Customer Service Representative for Animal Insurance - Sitel Denmark ApS

Heste-entusiaster til kundesupport

Sitel søger heste-entusiaster til Service og Support

 

Er du dyreelsker og ønsker du at arbejde med dyrs sundhed og velvære?

Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads?

 

Heste-kendere til Kundesupport

Vi søger 2 passionerede hestekendere, der kan varetage service, support og mersalg via telefon og mail.

Agria Dyreforsikring tilbyder fleksible forsikringsløsninger, hvor dyrs sundhed og velvære er i højsæde, og dette understeges ved, at Agria samarbejder med dyreorganisationer og dyrlæger for at sikre de rette løsninger til kunderne.

 

Arbejdsopgaver

Du bliver en del af et stærkt team, der varetager indgående opkald og mails, hvor du i dialog med kunden hjælper, rådgiver og generelt afdækker kundernes behov. Du er ansvarlig for, at eventuelle udfordringer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet.

Med dit udadvendte og imødekommende væsen møder du kunderne i øjenhøjde og sikrer, at deres spørgsmål bliver besvaret til fuld tilfredsstillelse.

 

Teamsamarbejde og Engagerede Kollegaer

Hos Sitel bliver du en del af et ambitiøst og socialt team, der er kendetegnet ved, at alle har et højt drive og en fælles passion for at yde exceptionel kundeservice og support.

Vi sætter en ære i at give den bedste support og service til vores klienters kunder, og det betyder, at vi stiller store krav til dine kvalifikationer inden for kundehåndtering.

Vi sørger for en grundig oplæring samt løbende træning.

  

Dine kvalifikationer

Det er et krav, at du sætter en ære i at levere ekstraordinær service i alle henvendelser. Vi søger en selvkørende og procesorienteret profil, der tager ansvar for, at hele teamet når de opsatte mål og resultater.

Det er nødvendigt, at du har et godt kendskab til heste, da omdrejningspunktet i arbejdet er fagsprog og termer fra heste- og forsikringsverdenen.

For at være et match, kan du nikke genkendende til følgende:

  • Jeg er udadvendt, glad og mit smil skinner igennem på telefonen.
  • Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
  • Mine kommunikative evner er i top og jeg taler og skriver fejlfrit dansk.
  • Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.
  • Jeg har en gymnasial uddannelse

 

Årsagen til at vælge Sitel

Vi kan tilbyde dig et spændende job i en global og ekspanderende virksomhed, hvor vi vægter ansvar, performance og socialt samvær højt. Vi lægger mange ressourcer i vores medarbejdere og gennem kontinuerlig opkvalificering, giver vi dig mulighed for udvikling fagligt og personligt. Du vil være omgivet af engagerede kollegaer og ledere, der sætter en stor ære i at sikre den enkeltes og teamets trivsel.

Vi tilbyder vores medarbejdere en sundhedsforsikring, pensionsordning samt et lyst og åbent kontormiljø, hvor vi har frugtordning. Her er en atmosfære af entusiasme og ambitioner, og vi afholder ofte sociale events og konkurrencer for at give hverdagen et ekstra pift.

 

Arbejdsplads, Ansøgning & Kontakt

Arbejdspladsen er Sitels kontor på Sluseholmen 2-4, 2450 København SV.

Det er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt i mandag til fredag i tidsrummet 08:00-17:00.

Vi har overenskomst med HK for Handel, Viden & Service. Lønnen ligger på DKK 118,00 i timen og vi har en arbejdsgiverbetalt pension på 8 %.

Hvis det lyder som stillingen for dig, så send straks din ansøgning til Careers.Denmark@Sitel.Com. Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende til Team Manager Casper Jensen, casper.jensen@sitel.com

 

Du kan finde mere information om Sitel på Sitel.Com eller på vores danske FaceBook Side.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Customer Support Agent

Falcon.io ApS

Founded in 2010, we re perhaps too mature now to still call ourselves a startup. But we ve retained our startup ethos of encouraging autonomy, ambition, boldness and experimentation. Working in this kind of environment is a very rewarding choice, bu...
Indrykket:26. februar 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Customer Success Manager (SaaS)

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København
GAN is transforming the way the world s leading corporations deal with corruption, compliance and regulatory risk. We provide compliance teams around the globe with a powerful, intuitive software platform for managing all their compliance activities...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Tekniske kundeservicemedarbejdere søges

RANDSTAD A/S

København
Søger du et nyt og udfordrende job, hvor du får styrket dine kompetencer inden for kundeservice? Og vil du gerne have foden indenfor i en stor og anerkendt virksomhed? Randstad søger på vegne af Webhelp Nordic tekniske kundeservicemedarbejdere, der ...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:7. maj 2018

Danish speaking Customer Service Advisor

SITEL DENMARK ApS

København
Sitel is hiring the best Customer Service Advisor for Technical Support Are you technically skilled and can you provide excellent service and support via phone and email? Sitel has an exciting cooperation with Garmin, supporting their Nordic market ...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:8. maj 2018

Swedish Speaking Customer Service Advisors for Technical Support

SITEL DENMARK ApS

København
Sitel is hiring the best Customer Service Advisors for Technical Support Do you speak Swedish fluently? Are you technically skilled and can you provide excellent service and support via phone and email? Sitel has an exciting cooperation with Garmin,...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:8. maj 2018