Cphbusiness søger underviser med styr på markedsføring og datadreven forretningsudvikling, deltid/fuldtid

Drømmer du om et job, hvor du er med til at inspirere og dygtiggøre unge mennesker inden for markedsføring, og hvor du er en del af et kompetent og ambitiøst team, der vægter samarbejde og faglighed højt? Så skal du læse videre.

Vi – erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) i Lyngby – søger en ny underviserkollega til vores toårige erhvervsakademiuddannelse Marketing Management, hvor fokus er på markedsføring, iværksætteri, kommunikation og salg.

Som vores nye underviserkollega bliver du en del af et hjælpsomt, nysgerrigt og innovativt underviserteam, der i fællesskab tilrettelægger og gennemfører læringsforløb.





Om dig



Vi søger en kollega med en uddannelse på kandidatniveau eller derover, der har praktisk erfaring med datadreven markedsføring, dataanalyse og dataindsamling, og som kan undervise i dele af faget økonomi, især makroøkonomi.



Herudover er vores ønsker til en ny kollega, at du:



  • Kan undervise på både dansk og engelsk
  • Er god til at vejlede, inspirere og motivere unge mennesker
  • Har lyst til at sætte din praktiske erfaring og dit netværk i spil i undervisningen
  • Er frisk på at udvikle nye undervisningsformer, der udstyrer vores studerende med de kompetencer og det mindset, som matcher et dynamisk arbejdsmarked
På det personlige plan leder vi efter en kollega, der:



  • Er en stærk holdspiller
  • Har humor og empati
  • Har et godt overblik og har antennerne ude i forhold til, hvor verden bevæger sig hen
Ud over undervisningsopgaverne vil du have mulighed for at indgå i forsknings- og udviklingsprojekter i samarbejde med virksomheder og andre uddannelsesinstitutioner. Der vil også være mulighed for at arbejde internationalt, da vi har et tæt samarbejde med universiteter i udlandet.



På Cphbusiness Lyngby har vi ud over uddannelsen i Marketing Management uddannelser inden for IT, multimedie, innovation og entreprenørskab – og vi huser desuden Cphbusiness’ iværksættermiljø.



Vi arbejder tæt sammen på tværs af uddannelserne på vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers, så vi og vores studerende er rustet til fremtiden.





Adjunkt på Cphbusiness

Som fastansat adjunkt/underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge stillingen.



Løn- og ansættelsesvilkår

Som fastansat adjunkt/underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der er mulighed for ansættelse på fuld tid eller deltid 25 til 30 timer ugentligt.



Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.



Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte programleder Marc Kluge på telefon: 36 15 47 32 eller e-mail: klu@cphbusiness.dk.



Sådan søger du

Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.



Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og ansættelsessamtaler blive afholdt kort derefter.



Tiltrædelse den 1. september eller 1. oktober 2019.



Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.

________________________________________

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050258Phoenix-b59659fe12019-06-28T00:00:00Cphbusiness søger underviser med styr på markedsføring og datadreven forretningsudvikling, deltid/fuldtidDrømmer du om et job, hvor du er med til at inspirere og dygtiggøre unge mennesker inden for markedsføring, og hvor du er en del af et kompetent og ambitiøst team, der vægter samarbejde og faglighed højt? Så skal du læse videre.

Vi – erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) i Lyngby – søger en ny underviserkollega til vores toårige erhvervsakademiuddannelse Marketing Management, hvor fokus er på markedsføring, iværksætteri, kommunikation og salg.

Som vores nye underviserkollega bliver du en del af et hjælpsomt, nysgerrigt og innovativt underviserteam, der i fællesskab tilrettelægger og gennemfører læringsforløb.





Om dig



Vi søger en kollega med en uddannelse på kandidatniveau eller derover, der har praktisk erfaring med datadreven markedsføring, dataanalyse og dataindsamling, og som kan undervise i dele af faget økonomi, især makroøkonomi.



Herudover er vores ønsker til en ny kollega, at du:



  • Kan undervise på både dansk og engelsk
  • Er god til at vejlede, inspirere og motivere unge mennesker
  • Har lyst til at sætte din praktiske erfaring og dit netværk i spil i undervisningen
  • Er frisk på at udvikle nye undervisningsformer, der udstyrer vores studerende med de kompetencer og det mindset, som matcher et dynamisk arbejdsmarked
På det personlige plan leder vi efter en kollega, der:



  • Er en stærk holdspiller
  • Har humor og empati
  • Har et godt overblik og har antennerne ude i forhold til, hvor verden bevæger sig hen
Ud over undervisningsopgaverne vil du have mulighed for at indgå i forsknings- og udviklingsprojekter i samarbejde med virksomheder og andre uddannelsesinstitutioner. Der vil også være mulighed for at arbejde internationalt, da vi har et tæt samarbejde med universiteter i udlandet.



På Cphbusiness Lyngby har vi ud over uddannelsen i Marketing Management uddannelser inden for IT, multimedie, innovation og entreprenørskab – og vi huser desuden Cphbusiness’ iværksættermiljø.



Vi arbejder tæt sammen på tværs af uddannelserne på vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers, så vi og vores studerende er rustet til fremtiden.





Adjunkt på Cphbusiness

Som fastansat adjunkt/underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge stillingen.



Løn- og ansættelsesvilkår

Som fastansat adjunkt/underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der er mulighed for ansættelse på fuld tid eller deltid 25 til 30 timer ugentligt.



Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.



Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte programleder Marc Kluge på telefon: 36 15 47 32 eller e-mail: klu@cphbusiness.dk.



Sådan søger du

Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.



Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og ansættelsessamtaler blive afholdt kort derefter.



Tiltrædelse den 1. september eller 1. oktober 2019.



Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.

________________________________________

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.



Drømmer du om et job, hvor du er med til at inspirere og dygtiggøre unge mennesker inden for markedsføring, og hvor du er en del af et kompetent og ambitiøst team, der vægter samarbejde og faglighed højt? Så skal du læse videre. Vi erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) i Lyngby søger en ny underviserkollega til vores toårige erhvervsakademiuddannelse Marketing Management, hvor fokus er på markedsføring, iværksætteri, kommunikation og salg. Som vores nye underviserkollega bliver du en del af et hjælpsomt, nysgerrigt og innovativt underviserteam, der i fællesskab tilrettelægger og gennemfører læringsforløb. Om dig Vi søger en kollega med en uddannelse på kandidatniveau eller derover, der har praktisk erfaring med datadreven markedsføring, dataanalyse og dataindsamling, og som kan undervise i dele af faget økonomi, især makroøkonomi. Herudover er vores ønsker til en ny kollega, at du: Kan undervise på både dansk og engelsk Er god til at vejlede, inspirere og motivere unge mennesker Har lyst til at sætte din praktiske erfaring og dit netværk i spil i undervisningen Er frisk på at udvikle nye undervisningsformer, der udstyrer vores studerende med de kompetencer og det mindset, som matcher et dynamisk arbejdsmarked På det personlige plan leder vi efter en kollega, der: Er en stærk holdspiller Har humor og empati Har et godt overblik og har antennerne ude i forhold til, hvor verden bevæger sig hen Ud over undervisningsopgaverne vil du have mulighed for at indgå i forsknings- og udviklingsprojekter i samarbejde med virksomheder og andre uddannelsesinstitutioner. Der vil også være mulighed for at arbejde internationalt, da vi har et tæt samarbejde med universiteter i udlandet. På Cphbusiness Lyngby har vi ud over uddannelsen i Marketing Management uddannelser inden for IT, multimedie, innovation og entreprenørskab og vi huser desuden Cphbusiness iværksættermiljø. Vi arbejder tæt sammen på tværs af uddannelserne på vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers, så vi og vores studerende er rustet til fremtiden. Adjunkt på Cphbusiness Som fastansat adjunkt underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår Som fastansat adjunkt underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der er mulighed for ansættelse på fuld tid eller deltid 25 til 30 timer ugentligt. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte programleder Marc Kluge på telefon: 36 15 47 32 eller e-mail: klu@cphbusiness.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og ansættelsessamtaler blive afholdt kort derefter. Tiltrædelse den 1. september eller 1. oktober 2019. Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm. ________________________________________ Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.11jobnetb59659fe100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123785&DepartmentId=8122&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553619Copenhagen Business Academy11Landemærket 111119København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784039JobNet5010133501013310026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59659fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59659fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59659fe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59659fe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/17.jpgEr du den nye Underviser i Copenhagen Business Academy?12007991Dansk3Læse/ tale334011Underviser9Undervisning og pædagogik362148260misv@cphbusiness.dkDKDanmarkDKDanmark330054782Undervisnings- og udviklingsansvarlig til Skoletjenesten/ArbejdermuseetBasic Skoletjenesten og Arbejdermuseet har en fælles ambition om at arbejde eksperimenterende og nyskabende med undervisning i eksterne læringsmiljøer og udmønte det i relevante og vedkommende undervisningsaktiviteter, der gør historie og kultur til et grundelement i børn og unges læring og dannelse. Netop nu søger vi en undervisnings- og udviklingsansvarlig, der kan videreudvikle og styrke det pædagogiske udviklingsarbejde og de daglige undervisningsaktiviteter for dagtilbud, grundskole, ungdomsuddannelser og erhvervsuddannelser på Arbejdermuseet. Undervisning er en kerneydelse på Arbejdermuseet og indtager en helt central placering i museets strategi og virke. Udgangspunktet for al undervisning på museet er, at skabe rum for, at elever finder historiske perspektiver på deres eget liv og samfundsrelevante udfordringer. Omdrejningspunktet er at skabe fortællinger og undervisningsaktiviteter om hverdagsliv, arbejdsliv, fællesskaber og demokrati, der understøtter og styrker børn og unges oplevelse af handlemuligheder i forhold til at påvirke deres eget liv, samtid og fremtid. Som videncenter for eksterne læringsmiljøer har Skoletjenesten til opgave til stadighed at øge kvaliteten af undervisningen på museer og kulturinstitutioner bredt. Den ekspertise og viden, du opnår gennem det daglige undervisningsarbejde på Arbejdermuseet, skal derfor også dokumenteres og sættes i spil, så den også komme andre til gavn. Som Skoletjenestens undervisnings- og udviklingsansvarlig indgår du i museets programafdeling og har ansvar for at: sikre en høj kvalitet af den daglige undervisning herunder rekruttering, oplæring af og feed back-samtaler med museets timelønnede undervisere, løbende opdatering og udvikling af læremidler, evaluering og justering af undervisningsaktiviteter m.m. projektlede nye undervisningsaktiviteter der inddrager museets genstandsfelt, udstillinger og samlinger i relevante, vedkommende og nye sammenhænge inddrage og involvere elever og lærere løbende i udviklingen af undervisningsprojekter koordinere og udvikle museets partnerskabsaftaler med f.eks. kommuner, skoler og uddannelsesinstitutioner omsætte erfaringer fra museets pædagogiske praksis til viden og værktøjer gennem arbejdet i det pædagogiske laboratorie sætte din viden og ekspertise i spil gennem videndeling i og udenfor Skoletjenesten I det daglige arbejde på Arbejdermuseet vil museets programchef være din nærmeste samarbejdspartner, mens Skoletjenestens anden medarbejder på museet og de øvrige ansatte i Programafdelingen vil være dine nærmeste kolleger i hverdagen. I Skoletjenesten vil du arbejde tæt sammen med medarbejderne i Pædagogisk Udvikling omkring dit pædagogiske laboratorium. Som undervisnings- og udviklingsansvarlig er du en del af Skoletjenestens kollegiale og faglige netværk af undervisnings- og udviklingsansvarlige på tværs af kulturinstitutioner som f.eks. Statens Museum for Kunst, Film X og Designmuseum Danmark, hvor du gennem temadage, studiegrupper og pædagogiske laboratorier får styrket dit videngrundlag og redskaber til at arbejde med et pædagogisk laboratorie i eksterne læringsmiljøer. Vi søger en undervisnings- og udviklingsansvarlig, der: har en stærk pædagogisk og didaktik profil forankret i en relevant faglig baggrund har erfaring fra lignende stilling med udvikling, koordinering og drift af undervisning på museer og kulturinstitutioner har erfaring med at etablere, pleje og udvikle netværk arbejder systematisk og har erfaring med at evaluere, dokumentere og videndele erfaringer og resultater i forskellige formater har interesse i at indgå i videncentrets arbejde med videnproduktion og videndeling er kreativ, ambitiøs, nysgerrig og en stærk holdspiller, der sætter stor pris på tværfagligt samarbejde Arbejdermuseet har en særlig indsats omkring unge og demokratisk dannelse. Erfaring med denne målgruppe og eller dette emnefelt vil være en fordel. Ansættelsesforhold: Stillingen ønskes besat senest den 1. oktober 2019 og gerne før hvis muligt. Der er tale om en 30 timers stilling med ansættelse i Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen Skoletjenesten. Arbejdsstedet er Arbejdermuseet, Rømersgade, København K. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til: Skoletjenesten leder Claus Poulsen på 3366 7350 eller Arbejdermuseets programchef, Linda Nørgaard Andersen på mail lna@arbejdermuseet.dk Se endvidere: www.skoletjenesten.dk og www.arbejdermuseet.dk Søg via nedenstående link senest fredag den 9. august 2019 Vi planlægger at genneføre ansættelsessamtaler i uge 33 hos Skoletjenesten på følgende adresse: Skoletjenesten, Gyldenløvesgade 15, 1600 København V. Om os Skoletjenesten Videncenter for eksterne læringsmiljøer er en aktiv ressource for kommuner og kulturinstitutioner og samarbejdspartner for andre nationale aktører. Vi udvikler undervisning i eksterne læringsmiljøer, der giver børn og unge i dagtilbud, grundskoler og ungdomsuddannelser unikke muligheder for læring og dannelse. Vi indsamler, systematiserer og dokumenter viden og erfaringer fra eksterne læringsmiljøer og deler det med alle interesserede aktører i sektoren. Vi initierer og understøtter netværk, der skaber videndeling på tværs af eksterne læringsmiljøer.

Skoletjenesten og Arbejdermuseet har en fælles ambition om at arbejde eksperimenterende og nyskabende med undervisning i eksterne læringsmiljøer og udmønte det i relevante og vedkommende undervisningsaktiviteter, der gør historie og kultur til et grundelement i børn og unges læring og dannelse.

Netop nu søger vi en undervisnings- og udviklingsansvarlig, der kan videreudvikle og styrke det pædagogiske udviklingsarbejde og de daglige undervisningsaktiviteter for dagtilbud, grundskole, ungdomsuddannelser og erhvervsuddannelser på Arbejdermuseet.

 Undervisning er en kerneydelse på Arbejdermuseet og indtager en helt central placering i museets strategi og virke. Udgangspunktet for al undervisning på museet er, at skabe rum for, at elever finder historiske perspektiver på deres eget liv og samfundsrelevante udfordringer. Omdrejningspunktet er at skabe fortællinger og undervisningsaktiviteter om hverdagsliv, arbejdsliv, fællesskaber og demokrati, der understøtter og styrker børn og unges oplevelse af handlemuligheder i forhold til at påvirke deres eget liv, samtid og fremtid.

Som videncenter for eksterne læringsmiljøer har Skoletjenesten til opgave til stadighed at øge kvaliteten af undervisningen på museer og kulturinstitutioner bredt. Den ekspertise og viden, du opnår gennem det daglige undervisningsarbejde på Arbejdermuseet, skal derfor også dokumenteres og sættes i spil, så den også komme andre til gavn.

Som Skoletjenestens undervisnings- og udviklingsansvarlig indgår du i museets programafdeling og har ansvar for at:

  • sikre en høj kvalitet af den daglige undervisning herunder rekruttering, oplæring af og feed back-samtaler med museets timelønnede undervisere, løbende opdatering og udvikling af læremidler, evaluering og justering af undervisningsaktiviteter m.m.
  • projektlede nye undervisningsaktiviteter der inddrager museets genstandsfelt, udstillinger og samlinger i relevante, vedkommende og nye sammenhænge
  • inddrage og involvere elever og lærere løbende i udviklingen af undervisningsprojekter
  • koordinere og udvikle museets partnerskabsaftaler med f.eks. kommuner, skoler og uddannelsesinstitutioner
  • omsætte erfaringer fra museets pædagogiske praksis til viden og værktøjer gennem arbejdet i det pædagogiske laboratorie
  • sætte din viden og ekspertise i spil gennem videndeling i og udenfor Skoletjenesten

I det daglige arbejde på Arbejdermuseet vil museets programchef være din nærmeste samarbejdspartner, mens Skoletjenestens anden medarbejder på museet og de øvrige ansatte i Programafdelingen vil være dine nærmeste kolleger i hverdagen. I Skoletjenesten vil du arbejde tæt sammen med medarbejderne i Pædagogisk Udvikling omkring dit pædagogiske laboratorium.

Som undervisnings- og udviklingsansvarlig er du en del af Skoletjenestens kollegiale og faglige netværk af undervisnings- og udviklingsansvarlige på tværs af kulturinstitutioner som f.eks. Statens Museum for Kunst, Film X og Designmuseum Danmark, hvor du gennem temadage, studiegrupper og pædagogiske laboratorier får styrket dit videngrundlag og redskaber til at arbejde med et pædagogisk laboratorie i eksterne læringsmiljøer.

Vi søger en undervisnings- og udviklingsansvarlig, der:

  • har en stærk pædagogisk og didaktik profil forankret i en relevant faglig baggrund
  • har erfaring fra lignende stilling med udvikling, koordinering og drift af undervisning på museer og kulturinstitutioner
  • har erfaring med at etablere, pleje og udvikle netværk
  • arbejder systematisk og har erfaring med at evaluere, dokumentere og videndele erfaringer og resultater i forskellige formater
  • har interesse i at indgå i videncentrets arbejde med videnproduktion og videndeling
  • er kreativ, ambitiøs, nysgerrig og en stærk holdspiller, der sætter stor pris på tværfagligt samarbejde 

Arbejdermuseet har en særlig indsats omkring unge og demokratisk dannelse. Erfaring med denne målgruppe og/eller dette emnefelt vil være en fordel.

Ansættelsesforhold:
Stillingen ønskes besat senest den 1. oktober 2019 og gerne før hvis muligt.
Der er tale om en 30 timers stilling med ansættelse i Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen/Skoletjenesten.

Arbejdsstedet er Arbejdermuseet, Rømersgade, København K.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Skoletjenesten leder Claus Poulsen på 3366 7350 eller Arbejdermuseets programchef, Linda Nørgaard Andersen på mail lna@arbejdermuseet.dk

Se endvidere: www.skoletjenesten.dk og www.arbejdermuseet.dk

Søg via nedenstående link senest fredag den 9. august 2019
Vi planlægger at genneføre ansættelsessamtaler i uge 33 hos Skoletjenesten på følgende adresse: Skoletjenesten, Gyldenløvesgade 15, 1600 København V.

Om os
Skoletjenesten – Videncenter for eksterne læringsmiljøer er en aktiv ressource for kommuner og kulturinstitutioner og samarbejdspartner for andre nationale aktører.
Vi udvikler undervisning i eksterne læringsmiljøer, der giver børn og unge i dagtilbud, grundskoler og ungdomsuddannelser unikke muligheder for læring og dannelse.
Vi indsamler, systematiserer og dokumenter viden og erfaringer fra eksterne læringsmiljøer og deler det med alle interesserede aktører i sektoren.
Vi initierer og understøtter netværk, der skaber videndeling på tværs af eksterne læringsmiljøer.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkoletjenestenKøbenhavn V2019-07-05T01:00:48.9502019-07-30T00:00:00
330056820Cphbusiness søger underviser til IT-uddannelserRobot Drømmer du om et job, hvor du er med til at dygtiggøre unge og lidt ældre erhvervsaktive mennesker inden for IT? Hvor du øser af din viden, har stor frihed i den måde, som du tilrettelægger og arbejder på, og hvor du samtidig er en del af et fagligt fællesskab med engagerede og hjælpsomme kolleger? Så er du måske vores nye underviser. På erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) har vi godt gang i butikken. Derfor søger vi nye kolleger primært til vores efter- og videreuddannelsesområde inden for IT, hvor du får mulighed for at undervise et eller flere hold i enten dag- eller aftentimerne. Derudover vil du afhængigt af, om du ønsker ansættelse på deltid eller fuldtid, få mulighed for at undervise på vores fuldtidsuddannelser, hvor vi uddanner datamatikere, softwareudviklere og webudviklere. Vi tilbyder Som underviser på Cphbusiness i Lyngby bliver du en del af et spændende, professionelt og udviklende arbejds- og læringsmiljø, hvor vi vægter medbestemmelse og det kollegiale højt. Uanset hvilken IT-uddannelse du primært tilknyttes, vil du blive en del af en åben, hjælpsom, nysgerrig og innovativ undervisergruppe. Vi samarbejder i ambitiøse teams, der i fællesskab tilrettelægger og gennemfører den undervisning, som vi giver de studerende en undervisning, der er funderet i konkrete og relevante problemstillinger fra den virkelige verden . På vores afdeling i Lyngby har vi ud over uddannelser på IT-området uddannelser inden for innovation, entreprenørskab og business, og vi huser desuden Cphbusiness iværksættermiljø. Vi arbejder tæt sammen på tværs af vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers, som du kan blive en del af. Om dig Det er ikke et krav, at du har undervist tidligere, men du skal have lysten til at sætte dine kompetencer i spil inden for undervisning. Uanset om du er ny eller garvet underviser, vil vi støtte dig løbende, så du lander godt og bliver fortrolig med undervisningsopgaven. Rent fagligt leder vi efter kolleger, der har interesse og kompetencer inden for flere af disse områder: IT-sikkerhed Programmering Softwareudvikling Webudvikling Databaser Systemdrift og -udvikling Informationssystemer Digitalisering Introduktion til forskellige IT-systemer Udvikling og drift Vi forestiller os, at du enten har en kandidatuddannelse eller flere års erfaring inden for IT-branchen. Adjunkt på Cphbusiness Som fastansat adjunkt underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår Som fastansat adjunkt underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte programleder Henriette Tanderup på telefon: 36 15 47 42 eller e-mail: hta@cphbusiness.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og ansættelsessamtaler bliver afholdt kort tid derefter. Tiltrædelse snarest muligt. Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm. ________________________________________ Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.Drømmer du om et job, hvor du er med til at dygtiggøre unge og lidt ældre erhvervsaktive mennesker inden for IT? Hvor du øser af din viden, har stor frihed i den måde, som du tilrettelægger og arbejder på, og hvor du samtidig er en del af et fagligt fællesskab med engagerede og hjælpsomme kolleger? Så er du måske vores nye underviser.

På erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) har vi godt gang i butikken. Derfor søger vi nye kolleger primært til vores efter- og videreuddannelsesområde inden for IT, hvor du får mulighed for at undervise et eller flere hold i enten dag- eller aftentimerne. Derudover vil du afhængigt af, om du ønsker ansættelse på deltid eller fuldtid, få mulighed for at undervise på vores fuldtidsuddannelser, hvor vi uddanner datamatikere, softwareudviklere og webudviklere.



Vi tilbyder

Som underviser på Cphbusiness i Lyngby bliver du en del af et spændende, professionelt og udviklende arbejds- og læringsmiljø, hvor vi vægter medbestemmelse og det kollegiale højt.



Uanset hvilken IT-uddannelse du primært tilknyttes, vil du blive en del af en åben, hjælpsom, nysgerrig og innovativ undervisergruppe. Vi samarbejder i ambitiøse teams, der i fællesskab tilrettelægger og gennemfører den undervisning, som vi giver de studerende – en undervisning, der er funderet i konkrete og relevante problemstillinger fra ’den virkelige verden’.





På vores afdeling i Lyngby har vi ud over uddannelser på IT-området uddannelser inden for innovation, entreprenørskab og business, og vi huser desuden Cphbusiness iværksættermiljø. Vi arbejder tæt sammen på tværs af vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers, som du kan blive en del af.



Om dig



Det er ikke et krav, at du har undervist tidligere, men du skal have lysten til at sætte dine kompetencer i spil inden for undervisning. Uanset om du er ny eller garvet underviser, vil vi støtte dig løbende, så du lander godt og bliver fortrolig med undervisningsopgaven.



Rent fagligt leder vi efter kolleger, der har interesse og kompetencer inden for flere af disse områder:





  • IT-sikkerhed
  • Programmering
  • Softwareudvikling
  • Webudvikling
  • Databaser
  • Systemdrift og -udvikling
  • Informationssystemer
  • Digitalisering
  • Introduktion til forskellige IT-systemer
  • Udvikling og drift


Vi forestiller os, at du enten har en kandidatuddannelse eller flere års erfaring inden for IT-branchen.



Adjunkt på Cphbusiness

Som fastansat adjunkt/underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge stillingen.



Løn- og ansættelsesvilkår

Som fastansat adjunkt/underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.



Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.



Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte programleder Henriette Tanderup på telefon: 36 15 47 42 eller e-mail: hta@cphbusiness.dk.



Sådan søger du

Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.



Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og ansættelsessamtaler bliver afholdt kort tid derefter.



Tiltrædelse snarest muligt.



Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.

________________________________________

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.





Copenhagen Business AcademyKøbenhavn K2019-07-09T00:00:002019-08-04T00:00:00
330055221Ekstern underviser/vejleder ved Institut for FinansieringRobot Der er tale om et antal deltidsstillinger, som er tidsbegrænset for tre år med mulighed for to forlængelser af hver tre års varighed.Stillingen omfatter (eksempler):Du kan ansøge på en eller flere af de anførte aktiviteter. Vejledning og bedømmelse af projekter inden for et (eller flere) af temaerne A) Børsintroduktioner , B) Aktiemarkeder , C) Kapitalstruktur og værdiansættelse mv. , D) Fusioner og virksomhedsovertagelser og E) International Finansiering med første forløb i vinteren 2019 20.Forelæsninger i Finansiering (mindst 4 seancer) på bachelorniveau med første forløb i 2020.Øvelser på bachelorniveau med første forløb i 2020.Kvalifikationer:Kvalifikationskravet er normalt relevant kandidateksamen, og undervisningsmæssige kvalifikationer vil indgå i bedømmelsesgrundlaget.Den ideelle ansøger har en kandidateksamen med en finansieringsteoretisk stærk profil. Foruden dine rigtig gode eksamenspræstationer har du også aktuel viden f.eks. fra en finansiel institution eller anden erhvervsvirksomhed. Vidensdeling med dine kolleger er en naturlig del af arbejdet.Dette opslag omfatter bl.a. aktiviteter, der skal varetages på dansk, hvorfor beherskelse af dansk til brug for undervisning vejledning er en nødvendig kvalifikation, som for ikke danske statsborgere skal adresseres i ansøgningen.Ansættelsesforhold:Ansættelse sker som undervisningsassistent med tiltrædelse efter aftale.Løn og ansættelse sker i henhold til Finansministeriets cirkulære om timelønnet undervisning. Timetallet kan variere efter behov i de enkelte semestre og kan højst være 780 timer pr. studieår. I forbindelse med ansættelse som undervisningsassistent må den kommende medarbejder være villig til at gennemgå et pædagogisk instruktionskursus arrangeret af CBS (kun såfremt der ikke kan dokumenteres pædagogisk uddannelse eller erfaring i løbet af det første ansættelsesår) samt til at deltage i lærermøder.Supplerende oplysninger:Viceinstitutleder, lektor Bjarne Florentsen, 3815 3609, bf.fi@cbs.dk.Ansøgningsfrist:Ansøgningsfristen er mandag den 16. september 2019.Din ansøgning:Du søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer, CV samt yderligere bilag.Oplysning om tidligere relevant undervisningsvirksomhed herunder varighed skal fremgå af ansøgningen. Dokumentation heraf samt dokumentation for undervisningsmæssige kvalifikationer og andre særlige kvalifikationer skal vedlægges ansøgningen.Ansøgninger behandles i henhold til bekendtgørelse af 31. august 2000, hvilket betyder, at de indkomne ansøgninger bedømmes af en sagkyndig person. Ansøgere bedes medsende en eventuel publikationsliste med en angivelse af, hvilke arbejder der ønskes bedømt.Ansøgninger behandles i henhold til bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter (ansættelsesbekendtgørelsen).Du kan finde yderligere information om CBS og instituttet på www.cbs.dkAnsøgningsfrist: 16-09-2019Der er tale om et antal deltidsstillinger, som er tidsbegrænset for tre år med mulighed for to forlængelser af hver tre års varighed.

Stillingen omfatter (eksempler):
Du kan ansøge på en eller flere af de anførte aktiviteter.
  • Vejledning og bedømmelse af projekter inden for et (eller flere) af temaerne A) ”Børsintroduktioner”, B) ”Aktiemarkeder”, C) ”Kapitalstruktur og værdiansættelse mv.”, D) ”Fusioner og virksomhedsovertagelser” og E) ”International Finansiering” med første forløb i vinteren 2019/20.
  • Forelæsninger i Finansiering (mindst 4 seancer) på bachelorniveau med første forløb i 2020.
  • Øvelser på bachelorniveau med første forløb i 2020.

Kvalifikationer:
Kvalifikationskravet er normalt relevant kandidateksamen, og undervisningsmæssige kvalifikationer vil indgå i bedømmelsesgrundlaget.

Den ideelle ansøger har en kandidateksamen med en finansieringsteoretisk stærk profil. Foruden dine rigtig gode eksamenspræstationer har du også aktuel viden f.eks. fra en finansiel institution eller anden erhvervsvirksomhed. Vidensdeling med dine kolleger er en naturlig del af arbejdet.

Dette opslag omfatter bl.a. aktiviteter, der skal varetages på dansk, hvorfor beherskelse af dansk til brug for undervisning/vejledning er en nødvendig kvalifikation, som for ikke danske statsborgere skal adresseres i ansøgningen.

Ansættelsesforhold:
Ansættelse sker som undervisningsassistent med tiltrædelse efter aftale.

Løn og ansættelse sker i henhold til Finansministeriets cirkulære om timelønnet undervisning. Timetallet kan variere efter behov i de enkelte semestre og kan højst være 780 timer pr. studieår. I forbindelse med ansættelse som undervisningsassistent må den kommende medarbejder være villig til at gennemgå et pædagogisk instruktionskursus arrangeret af CBS (kun såfremt der ikke kan dokumenteres pædagogisk uddannelse eller erfaring i løbet af det første ansættelsesår) samt til at deltage i lærermøder.

Supplerende oplysninger:
Viceinstitutleder, lektor Bjarne Florentsen, 3815 3609, bf.fi@cbs.dk.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er mandag den 16. september 2019.

Din ansøgning:
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer, CV samt yderligere bilag.

Oplysning om tidligere relevant undervisningsvirksomhed – herunder varighed– skal fremgå af ansøgningen. Dokumentation heraf samt dokumentation for undervisningsmæssige kvalifikationer og andre særlige kvalifikationer skal vedlægges ansøgningen.

Ansøgninger behandles i henhold til bekendtgørelse af 31. august 2000, hvilket betyder, at de indkomne ansøgninger bedømmes af en sagkyndig person. Ansøgere bedes medsende en eventuel publikationsliste med en angivelse af, hvilke arbejder der ønskes bedømt.

Ansøgninger behandles i henhold til bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter (ansættelsesbekendtgørelsen).

Du kan finde yderligere information om CBS og instituttet på www.cbs.dk

Ansøgningsfrist: 16-09-2019

 

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-07-22T00:00:002019-09-03T00:00:00
330054184Timelønnet om- og underviser til den ægyptiske udstillingRobot Nationalmuseet København, Oplevelse & Læring, søger en timelønnet om- og underviser til Ægypten. Arbejdsområde Din primære opgave bliver at undervise og vise rundt i Antiksamlingens ægyptiske udstilling. På museet har vi mange forskellige målgrupper, der kræver forskellige formidlingsmetoder. I jobbet kommer du både til at rundvise børn og voksne, men også undervise voksne, samt elever fra både grundskolen og ungdomsuddannelserne. Det er vigtigt, at du har lyst til at tage afsæt i elevernes verden, eksperimentere med en legende tilgang til læring, gå i dialog og undersøge Ægyptens oldtid sammen med dem, du underviser. Kvalifikationer Vi vil lægge vægt på, at du: • Du er i gang med en lang videregående uddannelse inden for ægyptologi eller lignende. Det er en fordel, hvis du har mindst to år tilbage af din studietid. • Brænder for formidling og gerne vil prøve kræfter med museumsformidling. • Er en begejstret, nærværende og levende fortæller. • Har god føling med publikum og kan målrette din formidling derefter. • Er god til at inddrage både børn og voksne i oplevelsen på en vedkommende måde. • Er ansvarsbevidst, fleksibel og er indstillet på at indgå som en ressource i teamet, hvor du gerne tager ekstra rundvisninger ved behov. • Kan sætte dig grundigt ind i det stof, du skal formidle. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med rundvisninger eller undervisning tidligere, men det er ikke en forudsætning. Vi sørger for, at du får den oplæring, der er brug for, så du bliver klar til opgaven. Løn og ansættelsesvilkår Din arbejdstid vil som udgangspunkt være gennemsnitlig under 8 timer om ugen, dog med mulighed for mere i højsæsonerne, ferieperioder, helligdage og i weekender. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til regulativ af 8. august 2018, samt den til enhver tid gældende aftale om oplærings- og ansættelsesvilkår for timelønsansatte om- og undervisere på Nationalmuseet. Nationalmuseet skal have mulighed for at vurdere en børneattest inden ansættelsen. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Ansøgning Nationalmuseet arbejder aktivt for ligestilling blandt vore medarbejdere og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Skriftlig ansøgning sendes via vores elektroniske rekrutteringssystem på Nationalmuseets hjemmeside www.natmus.dk job og skal være museet i hænde senest mandag den 12. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34. Ved yderligere spørgsmål kan du kontakte: Seniorforsker Anne Haslund Hansen på telefon 41206105 (indtil d. 19. juli 2019) Museumsinspektør Johanne Steenstrup på telefon 41206097 (fra 19. juli til 1. august 2019) Oplevelses- og læringsdesigner Andreas Tolstrup på telefon 41206055 (fra 1. august til 12. august 2019) Nationalmuseet er Danmarks kulturhistoriske hovedmuseum og et statsmuseum under Kulturministeriet. Nationalmuseet styrker historiebevidsthed og medborgerskab ved at belyse Danmarks og verdens kulturer og deres indbyrdes afhængighed. Ca. 655 medarbejdere er fordelt på 3 afdelinger: Forskning, Samling og Bevaring, Museer og Slotte samt Drift og Administration. Se mere om Nationalmuseet på www.natmus.dkNationalmuseet København, Oplevelse & Læring, søger en timelønnet om- og underviser til Ægypten.

Arbejdsområde
Din primære opgave bliver at undervise og vise rundt i Antiksamlingens ægyptiske udstilling.

På museet har vi mange forskellige målgrupper, der kræver forskellige formidlingsmetoder. I jobbet kommer du både til at rundvise børn og voksne, men også undervise voksne, samt elever fra både grundskolen og ungdomsuddannelserne. Det er vigtigt, at du har lyst til at tage afsæt i elevernes verden, eksperimentere med en legende tilgang til læring, gå i dialog og undersøge Ægyptens oldtid sammen med dem, du underviser.

Kvalifikationer
Vi vil lægge vægt på, at du:

• Du er i gang med en lang videregående uddannelse inden for ægyptologi eller lignende. Det er en fordel, hvis du har mindst to år tilbage af din studietid.

• Brænder for formidling og gerne vil prøve kræfter med museumsformidling.

• Er en begejstret, nærværende og levende fortæller.

• Har god føling med publikum og kan målrette din formidling derefter.

• Er god til at inddrage både børn og voksne i oplevelsen på en vedkommende måde.

• Er ansvarsbevidst, fleksibel og er indstillet på at indgå som en ressource i teamet, hvor du gerne tager ekstra rundvisninger ved behov.

• Kan sætte dig grundigt ind i det stof, du skal formidle.

Det er en fordel, hvis du har arbejdet med rundvisninger eller undervisning tidligere, men det er ikke en forudsætning. Vi sørger for, at du får den oplæring, der er brug for, så du bliver klar til opgaven.

Løn og ansættelsesvilkår
Din arbejdstid vil som udgangspunkt være gennemsnitlig under 8 timer om ugen, dog med mulighed for mere i højsæsonerne, ferieperioder, helligdage og i weekender.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til regulativ af 8. august 2018, samt den til enhver tid gældende aftale om oplærings- og ansættelsesvilkår for timelønsansatte om- og undervisere på Nationalmuseet.

Nationalmuseet skal have mulighed for at vurdere en børneattest inden ansættelsen.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Ansøgning
Nationalmuseet arbejder aktivt for ligestilling blandt vore medarbejdere og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Skriftlig ansøgning sendes via vores elektroniske rekrutteringssystem på Nationalmuseets hjemmeside www.natmus.dk/job og skal være museet i hænde senest mandag den 12. august 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.

Ved yderligere spørgsmål kan du kontakte: Seniorforsker Anne Haslund Hansen på telefon 41206105 (indtil d. 19. juli 2019) Museumsinspektør Johanne Steenstrup på telefon 41206097 (fra 19. juli til 1. august 2019) Oplevelses- og læringsdesigner Andreas Tolstrup på telefon 41206055 (fra 1. august til 12. august 2019)


Nationalmuseet er Danmarks kulturhistoriske hovedmuseum og et statsmuseum under Kulturministeriet. Nationalmuseet styrker historiebevidsthed og medborgerskab ved at belyse Danmarks og verdens kulturer og deres indbyrdes afhængighed. Ca. 655 medarbejdere er fordelt på 3 afdelinger: Forskning, Samling og Bevaring, Museer og Slotte samt Drift og Administration. Se mere om Nationalmuseet på www.natmus.dk




NationalmuseetKøbenhavn K2019-07-04T00:00:002019-08-12T00:00:00
330058798Kompetent og engageret underviser i dansk som andetsprog til Jobcenter København - DanskuddannelseBasic Vil du med din faglighed og dit pædagogiske engagement være med til at udvikle undervisningen i dansk i Jobcenter København? Er du en kompetent lærer, der vil arbejde med danskuddannelse med et virksomhedsrettet fokus? Så er du måske vores nye kollega. Du bliver tilknyttet en afdeling, hvor vi tilbyder danskuddannelse med et særligt virksomhedsrettet fokus til alle ydelsesmodtagere i København. Jobcenter København udbyder alle danskuddannelser under Danskuddannelsesloven og afholder statskontrollerede prøver samt medborgerskabs- og indfødsretsprøven. Vi varetager også danskuddannelse til kursister omfattet af Integrationsloven, der bor i Københavns Kommune og er på ydelse. Alle undervises med et særligt virksomhedsrettet eller uddannelsesrettet perspektiv i samarbejde med jobcenterets jobkonsulenter. Om jobbet Som lærer i afdelingen arbejder du sammen med 30-35 kompetente og engagerede lærere, vores jobkonsulenter og vores administration. Vi lægger vægt på, at du er i stand til at indgå i faglig sparring med dine kolleger og kan arbejde i teams. Du arbejder målrettet på at forbedre borgernes dansksproglige kompetencer, samtidig med at du gør dem klar til det danske arbejdsmarked dels ved at undervise i virksomhedsrettede emner og dels ved at understøtte den enkelte borgeres vej i arbejde eksempelvis gennem en praktik. Dine primære arbejdsopgaver vil være at forberede og afholde undervisning af jobcenterets borgere registrere fremmøde og håndtere administrative opgaver omkring dine hold udarbejde individuelle læringsplaner for borgere med langsom progression deltage i den pædagogiske udvikling af afdelingens kerneopgave sparre med kolleger og deltage i den lærende organisation understøtte borgerne i deres vej til et arbejde i Danmark samarbejde med jobkonsulenter og andre kolleger i Jobcenter København understøtte aktiviteter i Studiecenteret i Jobcenter København Danskuddannelse, hvor vi har forskellige tilbud til jobcentrets borgere, der går til dansk evt. indgå i vikarordningen Vi forventer, at du har afsluttet eller er i gang med uddannelsen som underviser i dansk som andetsprog har en stærk pædagogisk didaktisk profil ser teamsamarbejde som en ressource i planlægning og udvikling af undervisning har et grundlæggende kendskab til beskæftigelsesområdet har relevant erfaring som underviser i dansk som andetsprog er konstruktiv, forandringsparat og udviklingsorienteret også i en omskiftelig hverdag har en positiv tilgang til dit arbejde er stabil og kan bidrage til sikker drift af vores kerneopgave har gode samarbejdskompetencer og er fleksibel i forhold til arbejdstid er i stand til at undervise i virksomhedsrettet dansk er velbevandret i Office-pakken har kendskab til målgrupperne er indstillet på at indgå i et fagligt stærkt miljø, hvor sparring er en naturlig del af vores arbejdsdag er resultat- og udviklingsorienteret og ambitiøs på din organisations vegne Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingsmuligheder i en stor organisation med dygtige og engagerede kolleger muligheden for at bidrage til at videreudvikle vores organisatoriske profil med fokus på resultater, effekt, kvalitet og fleksibilitet et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur et udfordrende job med en stor kontaktflade en arbejdsplads, hvor vi arbejder sammen om at løse opgaverne og tager fælles ansvar Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og Uddannelsesforbundet efter principperne om Ny Løn. Forventet tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt derefter. Arbejdsstedet er Jobcenter København i vores nye, attraktive lokaler på Gammel Køge Landevej i Valby, hvor du vil få 1000 nye kolleger. Her bliver du en del af en afdeling på ca. 35 kollegaer, som sammen skal løfte undervisningen i dansk for jobcentrets målgrupper. Der vil blive indhentet referencer og straffeattest før et eventuelt tilbud om ansættelse. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Morten Borring i uge 30 på 2365 1825. Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019 Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en værdi- og resultatorienteret organisation. Vores arbejde bæres af værdierne om, at vi gør det muligt, vi gør det sammen, og vi gør det ordentligt. Vi formulerer klare mål for vores indsatser på beskæftigelses- og inklusionsområdet, og vi følger op på målene i en åben og konstruktiv dialog, som sikrer læring og udvikling. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk.

Vil du med din faglighed og dit pædagogiske engagement være med til at udvikle undervisningen i dansk i Jobcenter København? Er du en kompetent lærer, der vil arbejde med danskuddannelse med et virksomhedsrettet fokus? 

Så er du måske vores nye kollega.

Du bliver tilknyttet en afdeling, hvor vi tilbyder danskuddannelse med et særligt virksomhedsrettet fokus til alle ydelsesmodtagere i København. Jobcenter København udbyder alle danskuddannelser under Danskuddannelsesloven og afholder statskontrollerede prøver samt medborgerskabs- og indfødsretsprøven. Vi varetager også danskuddannelse til kursister omfattet af Integrationsloven, der bor i Københavns Kommune og er på ydelse. Alle undervises med et særligt virksomhedsrettet eller uddannelsesrettet perspektiv i samarbejde med jobcenterets jobkonsulenter.

Om jobbet
Som lærer i afdelingen arbejder du sammen med 30-35 kompetente og engagerede lærere, vores jobkonsulenter og vores administration. Vi lægger vægt på, at du er i stand til at indgå i faglig sparring med dine kolleger og kan arbejde i teams. Du arbejder målrettet på at forbedre borgernes dansksproglige kompetencer, samtidig med at du gør dem klar til det danske arbejdsmarked dels ved at undervise i virksomhedsrettede emner og dels ved at understøtte den enkelte borgeres vej i arbejde eksempelvis gennem en praktik.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at

  • forberede og afholde undervisning af jobcenterets borgere
  • registrere fremmøde og håndtere administrative opgaver omkring dine hold
  • udarbejde individuelle læringsplaner for borgere med langsom progression
  • deltage i den pædagogiske udvikling af afdelingens kerneopgave
  • sparre med kolleger og deltage i den lærende organisation
  • understøtte borgerne i deres vej til et arbejde i Danmark
  • samarbejde med jobkonsulenter og andre kolleger i Jobcenter København
  • understøtte aktiviteter i Studiecenteret i Jobcenter København – Danskuddannelse, hvor vi har forskellige tilbud til jobcentrets borgere, der går til dansk
  • evt. indgå i vikarordningen

Vi forventer, at du

  • har afsluttet eller er i gang med uddannelsen som underviser i dansk som andetsprog
  • har en stærk pædagogisk/didaktisk profil
  • ser teamsamarbejde som en ressource i planlægning og udvikling af undervisning
  • har et grundlæggende kendskab til beskæftigelsesområdet
  • har relevant erfaring som underviser i dansk som andetsprog
  • er konstruktiv, forandringsparat og udviklingsorienteret også i en omskiftelig hverdag
  • har en positiv tilgang til dit arbejde
  • er stabil og kan bidrage til sikker drift af vores kerneopgave
  • har gode samarbejdskompetencer og er fleksibel i forhold til arbejdstid
  • er i stand til at undervise i virksomhedsrettet dansk
  • er velbevandret i Office-pakken
  • har kendskab til målgrupperne
  • er indstillet på at indgå i et fagligt stærkt miljø, hvor sparring er en naturlig del af vores arbejdsdag
  • er resultat- og udviklingsorienteret og ambitiøs på din organisations vegne

Vi tilbyder

  • en spændende stilling med udviklingsmuligheder i en stor organisation med dygtige og engagerede kolleger
  • muligheden for at bidrage til at videreudvikle vores organisatoriske profil med fokus på resultater, effekt, kvalitet og fleksibilitet
  • et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur
  • et udfordrende job med en stor kontaktflade
  • en arbejdsplads, hvor vi arbejder sammen om at løse opgaverne og tager fælles ansvar

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og Uddannelsesforbundet efter principperne om Ny Løn.

Forventet tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt derefter.

Arbejdsstedet er Jobcenter København i vores nye, attraktive lokaler på Gammel Køge Landevej i Valby, hvor du vil få 1000 nye kolleger. Her bliver du en del af en afdeling på ca. 35 kollegaer, som sammen skal løfte undervisningen i dansk for jobcentrets målgrupper.

Der vil blive indhentet referencer og straffeattest før et eventuelt tilbud om ansættelse.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Morten Borring i uge 30 på 2365 1825.

Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen 
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en værdi- og resultatorienteret organisation. Vores arbejde bæres af værdierne om, at vi gør det muligt, vi gør det sammen, og vi gør det ordentligt. Vi formulerer klare mål for vores indsatser på beskæftigelses- og inklusionsområdet, og vi følger op på målene i en åben og konstruktiv dialog, som sikrer læring og udvikling.

Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Beskæftigelse, Sprog og IntegrationValby2019-07-12T04:00:56.2632019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Undervisnings- og udviklingsansvarlig til Skoletjenesten/Arbejdermuseet

Skoletjenesten

København V
Skoletjenesten og Arbejdermuseet har en fælles ambition om at arbejde eksperimenterende og nyskabende med undervisning i eksterne læringsmiljøer og udmønte det i relevante og vedkommende undervisningsaktiviteter, der gør historie og kultur til et gr...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Cphbusiness søger underviser til IT-uddannelser

Copenhagen Business Academy

København K
Drømmer du om et job, hvor du er med til at dygtiggøre unge og lidt ældre erhvervsaktive mennesker inden for IT? Hvor du øser af din viden, har stor frihed i den måde, som du tilrettelægger og arbejder på, og hvor du samtidig er en del af et fagligt...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Ekstern underviser/vejleder ved Institut for Finansiering

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Der er tale om et antal deltidsstillinger, som er tidsbegrænset for tre år med mulighed for to forlængelser af hver tre års varighed.Stillingen omfatter (eksempler):Du kan ansøge på en eller flere af de anførte aktiviteter. Vejledning og bedømmelse ...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Timelønnet om- og underviser til den ægyptiske udstilling

Nationalmuseet

København K
Nationalmuseet København, Oplevelse & Læring, søger en timelønnet om- og underviser til Ægypten. Arbejdsområde Din primære opgave bliver at undervise og vise rundt i Antiksamlingens ægyptiske udstilling. På museet har vi mange forskellige målgrupper...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Kompetent og engageret underviser i dansk som andetsprog til Jobcenter København - Danskuddannelse

Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration

Valby
Vil du med din faglighed og dit pædagogiske engagement være med til at udvikle undervisningen i dansk i Jobcenter København? Er du en kompetent lærer, der vil arbejde med danskuddannelse med et virksomhedsrettet fokus? Så er du måske vores nye kolle...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019