CUSTOMER CARE – ADMINISTRATION OG LIDT KUNDESERVICE

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Job-id: 3850-9630

En projektansættelse i en større koncern i København. Start snarest muligt.  

Har du gode administrative evner? Kan du lide at ”passe kunderne” og følge deres ordrer, så alt er korrekt og på plads? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt på mailen, så erhvervskunderne oplever god service?  

Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger to medarbejdere til Customer Operations-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. 

Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.  

Jobbet er med start snarest muligt og er i form af en projektansættelse, som løber året ud. Du bliver en del af en stor koncern, hvor der er muligheder. Jobbet er på fuldtid. 

Virksomheden tilbyder fine personaleforhold.   

Faste kunder og løsninger til deres fordel: 

Du bliver en del af et større team, som sammen hjælper kunderne med at følge deres ordrer fra start til slut. Dine primære opgaver bliver administrative og primært via mail, men du vil også i mindre grad arbejde med kundeservice på telefonen.      

Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt klædt på til at løse opgaverne.  

Dine kvalifikationer: 

  • Du har flair for administrative opgaver og kundeservice på telefonen
  • Du har et godt, basis-kendskab til it 
  • Du kan fremvise straffeattest 

Dine personlige egenskaber:  

  • Du har gode kommunikative evner og kan lide kontakten med kolleger og kunder
  • Du tager ansvar for dine opgaver og arbejder selvstændigt
  • Du arbejder struktureret og siger til, hvis du bliver opmærksom på fejl
  • Du har orden i tingene og arbejder effektivt
  • Du møder hver dag med en engageret indstilling til opgaverne 

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i at søgejobbet, sender du din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.  

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


CUSTOMER CARE – ADMINISTRATION OG LIDT KUNDESERVICE

Job-id: 3850-9630

En projektansættelse i en større koncern i København. Start snarest muligt.  

Har du gode administrative evner? Kan du lide at ”passe kunderne” og følge deres ordrer, så alt er korrekt og på plads? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt på mailen, så erhvervskunderne oplever god service?  

Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger to medarbejdere til Customer Operations-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. 

Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.  

Jobbet er med start snarest muligt og er i form af en projektansættelse, som løber året ud. Du bliver en del af en stor koncern, hvor der er muligheder. Jobbet er på fuldtid. 

Virksomheden tilbyder fine personaleforhold.   

Faste kunder og løsninger til deres fordel: 

Du bliver en del af et større team, som sammen hjælper kunderne med at følge deres ordrer fra start til slut. Dine primære opgaver bliver administrative og primært via mail, men du vil også i mindre grad arbejde med kundeservice på telefonen.      

Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt klædt på til at løse opgaverne.  

Dine kvalifikationer: 

  • Du har flair for administrative opgaver og kundeservice på telefonen
  • Du har et godt, basis-kendskab til it 
  • Du kan fremvise straffeattest 

Dine personlige egenskaber:  

  • Du har gode kommunikative evner og kan lide kontakten med kolleger og kunder
  • Du tager ansvar for dine opgaver og arbejder selvstændigt
  • Du arbejder struktureret og siger til, hvis du bliver opmærksom på fejl
  • Du har orden i tingene og arbejder effektivt
  • Du møder hver dag med en engageret indstilling til opgaverne 

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i at søgejobbet, sender du din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.  

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.