Coor søger "flyvende" Ejendomsservicemedarbejdere til kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed i SydJylland og på Fyn

Service i stjerneklasse og passion for people:

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Hos Coor stræber vi altid efter at levere service i stjerneklasse. Det gør vi ud fra vores værdier: Vi ser lidt længere, vi er lydhøre og vi skaber fremgang. Service er vores kerneydelse og vores forbedringskultur gør, at vi altid stræber efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Coor er en virksomhed, som er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource i forhold til om vores kunder vurderer Coor til at være deres foretrukne Facility Management leverandør. Det er menneskerne der skaber vores virksomhed og nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Selve stillingen:

Som Ejendomsservicemedarbejder ”flyver” vil du tilhøre et fast team, men i forbindelse med ferie og øvrig fravær er det din rolle, at springe til hvor det er nødvendigt at dække ind. Det kan både være på din normale tilhørslokalitet i SydJylland og på Fyn, men det kan også være andre lokaliteter – typisk i samme Politikreds. Der vil i perioder kunne være en del kørsel.

Dit fokus bliver hovedsageligt:

  • Indendørs og udendørs handyman opgaver
  • Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v.
  • Kørsel efter hittegodscykler og knallerter, interne kørselsopgaver mv.
  • Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering

Du skal være opmærksom på:

  • I rollen som ”flyver”, fungerer du også som afløser og du skal derfor være indstillet på, at du som udgangspunkt ikke vil kunne afholde ferie på de ”oplagte” tidspunkter (sommerferie, efterårsferie etc.), da du her vil skulle fungere som afløser for andre

Arbejdssted, timeantal samt startdato:

37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 15.30, efter aftale.

Dit arbejdssted bliver på stationerne i SydJylland og på Fyn, men når du ikke er ude som ”flyver”/afløser så vil du være tilknyttet et fast område i SydJylland og på Fyn. Start: Hurtigst muligt.

Coor tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job
  • Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs
  • En virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger
  • Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling
  • Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber
  • Løn/ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning & sundhedssikring
  • Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv.

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/

I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people

Om dig:

Som person:

  • Du er serviceminded – overfor kunden og kollegaer
  • Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen
  • Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til mange forskellige lokaliteter – Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet
  • Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt
  • Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde.

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

Din erfaring og kvalifikationer:

Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed.

Det er dog en fordel hvis du:

  • Har en håndværksmæssig baggrund
  • Har en tværfaglig teknisk viden

Det er et krav at du:

  • Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC/smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab
  • Har kørekort til bil (og med fordel også MC kørekort).

Spørgsmål?:

Kontakt Driftschef Kristian Klercke: Kristian.Klercke@coor.com

Vil du med på holdet og på en spændende rejse?:

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047881Phoenix-377e474b12019-06-25T00:00:00Coor søger "flyvende" Ejendomsservicemedarbejdere til kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed i SydJylland og på Fyn

Service i stjerneklasse og passion for people:

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Hos Coor stræber vi altid efter at levere service i stjerneklasse. Det gør vi ud fra vores værdier: Vi ser lidt længere, vi er lydhøre og vi skaber fremgang. Service er vores kerneydelse og vores forbedringskultur gør, at vi altid stræber efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Coor er en virksomhed, som er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource i forhold til om vores kunder vurderer Coor til at være deres foretrukne Facility Management leverandør. Det er menneskerne der skaber vores virksomhed og nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Selve stillingen:

Som Ejendomsservicemedarbejder ”flyver” vil du tilhøre et fast team, men i forbindelse med ferie og øvrig fravær er det din rolle, at springe til hvor det er nødvendigt at dække ind. Det kan både være på din normale tilhørslokalitet i SydJylland og på Fyn, men det kan også være andre lokaliteter – typisk i samme Politikreds. Der vil i perioder kunne være en del kørsel.

Dit fokus bliver hovedsageligt:

  • Indendørs og udendørs handyman opgaver
  • Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v.
  • Kørsel efter hittegodscykler og knallerter, interne kørselsopgaver mv.
  • Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering

Du skal være opmærksom på:

  • I rollen som ”flyver”, fungerer du også som afløser og du skal derfor være indstillet på, at du som udgangspunkt ikke vil kunne afholde ferie på de ”oplagte” tidspunkter (sommerferie, efterårsferie etc.), da du her vil skulle fungere som afløser for andre

Arbejdssted, timeantal samt startdato:

37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 15.30, efter aftale.

Dit arbejdssted bliver på stationerne i SydJylland og på Fyn, men når du ikke er ude som ”flyver”/afløser så vil du være tilknyttet et fast område i SydJylland og på Fyn. Start: Hurtigst muligt.

Coor tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job
  • Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs
  • En virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger
  • Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling
  • Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber
  • Løn/ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning & sundhedssikring
  • Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv.

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/

I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people

Om dig:

Som person:

  • Du er serviceminded – overfor kunden og kollegaer
  • Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen
  • Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til mange forskellige lokaliteter – Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet
  • Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt
  • Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde.

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

Din erfaring og kvalifikationer:

Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed.

Det er dog en fordel hvis du:

  • Har en håndværksmæssig baggrund
  • Har en tværfaglig teknisk viden

Det er et krav at du:

  • Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC/smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab
  • Har kørekort til bil (og med fordel også MC kørekort).

Spørgsmål?:

Kontakt Driftschef Kristian Klercke: Kristian.Klercke@coor.com

Vil du med på holdet og på en spændende rejse?:

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

Service i stjerneklasse og passion for people: Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Hos Coor stræber vi altid efter at levere service i stjerneklasse. Det gør vi ud fra vores værdier: Vi ser lidt længere, vi er lydhøre og vi skaber fremgang. Service er vores kerneydelse og vores forbedringskultur gør, at vi altid stræber efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Coor er en virksomhed, som er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource i forhold til om vores kunder vurderer Coor til at være deres foretrukne Facility Management leverandør. Det er menneskerne der skaber vores virksomhed og nu har DU chancen for at blive del af teamet. Selve stillingen: Som Ejendomsservicemedarbejder flyver vil du tilhøre et fast team, men i forbindelse med ferie og øvrig fravær er det din rolle, at springe til hvor det er nødvendigt at dække ind. Det kan både være på din normale tilhørslokalitet i SydJylland og på Fyn, men det kan også være andre lokaliteter typisk i samme Politikreds. Der vil i perioder kunne være en del kørsel. Dit fokus bliver hovedsageligt: Indendørs og udendørs handyman opgaver Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v. Kørsel efter hittegodscykler og knallerter, interne kørselsopgaver mv. Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering Du skal være opmærksom på: I rollen som flyver , fungerer du også som afløser og du skal derfor være indstillet på, at du som udgangspunkt ikke vil kunne afholde ferie på de oplagte tidspunkter (sommerferie, efterårsferie etc.), da du her vil skulle fungere som afløser for andre Arbejdssted, timeantal samt startdato: 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 15.30, efter aftale. Dit arbejdssted bliver på stationerne i SydJylland og på Fyn, men når du ikke er ude som flyver afløser så vil du være tilknyttet et fast område i SydJylland og på Fyn. Start: Hurtigst muligt. Coor tilbyder: Et spændende og alsidigt job Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs En virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber Løn ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning sundhedssikring Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv. Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people Om dig: Som person: Du er serviceminded overfor kunden og kollegaer Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til mange forskellige lokaliteter Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde. Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Din erfaring og kvalifikationer: Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed. Det er dog en fordel hvis du: Har en håndværksmæssig baggrund Har en tværfaglig teknisk viden Det er et krav at du: Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab Har kørekort til bil (og med fordel også MC kørekort). Spørgsmål?: Kontakt Driftschef Kristian Klercke: Kristian.Klercke@coor.com Vil du med på holdet og på en spændende rejse?: Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du kan søge jobbet ved at klikke på Søg jobbet nedenfor. Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.11jobnet377e474b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-16T00:00:000000https://coor.easycruit.com/vacancy/2327989/177029?iso=dk0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3551238COOR SERVICE MANAGEMENT A/S11Hørkær 12A6200AabenraaDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782379JobNet5008578500857810021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=377e474bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=377e474bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=377e474b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=377e474b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Ejendomsfunktionær lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale914103Ejendomsfunktionær2Salg362116947noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330058843Vicevært, SjællandRobot Vicevært, København Taurus Ejendomsadministration søger vicevært til selvstændigt job med ansvar for pasning af ejendomme hovedsageligt i Københavnsområdet. Stillingen Du bliver ansvarlig for den daglige pasning af udvalgte ejendomme. Du skal kunne arbejde selvstændigt og vil få stor mulighed for tilrettelæggelsen af egne opgaver. Opgaverne vil hovedsageligt være Lejerservice Ren- og vedligeholdelse af bygninger og fællesarealer Pasning af grønne områder Småreparationer Ind- og fraflytningssyn Kundekontakt Øvrige forefaldende opgaver. Du vil blive tilknyttet vores kontor i Søborg, hvor du bliver en del af et team med 9 kolleger. Profil Vores kunder er professionelle ejendomsinvestorer, der stiller store krav til ordentlighed og kvalitet. Det er derfor vigtigt, at du er ansvarsbevidst, serviceminded og har sans for detaljer. Endvidere vil der blive lagt vægt på, at du: har erfaring med grønne områder og med betjening af materiel til pasning heraf. Relevante certifikater kurser er en fordel har erfaring med håndværksmæssige opgaver har gode samarbejdsevner, men også kan arbejde selvstændigt er venlig og har en imødekommende optræden overfor lejerne er fleksibel og initiativrig har kørekort til personbil. Hos Taurus Ejendomsadministration får du et job med et stort selvstændigt ansvar og afvekslende arbejdsopgaver. Vi tilbyder en dynamisk, alsidig og social arbejdsplads med gode kolleger og en uformel omgangstone. Løn efter kvalifikationer med pensionsordning og sundhedsforsikring. Stillingen er beregnet til 37 timer ugentligt, og der må påregnes tilkalde- og vintertjeneste. Tiltrædelse snarest muligt. Ansøgning Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Bo Bertelsen på telefon 86 12 20 20. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så du bedes sende din ansøgning snarest. Apply now

Vicevært, København

Taurus Ejendomsadministration søger vicevært til selvstændigt job med ansvar for pasning af ejendomme hovedsageligt i Københavnsområdet.


Stillingen
Du bliver ansvarlig for den daglige pasning af udvalgte ejendomme. Du skal kunne arbejde selvstændigt og vil få stor mulighed for tilrettelæggelsen af egne opgaver. 

Opgaverne vil hovedsageligt være

  • Lejerservice
  • Ren- og vedligeholdelse af bygninger og fællesarealer
  • Pasning af grønne områder
  • Småreparationer
  • Ind- og fraflytningssyn
  • Kundekontakt
  • Øvrige forefaldende opgaver.

Du vil blive tilknyttet vores kontor i Søborg, hvor du bliver en del af et team med 9 kolleger.

Profil
Vores kunder er professionelle ejendomsinvestorer, der stiller store krav til ordentlighed og kvalitet. Det er derfor vigtigt, at du er ansvarsbevidst, serviceminded og har sans for detaljer.


Endvidere vil der blive lagt vægt på, at du:

  • har erfaring med grønne områder og med betjening af materiel til pasning heraf. Relevante certifikater/kurser er en fordel
  • har erfaring med håndværksmæssige opgaver
  • har gode samarbejdsevner, men også kan arbejde selvstændigt
  • er venlig og har en imødekommende optræden overfor lejerne
  • er fleksibel og initiativrig
  • har kørekort til personbil.

Hos Taurus Ejendomsadministration får du et job med et stort selvstændigt ansvar og afvekslende arbejdsopgaver. Vi tilbyder en dynamisk, alsidig og social arbejdsplads med gode kolleger og en uformel omgangstone.

Løn efter kvalifikationer med pensionsordning og sundhedsforsikring. Stillingen er beregnet til 37 timer ugentligt, og der må påregnes tilkalde- og vintertjeneste. Tiltrædelse snarest muligt.


Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Bo Bertelsen på telefon 86 12 20 20.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så du bedes sende din ansøgning snarest.


Apply now


Taurus EjendomsadministrationSøborg2019-07-12T00:00:002019-08-10T00:00:00
330060906Serviceminded og energisk ejendomsassistent søges til Danalund og SøbyvejRobot Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker? Skal vedligeholdelse af boliger og udendørsarealer være en del af din hverdag? Så er jobbet som ejendomsassistent i boligforeningen 3B lige noget for dig! Hvem er vi? Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Hvad bliver du en del af? Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger Danalund og Søbyvej søger vi nu en engageret stærk medspiller, der vil være en del af vores team. Hvad skal du lave? I fællesskab vedligeholdes boligerne samt udendørsarealerne, så det er vigtigt, at du er hjælpsom og samarbejdsvillig. Derudover består din hverdag af affaldshåndtering, diverse serviceopgaver, forfaldende opgaver og med dit positive sind og servicemindede tilgang er du hver dag til stor gavn for beboerne. For at blive en succes i stillingen kræver det, at du Har kørekort Kan bruge en computer IT Kan begå dig på engelsk i en kort samtale Har lyst til at udvikle dine kompetencer indenfor faget Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst. Ønsker du at høre mere? Så send en mail til bavnevej@kab-bolig.dk (besvares ikke i uge 30 grundet ferie). Fra den 29. juli kan ejendomsservicetekniker Thomas Bek Jørgensen kontaktes på telefon: 21 30 65 28. Søg stillingen som ejendomsassistent inden ansøgningsfristen udløber 1. august 2019. Stillingen er på 30 - 37 timer ugentlig. Tiltrædelse efter aftale.

Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker? Skal vedligeholdelse af boliger og udendørsarealer være en del af din hverdag? Så er jobbet som ejendomsassistent i boligforeningen 3B lige noget for dig!

Hvem er vi?
Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen.

Hvad bliver du en del af?
Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger Danalund og Søbyvej søger vi nu en engageret stærk medspiller, der vil være en del af vores team.

Hvad skal du lave?
I fællesskab vedligeholdes boligerne samt udendørsarealerne, så det er vigtigt, at du er hjælpsom og samarbejdsvillig. Derudover består din hverdag af; affaldshåndtering, diverse serviceopgaver, forfaldende opgaver og med dit positive sind og servicemindede tilgang er du hver dag til stor gavn for beboerne.

For at blive en succes i stillingen kræver det, at du

  • Har kørekort
  • Kan bruge en computer/IT
  • Kan begå dig på engelsk i en kort samtale
  • Har lyst til at udvikle dine kompetencer indenfor faget

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst.

Ønsker du at høre mere?
Så send en mail til bavnevej@kab-bolig.dk (besvares ikke i uge 30 grundet ferie). Fra den 29. juli kan ejendomsservicetekniker Thomas Bek Jørgensen kontaktes på telefon: 21 30 65 28.

Søg stillingen som ejendomsassistent inden ansøgningsfristen udløber 1. august 2019.

Stillingen er på 30 - 37 timer ugentlig.

Tiltrædelse efter aftale.

Boligforeningen 3BHvidovre2019-07-17T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vicevært, Sjælland

Taurus Ejendomsadministration

Søborg
Vicevært, København Taurus Ejendomsadministration søger vicevært til selvstændigt job med ansvar for pasning af ejendomme hovedsageligt i Københavnsområdet. Stillingen Du bliver ansvarlig for den daglige pasning af udvalgte ejendomme. Du skal kunne ...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Serviceminded og energisk ejendomsassistent søges til Danalund og Søbyvej

Boligforeningen 3B

Hvidovre
Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker? Skal vedligeholdelse af boliger og udendørsarealer være en del af din hverdag? Så er jobbet som ejendomsassistent i boligforeningen 3B lige noget for dig! Hvem er vi? Boligforeningen 3B er en af D...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019