Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Cphbusiness søger IT-supporter

Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger en entusiastisk, dygtig og serviceminded IT-supporter til IT-afdelingens helpdesk .  
IT-afdelingen understøtter undervisningen og administrationen på Cphbusiness. IT-afdelingen består af 11 medarbejdere, som dækker erhvervsakademiets fem afdelinger. Du kommer til at indgå i det team, der varetager supporten på vores afdeling Cphbusiness Søerne i Nansensgade i København.  
 
Om jobbet  
 
Du vil i samarbejde med de øvrige IT-supportere og konsulenter få ansvaret for support af ansatte og studerende. Helpdesken er en front-office-funktion, som har den direkte kontakt med ansatte og studerende.  
 
IT-afdelingen er en del af driftsfællesskabet EFIF, så afdelingen har kun selvstændigt ansvar for ganske få servere. Erhvervsakademiet anvender blandt andet Moodlerooms, SIS, TimeEdit, UMS, Miralix, Navision, MS CRM, Zendesk, McAfee, Steamline, SCCM og Office 365.  
 
Helpdeskens opgaver er:  
 
• At yde telefonisk support og onsite til samtlige brugere på flere afdelinger  
• Klargøring og opsætning af bærbare, telefoner og iPads  
• Teknisk brugerstøtte på standardprogrammer  
• At udarbejde dokumentation  
• Administration, konfiguration og vedligeholdelse af udstyr  
 
Om dig  
 
Du behøver ikke nødvendigvis at have mange års erfaring, men du skal være fagligt dygtig, nysgerrig og imødekommende. Du har en praktisk tilgang til IT-løsninger og formår at kommunikere i øjenhøjde på alle niveauer.  
 
De personlige kompetencer vi lægger vægt på er:
 
• Kvalitetsbevidst  
• Præcis i din kommunikation  
• Serviceminded  
• Selvstændig, selvkørende og vedholdende  
• Systematisk, analytisk og løsningsorienteret  
 
De faglige kompetencer vi lægger vægt på er:  
 
• Du har opdateret viden inden for Microsoft Windows, MacOS og iOS  
• Du har erfaring fra arbejde med systematisk strukturering af opgaverne  
• Du har relevante faglige kompetencer og forstår vigtigheden af, at opgaverne skal løses og leveres i den aftalte kvalitet til den aftalte tid  
• Du skal kunne skrive og tale engelsk  
• Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
 
Som fastansat bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.  
 
Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.  
 
Vil du vide mere?  
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef Kim Mikkelsen på telefon: 36 15 46 63 eller e-mail: kimi@cphbusiness.dk.  
 
Sådan søger du  
 
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.  
 
Ansøgningsfristen er søndag den 18. februar 2018.  
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt kort efter ansøgningsfristen.  
 
Tiltrædelse snarest muligt.  
 
Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.  
 
Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.  
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329750068Phoenix-45abd15712018-01-30T16:02:29.403Cphbusiness søger IT-supporterCopenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger en entusiastisk, dygtig og serviceminded IT-supporter til IT-afdelingens helpdesk .  
IT-afdelingen understøtter undervisningen og administrationen på Cphbusiness. IT-afdelingen består af 11 medarbejdere, som dækker erhvervsakademiets fem afdelinger. Du kommer til at indgå i det team, der varetager supporten på vores afdeling Cphbusiness Søerne i Nansensgade i København.  
 
Om jobbet  
 
Du vil i samarbejde med de øvrige IT-supportere og konsulenter få ansvaret for support af ansatte og studerende. Helpdesken er en front-office-funktion, som har den direkte kontakt med ansatte og studerende.  
 
IT-afdelingen er en del af driftsfællesskabet EFIF, så afdelingen har kun selvstændigt ansvar for ganske få servere. Erhvervsakademiet anvender blandt andet Moodlerooms, SIS, TimeEdit, UMS, Miralix, Navision, MS CRM, Zendesk, McAfee, Steamline, SCCM og Office 365.  
 
Helpdeskens opgaver er:  
 
• At yde telefonisk support og onsite til samtlige brugere på flere afdelinger  
• Klargøring og opsætning af bærbare, telefoner og iPads  
• Teknisk brugerstøtte på standardprogrammer  
• At udarbejde dokumentation  
• Administration, konfiguration og vedligeholdelse af udstyr  
 
Om dig  
 
Du behøver ikke nødvendigvis at have mange års erfaring, men du skal være fagligt dygtig, nysgerrig og imødekommende. Du har en praktisk tilgang til IT-løsninger og formår at kommunikere i øjenhøjde på alle niveauer.  
 
De personlige kompetencer vi lægger vægt på er:
 
• Kvalitetsbevidst  
• Præcis i din kommunikation  
• Serviceminded  
• Selvstændig, selvkørende og vedholdende  
• Systematisk, analytisk og løsningsorienteret  
 
De faglige kompetencer vi lægger vægt på er:  
 
• Du har opdateret viden inden for Microsoft Windows, MacOS og iOS  
• Du har erfaring fra arbejde med systematisk strukturering af opgaverne  
• Du har relevante faglige kompetencer og forstår vigtigheden af, at opgaverne skal løses og leveres i den aftalte kvalitet til den aftalte tid  
• Du skal kunne skrive og tale engelsk  
• Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
 
Som fastansat bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.  
 
Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.  
 
Vil du vide mere?  
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef Kim Mikkelsen på telefon: 36 15 46 63 eller e-mail: kimi@cphbusiness.dk.  
 
Sådan søger du  
 
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.  
 
Ansøgningsfristen er søndag den 18. februar 2018.  
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt kort efter ansøgningsfristen.  
 
Tiltrædelse snarest muligt.  
 
Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.  
 
Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.  
 
 

2018-02-19T01:04:17.523 Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger en entusiastisk, dygtig og serviceminded IT-supporter til IT-afdelingens helpdesk . IT-afdelingen understøtter undervisningen og administrationen på Cphbusiness. IT-afdelingen består af 11 medarbejdere, som dækker erhvervsakademiets fem afdelinger. Du kommer til at indgå i det team, der varetager supporten på vores afdeling Cphbusiness Søerne i Nansensgade i København. Om jobbet Du vil i samarbejde med de øvrige IT-supportere og konsulenter få ansvaret for support af ansatte og studerende. Helpdesken er en front-office-funktion, som har den direkte kontakt med ansatte og studerende. IT-afdelingen er en del af driftsfællesskabet EFIF, så afdelingen har kun selvstændigt ansvar for ganske få servere. Erhvervsakademiet anvender blandt andet Moodlerooms, SIS, TimeEdit, UMS, Miralix, Navision, MS CRM, Zendesk, McAfee, Steamline, SCCM og Office 365. Helpdeskens opgaver er: • At yde telefonisk support og onsite til samtlige brugere på flere afdelinger • Klargøring og opsætning af bærbare, telefoner og iPads • Teknisk brugerstøtte på standardprogrammer • At udarbejde dokumentation • Administration, konfiguration og vedligeholdelse af udstyr Om dig Du behøver ikke nødvendigvis at have mange års erfaring, men du skal være fagligt dygtig, nysgerrig og imødekommende. Du har en praktisk tilgang til IT-løsninger og formår at kommunikere i øjenhøjde på alle niveauer. De personlige kompetencer vi lægger vægt på er: • Kvalitetsbevidst • Præcis i din kommunikation • Serviceminded • Selvstændig, selvkørende og vedholdende • Systematisk, analytisk og løsningsorienteret De faglige kompetencer vi lægger vægt på er: • Du har opdateret viden inden for Microsoft Windows, MacOS og iOS • Du har erfaring fra arbejde med systematisk strukturering af opgaverne • Du har relevante faglige kompetencer og forstår vigtigheden af, at opgaverne skal løses og leveres i den aftalte kvalitet til den aftalte tid • Du skal kunne skrive og tale engelsk • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund Løn- og ansættelsesvilkår Som fastansat bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef Kim Mikkelsen på telefon: 36 15 46 63 eller e-mail: kimi@cphbusiness.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er søndag den 18. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt kort efter ansøgningsfristen. Tiltrædelse snarest muligt. Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm. Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.11Jobnet45abd157100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110275&DepartmentId=8122&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3092879Copenhagen Business Academy11Landemærket 111119København KDKDanmark155.6820869012.57617130
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514945JobNet47559101000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45abd157https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45abd157https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45abd157&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45abd157&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213115Systemadministrator1IT352632697importimport_45abd157DKDanmarkDKDanmarkda-DK