Customer Service Representative

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sibelco is a global leader in material solutions. Sibelco sources, transforms and distributes specialty industrial minerals – particularly silica, clays, feldspathics and olivine – and is a leader in glass recycling. Sibelco’s solutions support the progress of modern life and serve industries as diverse as glass, ceramics, construction, coatings, polymers and water purification. The Sibelco Group operates 114 production sites in 31 countries, with a team of some 5,300 people.


Er du en struktureret person, der brænder for at yde det højeste serviceniveau til både kunder og leverandører? Trives du også i en rolle, hvor du har flere kontaktpunkter og et tæt samarbejde med kollegaer? Så er jobbet som medarbejder i Sibelcos kundeserviceafdeling i Rønne noget for dig!

Om stillingen
At arbejde i kundeserviceafdelingen betyder, at du indgår i et team, der arbejder tæt sammen med salg, kunder, leverandører og andre afdelinger om logistiske spørgsmål, reklamationer eller rådgivning om produkter. Det er vigtigt for Sibelco, at deres medarbejdere har interessen og evnen til løbende at optage ny viden og derefter omsætte den i praksis i deres daglige arbejde.

Stillingen som kundeservicemedarbejder er en tidsbegrænset konsulentopgave på 5 måneder med store muligheder for forlængelse. Vi søger dig, der kan begynde at arbejde med det samme. Dine opgaver vil hovedsageligt bestå i ordrehåndtering og service til Sibelcos kunder. Ydelsen omfatter også leverancer, samt en del logistikadministration. Ydermere kommer du til at arbejde med salgssupport og håndtere tilbud, prisopdateringer og reklamationer.

I rollen vil dine hovedopgaver omfatte:

- Kundeservice
- Ordrehåndtering
- Logistikadministration, leverancer


Om dig

Vi søger dig, der har erfaring med at arbejde med kundeservice og med ordrestyring. Du er ansvarlig som person og "ejer" din ordre indtil den er fulgt op og klar. Du vil få en masse kontakter via mail og telefon eksternt og internt. Ydermere er du udadvendt og har en positiv indstilling med en god formidlingsevne. Du kan lide at arbejde i et højt tempo, kan håndtere flere opgaver på samme tid og er en teamplayer. Du er vant til at bruge både dansk og engelsk i dit daglige arbejde, både mundtligt og skriftligt.

Vigtig for tjenesten er:

- Mindst 2 års erhvervserfaring inden for kundeservice.
- Tidligere erfaring med transportplanlægning er en fordel.
- At du tidligere har arbejdet med ordresystemer. Tidligere erfaring med SAP er en fordel.
- Uhindret dansk og engelsk i tale og skrift.

Vi vil vægte personlig egnethed højt.

Søg stillingen:
Klik venligst på https://sibelco.springboard.com.au/jobs/SIB-1627463 for at søge stillingen og registrere dine oplysninger i rekrutteringsportalen, så en i vores team kan komme i kontakt med dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Customer Service Representative

Sibelco is a global leader in material solutions. Sibelco sources, transforms and distributes specialty industrial minerals – particularly silica, clays, feldspathics and olivine – and is a leader in glass recycling. Sibelco’s solutions support the progress of modern life and serve industries as diverse as glass, ceramics, construction, coatings, polymers and water purification. The Sibelco Group operates 114 production sites in 31 countries, with a team of some 5,300 people.


Er du en struktureret person, der brænder for at yde det højeste serviceniveau til både kunder og leverandører? Trives du også i en rolle, hvor du har flere kontaktpunkter og et tæt samarbejde med kollegaer? Så er jobbet som medarbejder i Sibelcos kundeserviceafdeling i Rønne noget for dig!

Om stillingen
At arbejde i kundeserviceafdelingen betyder, at du indgår i et team, der arbejder tæt sammen med salg, kunder, leverandører og andre afdelinger om logistiske spørgsmål, reklamationer eller rådgivning om produkter. Det er vigtigt for Sibelco, at deres medarbejdere har interessen og evnen til løbende at optage ny viden og derefter omsætte den i praksis i deres daglige arbejde.

Stillingen som kundeservicemedarbejder er en tidsbegrænset konsulentopgave på 5 måneder med store muligheder for forlængelse. Vi søger dig, der kan begynde at arbejde med det samme. Dine opgaver vil hovedsageligt bestå i ordrehåndtering og service til Sibelcos kunder. Ydelsen omfatter også leverancer, samt en del logistikadministration. Ydermere kommer du til at arbejde med salgssupport og håndtere tilbud, prisopdateringer og reklamationer.

I rollen vil dine hovedopgaver omfatte:

- Kundeservice
- Ordrehåndtering
- Logistikadministration, leverancer


Om dig

Vi søger dig, der har erfaring med at arbejde med kundeservice og med ordrestyring. Du er ansvarlig som person og "ejer" din ordre indtil den er fulgt op og klar. Du vil få en masse kontakter via mail og telefon eksternt og internt. Ydermere er du udadvendt og har en positiv indstilling med en god formidlingsevne. Du kan lide at arbejde i et højt tempo, kan håndtere flere opgaver på samme tid og er en teamplayer. Du er vant til at bruge både dansk og engelsk i dit daglige arbejde, både mundtligt og skriftligt.

Vigtig for tjenesten er:

- Mindst 2 års erhvervserfaring inden for kundeservice.
- Tidligere erfaring med transportplanlægning er en fordel.
- At du tidligere har arbejdet med ordresystemer. Tidligere erfaring med SAP er en fordel.
- Uhindret dansk og engelsk i tale og skrift.

Vi vil vægte personlig egnethed højt.

Søg stillingen:
Klik venligst på https://sibelco.springboard.com.au/jobs/SIB-1627463 for at søge stillingen og registrere dine oplysninger i rekrutteringsportalen, så en i vores team kan komme i kontakt med dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.