Customer Experience Manager

Vil du være med til at designe og sikre den gode brugeroplevelse på tværs af Lomax’ online og offline kanaler? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at designe og optimere kunderejsen på tværs af vores kanaler / kundens kontaktpunkter. Du kommer blandt andet til at arbejde med research og udforskning af brugeradfærd, så du kan sætte dig ind i vores kunders behov. Derudover kommer du til at arbejde med personalisering på vores hjemmeside, så budskaberne bliver brugbare og relevante for kunderne.

Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores site manager og vores mailspecialist, men du får også kontakt med de øvrige afdelinger i huset samt med eksterne kommunikations- og analysebureauer.

Du kommer også til at udarbejde rapporter og analyser til ledelsen og onlineteamet, som kan bruges til nye online-tiltag. Du vil derfor komme til at spille en central rolle i Lomax’ videre udvikling.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-commerce og kunderejser, meget gerne kombineret med en relevant uddannelse inden for CEM. Og så brænder du selvfølgelig for at designe løsninger, der giver kunderne den bedste oplevelse.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af kundeoplevelser og personalisering i et kommercielt perspektiv. Du skal kunne designe kunderejser, der resulterer i øget kundetilfredshed, øget loyalitet og øget salg.
  • B2B-kunderejsen. Du skal kunne sætte dig ind i kundernes tankegang og have kunde- og forretningsforståelse.
  • Workshops og projektledelse. Du er i stand til at planlægge, udvikle og gennemføre større projekter. Ligeledes kan du holde præsentationer for ledelsen på strategisk niveau.

 

Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere brugeradfærdsdata fra Google Analytics.

Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at:

  • Du er en handlekraftig og beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden er du i stand til selv at gå i gang med nye opgaver, og så er du nysgerrig i forhold til brugernes behov og nye trends.
  • Du er positiv og god til relationer. Selvom opgaverne driller lidt, bevarer du dit gode humør. Du prioriterer at skabe gode relationer til dine kolleger og samarbejdspartnere og er altid klar på en sjov bemærkning.
  • Du er vedholdende, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du arbejder struktureret og laver måske en to-do liste for at have styr på dagens opgaver.

 

Vi tilbyder

Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV via linket "Søg jobbet" til venstre for annoncen. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004838Phoenix-58362f2412019-04-11T00:00:00Customer Experience Manager

Vil du være med til at designe og sikre den gode brugeroplevelse på tværs af Lomax’ online og offline kanaler? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Dit primære ansvar vil være at designe og optimere kunderejsen på tværs af vores kanaler / kundens kontaktpunkter. Du kommer blandt andet til at arbejde med research og udforskning af brugeradfærd, så du kan sætte dig ind i vores kunders behov. Derudover kommer du til at arbejde med personalisering på vores hjemmeside, så budskaberne bliver brugbare og relevante for kunderne.

Du bliver en del af Lomax’ onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores site manager og vores mailspecialist, men du får også kontakt med de øvrige afdelinger i huset samt med eksterne kommunikations- og analysebureauer.

Du kommer også til at udarbejde rapporter og analyser til ledelsen og onlineteamet, som kan bruges til nye online-tiltag. Du vil derfor komme til at spille en central rolle i Lomax’ videre udvikling.

Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-commerce og kunderejser, meget gerne kombineret med en relevant uddannelse inden for CEM. Og så brænder du selvfølgelig for at designe løsninger, der giver kunderne den bedste oplevelse.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Design af kundeoplevelser og personalisering i et kommercielt perspektiv. Du skal kunne designe kunderejser, der resulterer i øget kundetilfredshed, øget loyalitet og øget salg.
  • B2B-kunderejsen. Du skal kunne sætte dig ind i kundernes tankegang og have kunde- og forretningsforståelse.
  • Workshops og projektledelse. Du er i stand til at planlægge, udvikle og gennemføre større projekter. Ligeledes kan du holde præsentationer for ledelsen på strategisk niveau.

 

Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere brugeradfærdsdata fra Google Analytics.

Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at:

  • Du er en handlekraftig og beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden er du i stand til selv at gå i gang med nye opgaver, og så er du nysgerrig i forhold til brugernes behov og nye trends.
  • Du er positiv og god til relationer. Selvom opgaverne driller lidt, bevarer du dit gode humør. Du prioriterer at skabe gode relationer til dine kolleger og samarbejdspartnere og er altid klar på en sjov bemærkning.
  • Du er vedholdende, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du arbejder struktureret og laver måske en to-do liste for at have styr på dagens opgaver.

 

Vi tilbyder

Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV via linket "Søg jobbet" til venstre for annoncen. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Vil du være med til at designe og sikre den gode brugeroplevelse på tværs af Lomax online og offline kanaler? Så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Dit primære ansvar vil være at designe og optimere kunderejsen på tværs af vores kanaler kundens kontaktpunkter. Du kommer blandt andet til at arbejde med research og udforskning af brugeradfærd, så du kan sætte dig ind i vores kunders behov. Derudover kommer du til at arbejde med personalisering på vores hjemmeside, så budskaberne bliver brugbare og relevante for kunderne. Du bliver en del af Lomax onlineteam, som består af et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, så du får rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores site manager og vores mailspecialist, men du får også kontakt med de øvrige afdelinger i huset samt med eksterne kommunikations- og analysebureauer. Du kommer også til at udarbejde rapporter og analyser til ledelsen og onlineteamet, som kan bruges til nye online-tiltag. Du vil derfor komme til at spille en central rolle i Lomax videre udvikling. Hvem er du? Du har minimum 3-5 års erfaring inden for e-commerce og kunderejser, meget gerne kombineret med en relevant uddannelse inden for CEM. Og så brænder du selvfølgelig for at designe løsninger, der giver kunderne den bedste oplevelse. Vi forventer desuden, at du har erfaring med: Design af kundeoplevelser og personalisering i et kommercielt perspektiv. Du skal kunne designe kunderejser, der resulterer i øget kundetilfredshed, øget loyalitet og øget salg. B2B-kunderejsen. Du skal kunne sætte dig ind i kundernes tankegang og have kunde- og forretningsforståelse. Workshops og projektledelse. Du er i stand til at planlægge, udvikle og gennemføre større projekter. Ligeledes kan du holde præsentationer for ledelsen på strategisk niveau. Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere brugeradfærdsdata fra Google Analytics. Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at: Du er en handlekraftig og beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden er du i stand til selv at gå i gang med nye opgaver, og så er du nysgerrig i forhold til brugernes behov og nye trends. Du er positiv og god til relationer. Selvom opgaverne driller lidt, bevarer du dit gode humør. Du prioriterer at skabe gode relationer til dine kolleger og samarbejdspartnere og er altid klar på en sjov bemærkning. Du er vedholdende, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du arbejder struktureret og laver måske en to-do liste for at have styr på dagens opgaver. Vi tilbyder Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad. Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette. Praktiske detaljer Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med flekstid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund. Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV via linket Søg jobbet til venstre for annoncen. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig. Hvem er vi? Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax full service partner til det danske erhvervsliv. Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.11jobnet58362f24100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://mkjoblomax.azurewebsites.net/da-dk/Details.aspx?VID=18.01.19.0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3505989LOMAX A/S11Elsenbakken 373600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent743250JobNet4973737497373710010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58362f24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos LOMAX A/S er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361423196Andersnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330023597SEO ManagerRobot Brænder du for et job med fokus på SEO og online marketing? Og ved du, hvad der skal til for at føre os til tops i Google? Så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Som SEO Manager bliver dit primære ansvar at vækste vores organiske trafik. Du kommer du til at indgå i et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, der alle arbejder på at udvikle lomax.dk. Du får derfor rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være, at: Sikre at Google let kan crawle sitet via eks. korrekt schema markup Løbende SEO-optimering, der resulterer i flere sider og kategorier på side 1 i Google s SERP Definere og beskrive opgaver til udviklere på baggrund af nye SEO-tiltag Udarbejde rapporter og analyser fra bl.a. Google Analytics Undervise kolleger i SEO Hvem er du? Du har minimum 3-5 års praktisk erfaring med SEO for webshops og fuldstændig styr på søgemaskineoptimering, både teknisk og kommercielt med slutbrugeren for øje. Du skal kunne dokumentere vækstresultater på baggrund af SEO-arbejde indenfor e-commerce. Desuden har du en uddannelse med fokus på kommunikation, e-commerce eller marketing. Vi forventer desuden, at du har erfaring med: Google Analytics SEO-værktøjer som eks. Accuranker Analysering af konkurrenters SEO indsats Teknisk SEO-opbygning af sites Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du er velskrivende og god til dansk retskrivning. Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at: Du er en beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden venter du ikke på, at opgaverne lander på dit bord, men går selv i gang med nye opgaver. Du er god til at netværke og er diplomatisk. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores onlineteam og produktafdeling. Selvom du er uenig, lytter du til andres meninger og holder dine følelser i skak. Du er ihærdig, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du forstår at strukturere din tid og overholder altid deadline. Vi tilbyder Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad. Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette. Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område. Praktiske detaljer Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund. Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV i PDF-format via linket Søg jobbet til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig. Hvem er vi? Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax full service partner til det danske erhvervsliv. Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Brænder du for et job med fokus på SEO og online marketing? Og ved du, hvad der skal til for at føre os til tops i Google? Så er det måske dig, vi leder efter.

Om stillingen

Som SEO Manager bliver dit primære ansvar at vækste vores organiske trafik. Du kommer du til at indgå i et ambitiøst ekspertteam på 15 medarbejdere, der alle arbejder på at udvikle lomax.dk. Du får derfor rig mulighed for at sparre og dele viden med andre specialister.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være, at:

  • Sikre at Google let kan crawle sitet via eks. korrekt schema markup
  • Løbende SEO-optimering, der resulterer i flere sider og kategorier på side 1 i Google’s SERP
  • Definere og beskrive opgaver til udviklere på baggrund af nye SEO-tiltag
  • Udarbejde rapporter og analyser fra bl.a. Google Analytics
  • Undervise kolleger i SEO


Hvem er du?

Du har minimum 3-5 års praktisk erfaring med SEO for webshops og fuldstændig styr på søgemaskineoptimering, både teknisk og kommercielt med slutbrugeren for øje. Du skal kunne dokumentere vækstresultater på baggrund af SEO-arbejde indenfor e-commerce. Desuden har du en uddannelse med fokus på kommunikation, e-commerce eller marketing.

Vi forventer desuden, at du har erfaring med:

  • Google Analytics
  • SEO-værktøjer som eks. Accuranker
  • Analysering af konkurrenters SEO indsats
  • Teknisk SEO-opbygning af sites


Det vil i øvrigt være en fordel, hvis du er velskrivende og god til dansk retskrivning.

Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at:

  • Du er en beslutsom selvstarter. Du trives med klare målsætninger, og det er vigtigt for dig, at du når dine mål. Desuden venter du ikke på, at opgaverne lander på dit bord, men går selv i gang med nye opgaver.
  • Du er god til at netværke og er diplomatisk. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores onlineteam og produktafdeling. Selvom du er uenig, lytter du til andres meninger og holder dine følelser i skak.
  • Du er ihærdig, struktureret og omhyggelig. Du gør dig umage med dine opgaver og bliver ved, indtil de er løst. Du forstår at strukturere din tid og overholder altid deadline.


Vi tilbyder

Når du starter hos os, kommer du gennem et grundigt introduktionsforløb, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for hver enkelt afdeling, så du ved, hvordan vi er organiseret, og hvem der laver hvad.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of E-commerce, Kurt Baumgarten på telefon 31 12 79 30 eller HR-koordinator, Anders Bendorff på telefon 24 62 19 65. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?

Lomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på over 30.000 varenumre, er Lomax "full service partner" til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

LOMAX A/SFrederikssund2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SEO Manager

LOMAX A/S

Frederikssund
Brænder du for et job med fokus på SEO og online marketing? Og ved du, hvad der skal til for at føre os til tops i Google? Så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Som SEO Manager bliver dit primære ansvar at vækste vores organiske trafik....
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019