, og du trives godt med at arbejde i en ekspanderende koncern. Du stiller spørgsmål til processerne og udfordrer gerne tingene, når du ser, at de kan gøres mere effektivt. Det er naturligt for dig, at du selv søger og skaber gode relationer - både med kolleger og samarbejdspartnere. Initiativ og ansvar er en del af dit DNA, og du bliver opfattet som en solid og pålidelig kollega. Vi tilbyder: Vi har en aktiv personaleforening, der jævnligt planlægger sociale arrangementer, som bidrager til gode kollegiale relationer og sammenhold på arbejdspladsen. Du vil få en løn som modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Ansøgningerne behandles løbende, og du bedes benytte nedenstående link til at uploade dit CV og en kort, motiveret ansøgning. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Kasper Rasmussen på telefonnummer 45 2287 2237. HOLMRIS B8 Vi skaber rum til mennesker. Med karakter. Hos HOLMRIS B8 er et rum ikke blot der, hvor mennesker opholder sig. Det er her, hvor mennesker udfolder sig. Vi tror på, at mennesker har brug for rum med plads til både personlighed og forskellighed. For at trives. For at udvikle sig. For at skabe resultater. Og for at træde i karakter. Tilsammen er vi mere end 400 af branchens dygtigste og mest dedikerede møbeleksperter. Forskellige af sind. Men med t fælles mindset. Vores drivkraft er en stærk passion for design og den samme entreprenørånd, der skabte virksomheden for 100 år siden. Her er plads til store armbevægelser. Til at tænke anderledes. Til at se nye muligheder. Til at udnytte dem. Til at fejle. Og til at handle hurtigt. Vi står i dag på et fundament af unik erfaring og knowhow. Om vores kunder og om deres kunder. Vi følger de nyeste møbeltrends, og vi udforsker konstant morgendagens teknologier. Det gør os til førende specialister inden for Office, Learning, Care og Hospitality. Men først og fremmest er det vores diversitet, der gør os til en kreativ, kompetent og alsidig samarbejdspartner. Der binder os sammen i et stærkt og mangfoldigt fællesskab. Og som minder os om, at vi alle har hver vores helt særlige karakter. HOLMRIS B8-koncernen omsætter for 1,1 mia. d.kr. årligt. Hovedkontoret og den største fabrik er placeret i Bjerringbro i alt er der 10 lokationer i Danmark. Læs mere på www.holmrisb8.comHar du lyst til at være drivkraften i udviklingen og styrkelsen af vores finansafdeling? Er du handlekraftig og kan sætte struktur på tingene? Brænder du for et job, hvor du kan gøre en forskel, og trives du med en bred kontaktflade internt som eksternt? Så er du måske den nye kollega, vi kigger efter hos HOLMRIS B8.

Hvorfor vælge os?

HOLMRIS B8 koncernen er på seks år vokset fra 65 mio. kr. til 1,1 mia. kr. i 2017/18 (fra ind- og udland) via fokus på design, kvalitet samt kreative indretningsløsninger, der skaber stor værdi for kunderne. Koncernen er skabt via en stribe fusioner i branchen drevet af et entreprenant og ambitiøst mindset kombineret med en passion for flotte og funktionelle møbler og miljøer.

Teamet:

Du vil indgå i finansafdelingen med 15 gode kollegaer, hvor du referer til Head of finance. I samarbejde med vores anden Controller har du ansvaret for store dele af finansafdelingen. Vi er i gang med at forbedre mange af processerne, hvorfor der er rig mulighed for, at du kan sætte dit eget præg på processerne og opgaverne. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel tone, et højt energiniveau og godt humør.

Arbejdsopgaver:

  • Konsolidering af regnskaber og udarbejdelse af månedsrapport
  • I samarbejde med den øvrige organisation vil du være udførende på en eller flere af arbejdsopgaver så som: igangværende arbejde, lagre, anlægskartotek, lønafstemning mv.
  • Ansvarlig for udvalgte datterselskaber herunder også kontakten til revisorer og andre samarbejdspartnere.
  • Medvirke til at øge effektiviteten af vores processer gennem en digitalisering herunder en hurtigere og mere valid månedsrapportering.
  • Medansvarlig for udarbejdelsen af budgetter og opfølgning med ledere i forretningen.
  • Faglig ansvarlig og sparringspartner for vores økonomimedarbejdere.
  • Projektleder for økonomisk relaterede projekter på tværs af koncernen.

Kvalifikationer:

  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand.merc, Cand.oecon eller HD (R).
  • Du har minimum 5 årserhvervserfaring som controller og gerne mere.
  • Du kan dit håndværk og er ikke bange for at bruge ERP systemerne.
  • Du har naturlig forståelse for ERP systemer, BI værktøjer og processer.
  • Har du erfaring med projektledelse er det en fordel, men ikke et krav.
  • Sprogligt behersker du dansk og engelsk i både skrift og tale.

Personlige egenskaber:

Som person er du en teamplayer, og du trives godt med at arbejde i en ekspanderende koncern. Du stiller spørgsmål til processerne og udfordrer gerne tingene, når du ser, at de kan gøres mere effektivt. Det er naturligt for dig, at du selv søger og skaber gode relationer - både med kolleger og samarbejdspartnere. Initiativ og ansvar er en del af dit DNA, og du bliver opfattet som en solid og pålidelig kollega.

Vi tilbyder:

Vi har en aktiv personaleforening, der jævnligt planlægger sociale arrangementer, som bidrager til gode kollegiale relationer og sammenhold på arbejdspladsen. Du vil få en løn som modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Ansøgningerne behandles løbende, og du bedes benytte nedenstående link til at uploade dit CV og en kort, motiveret ansøgning. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Kasper Rasmussen på telefonnummer +45 2287 2237.

HOLMRIS B8

Vi skaber rum til mennesker.
Med karakter.

Hos HOLMRIS B8 er et rum ikke blot der, hvor mennesker opholder sig. Det er her, hvor mennesker udfolder sig. Vi tror på, at mennesker har brug for rum med plads til både personlighed og forskellighed. For at trives. For at udvikle sig. For at skabe resultater. Og for at træde i karakter.

Tilsammen er vi mere end 400 af branchens dygtigste og mest dedikerede møbeleksperter. Forskellige af sind. Men med ét fælles mindset.

Vores drivkraft er en stærk passion for design og den samme entreprenørånd, der skabte virksomheden for 100 år siden. Her er plads til store armbevægelser. Til at tænke anderledes. Til at se nye muligheder. Til at udnytte dem. Til at fejle. Og til at handle hurtigt.

Vi står i dag på et fundament af unik erfaring og knowhow. Om vores kunder og om deres kunder. Vi følger de nyeste møbeltrends, og vi udforsker konstant morgendagens teknologier. Det gør os til førende specialister inden for Office, Learning, Care og Hospitality.

Men først og fremmest er det vores diversitet, der gør os til en kreativ, kompetent og alsidig samarbejdspartner. Der binder os sammen i et stærkt og mangfoldigt fællesskab. Og som minder os om, at vi alle har hver vores helt særlige karakter.

HOLMRIS B8-koncernen omsætter for 1,1 mia. d.kr. årligt. Hovedkontoret og den største fabrik er placeret i Bjerringbro – i alt er der 10 lokationer i Danmark.

Læs mere på
www.holmrisb8.com

HOLMRIS B8Bjerringbro2020-02-19T00:00:002020-04-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller / regnskabschef

Partner Revision. Statsautoriseretrevisionsaktieselskab

Herning
Controller regnskabschef søges til Partner Revision Herning Vi har vokseværk i Partner Revision, og derfor ønsker vi at styrke vores økonomifunktion med en selvkørende controller regnskabschef. Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er ...
Indrykket:25. februar 2020

Controller søges til Agilia A/S i Videbæk

JKS A/S

Ringkøbing
Vil du gerne være en del af en spændende international virksomhed, som har fokus på arbejdsglæde, og som vækster globalt? Har du en relevant regnskabsmæssig baggrund, eller har du erfaring med med all-round økonomiopgaver i en lignende stilling? Så ...
Indrykket:5. februar 2020

Revisorer med erfaring

VISTISEN & LUNDE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB

Herning
Revisorer med erfaring Brænder du for tal, økonomi og regnskab? Er du drevet af de store udfordringer? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig nå dine mål? Og lægger du vægt på at have det sjovt, mens du løser spændende opgaver? Hvis du kan sv...
Indrykket:19. februar 2020

Ambitiøs controller til en af landets største it-afdelinger

It-Stab Økonomi

Viborg
Brænder du for økonomistyring og en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at være en del af en udviklingsorienteret organisation?Vi producerer og leverer resultater i høj kvalitetJobbet er noget for dig, hvis du kan producere og levere øk...
Indrykket:7. februar 2020

Controller til HOLMRIS B8, Bjerringbro

HOLMRIS B8

Bjerringbro
Har du lyst til at være drivkraften i udviklingen og styrkelsen af vores finansafdeling? Er du handlekraftig og kan sætte struktur på tingene? Brænder du for et job, hvor du kan gøre en forskel, og trives du med en bred kontaktflade internt som ekst...
Indrykket:19. februar 2020