Gem job

Customer Service medarbejder til MEDLINE® & CARELINE®

Customer Service medarbejder til MEDLINE® & CARELINE®

Vi søger en Customer Service medarbejder, der sætter en ære i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores centrale Customer Service afdeling på p.t. 7 medarbejdere, som er en del af vores MEDLINE & CARELINE segment. Som Customer Service medarbejder bliver du bindeled mellem vores datterselskaber og vores produktionsområde. Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden – lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet, skal du trives med at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med datterselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider.

Som en del af vores Customer Service afdeling vil du opleve en travl hverdag, hvor der til tider skal træffes hurtige beslutninger, hvorfor det er væsentligt, at du kan holde mange bolde i luften og skabe struktur. Til gængæld får du en bred kontaktflade til kolleger i flere dele af verden og bliver en del af et team, hvor hjælpsomhed er en selvfølge.


Primære arbejdsopgaver:

  • Behandling af modtagne ordrer, der bookes i Axapta af datterselskaber og direkte Key Accounts
  • Daglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandling
  • Oprette nye varer i ECO/AXAPTA og udregning af priser
  • Koordinering med planlæggere, disponenter, produktion, shipping og lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kunden
  • Vedligeholdelse af stamdata på salgsvarer
  • Månedlig validering af salgsforecast
  • Kontrol og styring af salgspriser i AXAPTA
  • Opfølgning og deltagelse i performance reviews med Key Accounts
  • Diverse ad hoc opgaver


Du:

  • er uddannet inden for f.eks. kontor og har gerne erfaring med supply chain
  • er struktureret, har ordenssans og sætter en ære i at have styr på deltaljerne
  • er vedholdende, løsningsorienteret og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs
  • har et analytisk mindset og er dygtig til at læse og forstå komplekse datasamlinger
  • finder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaver
  • er selvkørende og tager initiativ til at få styr på de daglige udfordringer
  • er en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informeret
  • er en erfaren bruger af Officepakken – herunder primært Outlook og Excel
  • har erfaring med Axapta – alternativt erfaring med andre ERP systemer
  • taler og skriver dansk og engelsk

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Customer Logistics, Henrik Elkjær på tlf. 73151767.

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Disponent - DESKLINE

LINAK A/S

Nordborg
Disponent - DESKLINE Vi søger en disponent til vores logistikteam, der kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder. DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering a...
Indrykket:2. september 2021

Er du lønspecialist der har mod på nye spændende udfordringer?

Frontmatec Kolding

Kolding
Frontmatec i Kolding søger ny lønspecialist til lokationen i Kolding eller i Tandslet. Har du stor erfaring med håndtering af lønadministration fra A-Z? Arbejder du struktureret og systematisk i din opgaveløsning? Sætter du en ære i at levere fejlfr...
Indrykket:6. september 2021

Forskningssekretær til Medicinsk Forskningsenhed, Medicinske Sygdomme Sønderborg/Tønder

Medicinske Sygdomme Sønderborg/Tønder

Sønderborg
Medicinsk Forskningsenhed søger en engageret lægesekretær med flair for koordinering, IT og kommunikation, til at understøtte afdelingens mange forskningsaktiviteter. Om afdelingen Medicinsk Forskningsenhed er tilknyttet Medicinske Sygdomme Sønderbo...
Indrykket:27. september 2021

Teamleder til kørselskontoret

Trekantbrand

Kolding
Vi søger en teamleder til ledelse og koordinering af driften på vores kørselskontor og bus tjeneste i TrekantBrand. TrekantBrand er et af landets store redningsberedskaber, der dagligt skaber tryghed for op imod 380.000 borgere, samt en lang række s...
Indrykket:27. september 2021

Vi søger for vores kunde i Kolding en dygtig og selvstændig lagermedarbejder med truckkort til plukke og pakke opgaver på deres lager

TeamVikaren.dk, Århus ApS, Horsens Afdeling

Kolding
Vores kunde, som fremstiller emner inden for jern og metalindustrien, søger en dygtig lagermedarbejder til et 12 ugers Try Hire forløb med henblik på fastansættelse. Du tilbydes: Et spændende job med varierende arbejdsopgaver En social arbejdsplads ...
Indrykket:24. september 2021

Customer Service medarbejder til MEDLINE® & CARELINE®

Customer Service medarbejder til MEDLINE® & CARELINE®

Vi søger en Customer Service medarbejder, der sætter en ære i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores centrale Customer Service afdeling på p.t. 7 medarbejdere, som er en del af vores MEDLINE & CARELINE segment. Som Customer Service medarbejder bliver du bindeled mellem vores datterselskaber og vores produktionsområde. Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden – lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet, skal du trives med at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med datterselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider.

Som en del af vores Customer Service afdeling vil du opleve en travl hverdag, hvor der til tider skal træffes hurtige beslutninger, hvorfor det er væsentligt, at du kan holde mange bolde i luften og skabe struktur. Til gængæld får du en bred kontaktflade til kolleger i flere dele af verden og bliver en del af et team, hvor hjælpsomhed er en selvfølge.


Primære arbejdsopgaver:

  • Behandling af modtagne ordrer, der bookes i Axapta af datterselskaber og direkte Key Accounts
  • Daglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandling
  • Oprette nye varer i ECO/AXAPTA og udregning af priser
  • Koordinering med planlæggere, disponenter, produktion, shipping og lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kunden
  • Vedligeholdelse af stamdata på salgsvarer
  • Månedlig validering af salgsforecast
  • Kontrol og styring af salgspriser i AXAPTA
  • Opfølgning og deltagelse i performance reviews med Key Accounts
  • Diverse ad hoc opgaver


Du:

  • er uddannet inden for f.eks. kontor og har gerne erfaring med supply chain
  • er struktureret, har ordenssans og sætter en ære i at have styr på deltaljerne
  • er vedholdende, løsningsorienteret og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs
  • har et analytisk mindset og er dygtig til at læse og forstå komplekse datasamlinger
  • finder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaver
  • er selvkørende og tager initiativ til at få styr på de daglige udfordringer
  • er en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informeret
  • er en erfaren bruger af Officepakken – herunder primært Outlook og Excel
  • har erfaring med Axapta – alternativt erfaring med andre ERP systemer
  • taler og skriver dansk og engelsk

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Customer Logistics, Henrik Elkjær på tlf. 73151767.

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Disponent - DESKLINE

LINAK A/S

Nordborg
Disponent - DESKLINE Vi søger en disponent til vores logistikteam, der kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder. DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering a...
Indrykket:2. september 2021

Er du lønspecialist der har mod på nye spændende udfordringer?

Frontmatec Kolding

Kolding
Frontmatec i Kolding søger ny lønspecialist til lokationen i Kolding eller i Tandslet. Har du stor erfaring med håndtering af lønadministration fra A-Z? Arbejder du struktureret og systematisk i din opgaveløsning? Sætter du en ære i at levere fejlfr...
Indrykket:6. september 2021

Forskningssekretær til Medicinsk Forskningsenhed, Medicinske Sygdomme Sønderborg/Tønder

Medicinske Sygdomme Sønderborg/Tønder

Sønderborg
Medicinsk Forskningsenhed søger en engageret lægesekretær med flair for koordinering, IT og kommunikation, til at understøtte afdelingens mange forskningsaktiviteter. Om afdelingen Medicinsk Forskningsenhed er tilknyttet Medicinske Sygdomme Sønderbo...
Indrykket:27. september 2021

Teamleder til kørselskontoret

Trekantbrand

Kolding
Vi søger en teamleder til ledelse og koordinering af driften på vores kørselskontor og bus tjeneste i TrekantBrand. TrekantBrand er et af landets store redningsberedskaber, der dagligt skaber tryghed for op imod 380.000 borgere, samt en lang række s...
Indrykket:27. september 2021

Vi søger for vores kunde i Kolding en dygtig og selvstændig lagermedarbejder med truckkort til plukke og pakke opgaver på deres lager

TeamVikaren.dk, Århus ApS, Horsens Afdeling

Kolding
Vores kunde, som fremstiller emner inden for jern og metalindustrien, søger en dygtig lagermedarbejder til et 12 ugers Try Hire forløb med henblik på fastansættelse. Du tilbydes: Et spændende job med varierende arbejdsopgaver En social arbejdsplads ...
Indrykket:24. september 2021