Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Service Representative til Parker i Ballerup

Er du på udkig efter et servicejob, hvor du kan tage ansvar og arbejde tæt på dine kunder? Trives du i en kundeorienteret stilling, hvor du samtidig arbejder med logistisk? Vi søger nu en Customer Service Representative til virksomheden Parker. Vi arbejder med løbende rekruttering, så søg stillingen allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde Parker, leder Academic Work efter en Customer Service Representative til deres kontor i Ballerup frem til slutningen af juni. Parker er en verdensførende udbyder inden for ”Motion & Control” teknologier. De leverer kvalitetsservice og produkter til danske OEM-kunder og andre virksomheder gennem deres stærke og professionelle distributørnetværk og gennem deres teknologicentre.

Som Customer Service Representative, er du ansvarlig for en række nøglekunder og sikrer, at de får højkvalitetssupport og service. Du bliver en del af et Customer Support team bestående af i alt 10 engagerede kolleger.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Parker. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding frem til slutningen af juni. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Parker. Hvis begge parter er tilfredse med samarbejdet, kan der være mulighed for forlængelse.

 

Arbejdsopgaver

Som Customer Service Representative, kommer du til at få et stort ansvar for kommunikationen ud til erhvervskunder, hvor du skal sikre, at alt logistik fungerer effektivt. Yderligere vil du skulle bidrage til samt sikre, at Parkers kunder tilbydes førsteklasses oplevelser ved altid at arbejde med højkvalitets support og service. Du vil for eksempel være ansvarlig for ordrehåndtering, krediteringer, kundedata og informere og anbefale Parkers services og produkter.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • Modtage og administrere kundeforespørgsler
  • Registrering af ordrer og gennemgå kontrakter med kunder
  • Proaktivt arbejde med leveringsprocessen

Vi søger dig, som

  • Har en relevant bacheloruddannelse
  • Har mindst 1 års erhvervserfaring fra et job med kunderelationer og arbejdet med førsteklassesservice.
  • Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift

Dette er den perfekte stilling, som er nyuddannet, måske med nogle års erhvervserfaring og som ønsker en stilling hos en virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle sig! Som person har du lyst til løbende at udvikle dine individuelle færdigheder og viden i arbejdet. Du er åben for nye ting, og har en naturlig nysgerrighed. Vi ser at du har stærke analytiske evner og kan identificere problemer og forbedringsområder i arbejdet. Desuden mener vi, at du er struktureret og omhyggelig, mens du er serviceminded og altid sætter kunden først. Du er ansvarsbevidst og udfører altid dit arbejde med et stort drive. I denne proces lægger vi stor vægt på de personlige egenskaber.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: Timeløn
  • STED: Ballerup
  • Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

Parker Hannifin Danmark blev grundlagt i 1970 og er en del af Parker Hannifin Corporation, som er en Fortune 250 global leder inden for ”Motion & Control” teknologier. I over 100 år har virksomheden været med til at skabe sine kunders succes på en bred vifte af forskelligartede industrielle markeder samt inden for luftfart. Parker Hannifin koncernen beskæftiger i dag omkring 55.000 medarbejdere fordelt på 50 lande. I Danmark arbejder 50 medarbejdere med resten af verden med henblik på at tilbyde en førsteklasses oplevelser for deres kunder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944609Phoenix-d615c04912019-01-17T00:00:00Customer Service Representative til Parker i Ballerup

Er du på udkig efter et servicejob, hvor du kan tage ansvar og arbejde tæt på dine kunder? Trives du i en kundeorienteret stilling, hvor du samtidig arbejder med logistisk? Vi søger nu en Customer Service Representative til virksomheden Parker. Vi arbejder med løbende rekruttering, så søg stillingen allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde Parker, leder Academic Work efter en Customer Service Representative til deres kontor i Ballerup frem til slutningen af juni. Parker er en verdensførende udbyder inden for ”Motion & Control” teknologier. De leverer kvalitetsservice og produkter til danske OEM-kunder og andre virksomheder gennem deres stærke og professionelle distributørnetværk og gennem deres teknologicentre.

Som Customer Service Representative, er du ansvarlig for en række nøglekunder og sikrer, at de får højkvalitetssupport og service. Du bliver en del af et Customer Support team bestående af i alt 10 engagerede kolleger.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Parker. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding frem til slutningen af juni. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Parker. Hvis begge parter er tilfredse med samarbejdet, kan der være mulighed for forlængelse.

 

Arbejdsopgaver

Som Customer Service Representative, kommer du til at få et stort ansvar for kommunikationen ud til erhvervskunder, hvor du skal sikre, at alt logistik fungerer effektivt. Yderligere vil du skulle bidrage til samt sikre, at Parkers kunder tilbydes førsteklasses oplevelser ved altid at arbejde med højkvalitets support og service. Du vil for eksempel være ansvarlig for ordrehåndtering, krediteringer, kundedata og informere og anbefale Parkers services og produkter.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • Modtage og administrere kundeforespørgsler
  • Registrering af ordrer og gennemgå kontrakter med kunder
  • Proaktivt arbejde med leveringsprocessen

Vi søger dig, som

  • Har en relevant bacheloruddannelse
  • Har mindst 1 års erhvervserfaring fra et job med kunderelationer og arbejdet med førsteklassesservice.
  • Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift

Dette er den perfekte stilling, som er nyuddannet, måske med nogle års erhvervserfaring og som ønsker en stilling hos en virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle sig! Som person har du lyst til løbende at udvikle dine individuelle færdigheder og viden i arbejdet. Du er åben for nye ting, og har en naturlig nysgerrighed. Vi ser at du har stærke analytiske evner og kan identificere problemer og forbedringsområder i arbejdet. Desuden mener vi, at du er struktureret og omhyggelig, mens du er serviceminded og altid sætter kunden først. Du er ansvarsbevidst og udfører altid dit arbejde med et stort drive. I denne proces lægger vi stor vægt på de personlige egenskaber.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: Timeløn
  • STED: Ballerup
  • Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

Parker Hannifin Danmark blev grundlagt i 1970 og er en del af Parker Hannifin Corporation, som er en Fortune 250 global leder inden for ”Motion & Control” teknologier. I over 100 år har virksomheden været med til at skabe sine kunders succes på en bred vifte af forskelligartede industrielle markeder samt inden for luftfart. Parker Hannifin koncernen beskæftiger i dag omkring 55.000 medarbejdere fordelt på 50 lande. I Danmark arbejder 50 medarbejdere med resten af verden med henblik på at tilbyde en førsteklasses oplevelser for deres kunder.

2019-02-16T00:50:54.630 Er du på udkig efter et servicejob, hvor du kan tage ansvar og arbejde tæt på dine kunder? Trives du i en kundeorienteret stilling, hvor du samtidig arbejder med logistisk? Vi søger nu en Customer Service Representative til virksomheden Parker. Vi arbejder med løbende rekruttering, så søg stillingen allerede i dag! Om stillingen På vegne af vores kunde Parker, leder Academic Work efter en Customer Service Representative til deres kontor i Ballerup frem til slutningen af juni. Parker er en verdensførende udbyder inden for Motion Control teknologier. De leverer kvalitetsservice og produkter til danske OEM-kunder og andre virksomheder gennem deres stærke og professionelle distributørnetværk og gennem deres teknologicentre. Som Customer Service Representative, er du ansvarlig for en række nøglekunder og sikrer, at de får højkvalitetssupport og service. Du bliver en del af et Customer Support team bestående af i alt 10 engagerede kolleger. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Parker. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding frem til slutningen af juni. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Parker. Hvis begge parter er tilfredse med samarbejdet, kan der være mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver Som Customer Service Representative, kommer du til at få et stort ansvar for kommunikationen ud til erhvervskunder, hvor du skal sikre, at alt logistik fungerer effektivt. Yderligere vil du skulle bidrage til samt sikre, at Parkers kunder tilbydes førsteklasses oplevelser ved altid at arbejde med højkvalitets support og service. Du vil for eksempel være ansvarlig for ordrehåndtering, krediteringer, kundedata og informere og anbefale Parkers services og produkter. Arbejdsopgaver inkluderer: Modtage og administrere kundeforespørgsler Registrering af ordrer og gennemgå kontrakter med kunder Proaktivt arbejde med leveringsprocessen Vi søger dig, som Har en relevant bacheloruddannelse Har mindst 1 års erhvervserfaring fra et job med kunderelationer og arbejdet med førsteklassesservice. Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift Dette er den perfekte stilling, som er nyuddannet, måske med nogle års erhvervserfaring og som ønsker en stilling hos en virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle sig! Som person har du lyst til løbende at udvikle dine individuelle færdigheder og viden i arbejdet. Du er åben for nye ting, og har en naturlig nysgerrighed. Vi ser at du har stærke analytiske evner og kan identificere problemer og forbedringsområder i arbejdet. Desuden mener vi, at du er struktureret og omhyggelig, mens du er serviceminded og altid sætter kunden først. Du er ansvarsbevidst og udfører altid dit arbejde med et stort drive. I denne proces lægger vi stor vægt på de personlige egenskaber. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Fuldtid LØN: Timeløn STED: Ballerup Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inklud r gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inklud r link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven. Anden information Parker Hannifin Danmark blev grundlagt i 1970 og er en del af Parker Hannifin Corporation, som er en Fortune 250 global leder inden for Motion Control teknologier. I over 100 år har virksomheden været med til at skabe sine kunders succes på en bred vifte af forskelligartede industrielle markeder samt inden for luftfart. Parker Hannifin koncernen beskæftiger i dag omkring 55.000 medarbejdere fordelt på 50 lande. I Danmark arbejder 50 medarbejdere med resten af verden med henblik på at tilbyde en førsteklasses oplevelser for deres kunder.11Jobnetd615c049100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://jobs.academicwork.dk/annonce/customer-service-representative-til-parker-i-ballerup/150196610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3438109ACADEMIC WORK DENMARK A/S11Gammel Kongevej 11610København VDKDanmark0
marlene.hansen@academicwork.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset695950JobNet493254749325471000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgCustomer Service Representative til Parker i Ballerup12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360170722Marlenemarlene.hansen@academicwork.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK