Customer Service Agent / Kundeservice - Ishøj - Studentermedhjælper/Deltid

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Service Agent / Kundeservice - Ishøj - Studentermedhjælper/Deltid

Salling Group mangler en agil Customer Service Agent til vores online-supermarked, hvor vi leverer dagligvarer direkte hjem til de danske husstande.

Vi har brug for fleksible ildsjæle der brænder for sublime kundeserviceoplevelser!

Er du en ørn til kommunikation og i stand til at navigere på flere platforme? Og er du serviceminded udover det sædvanlige på skrift og tale? Går du altid den ekstra mil for at sikre vores kunders succes og tilfredshed?

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, så er det dig vi mangler i vores Customer Service.

Teamet

Du bliver en del af et team med passionerede og effektive kollegaer der har et udpræget kundeservicegen. Vi arbejder som en samlet enhed sammen med resten af organisationen om at bygge fremtidens online supermarked.

Vi tager ansvar for kunden og vores hovedopgave er at sikre en professionel og hurtig kundeserviceoplevelse, uanset om det er på telefon, mail eller chat.

Som team er vi afhængige af hinanden, og derfor lægger vi vægt på at sparre, udveksler erfaringer og løsninger, samt at vi tager ansvar for vores kollegaskab i et travlt miljø, hvor det kræver god energi, en positiv indstilling og et godt humør.

Jobbet

Som vores nye Customer Service Agent er du det primære kontaktpunkt for vores kunder.

Du skal sikre at kundens problem løses og du efterlader altid kunden med en positiv købsoplevelse og et godt indtryk af vores service og virksomhed. Det vigtigste for os er, at opbygge et loyalt og positivt kundeforhold.

Dine opgaver vil blandt andet bestå af:

  • Besvarelse af kundeforespørgsler på telefon, e-mail og chat.
  • Opfølgning på leveringer hos kunden
  • Reklamationshåndtering
  • Samarbejde på tværs af organisationen og løbende opfølgning på performance
  • Ad hoc opgaver
  • Vores åbningstider er mandag-søndag 7-21, 365 dage om året. 

    Vi skal være til stede, når kunderne har brug for os, hvorfor der også er høj grad af fleksibilitet i arbejdstiderne. Vi arbejder i et 2 ugers rul. Vi mangler en kollega til at arbejde fast hver torsdag.

    Lige uger: Torsdag kl. 15:30-21:15

    Ulige uger: Torsdag kl. 16:30-21:15

    Derudover vil det være muligt at tage ekstra vagter.

    Vi tilbyder dig :

  • Sundhedsforsikring
  • Pension
  • Rabatordning til føtex, Bilka, Netto, Starbucks
  • Mulighed for efteruddannelse via vores kompetencefond
  • Adgang til fitness center
  • Din profil

    Du drives af at yde fantastisk kundeservice, og sætter altid kunden først. Du er i stand til at kommunikere omhyggeligt og tydeligt, og identificerer hurtigt kundens behov.

    Du er hårdtarbejdende, pålidelig og pligtopfyldende. Derudover har du et godt og stort overblik og er i stand til at håndtere mange henvendelser på én gang, samtidig med at du er detaljeorienteret.

    Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra en lignende position fra telemarketing, kundeservice eller andet job inden for servicebranchen, hvor du er vant til at håndtere kunder.

    Vigtigst er, at du arbejder selvstændigt, er omstillingsparat, entusiastisk og løsningsorienteret.

    Kan du løfte opgaven?

    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når vi har den rette kandidat.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Customer Service Agent / Kundeservice - Ishøj - Studentermedhjælper/Deltid

    Customer Service Agent / Kundeservice - Ishøj - Studentermedhjælper/Deltid

    Salling Group mangler en agil Customer Service Agent til vores online-supermarked, hvor vi leverer dagligvarer direkte hjem til de danske husstande.

    Vi har brug for fleksible ildsjæle der brænder for sublime kundeserviceoplevelser!

    Er du en ørn til kommunikation og i stand til at navigere på flere platforme? Og er du serviceminded udover det sædvanlige på skrift og tale? Går du altid den ekstra mil for at sikre vores kunders succes og tilfredshed?

    Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, så er det dig vi mangler i vores Customer Service.

    Teamet

    Du bliver en del af et team med passionerede og effektive kollegaer der har et udpræget kundeservicegen. Vi arbejder som en samlet enhed sammen med resten af organisationen om at bygge fremtidens online supermarked.

    Vi tager ansvar for kunden og vores hovedopgave er at sikre en professionel og hurtig kundeserviceoplevelse, uanset om det er på telefon, mail eller chat.

    Som team er vi afhængige af hinanden, og derfor lægger vi vægt på at sparre, udveksler erfaringer og løsninger, samt at vi tager ansvar for vores kollegaskab i et travlt miljø, hvor det kræver god energi, en positiv indstilling og et godt humør.

    Jobbet

    Som vores nye Customer Service Agent er du det primære kontaktpunkt for vores kunder.

    Du skal sikre at kundens problem løses og du efterlader altid kunden med en positiv købsoplevelse og et godt indtryk af vores service og virksomhed. Det vigtigste for os er, at opbygge et loyalt og positivt kundeforhold.

    Dine opgaver vil blandt andet bestå af:

  • Besvarelse af kundeforespørgsler på telefon, e-mail og chat.
  • Opfølgning på leveringer hos kunden
  • Reklamationshåndtering
  • Samarbejde på tværs af organisationen og løbende opfølgning på performance
  • Ad hoc opgaver
  • Vores åbningstider er mandag-søndag 7-21, 365 dage om året. 

    Vi skal være til stede, når kunderne har brug for os, hvorfor der også er høj grad af fleksibilitet i arbejdstiderne. Vi arbejder i et 2 ugers rul. Vi mangler en kollega til at arbejde fast hver torsdag.

    Lige uger: Torsdag kl. 15:30-21:15

    Ulige uger: Torsdag kl. 16:30-21:15

    Derudover vil det være muligt at tage ekstra vagter.

    Vi tilbyder dig :

  • Sundhedsforsikring
  • Pension
  • Rabatordning til føtex, Bilka, Netto, Starbucks
  • Mulighed for efteruddannelse via vores kompetencefond
  • Adgang til fitness center
  • Din profil

    Du drives af at yde fantastisk kundeservice, og sætter altid kunden først. Du er i stand til at kommunikere omhyggeligt og tydeligt, og identificerer hurtigt kundens behov.

    Du er hårdtarbejdende, pålidelig og pligtopfyldende. Derudover har du et godt og stort overblik og er i stand til at håndtere mange henvendelser på én gang, samtidig med at du er detaljeorienteret.

    Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra en lignende position fra telemarketing, kundeservice eller andet job inden for servicebranchen, hvor du er vant til at håndtere kunder.

    Vigtigst er, at du arbejder selvstændigt, er omstillingsparat, entusiastisk og løsningsorienteret.

    Kan du løfte opgaven?

    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når vi har den rette kandidat.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.