Coordinator til Inbound-team

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi vækster! Vi søger derfor en “spillende træner” til vores varemodtagelse. Kan du bevare overblikket, når det går stærkt, og er du god til at prioritere dine opgaver og motivere dit team? - så er det dig, vi mangler. 

Hvad forventer vi af dig? 

Vores inbound-team, som du vil blive en del af, håndterer dagligt mange ordrer og varer. Vi forventer derfor, at du er en selvstændig problemløser, der kan sikre, at vi har varer på hylderne. Vi leder efter dig, der godt kan lide at have en travl hverdag, men samtidig er i stand til at bevare overblikket, når der er fart på. Du vil få en ledende rolle for vores hold af varemodtagere og blive en del af et team bestående af to andre Warehouse Coordinators, der er ansvarlige for vores outbound. 

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, og desuden kan sætte flueben ved følgende, så er vi et godt match: 

  • Du kan lide at se resultater af dit arbejde. Du kommer til at stå i spidsen for vores varemodtagelse, og dermed er det dig, der får det overordnede ansvar for, at varerne, vi bestiller hjem, kommer på hylderne. 
  • Du er arbejdsom og har gå-på-mod. Du er ikke bange for at tage fat, og en varelevering med mange paller skræmmer dig ikke. Din filosofi er at starte et sted og tage en palle af gangen. Det bliver din opgave at prioritere hvilke paller, der skal tømmes først og sætte teamet igang. 
  • Du er en god motivator. Du bliver generalen på holdet og igangsætteren. Du skal sætte  arbejdstempoet og forventningerne til dit team. Du skal sikre en kultur, hvor teamet når de fastsatte KPI’er samtidig med, at der er plads til kollegial samvær.  
  • Du har forretningsforståelse. Vi lever af at være de billigste og hurtigste på markedet - dette skal vi fortsat være, og det kræver en leder, der ikke er bange for at skubbe ved grænserne og se nye muligheder, som endnu er uopdaget. 

Helt konkret omfatter dine arbejdsopgaver:

  • Varemodtagelse. 
  • Optællinger.
  • Registrering af pakker.
  • Sortering af pakker efter prioritet. 
  • Omrokering på lageret efter behov.
  • Udarbejde plan for dagen og igangsætte medarbejdere.  

Arbejdstiden er 7.00-15.00 mandag-fredag. Stillingen er på 37 timer/ugen, og du vil referere til Firtals Logistic Manager. 

Hvem er vi? 

Firtal er en vækstorienteret 360 graders e-Commerce forretning, der til dagligt driver en række webshops, som blandt andet tæller Helsebixen.dk, Made4men.dk og Billigvoks.dk. Vi bevæger os i nichen inden for helseprodukter og skønhedsprodukter til både mænd og kvinder. Firtal er én stor familie, der har eksisteret siden 2007. I 2018 blev vi en sammenbragt én af slagsen, da vi blev en del af Matas koncernen. 

Firtal udgøres af et sjovt og ambitiøst team, som opererer fra et dejligt kontor i Lystrup, nær Aarhus. Vores arbejdsmiljø kan karakteriseres som livligt og uformelt, og vi sætter en ære i at blive minimum 1 % bedre til det vi gør - hver dag! 

Vi er stolte af vores værdier; Modighed, Ambitiøst fællesskab og Digital købmandskab, der danner grundlag for måden, hvorpå vi driver vores forretning. Lysten til at sætte nye standarder, uanset om de er personlige, sociale eller faglige, er drivkraften i vores organisation. Det betyder, at vi har mod til at være anderledes, stræber efter at hjælpe hinanden og drives af at give vores kunder den bedste købsoplevelse - alt imens vi har det sjovt. 

Det er vigtigt for os, at alle bidrager til en arbejdskultur, hvor hver enkelt medarbejder trives og udvikler sig. Vi arbejder professionelt sammen, samtidig med, at vi også deltager i festlige og sjove aktiviteter, som vi arrangerer i fællesskab.  

Desuden kvitterer vi med: 

  • HK overenskomst - Pensionsordning, fritvalgslønkonto, feriefridage mm. 
  • Personalerabatter på egne webshops og i Matas-butikkerne.
  • Et spændende og lærerigt arbejdsmiljø, hvor din udvikling og trivsel er i højsædet.
  • Sociale arrangementer i form af fredagsbarer, hyggelige events, sommerfest og julefrokost. 

Praktisk information:

Tiltrædelse: Hurtigst muligt. 

Ansøgningsfrist: Løbende.

Timer: Fuldtidsstilling på 37 timer/ugen.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Coordinator til Inbound-team

Vi vækster! Vi søger derfor en “spillende træner” til vores varemodtagelse. Kan du bevare overblikket, når det går stærkt, og er du god til at prioritere dine opgaver og motivere dit team? - så er det dig, vi mangler. 

Hvad forventer vi af dig? 

Vores inbound-team, som du vil blive en del af, håndterer dagligt mange ordrer og varer. Vi forventer derfor, at du er en selvstændig problemløser, der kan sikre, at vi har varer på hylderne. Vi leder efter dig, der godt kan lide at have en travl hverdag, men samtidig er i stand til at bevare overblikket, når der er fart på. Du vil få en ledende rolle for vores hold af varemodtagere og blive en del af et team bestående af to andre Warehouse Coordinators, der er ansvarlige for vores outbound. 

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, og desuden kan sætte flueben ved følgende, så er vi et godt match: 

  • Du kan lide at se resultater af dit arbejde. Du kommer til at stå i spidsen for vores varemodtagelse, og dermed er det dig, der får det overordnede ansvar for, at varerne, vi bestiller hjem, kommer på hylderne. 
  • Du er arbejdsom og har gå-på-mod. Du er ikke bange for at tage fat, og en varelevering med mange paller skræmmer dig ikke. Din filosofi er at starte et sted og tage en palle af gangen. Det bliver din opgave at prioritere hvilke paller, der skal tømmes først og sætte teamet igang. 
  • Du er en god motivator. Du bliver generalen på holdet og igangsætteren. Du skal sætte  arbejdstempoet og forventningerne til dit team. Du skal sikre en kultur, hvor teamet når de fastsatte KPI’er samtidig med, at der er plads til kollegial samvær.  
  • Du har forretningsforståelse. Vi lever af at være de billigste og hurtigste på markedet - dette skal vi fortsat være, og det kræver en leder, der ikke er bange for at skubbe ved grænserne og se nye muligheder, som endnu er uopdaget. 

Helt konkret omfatter dine arbejdsopgaver:

  • Varemodtagelse. 
  • Optællinger.
  • Registrering af pakker.
  • Sortering af pakker efter prioritet. 
  • Omrokering på lageret efter behov.
  • Udarbejde plan for dagen og igangsætte medarbejdere.  

Arbejdstiden er 7.00-15.00 mandag-fredag. Stillingen er på 37 timer/ugen, og du vil referere til Firtals Logistic Manager. 

Hvem er vi? 

Firtal er en vækstorienteret 360 graders e-Commerce forretning, der til dagligt driver en række webshops, som blandt andet tæller Helsebixen.dk, Made4men.dk og Billigvoks.dk. Vi bevæger os i nichen inden for helseprodukter og skønhedsprodukter til både mænd og kvinder. Firtal er én stor familie, der har eksisteret siden 2007. I 2018 blev vi en sammenbragt én af slagsen, da vi blev en del af Matas koncernen. 

Firtal udgøres af et sjovt og ambitiøst team, som opererer fra et dejligt kontor i Lystrup, nær Aarhus. Vores arbejdsmiljø kan karakteriseres som livligt og uformelt, og vi sætter en ære i at blive minimum 1 % bedre til det vi gør - hver dag! 

Vi er stolte af vores værdier; Modighed, Ambitiøst fællesskab og Digital købmandskab, der danner grundlag for måden, hvorpå vi driver vores forretning. Lysten til at sætte nye standarder, uanset om de er personlige, sociale eller faglige, er drivkraften i vores organisation. Det betyder, at vi har mod til at være anderledes, stræber efter at hjælpe hinanden og drives af at give vores kunder den bedste købsoplevelse - alt imens vi har det sjovt. 

Det er vigtigt for os, at alle bidrager til en arbejdskultur, hvor hver enkelt medarbejder trives og udvikler sig. Vi arbejder professionelt sammen, samtidig med, at vi også deltager i festlige og sjove aktiviteter, som vi arrangerer i fællesskab.  

Desuden kvitterer vi med: 

  • HK overenskomst - Pensionsordning, fritvalgslønkonto, feriefridage mm. 
  • Personalerabatter på egne webshops og i Matas-butikkerne.
  • Et spændende og lærerigt arbejdsmiljø, hvor din udvikling og trivsel er i højsædet.
  • Sociale arrangementer i form af fredagsbarer, hyggelige events, sommerfest og julefrokost. 

Praktisk information:

Tiltrædelse: Hurtigst muligt. 

Ansøgningsfrist: Løbende.

Timer: Fuldtidsstilling på 37 timer/ugen.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.