Costumer advisor/Kunde support

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt.
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver dansk på modersmålsniveau og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163011Phoenix-7ad061d612020-01-23T00:00:00Costumer advisor/Kunde support

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt.
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver dansk på modersmålsniveau og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver dansk på modersmålsniveau og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.11Jobnet7ad061d6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3696762MENTECH GLOSTRUP A/S11Hovedvejen 92600GlostrupDKDanmark0
job@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000889013JobNet5103238510323810021-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ad061d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ad061d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ad061d6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ad061d6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/913230-37-1.jpgCostumer advisor/Kunde support12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg363980911Charlotte Mjob@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark330181585Kundservicemedarbetare (Svensk och dansktalende)Robot Kundservicemedarbetare (Svensk och dansktalende) Info: Swedish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Rødovre, Denmark Language: Swedish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of customer service or sales experience required Om jobbet: I rollen som kundtj nstmedarbetare arbetar du med kundservice inom kontorsmaterial. Vi vill ge våra kunder b sta service och det inneb r att vi hj lper våra kunder till r tt l sning efter deras individuella behov. Du får en f rdjupad kompetens inom kontorsmaterial d r du till st rsta del arbetar med kundens behov vid inkommande samtal men ven genom proaktiv f rs ljning (utgående samtal). Om dig: Vi s ker dig som brinner f r f rs ljning och har ett starkt kundfokus. Du r målinriktad, har ett stort driv, gillar telefonkundm tet och att hålla ett h gt tempo med siktet inst llt på att nå ett gott resultat. Du r duktig på att kommunicera med kund både i tal och i skrift. Du har ett genuint intresse f r kunden och ser det som naturligt att arbeta proaktivt i kundm tet. Vi ser g rna att du har arbetat med kundservice och har erfarenhet med f rs ljning. Vi vill att du har dokumenterad s ljerfarenhet. Det r meriterande om du kan fler språk n svenska och danska. Du r en lagspelare som gillar att sprida energi till teamet. Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur. Låter det intressant? Platserna kommer att tills ttas l pande så skicka ditt cv redan idag! Mejl ditt cv til: ak@worksupply.dk JOB ID 2000

Kundservicemedarbetare (Svensk och dansktalende)

Info: Swedish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Rødovre, Denmark

Language: Swedish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of customer service or sales experience  required

Om jobbet:

I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med kundservice inom kontorsmaterial. Vi vill ge våra kunder bästa service och det innebär att vi hjälper våra kunder till rätt lösning efter deras individuella behov.   

Du får en fördjupad kompetens inom kontorsmaterial där du till största del arbetar med kundens behov vid inkommande samtal men även genom proaktiv försäljning (utgående samtal).   

Om dig:

Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett starkt kundfokus. 

Du är målinriktad, har ett stort driv, gillar telefonkundmötet och att hålla ett högt tempo med siktet inställt på att nå ett gott resultat. 

Du är duktig på att kommunicera med kund både i tal och i skrift. Du har ett genuint intresse för kunden och ser det som naturligt att arbeta proaktivt i kundmötet.   

Vi ser gärna att du har arbetat med kundservice och har erfarenhet med försäljning. 

Vi vill att du har dokumenterad säljerfarenhet. Det är meriterande om du kan fler språk än svenska och danska. 

Du är en lagspelare som gillar att sprida energi till teamet. 

Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur.  

Låter det intressant?

Platserna kommer att tillsättas löpande så skicka ditt cv redan idag! Mejl ditt cv til: ak@worksupply.dk JOB ID 2000

Work Supply IVSHvidovre2020-02-18T00:00:002020-03-03T00:00:00
330190002Costumer advisor/Kunde supportRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Samsung og Huawei produkter da vi er Apple, Samsung og Huawei autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver dansk på modersmålsniveau og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt.
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Samsung og Huawei produkter da vi er Apple, Samsung og Huawei autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver dansk på modersmålsniveau og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2020-02-20T00:00:002020-04-13T00:00:00
330190005Frontdesk supporter/ Costumer advisor GlostrupRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder ved frontdesk. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Samsung, Acer og Huawei produkter da vi er et autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver dansk på modersmåls nivau og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder ved frontdesk.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Samsung, Acer og Huawei produkter da vi er et autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver dansk på modersmåls nivau og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2020-02-20T00:00:002020-04-14T00:00:00
330181672Taler du svensk/norsk? ScanPeople søger en Kundeservicemedarbejder med teknisk flair til Gorenje Group Nordic A/SRobot Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du enkompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måsked n svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeoplesøger til vores spændende kunde Gorenje Group Nordic i Glostrup. ARBEJDSOPGAVER Lettere teknisk support pr. telefon til kunder, forhandlere og servicecentre. Besvare kundehenvendelser, herunder modtage og registrere ordrer. Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon, mail samt personlig support rådgivning til køkkenbutikker og servicecentre omkring tekniske spørgsmål samt andre problemstillinger. Koordinering og behandling af diverse opgaver mellem virksomhedens eksterne værksteder og kunder. Vedligeholde og opdatere CRM-system. Varetage diverse administrative opgaver. DINE KVALIFIKATIONER Du har gerne erfaring fra en tilsvarende stilling, og forstår dig på god kundeservice. Du taler og skriver svensk- og eller norsk på et højt niveau. Du har gerne erfaring med teknisk support ifm. tekniske spørgsmål. Du har gerne erfaring med salg eller service af reservedele (fordel, men ikke et krav). Du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer. Du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Du er en struktureret problemløser. Du er initiativrig, ansvarsbevidst og bevarer fokus samt engagement i en til tider hektisk hverdag. Du er god til at planlægge og prioritere i dine opgaver. Du forstår dig på de skandinaviske markeder og taler også gerne engelsk. GORENJE GROUP NORDIC TILBYDER En attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring. Sundhedsforsikring samt pensions- og frokostordning. Et spændende job i en veletableret international virksomhed. Uformelt arbejdsmiljø med engagerede og passionerede kolleger. ANSØGNINGVi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11353OBS: Har du allerede registreret dig i vores database, skal du blot loggeind og tilføje jobkoden 11353 for at søge jobbet. OM GORENJE GROUP NORDIC A SGorenje etablerede sit danske datterselskab i 1976 med hovedsæde i København, og siden har Gorenje Group Nordic udviklet sig til en multinational virksomhed med ansvaret for hele Norden og Baltikum med over 32 mio. indbyggere og med et areal på mere end 1,5 mio. km2. Med markedsføringen af de to hvidevaremærker Gorenje og premium brandet ASKO gennem et veludbygget og yderst kompetent forhandlernet i otte lande har Gorenje Group Nordic sat sig for at levere et bredt sortiment af innovative designprodukter og serviceydelser, som gør hverdagen nemmere for vores kunder i forskellige segmenter og prisniveauer. Gorenje og AKSO er i dag eget af kinesiske Hisense.Læs mere på www.gorenje.dk, www.gorenjegroupnordic.com og www.asko.dk OM SCANPEOPLEScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedsteservice og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering,interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du en
kompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måske
dén svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeople
søger til vores spændende kunde Gorenje Group Nordic i Glostrup.


ARBEJDSOPGAVER

  • Lettere teknisk support pr. telefon til kunder, forhandlere og servicecentre.
  • Besvare kundehenvendelser, herunder modtage og registrere ordrer.
  • Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon, mail samt personlig support/rådgivning til køkkenbutikker og servicecentre omkring tekniske spørgsmål samt andre problemstillinger.
  • Koordinering og behandling af diverse opgaver mellem virksomhedens eksterne værksteder og kunder.
  • Vedligeholde og opdatere CRM-system.
  • Varetage diverse administrative opgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • Du har gerne erfaring fra en tilsvarende stilling, og forstår dig på god kundeservice.
  • Du taler og skriver svensk-/og eller norsk på et højt niveau.
  • Du har gerne erfaring med teknisk support ifm. tekniske spørgsmål.
  • Du har gerne erfaring med salg eller service af reservedele (fordel, men ikke et krav).
  • Du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer.
  • Du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Du er en struktureret problemløser.
  • Du er initiativrig, ansvarsbevidst og bevarer fokus samt engagement i en til tider hektisk hverdag.
  • Du er god til at planlægge og prioritere i dine opgaver.
  • Du forstår dig på de skandinaviske markeder og taler også gerne engelsk.

GORENJE GROUP NORDIC TILBYDER

  • En attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring.
  • Sundhedsforsikring samt pensions- og frokostordning.
  • Et spændende job i en veletableret international virksomhed.
  • Uformelt arbejdsmiljø med engagerede og passionerede kolleger.

ANSØGNING
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11353
OBS: Har du allerede registreret dig i vores database, skal du blot logge
ind og tilføje jobkoden 11353 for at søge jobbet.

OM GORENJE GROUP NORDIC A/S
Gorenje etablerede sit danske datterselskab i 1976 med hovedsæde i København, og siden har Gorenje Group Nordic udviklet sig til en multinational virksomhed med ansvaret for hele Norden og Baltikum med over 32 mio. indbyggere og med et areal på mere end 1,5 mio. km2.

Med markedsføringen af de to hvidevaremærker Gorenje og premium brandet ASKO gennem et veludbygget og yderst kompetent forhandlernet i otte lande har Gorenje Group Nordic sat sig for at levere et bredt sortiment af innovative designprodukter og serviceydelser, som gør hverdagen nemmere for vores kunder i forskellige segmenter og prisniveauer. Gorenje og AKSO er i dag eget af kinesiske Hisense.
Læs mere på www.gorenje.dk, www.gorenjegroupnordic.com og www.asko.dk

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste
service og kvalitet til alle vi er i berøring med.

Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering,
interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.
Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-02-18T00:00:002020-02-26T00:00:00
330183202Salgskoordinator - reklameartiklerRobot I TopSupplies gælder det om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på, hvad der rør sig og derfor være de første på de nye trends. DET gør det sjovt at komme på arbejde hver dag. Som salgskoordinator bliver du en del af et lille og meget dynamisk team, hvor alle arbejder tæt sammen om at hjælpe vores kunder. Du kommer blandt andet til at varetager de salgsadministrative opgaver overfor slutkunder og leverandører, i tæt samarbejde med Signe. De salgsadministrative opgaver relateres til bestående samt potentielle nye kunder og leverandører. Det vil være en fordel hvis du syntes digital markedsføring er sjovt eller du ligefrem er dygtig til det. Primære opgaver: Salgsadministrativ støtte til Signe Daglig kontakt til kunder og leverandører Registrering af prissætning i systemet Oprettelse af nye vare Support overfor samarbejdspartnere Udarbejdelse af tilbud Registrering af kundeoplysninger i CRM Kontrol og indrapportering af diverse miljø og afgift oplysninger til relevante myndigheder Ad hoc opgaver Virksomheden tilbyder: TopSupplies tilbyder ansættelse i en lille og dynamisk virksomhed, hvor initiativ og engagement værdsættes og fordres. En spændende og afvekslende hverdag med høj puls En arbejdsplads hvor humor og socialt samvær er en af kerneværdierne En løn, der modsvarer kvalifikationer Fast løn Faglige kvalifikationer: Du er absolut udadvendt og trives med samarbejde og dialog med kolleger og kunder ligesom du formår at sætte dig ind i kundernes behov, situation og ønsker Kommerciel uddannelse og uddannelse relateret til rollen og med erfaring med salg og kunde håndtering Erfaring med B2B kunder (private og offentlige). Kendskab til reklameartikler og eller tilsvarene er en fordel. Stor ansvarlighed og selvstændighed Du er, i samarbejde med din leder, ansvarlig for løbende at tilegne dig viden og altid være fagligt opdateret Personlige egenskaber: Det er essentielt at du fungerer med en dagligdag med høj puls og mange deadlines Du sætter ære i at kunderne, leverandører og dine kolleger får den nødvendige support og den rigtig løsning Du udstråler en høj grad af troværdighed, engagement og vilje til, at hjælpe slutkunderne leverandører, og dine kolleger Du prioriterer kundetilfredshed sådan at, kunderne oplever, at du forstår deres forretning og opnår det ønskede resultat Du har evnen og lysten til løbende at tilegne dig ny viden og være fagligt opdateret Service orienteret og struktureret Proaktiv, aktionsorienteret, udadvendt og team orienteret Kan bevare overblikket i en hektisk hverdag med mange bolde i luften Åben, ærlig og positiv En evne til at arbejde selvstændigt Sprog IT: Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale Du er fortrolig med brug af Office pakken, Internet og anvender i dag PC som et naturligt værktøj i din hverdag Det er en fordel hvis du har erfaring med et af følgende programmer Uniconta, Magento 2, Heyloyalty Ansøgning: Hvis du vil med ombord, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra Deichborg More, som står for rekrutteringen, på tel. 4278 4278 eller michael.kock@deichborgmore.com. Om TopSupplies TopSupplies leverer reklameartikler til erhvervslivet og offentlige institutioner. TopSupplies hjælper hver dag deres kunder med at finde de rigtige produkter, der matcher deres brand og image. TopSupplies er etableret i 2002 af Signe Bennekou, som har startet og udviklet virksomheden fra bunden. TopSupplies modtog i 2006 Gazelle prisen, som gives til Danmarks hurtigste voksende virksomheder. Virksomheden flytter til Hørsholm 1. februar. Se mere på: www.topsupplies.dk

I TopSupplies gælder det om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på, hvad der rør sig og derfor være de første på de nye trends. DET gør det sjovt at komme på arbejde hver dag.

Som salgskoordinator bliver du en del af et lille og meget dynamisk team, hvor alle arbejder tæt sammen om at hjælpe vores kunder. Du kommer blandt andet til at varetager de salgsadministrative opgaver overfor slutkunder og leverandører, i tæt samarbejde med Signe. De salgsadministrative opgaver relateres til bestående samt potentielle nye kunder og leverandører.

Det vil være en fordel hvis du syntes digital markedsføring er sjovt eller du ligefrem er dygtig til det.

Primære opgaver:

  • Salgsadministrativ støtte til Signe
  • Daglig kontakt til kunder og leverandører
  • Registrering af prissætning i systemet
  • Oprettelse af nye vare
  • Support overfor samarbejdspartnere
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Registrering af kundeoplysninger i CRM
  • Kontrol og indrapportering af diverse miljø og afgift oplysninger til relevante myndigheder
  • Ad hoc opgaver

Virksomheden tilbyder:

TopSupplies tilbyder ansættelse i en lille og dynamisk virksomhed, hvor initiativ og engagement værdsættes og fordres.

  • En spændende og afvekslende hverdag med høj puls
  • En arbejdsplads hvor humor og socialt samvær er en af kerneværdierne
  • En løn, der modsvarer kvalifikationer
  • Fast løn

Faglige kvalifikationer:

  • Du er absolut udadvendt og trives med samarbejde og dialog med kolleger og kunder – ligesom du formår at sætte dig ind i kundernes behov, situation og ønsker
  • Kommerciel uddannelse og uddannelse relateret til rollen og med erfaring med salg og kunde håndtering
  • Erfaring med B2B kunder (private og offentlige). Kendskab til reklameartikler og eller tilsvarene er en fordel. Stor ansvarlighed og selvstændighed
  • Du er, i samarbejde med din leder, ansvarlig for løbende at tilegne dig viden og altid være fagligt opdateret

Personlige egenskaber:

  • Det er essentielt at du fungerer med en dagligdag med høj puls og mange deadlines
  • Du sætter ære i at kunderne, leverandører og dine kolleger får den nødvendige support og den rigtig løsning
  • Du udstråler en høj grad af troværdighed, engagement og vilje til, at hjælpe slutkunderne leverandører, og dine kolleger
  • Du prioriterer kundetilfredshed sådan at, kunderne oplever, at du forstår deres forretning og opnår det ønskede resultat
  • Du har evnen og lysten til løbende at tilegne dig ny viden og være fagligt opdateret
  • Service orienteret og struktureret
  • Proaktiv, aktionsorienteret, udadvendt og team orienteret
  • Kan bevare overblikket i en hektisk hverdag med mange bolde i luften
  • Åben, ærlig og positiv
  • En evne til at arbejde selvstændigt

Sprog & IT:

  • Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Du er fortrolig med brug af Office pakken, Internet og anvender i dag PC som et naturligt værktøj i din hverdag
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med et af følgende programmer Uniconta, Magento 2, Heyloyalty

Ansøgning:

Hvis du vil med ombord, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra Deichborg & More, som står for rekrutteringen, på tel. 4278 4278 eller michael.kock@deichborgmore.com.

Om TopSupplies

TopSupplies leverer reklameartikler til erhvervslivet og offentlige institutioner. TopSupplies hjælper hver dag deres kunder med at finde de rigtige produkter, der matcher deres brand og image. TopSupplies er etableret i 2002 af Signe Bennekou, som har startet og udviklet virksomheden fra bunden. TopSupplies modtog i 2006 Gazelle prisen, som gives til Danmarks hurtigste voksende virksomheder. Virksomheden flytter til Hørsholm 1. februar. 

Se mere på: www.topsupplies.dk

EasySearch ApSVallensbæk Strand2020-02-18T00:00:002020-03-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundservicemedarbetare (Svensk och dansktalende)

Work Supply IVS

Hvidovre
Kundservicemedarbetare (Svensk och dansktalende) Info: Swedish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Rødovre, Denmark Language: Swedish Danish Work Permit: All applicants must have wo...
Indrykket:18. februar 2020

Costumer advisor/Kunde support

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:20. februar 2020

Frontdesk supporter/ Costumer advisor Glostrup

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder ved frontdesk. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af ...
Indrykket:20. februar 2020

Taler du svensk/norsk? ScanPeople søger en Kundeservicemedarbejder med teknisk flair til Gorenje Group Nordic A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du enkompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måsked n svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeopl...
Indrykket:18. februar 2020

Salgskoordinator - reklameartikler

EasySearch ApS

Vallensbæk Strand
I TopSupplies gælder det om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på, hvad der rør sig og derfor være de f...
Indrykket:18. februar 2020