Gem job

Customer service and logistics specialist

Randstad A/S søger for vores kunde en Customer Service & Logistics Specialist til ansættelse i Århus. Kunden er en international virksomhed, der er i gang med at etablere sig i Danmark. 
Virksomheden sælger produkter til møbel- og arkitekt branchen (B2B), er aktive i 60 lande over hele verden og oplever vækst, især i Skandinavien. 

Som kommende medarbejder får du en nøglerolle i opstarts- og etableringsfasen samt på den videre rejse, hvor målet er at håndtere alt salg og transport til både eksisterende og nye kunder i både Danmark og Sverige. Som virksomhedens Customer Service & Logistics Specialist er du den primære kontaktperson for kunderne og ansvarlig for alle facetter af opfyldelsen af kundernes ordrer. 

Opgaver:
-    Behandle, tracke og holde styr på kundeordrer, kundernes forespørgsler vedrørende lager og andre spørgsmål samt anmodninger om prøver
-    Administrere forsyningskæder, herunder kommunikation med eksternt lager og planlægning af fragt 
-    Optimere ordreprocesserne og øge kundetilfredsheden
-    Overvåge, behandle, og være proaktiv i reklamationsprocessen   

om dig:
Da der er tale om 1 nyoprettet stillinger, vil det kræve engagement og selvstændighed og gerne erfaring fra en lignende rolle i en B2B-virksomhed. Du tager derfor naturligt ansvar for dine opgaver og dine omgivelser og ser her muligheden for at kunne sætte dit præg på din arbejdsplads og få medindflydelse på en spændende udviklingsrejse. 
Du er sikker i din beslutningsproces og kan trække på din erfaring i både opgaveløsningen og den praktik, som vil være omkring etableringen af et nyt kontor – alt sammen i tæt samarbejde med dine nærmeste kolleger og Country Manageren. Du er samtidig vedholdende, forstår vigtigheden af kundeservice og har god forretningsforståelse.

kvalifikationer
-    Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
-    Du har erfaring med kundeservice og transportbestillinger
-    Du er behersker dansk og engelsk på højt niveau, og har også gerne god forståelse for de skandinaviske sprog
-    Du er rutineret bruger af IT, gerne SAP, og færdes hjemmevant i Excel
-    Du ser i høj grad muligheder og er løsningsorienteret

Vi tilbyder
For den rette ansøger er her muligheden for at få udfordringer og ansvar i en spændende stilling i en international virksomhed. Virksomheden har et ønske om ansættelse omkring  maj/juni, og man skal forvente, at onboarding-perioden på 1-2 måneder vil foregå både på hovedkontoret i Italien (med gode muligheder for at planlægge det), men også online. 

interesseret
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig. Ansøgning og CV bedes skrives på engelsk. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Dorte Poulsen på 92921198. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Customer service and logistics specialist

Randstad A/S søger for vores kunde en Customer Service & Logistics Specialist til ansættelse i Århus. Kunden er en international virksomhed, der er i gang med at etablere sig i Danmark. 
Virksomheden sælger produkter til møbel- og arkitekt branchen (B2B), er aktive i 60 lande over hele verden og oplever vækst, især i Skandinavien. 

Som kommende medarbejder får du en nøglerolle i opstarts- og etableringsfasen samt på den videre rejse, hvor målet er at håndtere alt salg og transport til både eksisterende og nye kunder i både Danmark og Sverige. Som virksomhedens Customer Service & Logistics Specialist er du den primære kontaktperson for kunderne og ansvarlig for alle facetter af opfyldelsen af kundernes ordrer. 

Opgaver:
-    Behandle, tracke og holde styr på kundeordrer, kundernes forespørgsler vedrørende lager og andre spørgsmål samt anmodninger om prøver
-    Administrere forsyningskæder, herunder kommunikation med eksternt lager og planlægning af fragt 
-    Optimere ordreprocesserne og øge kundetilfredsheden
-    Overvåge, behandle, og være proaktiv i reklamationsprocessen   

om dig:
Da der er tale om 1 nyoprettet stillinger, vil det kræve engagement og selvstændighed og gerne erfaring fra en lignende rolle i en B2B-virksomhed. Du tager derfor naturligt ansvar for dine opgaver og dine omgivelser og ser her muligheden for at kunne sætte dit præg på din arbejdsplads og få medindflydelse på en spændende udviklingsrejse. 
Du er sikker i din beslutningsproces og kan trække på din erfaring i både opgaveløsningen og den praktik, som vil være omkring etableringen af et nyt kontor – alt sammen i tæt samarbejde med dine nærmeste kolleger og Country Manageren. Du er samtidig vedholdende, forstår vigtigheden af kundeservice og har god forretningsforståelse.

kvalifikationer
-    Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
-    Du har erfaring med kundeservice og transportbestillinger
-    Du er behersker dansk og engelsk på højt niveau, og har også gerne god forståelse for de skandinaviske sprog
-    Du er rutineret bruger af IT, gerne SAP, og færdes hjemmevant i Excel
-    Du ser i høj grad muligheder og er løsningsorienteret

Vi tilbyder
For den rette ansøger er her muligheden for at få udfordringer og ansvar i en spændende stilling i en international virksomhed. Virksomheden har et ønske om ansættelse omkring  maj/juni, og man skal forvente, at onboarding-perioden på 1-2 måneder vil foregå både på hovedkontoret i Italien (med gode muligheder for at planlægge det), men også online. 

interesseret
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig. Ansøgning og CV bedes skrives på engelsk. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Dorte Poulsen på 92921198. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.