Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Experience Specialist

Er du en dygtig skribent med passion for service, og vil du være med til at skabe en vidunderlig oplevelse for alle vores kunder online?

En del af vores Customer Relations team
Du vil blive en del af en samlet Omnichannel afdeling på i alt 22 søstre. Vi er inddelt i 4 teams; Media Buying Performance, Web & E-commerce Operations, Data & Business Analytics og Customer Relations, hvor du vil blive en del af sidstnævnte. I dette team er vi 7 søstre, der har den fornemmeste opgave at sikre en enestående service til alle vores kunder på tværs af alle vores platforme og markeder.

”Mine medsøstre er min anden familie. De er passionerede og dygtige, og jeg nyder at arbejde sammen med dem hver dag. I CR-teamet er vi i daglig kontakt med alle vores vidunderlige kunder i ind- og udland, som brænder for Søstrenes hyggelige univers.” – Simone Nybo, Team Lead Customer Relations & Service

Sikre en vidunderlig og enestående service til alle vores online kunder
Med reference til vores Head of Omnichannel vil du sammen med teamet få ansvaret for at sikre en vidunderlig kundeservice på tværs af alle vores platforme og markeder. Derfor vil dine primære opgaver bestå af at:

  • Besvare kundehenvendelser fra vores webshop (mail, chat og evt. telefon) samt sociale medier
  • Procesoptimere vores kundeserviceaktiviteter
  • Koordinere og sikre tæt samarbejde med relevante stakeholders
  • Sørge for at alle kunder får en vidunderlig oplevelse med at handle på vores webshop

I forhold til at forbedre og udvikle vores kundeservice skal du kunne udfordre status quo og tænke nye spændende tanker for, hvordan vores kundeservice kan tages til et nyt niveau samt smelte sammen med vores mange fantastiske butikker.

Dygtig skribent med ekstraordinært servicegen og flair for systemer
Som Customer Experience Specialist er det et must, at du er dygtig til at skrive og er flydende på dansk og engelsk i skrift og tale samt særdeles stærk grammatisk. Det er en fordel, hvis du mestrer flere sprog, men ikke et krav.

Derudover er det en stor fordel, hvis du har siddet i en lignende stilling med service som primære ansvarsområde, men afgørende er det, at du kan sætte dig i kundernes sted og brænder for og er villig til at yde en ekstraordinær kundeservice. Samtidig er det vigtigt, at du har flair for systemer – gerne Salesforce Service Cloud, Social Studio eller lignende er en fordel.

Udadvendt, struktureret og naturligt drive
Som person er du udadvendt, struktureret og serviceminded. Du formår at bevare overblikket og håndtere flere forskellige opgaver på én gang, samtidig med at du har en positiv indstilling til alle henvendelser.

Du besidder et naturligt drive og gå-på-mod for konstant at hæve barren og højne serviceniveauet og kan relatere dig til Søstrene Grenes kommunikative univers, hvor de to aldrene og særdeles høflige søstre, Anna & Clara, er omdrejningspunktet for tone-of-voice.

Praktiske oplysninger
Stillingen er en tidsbegrænset ansættelse på 6 måneder.
Arbejdssted: Pakhusene på Aarhus Ø og vores weblager i Viby
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: Snarest

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Simone Nybo, Team Lead Customer Relations & Service på mail: simone.nybo@sostrenegrene.com

Vi ser frem til at høre fra dig
Venligst upload din ansøgning med tilhørende CV og eventuelle relevante dokumenter hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os derfor retten til at lukke annoncen, når vi har den rette kandidat.

Bemærk venligst, at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet, og at ansøgningspapirer skal uploades via vores rekrutteringssystem.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.