Customer Interaction Specialist

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DFDS søger nye kollegaer til vores kundeservice team i København.

DFDS er med sine 8.000 medarbejdere Danmarks næststørste rederi, som dagligt transporterer 10.000-vis af gæster og enorme fragtmængder mellem lande i Europa.
En solid virksomhed etableret i 1866 med en stærk kultur og et godt værdisæt.

Vi udvider teamet endnu engang og søger dansktalende og norsktalende medarbejdere til København, som skal indgå i vores kundeservice team, som primært servicerer gæster til Oslo-ruten (Oslo Båden).
En rute som årligt transporterer mere end 750.000 gæster. Bemærk, at vi søger fuldtidsmedarbejdere.

Vi forventer følgende af dig
• Du brænder for din virksomhed og bliver lynhurtigt ambassadør for DFDS
• Du balancerer evnen til at kombinere service og salg på telefonen til perfektion
• Du er vild med at servicere kunder
• Du er skriftligt stærk (e-mail)
• Du er præcis og skarp på live chat
• Du har god forståelse for – og er evt. uddannet i – at kommunikere med kunder på SoMe
• Du har måske erfaring med et moderne Omni-channel system
• Udover dialog med vores kunder påtager du dig gerne administrative opgaver
• Dine sprogkundskaber er vigtige, og vi forventer, at du udover dansk eller norsk, taler og skriver godt engelsk. Hvis du kan forstå flere skandinaviske sprog er det bestemt et plus.

Hvorfor DFDS og hvorfor dette job?
• Du bliver en central del af en solid international virksomhed med danske rødder og med hovedkontor i Danmark
• Du kommer til at indgå i kundeservice teamet for vores største passagerrute
• Gode udviklingsmuligheder for alle som kan og vil samt talentprogram for udvalgte
• Gratis rejser på alle DFDS’ passager ruter
• Verdens bedste kollegaer og en super lækker kantineordning

Kig dig en ekstra gang i spejlet
….inden du søger jobbet, så du er helt sikker på, at du brænder for at yde god kundeservice på tværs af kanaler. At du agerer kollegialt og ansvarligt. At du er passioneret og dedikeret omkring dit arbejde, samt at du besidder en god portion forandringsparathed.

Spørgsmål?
Fik vi ikke beskrevet det hele grundigt nok, så ring endelig til Head of Customer Care Nordics, Thomas Møller på +45 9137 4163.

Har ovenstående vækket din interesse?
…..så skynd dig at sende en kortfattet og motiveret ansøgning. Så er du skridtet tættere på at blive budt velkommen ombord i vores team, hvor vi arbejder mellem 09.00 og 17.00 mandag til fredag på DFDS hovedkontor i Københavns Nordhavn. Ansøgninger behandles løbende og naturligvis fortroligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Betjening af kunder og teknisk stærk person.

QUOOKER SKANDINAVIEN A/S

Gentofte
Teknisk stærk person, som vil trives ved at stå primært på værkstedet, og teste fejlsøge reparere Quooker haner og beholdere. Man skal være kundeservice orienteret, som vil trives med primært at stå ved vores disk, og betjene rådgive kunder. Men den...
Indrykket:6. oktober 2021

Kundeservicemedarbejder til Tyrkiet (Istanbul, Konya el. Alanya)

Work Supply IVS

Hvidovre
Info: Du skal kunne tale dansk Start: Hurtigst muligt Varighed type: Fuldtidsstilling Sprog: Dansk Erfaring: ikke nødvendigt Krav: Det er vigtigt at du allerede bor i Tyrkiet eller ved præcis, hvornår du flytter til Tyrkiet inden du søger dette job!...
Indrykket:11. oktober 2021

Sales Account Manager - UK

Autobutler

København S
Sales Account Manager for an entrepreneurial scale-up organisation with a young team Do you fancy great products, a strong team and an exceptional working atmosphere? Maybe even have some interest in cars or the automotive industry? To strengthen ou...
Indrykket:6. oktober 2021

Bogholder med Svenske/Norske kompetencer

WaveCrest

København K
Har du lyst til at blive en del af en hurtigt voksende organisation med aktiviteter i hele Norden, og hvor dine ideer bliver hørt? Vil du udvikles, lige såvel som at være med til at udvikle? Kan du lide at få ting til at ske? Hvad indebærer jobbet? ...
Indrykket:7. oktober 2021

Butikselev

Blue City - København

København V
Elev til detail uddannelse med digital handel med B2C. Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs vider...
Indrykket:6. oktober 2021

Customer Interaction Specialist

DFDS søger nye kollegaer til vores kundeservice team i København.

DFDS er med sine 8.000 medarbejdere Danmarks næststørste rederi, som dagligt transporterer 10.000-vis af gæster og enorme fragtmængder mellem lande i Europa.
En solid virksomhed etableret i 1866 med en stærk kultur og et godt værdisæt.

Vi udvider teamet endnu engang og søger dansktalende og norsktalende medarbejdere til København, som skal indgå i vores kundeservice team, som primært servicerer gæster til Oslo-ruten (Oslo Båden).
En rute som årligt transporterer mere end 750.000 gæster. Bemærk, at vi søger fuldtidsmedarbejdere.

Vi forventer følgende af dig
• Du brænder for din virksomhed og bliver lynhurtigt ambassadør for DFDS
• Du balancerer evnen til at kombinere service og salg på telefonen til perfektion
• Du er vild med at servicere kunder
• Du er skriftligt stærk (e-mail)
• Du er præcis og skarp på live chat
• Du har god forståelse for – og er evt. uddannet i – at kommunikere med kunder på SoMe
• Du har måske erfaring med et moderne Omni-channel system
• Udover dialog med vores kunder påtager du dig gerne administrative opgaver
• Dine sprogkundskaber er vigtige, og vi forventer, at du udover dansk eller norsk, taler og skriver godt engelsk. Hvis du kan forstå flere skandinaviske sprog er det bestemt et plus.

Hvorfor DFDS og hvorfor dette job?
• Du bliver en central del af en solid international virksomhed med danske rødder og med hovedkontor i Danmark
• Du kommer til at indgå i kundeservice teamet for vores største passagerrute
• Gode udviklingsmuligheder for alle som kan og vil samt talentprogram for udvalgte
• Gratis rejser på alle DFDS’ passager ruter
• Verdens bedste kollegaer og en super lækker kantineordning

Kig dig en ekstra gang i spejlet
….inden du søger jobbet, så du er helt sikker på, at du brænder for at yde god kundeservice på tværs af kanaler. At du agerer kollegialt og ansvarligt. At du er passioneret og dedikeret omkring dit arbejde, samt at du besidder en god portion forandringsparathed.

Spørgsmål?
Fik vi ikke beskrevet det hele grundigt nok, så ring endelig til Head of Customer Care Nordics, Thomas Møller på +45 9137 4163.

Har ovenstående vækket din interesse?
…..så skynd dig at sende en kortfattet og motiveret ansøgning. Så er du skridtet tættere på at blive budt velkommen ombord i vores team, hvor vi arbejder mellem 09.00 og 17.00 mandag til fredag på DFDS hovedkontor i Københavns Nordhavn. Ansøgninger behandles løbende og naturligvis fortroligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Betjening af kunder og teknisk stærk person.

QUOOKER SKANDINAVIEN A/S

Gentofte
Teknisk stærk person, som vil trives ved at stå primært på værkstedet, og teste fejlsøge reparere Quooker haner og beholdere. Man skal være kundeservice orienteret, som vil trives med primært at stå ved vores disk, og betjene rådgive kunder. Men den...
Indrykket:6. oktober 2021

Kundeservicemedarbejder til Tyrkiet (Istanbul, Konya el. Alanya)

Work Supply IVS

Hvidovre
Info: Du skal kunne tale dansk Start: Hurtigst muligt Varighed type: Fuldtidsstilling Sprog: Dansk Erfaring: ikke nødvendigt Krav: Det er vigtigt at du allerede bor i Tyrkiet eller ved præcis, hvornår du flytter til Tyrkiet inden du søger dette job!...
Indrykket:11. oktober 2021

Sales Account Manager - UK

Autobutler

København S
Sales Account Manager for an entrepreneurial scale-up organisation with a young team Do you fancy great products, a strong team and an exceptional working atmosphere? Maybe even have some interest in cars or the automotive industry? To strengthen ou...
Indrykket:6. oktober 2021

Bogholder med Svenske/Norske kompetencer

WaveCrest

København K
Har du lyst til at blive en del af en hurtigt voksende organisation med aktiviteter i hele Norden, og hvor dine ideer bliver hørt? Vil du udvikles, lige såvel som at være med til at udvikle? Kan du lide at få ting til at ske? Hvad indebærer jobbet? ...
Indrykket:7. oktober 2021

Butikselev

Blue City - København

København V
Elev til detail uddannelse med digital handel med B2C. Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs vider...
Indrykket:6. oktober 2021