Cphbusiness søger studieadministrativ medarbejder til Front Office i Lyngby

Cphbusiness søger en kompetent, driftssikker og nysgerrig medarbejder til at arbejde i vores Front Office på Cphbusiness Lyngby.

Om studieadministrationen

På Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) har vi en fælles studieadministration for alle vores fuldtidsuddannelser. Studieadministrationen består af fire teams med hovedsæde i Nansensgade i København.

Den fælles studieadministration behandler og forvalter alle Cphbusiness’ uddannelser i studie- og uddannelsesadministrative spørgsmål – herunder optag, indskrivning og eksamen.

Om jobbet

Du vil blive tilknyttet Front Office teamet, der varetager alle opgaver med betjening af receptioner på 5 adresser, fælles omstilling og post.

Den aktuelle stilling er en del af Front Office, Lyngby. Du bliver således fysisk placeret på Cphbusiness Lyngby. I teamet arbejdes der meget på tværs af de forskellige afdelinger, så der må forventes nogle møder på andre afdelinger.

Som del af vores Front Office team, vil du bl.a. have ansvar for følgende opgaver:

  • Ekspedition og servicering af studerende, undervisere og andre kunder i vores reception.
  • Lettere administrative opgaver, bl.a. lokalebooking, modtagelse/åbning af post og planlægning/assistance ved større arrangementer. samt div. tasteopgaver.
Din personlige profil

Du er en serviceminded og smilende person med en faglig baggrund som kontorassistent. Du kan håndtere en hverdag med mange forskellige typer opgaver, og du kan lide at løbe hurtigt, hvis det bliver nødvendigt, men samtidig bevare det gode humør.

Erfaring fra en anden uddannelsesinstitution er en fordel.

Det er ønskeligt, at du har erfaring med et studieadministrativt system. Du er erfaren i de fleste Microsoft Office-programmer og god til at planlægge, strukturere og følge op på opgaver.

Du kommunikerer professionelt og positivt både skriftligt og mundtligt, og du kan arbejde selvstændigt og er klar til at yde den lille ekstra indsats, som ofte er nødvendig for at komme helt i mål. Vi forventer, at du er serviceminded, grundig og fleksibel i din tilgang til jobbet og har gode samarbejdsevner.

Den ideelle ansøger:

  • Lægger vægt på høj faglighed og kvalitet i indsatsen
  • Er fortrolig med mange studieadministrative opgaver
  • Er positiv og prioriterer god trivsel og et rart arbejdsklima
  • Er robust og trives med flere bolde i luften og er god til at følge opgaverne til dørs
  • Er i stand til at kommunikere på engelsk med vores internationale studerende
Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante, faglige organisation. Stillingen er på 37 timer/ugentligt.

Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Vil du vide mere

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Katja Elkjær-Pedersen på e-mail: kaep@cphbusiness.dk

Sådan søger du

Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 18. februar 2021

Tiltrædelse 1. april 2021 eller hurtigst muligt.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.
________________________________________
Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Borgerrepræsentationens Sekretariat (barselsvikariat)

Borgerrepræsentationens Sekretariat, Afsnit 2

København V
Er du klar til at løbe stærkt i et udfordrende miljø? Har du lyst til et alsidigt og spændende job, hvor du blandt andet betjener politikerne på Københavns Rådhus? Ønsker du dig et job, der giver et indgående kendskab til Københavns Kommune? Er du g...
Indrykket:15. februar 2021

Administrativ medarbejder med juristprofil

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

København V
Motiveres du af at arbejde med administration, administrative problemstillinger, indkøbsprocesser og tværfagligt samarbejde? Kan du se dig selv rådgive samt vejlede om indkøb og udbud? Synes du, det kunne være spændende at være med til at forvalte d...
Indrykket:17. februar 2021

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativ medarbejder til Institution Københavns Fængsler, institutionschefens forkontor

Vestre Fængsel

København SV
Har du flair for at løse mange rutineprægede opgaver, er du super struktureret og befinder du dig godt i et job med mange selvstændige funktioner? Vores forkontor er under udvikling, og vi skal bruge dig til at hjælpe os med at løse en række central...
Indrykket:12. februar 2021

Er du TimeGruppen - Söderberg & Partners Københavns nye administrative pensionsmedarbejder?

TimeGruppen A/S

Brøndby
Vil du være en del af et dynamisk team, der er i rivende udvikling? Vi søger en administrativ medarbejder med et udpræget servicegen. TimeGruppen er et af Danmarks førende finanshuse. Vi møder altid kunderne i øjenhøjde og skaber samarbejde, der opb...
Indrykket:10. februar 2021

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Borgerrepræsentationens Sekretariat (barselsvikariat)

Borgerrepræsentationens Sekretariat, Afsnit 2

København V
Er du klar til at løbe stærkt i et udfordrende miljø? Har du lyst til et alsidigt og spændende job, hvor du blandt andet betjener politikerne på Københavns Rådhus? Ønsker du dig et job, der giver et indgående kendskab til Københavns Kommune? Er du g...
Indrykket:15. februar 2021

Administrativ medarbejder med juristprofil

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

København V
Motiveres du af at arbejde med administration, administrative problemstillinger, indkøbsprocesser og tværfagligt samarbejde? Kan du se dig selv rådgive samt vejlede om indkøb og udbud? Synes du, det kunne være spændende at være med til at forvalte d...
Indrykket:17. februar 2021

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativ medarbejder til Institution Københavns Fængsler, institutionschefens forkontor

Vestre Fængsel

København SV
Har du flair for at løse mange rutineprægede opgaver, er du super struktureret og befinder du dig godt i et job med mange selvstændige funktioner? Vores forkontor er under udvikling, og vi skal bruge dig til at hjælpe os med at løse en række central...
Indrykket:12. februar 2021

Er du TimeGruppen - Söderberg & Partners Københavns nye administrative pensionsmedarbejder?

TimeGruppen A/S

Brøndby
Vil du være en del af et dynamisk team, der er i rivende udvikling? Vi søger en administrativ medarbejder med et udpræget servicegen. TimeGruppen er et af Danmarks førende finanshuse. Vi møder altid kunderne i øjenhøjde og skaber samarbejde, der opb...
Indrykket:10. februar 2021