Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Service Coordinator

As a colleague in Surftowns Danish speaking Customer Service Team, your primary role will be to provide technical support and sales to our Danish and English-speaking customers. There are many different areas like web hosting, domains and different CMS systems.


As part of our dedicated Customer Service Team, you will be an important member of and contributor to our ambition to deliver Denmark's best customer service in web hosting. We have an exciting and sometimes hectic environment where it is important to keep many balls in the air and make quick decisions. In our customer service, you will be working with many different types of tasks, ranging from small, easy fix tasks to more technical advanced. As part of our Customer Service Team, you will also be helping our Service Desk and contribute to their sales through our incoming channels of chat, phone and email

 

Vi søger en passioneret kundeservice ildsjæl til customer service

Surftown er en moderne og innovativ virksomhed, beliggende i Københavns bedste kontorlokaler, i Parken – Danmarks nationalstadion. Vi er en af Skandinaviens mest succesfulde og hurtigstvoksende hosting-virksomheder.

Surftowns kundeservice leverer hver dag, året rundt, kundeservice til alle Surftowns webhotel-kunder. Kvalitet er i højsæddet når vi svarer på telefonopkald, chat-henvendelser og e-mails fra vores søde kunder.

Stillingen

Som kollega i Customer Service vil din primære rolle være at yde rådgivning, support og salg til vores dansk- og engelsktalende kunder. Der er tale om mange forskellige løsninger, eksempelvis webhoteller, domæner og forskellige CMS-systemer.

Som en del af vores dedikerede Customer Service team vil du være med til at bidrage til vores ambition om, at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor webhosting. Vi har et spændende og til tider hektisk miljø, det er derfor vigtigt at du kan holde mange bolde i luften. I vores kundeservice vil du møde mange forskellige opgaver, vi udfører alt fra små opgaver til de mere tekniske. Du vil som en del af Customer Service også skulle udføre Service Desk opgaver, og bidrage til salget gennem vores indgående kanaler på telefon, chat og e-mails.

Vi sørger selvfølgelig for en grundig introduktion og træning i vores produkter og systemer, og der vil være mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer og blive en del af vores level 2 support team. 

Dine kvalifikationer

Du er den helt rette kollega til vores afdeling, hvis:

- Du er en kundeservice ildsjæl og brænder for at yde verdensklasse kundeservice

- Du har en serviceminded tilgang til dine opgaver og servicerer kunderne med et smil

- Du har let ved at tilegne dig ny viden, og det motiverer dig at lære mere

- Du har en teknisk baggrund, eller er selvlært i inden for it

- Du har kendskab til de mest brugte CMS systemer så som WordPress, Joomla og Umbraco

- Du er en selvstarter og motiveres af nye udfordringer

- Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau

- Du er ansvarsbevidst og går gerne ”the extra mile” for kunden

- Du er en teamplayer og en god kollega

Det er en fordel hvis

- Du kan programmere PHP 5 eller ASP.NET 4.5 på hobbyniveau
- Du har kendskab til webhosting – gerne både på Windows og Linux 
- Du har kendskab til webdesign eller interesse for programmering

Vi tilbyder

En arbejdsplads med et ungt, professionelt og dedikeret team der brænder for at yde verdensklasse kundeservice, og hjælpe vores kunder. Dit job er spændende og selvstændigt, og du får masser muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt. Vores virksomhedskultur er præget af en uformel tone, højt engagement og resultatorienteret professionalisme.

Derudover tilbyder vi en fri frugtordning, pensionsordning samt masser af sociale arrangementer.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.
Arbejdstiden er i dagtimerne mellem 8.30-16.30.

Ansøg i dag

Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en kort ansøgning, samt dit CV. Vil du gerne vide mere inden du sender din ansøgning, så kontakt Customer Service Manager, Marcus Ribbing, på telefon +46734024488.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329723635Phoenix-5e31877512017-12-12T19:02:12.913Customer Service Coordinator

As a colleague in Surftowns Danish speaking Customer Service Team, your primary role will be to provide technical support and sales to our Danish and English-speaking customers. There are many different areas like web hosting, domains and different CMS systems.


As part of our dedicated Customer Service Team, you will be an important member of and contributor to our ambition to deliver Denmark's best customer service in web hosting. We have an exciting and sometimes hectic environment where it is important to keep many balls in the air and make quick decisions. In our customer service, you will be working with many different types of tasks, ranging from small, easy fix tasks to more technical advanced. As part of our Customer Service Team, you will also be helping our Service Desk and contribute to their sales through our incoming channels of chat, phone and email

 

Vi søger en passioneret kundeservice ildsjæl til customer service

Surftown er en moderne og innovativ virksomhed, beliggende i Københavns bedste kontorlokaler, i Parken – Danmarks nationalstadion. Vi er en af Skandinaviens mest succesfulde og hurtigstvoksende hosting-virksomheder.

Surftowns kundeservice leverer hver dag, året rundt, kundeservice til alle Surftowns webhotel-kunder. Kvalitet er i højsæddet når vi svarer på telefonopkald, chat-henvendelser og e-mails fra vores søde kunder.

Stillingen

Som kollega i Customer Service vil din primære rolle være at yde rådgivning, support og salg til vores dansk- og engelsktalende kunder. Der er tale om mange forskellige løsninger, eksempelvis webhoteller, domæner og forskellige CMS-systemer.

Som en del af vores dedikerede Customer Service team vil du være med til at bidrage til vores ambition om, at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor webhosting. Vi har et spændende og til tider hektisk miljø, det er derfor vigtigt at du kan holde mange bolde i luften. I vores kundeservice vil du møde mange forskellige opgaver, vi udfører alt fra små opgaver til de mere tekniske. Du vil som en del af Customer Service også skulle udføre Service Desk opgaver, og bidrage til salget gennem vores indgående kanaler på telefon, chat og e-mails.

Vi sørger selvfølgelig for en grundig introduktion og træning i vores produkter og systemer, og der vil være mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer og blive en del af vores level 2 support team. 

Dine kvalifikationer

Du er den helt rette kollega til vores afdeling, hvis:

- Du er en kundeservice ildsjæl og brænder for at yde verdensklasse kundeservice

- Du har en serviceminded tilgang til dine opgaver og servicerer kunderne med et smil

- Du har let ved at tilegne dig ny viden, og det motiverer dig at lære mere

- Du har en teknisk baggrund, eller er selvlært i inden for it

- Du har kendskab til de mest brugte CMS systemer så som WordPress, Joomla og Umbraco

- Du er en selvstarter og motiveres af nye udfordringer

- Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau

- Du er ansvarsbevidst og går gerne ”the extra mile” for kunden

- Du er en teamplayer og en god kollega

Det er en fordel hvis

- Du kan programmere PHP 5 eller ASP.NET 4.5 på hobbyniveau
- Du har kendskab til webhosting – gerne både på Windows og Linux 
- Du har kendskab til webdesign eller interesse for programmering

Vi tilbyder

En arbejdsplads med et ungt, professionelt og dedikeret team der brænder for at yde verdensklasse kundeservice, og hjælpe vores kunder. Dit job er spændende og selvstændigt, og du får masser muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt. Vores virksomhedskultur er præget af en uformel tone, højt engagement og resultatorienteret professionalisme.

Derudover tilbyder vi en fri frugtordning, pensionsordning samt masser af sociale arrangementer.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.
Arbejdstiden er i dagtimerne mellem 8.30-16.30.

Ansøg i dag

Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en kort ansøgning, samt dit CV. Vil du gerne vide mere inden du sender din ansøgning, så kontakt Customer Service Manager, Marcus Ribbing, på telefon +46734024488.

2018-02-02T00:50:17.480 As a colleague in Surftowns Danish speaking Customer Service Team, your primary role will be to provide technical support and sales to our Danish and English-speaking customers. There are many different areas like web hosting, domains and different CMS systems. As part of our dedicated Customer Service Team, you will be an important member of and contributor to our ambition to deliver Denmark s best customer service in web hosting. We have an exciting and sometimes hectic environment where it is important to keep many balls in the air and make quick decisions. In our customer service, you will be working with many different types of tasks, ranging from small, easy fix tasks to more technical advanced. As part of our Customer Service Team, you will also be helping our Service Desk and contribute to their sales through our incoming channels of chat, phone and email Vi søger en passioneret kundeservice ildsjæl til customer service Surftown er en moderne og innovativ virksomhed, beliggende i Københavns bedste kontorlokaler, i Parken Danmarks nationalstadion. Vi er en af Skandinaviens mest succesfulde og hurtigstvoksende hosting-virksomheder. Surftowns kundeservice leverer hver dag, året rundt, kundeservice til alle Surftowns webhotel-kunder. Kvalitet er i højsæddet når vi svarer på telefonopkald, chat-henvendelser og e-mails fra vores søde kunder. Stillingen Som kollega i Customer Service vil din primære rolle være at yde rådgivning, support og salg til vores dansk- og engelsktalende kunder. Der er tale om mange forskellige løsninger, eksempelvis webhoteller, domæner og forskellige CMS-systemer. Som en del af vores dedikerede Customer Service team vil du være med til at bidrage til vores ambition om, at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor webhosting. Vi har et spændende og til tider hektisk miljø, det er derfor vigtigt at du kan holde mange bolde i luften. I vores kundeservice vil du møde mange forskellige opgaver, vi udfører alt fra små opgaver til de mere tekniske. Du vil som en del af Customer Service også skulle udføre Service Desk opgaver, og bidrage til salget gennem vores indgående kanaler på telefon, chat og e-mails. Vi sørger selvfølgelig for en grundig introduktion og træning i vores produkter og systemer, og der vil være mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer og blive en del af vores level 2 support team. Dine kvalifikationer Du er den helt rette kollega til vores afdeling, hvis: - Du er en kundeservice ildsjæl og brænder for at yde verdensklasse kundeservice - Du har en serviceminded tilgang til dine opgaver og servicerer kunderne med et smil - Du har let ved at tilegne dig ny viden, og det motiverer dig at lære mere - Du har en teknisk baggrund, eller er selvlært i inden for it - Du har kendskab til de mest brugte CMS systemer så som WordPress, Joomla og Umbraco - Du er en selvstarter og motiveres af nye udfordringer - Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau - Du er ansvarsbevidst og går gerne the extra mile for kunden - Du er en teamplayer og en god kollega Det er en fordel hvis - Du kan programmere PHP 5 eller ASP.NET 4.5 på hobbyniveau - Du har kendskab til webhosting gerne både på Windows og Linux - Du har kendskab til webdesign eller interesse for programmering Vi tilbyder En arbejdsplads med et ungt, professionelt og dedikeret team der brænder for at yde verdensklasse kundeservice, og hjælpe vores kunder. Dit job er spændende og selvstændigt, og du får masser muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt. Vores virksomhedskultur er præget af en uformel tone, højt engagement og resultatorienteret professionalisme. Derudover tilbyder vi en fri frugtordning, pensionsordning samt masser af sociale arrangementer. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne mellem 8.30-16.30. Ansøg i dag Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en kort ansøgning, samt dit CV. Vil du gerne vide mere inden du sender din ansøgning, så kontakt Customer Service Manager, Marcus Ribbing, på telefon 46734024488.11Jobnet5e318775100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-01T00:00:000010https://cohaesio.bamboohr.co.uk/jobs/view.php?id=400EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3046856Cohaesio Group11Per Henrik Lings Allé 42100København ØDKDanmarkORS/blank.png155.7036083012.57210730
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500060JobNet47118321000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e318775https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e318775https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e318775&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e318775&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg351684172importimport_5e318775DKDanmarkDKDanmarkda-DK