Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Experience Manager

Vil du være med til at designe og sikre den gode brugeroplevelse på tværs af Lomax’ online og offline kanaler? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at designe og optimere kunderejsen på tværs af vores kanaler / kundens kontaktpunkter. Du kommer blandt andet til at arbejde med research og udforskning af brugeradfærd, så du kan sætte dig ind i vores kunders behov. Derudover kommer du til at arbejde med personalisering på vores hjemmeside, så budskaberne bliver brugbare og relevante for kunderne.

Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores site manager og vores mailspecialist, men du får også kontakt med de øvrige afdelinger i huset samt med eksterne kommunikations- og analysebureauer.

Du kommer også til at udarbejde rapporter og analyser til ledelsen og onlineteamet, som kan bruges til nye online-tiltag. Du vil derfor komme til at spille en central rolle i Lomax’ videre udvikling.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-commerce og kunderejser, meget gerne kombineret med en relevant uddannelse inden for CEM. Og så brænder du selvfølgelig for at designe løsninger, der giver kunderne den bedste oplevelse.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af kundeoplevelser og personalisering i et kommercielt perspektiv. Du skal kunne designe kunderejser, der resulterer i øget kundetilfredshed, øget loyalitet og øget salg.
  • B2B-kunderejsen. Du skal kunne sætte dig ind i kundernes tankegang og have kunde- og forretningsforståelse.
  • Workshops og projektledelse. Du er i stand til at planlægge, udvikle og gennemføre større projekter. Ligeledes kan du holde præsentationer for ledelsen på strategisk niveau.

 

Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere brugeradfærdsdata fra Google Analytics.

Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at:

  • Du er en handlekraftig og beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden er du i stand til selv at gå i gang med nye opgaver, og så er du nysgerrig i forhold til brugernes behov og nye trends.
  • Du er positiv og god til relationer. Selvom opgaverne driller lidt, bevarer du dit gode humør. Du prioriterer at skabe gode relationer til dine kolleger og samarbejdspartnere og er altid klar på en sjov bemærkning.
  • Du er vedholdende, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du arbejder struktureret og laver måske en to-do liste for at have styr på dagens opgaver.

 

Vi tilbyder

Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV via linket "Søg jobbet" til venstre for annoncen. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004838Phoenix-58362f2412019-04-11T00:00:00Customer Experience Manager

Vil du være med til at designe og sikre den gode brugeroplevelse på tværs af Lomax’ online og offline kanaler? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at designe og optimere kunderejsen på tværs af vores kanaler / kundens kontaktpunkter. Du kommer blandt andet til at arbejde med research og udforskning af brugeradfærd, så du kan sætte dig ind i vores kunders behov. Derudover kommer du til at arbejde med personalisering på vores hjemmeside, så budskaberne bliver brugbare og relevante for kunderne.

Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores site manager og vores mailspecialist, men du får også kontakt med de øvrige afdelinger i huset samt med eksterne kommunikations- og analysebureauer.

Du kommer også til at udarbejde rapporter og analyser til ledelsen og onlineteamet, som kan bruges til nye online-tiltag. Du vil derfor komme til at spille en central rolle i Lomax’ videre udvikling.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-commerce og kunderejser, meget gerne kombineret med en relevant uddannelse inden for CEM. Og så brænder du selvfølgelig for at designe løsninger, der giver kunderne den bedste oplevelse.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af kundeoplevelser og personalisering i et kommercielt perspektiv. Du skal kunne designe kunderejser, der resulterer i øget kundetilfredshed, øget loyalitet og øget salg.
  • B2B-kunderejsen. Du skal kunne sætte dig ind i kundernes tankegang og have kunde- og forretningsforståelse.
  • Workshops og projektledelse. Du er i stand til at planlægge, udvikle og gennemføre større projekter. Ligeledes kan du holde præsentationer for ledelsen på strategisk niveau.

 

Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere brugeradfærdsdata fra Google Analytics.

Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at:

  • Du er en handlekraftig og beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden er du i stand til selv at gå i gang med nye opgaver, og så er du nysgerrig i forhold til brugernes behov og nye trends.
  • Du er positiv og god til relationer. Selvom opgaverne driller lidt, bevarer du dit gode humør. Du prioriterer at skabe gode relationer til dine kolleger og samarbejdspartnere og er altid klar på en sjov bemærkning.
  • Du er vedholdende, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du arbejder struktureret og laver måske en to-do liste for at have styr på dagens opgaver.

 

Vi tilbyder

Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV via linket "Søg jobbet" til venstre for annoncen. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

2019-05-28T11:51:25.567 Vil du være med til at designe og sikre den gode brugeroplevelse på tværs af Lomax online og offline kanaler? Så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Dit primære ansvar vil være at designe og optimere kunderejsen på tværs af vores kanaler kundens kontaktpunkter. Du kommer blandt andet til at arbejde med research og udforskning af brugeradfærd, så du kan sætte dig ind i vores kunders behov. Derudover kommer du til at arbejde med personalisering på vores hjemmeside, så budskaberne bliver brugbare og relevante for kunderne. Du bliver en del af Lomax onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores site manager og vores mailspecialist, men du får også kontakt med de øvrige afdelinger i huset samt med eksterne kommunikations- og analysebureauer. Du kommer også til at udarbejde rapporter og analyser til ledelsen og onlineteamet, som kan bruges til nye online-tiltag. Du vil derfor komme til at spille en central rolle i Lomax videre udvikling. Hvem er du? Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-commerce og kunderejser, meget gerne kombineret med en relevant uddannelse inden for CEM. Og så brænder du selvfølgelig for at designe løsninger, der giver kunderne den bedste oplevelse. Vi forventer desuden, at du har erfaring med: Design af kundeoplevelser og personalisering i et kommercielt perspektiv. Du skal kunne designe kunderejser, der resulterer i øget kundetilfredshed, øget loyalitet og øget salg. B2B-kunderejsen. Du skal kunne sætte dig ind i kundernes tankegang og have kunde- og forretningsforståelse. Workshops og projektledelse. Du er i stand til at planlægge, udvikle og gennemføre større projekter. Ligeledes kan du holde præsentationer for ledelsen på strategisk niveau. Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere brugeradfærdsdata fra Google Analytics. Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at: Du er en handlekraftig og beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden er du i stand til selv at gå i gang med nye opgaver, og så er du nysgerrig i forhold til brugernes behov og nye trends. Du er positiv og god til relationer. Selvom opgaverne driller lidt, bevarer du dit gode humør. Du prioriterer at skabe gode relationer til dine kolleger og samarbejdspartnere og er altid klar på en sjov bemærkning. Du er vedholdende, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du arbejder struktureret og laver måske en to-do liste for at have styr på dagens opgaver. Vi tilbyder Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad. Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette. Praktiske detaljer Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund. Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV via linket Søg jobbet til venstre for annoncen. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig. Hvem er vi? Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax full service partner til det danske erhvervsliv. Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.11jobnet58362f24100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://mkjoblomax.azurewebsites.net/da-dk/Details.aspx?VID=18.01.19.0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3505989LOMAX A/S11Elsenbakken 373600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent743250JobNet4973737497373710010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgCustomer Experience Manager12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361423196Andersnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK