Customer Service Representative til Parker i Ballerup

Er du på udkig efter et servicejob, hvor du kan tage ansvar og arbejde tæt på dine kunder? Trives du i en kundeorienteret stilling, hvor du samtidig arbejder med logistisk? Vi søger nu en Customer Service Representative til virksomheden Parker. Vi arbejder med løbende rekruttering, så søg stillingen allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde Parker, leder Academic Work efter en Customer Service Representative til deres kontor i Ballerup frem til slutningen af juni. Parker er en verdensførende udbyder inden for ”Motion & Control” teknologier. De leverer kvalitetsservice og produkter til danske OEM-kunder og andre virksomheder gennem deres stærke og professionelle distributørnetværk og gennem deres teknologicentre.

Som Customer Service Representative, er du ansvarlig for en række nøglekunder og sikrer, at de får højkvalitetssupport og service. Du bliver en del af et Customer Support team bestående af i alt 10 engagerede kolleger.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Parker. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding frem til slutningen af juni. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Parker. Hvis begge parter er tilfredse med samarbejdet, kan der være mulighed for forlængelse.

 

Arbejdsopgaver

Som Customer Service Representative, kommer du til at få et stort ansvar for kommunikationen ud til erhvervskunder, hvor du skal sikre, at alt logistik fungerer effektivt. Yderligere vil du skulle bidrage til samt sikre, at Parkers kunder tilbydes førsteklasses oplevelser ved altid at arbejde med højkvalitets support og service. Du vil for eksempel være ansvarlig for ordrehåndtering, krediteringer, kundedata og informere og anbefale Parkers services og produkter.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • Modtage og administrere kundeforespørgsler
  • Registrering af ordrer og gennemgå kontrakter med kunder
  • Proaktivt arbejde med leveringsprocessen

Vi søger dig, som

  • Har en relevant bacheloruddannelse
  • Har mindst 1 års erhvervserfaring fra et job med kunderelationer og arbejdet med førsteklassesservice.
  • Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift

Dette er den perfekte stilling, som er nyuddannet, måske med nogle års erhvervserfaring og som ønsker en stilling hos en virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle sig! Som person har du lyst til løbende at udvikle dine individuelle færdigheder og viden i arbejdet. Du er åben for nye ting, og har en naturlig nysgerrighed. Vi ser at du har stærke analytiske evner og kan identificere problemer og forbedringsområder i arbejdet. Desuden mener vi, at du er struktureret og omhyggelig, mens du er serviceminded og altid sætter kunden først. Du er ansvarsbevidst og udfører altid dit arbejde med et stort drive. I denne proces lægger vi stor vægt på de personlige egenskaber.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: Timeløn
  • STED: Ballerup
  • Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

Parker Hannifin Danmark blev grundlagt i 1970 og er en del af Parker Hannifin Corporation, som er en Fortune 250 global leder inden for ”Motion & Control” teknologier. I over 100 år har virksomheden været med til at skabe sine kunders succes på en bred vifte af forskelligartede industrielle markeder samt inden for luftfart. Parker Hannifin koncernen beskæftiger i dag omkring 55.000 medarbejdere fordelt på 50 lande. I Danmark arbejder 50 medarbejdere med resten af verden med henblik på at tilbyde en førsteklasses oplevelser for deres kunder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944609Phoenix-d615c04912019-01-17T00:00:00Customer Service Representative til Parker i Ballerup

Er du på udkig efter et servicejob, hvor du kan tage ansvar og arbejde tæt på dine kunder? Trives du i en kundeorienteret stilling, hvor du samtidig arbejder med logistisk? Vi søger nu en Customer Service Representative til virksomheden Parker. Vi arbejder med løbende rekruttering, så søg stillingen allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde Parker, leder Academic Work efter en Customer Service Representative til deres kontor i Ballerup frem til slutningen af juni. Parker er en verdensførende udbyder inden for ”Motion & Control” teknologier. De leverer kvalitetsservice og produkter til danske OEM-kunder og andre virksomheder gennem deres stærke og professionelle distributørnetværk og gennem deres teknologicentre.

Som Customer Service Representative, er du ansvarlig for en række nøglekunder og sikrer, at de får højkvalitetssupport og service. Du bliver en del af et Customer Support team bestående af i alt 10 engagerede kolleger.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Parker. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding frem til slutningen af juni. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Parker. Hvis begge parter er tilfredse med samarbejdet, kan der være mulighed for forlængelse.

 

Arbejdsopgaver

Som Customer Service Representative, kommer du til at få et stort ansvar for kommunikationen ud til erhvervskunder, hvor du skal sikre, at alt logistik fungerer effektivt. Yderligere vil du skulle bidrage til samt sikre, at Parkers kunder tilbydes førsteklasses oplevelser ved altid at arbejde med højkvalitets support og service. Du vil for eksempel være ansvarlig for ordrehåndtering, krediteringer, kundedata og informere og anbefale Parkers services og produkter.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • Modtage og administrere kundeforespørgsler
  • Registrering af ordrer og gennemgå kontrakter med kunder
  • Proaktivt arbejde med leveringsprocessen

Vi søger dig, som

  • Har en relevant bacheloruddannelse
  • Har mindst 1 års erhvervserfaring fra et job med kunderelationer og arbejdet med førsteklassesservice.
  • Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift

Dette er den perfekte stilling, som er nyuddannet, måske med nogle års erhvervserfaring og som ønsker en stilling hos en virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle sig! Som person har du lyst til løbende at udvikle dine individuelle færdigheder og viden i arbejdet. Du er åben for nye ting, og har en naturlig nysgerrighed. Vi ser at du har stærke analytiske evner og kan identificere problemer og forbedringsområder i arbejdet. Desuden mener vi, at du er struktureret og omhyggelig, mens du er serviceminded og altid sætter kunden først. Du er ansvarsbevidst og udfører altid dit arbejde med et stort drive. I denne proces lægger vi stor vægt på de personlige egenskaber.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: Timeløn
  • STED: Ballerup
  • Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

Parker Hannifin Danmark blev grundlagt i 1970 og er en del af Parker Hannifin Corporation, som er en Fortune 250 global leder inden for ”Motion & Control” teknologier. I over 100 år har virksomheden været med til at skabe sine kunders succes på en bred vifte af forskelligartede industrielle markeder samt inden for luftfart. Parker Hannifin koncernen beskæftiger i dag omkring 55.000 medarbejdere fordelt på 50 lande. I Danmark arbejder 50 medarbejdere med resten af verden med henblik på at tilbyde en førsteklasses oplevelser for deres kunder.

Er du på udkig efter et servicejob, hvor du kan tage ansvar og arbejde tæt på dine kunder? Trives du i en kundeorienteret stilling, hvor du samtidig arbejder med logistisk? Vi søger nu en Customer Service Representative til virksomheden Parker. Vi arbejder med løbende rekruttering, så søg stillingen allerede i dag! Om stillingen På vegne af vores kunde Parker, leder Academic Work efter en Customer Service Representative til deres kontor i Ballerup frem til slutningen af juni. Parker er en verdensførende udbyder inden for Motion Control teknologier. De leverer kvalitetsservice og produkter til danske OEM-kunder og andre virksomheder gennem deres stærke og professionelle distributørnetværk og gennem deres teknologicentre. Som Customer Service Representative, er du ansvarlig for en række nøglekunder og sikrer, at de får højkvalitetssupport og service. Du bliver en del af et Customer Support team bestående af i alt 10 engagerede kolleger. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Parker. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding frem til slutningen af juni. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Parker. Hvis begge parter er tilfredse med samarbejdet, kan der være mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver Som Customer Service Representative, kommer du til at få et stort ansvar for kommunikationen ud til erhvervskunder, hvor du skal sikre, at alt logistik fungerer effektivt. Yderligere vil du skulle bidrage til samt sikre, at Parkers kunder tilbydes førsteklasses oplevelser ved altid at arbejde med højkvalitets support og service. Du vil for eksempel være ansvarlig for ordrehåndtering, krediteringer, kundedata og informere og anbefale Parkers services og produkter. Arbejdsopgaver inkluderer: Modtage og administrere kundeforespørgsler Registrering af ordrer og gennemgå kontrakter med kunder Proaktivt arbejde med leveringsprocessen Vi søger dig, som Har en relevant bacheloruddannelse Har mindst 1 års erhvervserfaring fra et job med kunderelationer og arbejdet med førsteklassesservice. Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift Dette er den perfekte stilling, som er nyuddannet, måske med nogle års erhvervserfaring og som ønsker en stilling hos en virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle sig! Som person har du lyst til løbende at udvikle dine individuelle færdigheder og viden i arbejdet. Du er åben for nye ting, og har en naturlig nysgerrighed. Vi ser at du har stærke analytiske evner og kan identificere problemer og forbedringsområder i arbejdet. Desuden mener vi, at du er struktureret og omhyggelig, mens du er serviceminded og altid sætter kunden først. Du er ansvarsbevidst og udfører altid dit arbejde med et stort drive. I denne proces lægger vi stor vægt på de personlige egenskaber. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Fuldtid LØN: Timeløn STED: Ballerup Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inklud r gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inklud r link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven. Anden information Parker Hannifin Danmark blev grundlagt i 1970 og er en del af Parker Hannifin Corporation, som er en Fortune 250 global leder inden for Motion Control teknologier. I over 100 år har virksomheden været med til at skabe sine kunders succes på en bred vifte af forskelligartede industrielle markeder samt inden for luftfart. Parker Hannifin koncernen beskæftiger i dag omkring 55.000 medarbejdere fordelt på 50 lande. I Danmark arbejder 50 medarbejdere med resten af verden med henblik på at tilbyde en førsteklasses oplevelser for deres kunder.11Jobnetd615c049100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://jobs.academicwork.dk/annonce/customer-service-representative-til-parker-i-ballerup/150196610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3438109ACADEMIC WORK DENMARK A/S11Gammel Kongevej 11610København VDKDanmark0
marlene.hansen@academicwork.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset695950JobNet493254749325471000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d615c049&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr du den nye Kundeservicemedarbejder i ACADEMIC WORK DENMARK A/S?12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360170722Marlenemarlene.hansen@academicwork.dkDKDanmarkDKDanmark329939977Svensk- og norsktalende support-Guru / Swedish- and Norwegian speaking support GuruRobot Taler og skriver du både svensk og norsk? Er du en Guru på telefonen? Er du en god kollega, som vil være med til at sprede god energi? Så ansøg om en fast stilling i Flyhjælps hyggelige supportteam. OM OS: Flyhjælp er en progressiv, ung start-up-virksomhed i rivende vækst og udvikling - ikke mindst teknologisk og menneskeligt. Vi har kun 4 år på bagen. Vores motto er, at bringe smil til de passagerer, der kontakter os, fordi de har været udsat for en overbookning, forsinkelse, eller hvis deres fly er blevet aflyst. Hvis vores kunder er glade, så er vi glade. At vores kunder generelt er glade ses tydeligt på Truspilot, hvor vi scorer højt. Flyhjælp er en juridisk virksomhed - og vi arbejder ud fra en Europæisk lov, der hedder EF-forordningen 261 2004. Denne lov har givet flypassagerer, der rejser med et europæisk flyselskab, eller fra en europæisk by, ret til kompensation, hvis flyselskaberne ikke sørger for, at passageren ankommer til sin destination mindre end 3 timer for sent, og hvis det er flyselskabets ansvar at flyet blev forsinket, overbooket eller aflyst. Vi er pt. en farverigt blandet medarbejderstab på 45 personer i alderen 17-61 år. Flyhjælps supportgruppe består af 6 mangesprogede, positive og skønne medarbejdere, der er med til at løfte det daglige arbejde med et smil. Flyhjælps lyse kontorer er placeret centralt i København ved Christianshavns metrostation. DINE ARBEJDSOPGAVER I FLYHJÆLPS SUPPORT: Som supportmedarbejder i Flyhjælp lærer man meget om jura, love, retspraksisser, og lærer at betjene og vejlede kunder udfra den gældne lovgivning og retspraksis. Du oplæres desuden grundigt i retsligt sprogbrug, således at du kan vejlede Flyhjælps mange kunder på en god og professionel måde. Du oplæres også grundigt i brugen af vores teknologiske platforme, igennem hvilke vi kommunikerer med hinanden, kunderne, flyselskaberne og byretterne. Dine opgaver er fortrinsvis kommunikation på skrift og i tale med svenske og norske kunder, på telefon, mail og chat. Men er du god til at teksforfatte, oversættelser, statistik eller måske marketing, kan du sagtens få opgaver, der peger i den retning, hvis du ønsker det. Vi vil gerne gøre brug af dine sikkert mange talenter - så vis os hvad du kan. OM DIG 1. Det vigtigste om dig er, at du skriver og taler svensk, og taler norsk. Hvis du også skriver norsk er det en fordel - men ikke et krav. 2. Derudover ønsker vi af dig, at du er en god kollega med et lyst sind. 3. Slutteligt er det en fordel for dig og os, hvis du har flair for IT eller har let ved at lære nye systemer at kende. Det er ikke afgørende om du har haft lignende jobs forinden - men afgørende, at du er sprogligt og menneskeligt kompentent til kundesupport og kollegialt samarbejde. Vi hyrer dygige kandidater i alle aldre, fra alle etniske baggrunde, med alle kønslige orienteringer - og opfordrer alle, der passer på ovenstående, at søge. Fast månedsløn er kr. 19-24.000 med årlig fast lønstigning, og fastsættes efter dine kundskaber, din erfaring og dit uddannelsesniveau. Stillingen er ledig pr. 1. marts, 15. marts eller senest 1. april 2019 Send en kortfattet ansøgning om dig selv, og hvorfor vi bør ansætte dig, samt dit CV. Du kan ansøge gennem vores rekruttringssystem på flyhjaelp.dk, eller ved at sende en mail med din ansøgning og CV til afdelingsleder, Guxi Maria Abel, gma@flyhjaelp.dk Det er ikke et fortrin at ringe os op for at præsentere dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Taler og skriver du både svensk og norsk? 
Er du en Guru på telefonen?

Er du en god kollega, som vil være med til at sprede god energi? Så ansøg om en fast stilling i Flyhjælps hyggelige supportteam.

OM OS:

Flyhjælp er en progressiv, ung start-up-virksomhed i rivende vækst og udvikling - ikke mindst teknologisk og menneskeligt. Vi har kun 4 år på bagen.
Vores motto er, at bringe smil til de passagerer, der kontakter os, fordi de har været udsat for en overbookning, forsinkelse, eller hvis deres fly er blevet aflyst.
Hvis vores kunder er glade, så er vi glade. At vores kunder generelt er glade ses tydeligt på Truspilot, hvor vi scorer højt.

Flyhjælp er en juridisk virksomhed - og vi arbejder ud fra en Europæisk lov, der hedder EF-forordningen 261/2004.
Denne lov har givet flypassagerer, der rejser med et europæisk flyselskab, eller fra en europæisk by, ret til kompensation, hvis flyselskaberne ikke sørger for, at passageren ankommer til sin destination mindre end 3 timer for sent, og hvis det er flyselskabets ansvar at flyet blev forsinket, overbooket eller aflyst.
Vi er pt. en farverigt blandet medarbejderstab på 45 personer i alderen 17-61 år.
Flyhjælps supportgruppe består af 6 mangesprogede, positive og skønne medarbejdere, der er med til at løfte det daglige arbejde med et smil.

Flyhjælps lyse kontorer er placeret centralt i København ved Christianshavns metrostation.

DINE ARBEJDSOPGAVER I FLYHJÆLPS SUPPORT:
Som supportmedarbejder i Flyhjælp lærer man meget om jura, love, retspraksisser, og lærer at betjene og vejlede kunder udfra den gældne lovgivning og retspraksis.
Du oplæres desuden grundigt i retsligt sprogbrug, således at du kan vejlede Flyhjælps mange kunder på en god og professionel måde.
Du oplæres også grundigt i brugen af vores teknologiske platforme, igennem hvilke vi kommunikerer med hinanden, kunderne, flyselskaberne og byretterne.
Dine opgaver er fortrinsvis kommunikation på skrift og i tale med svenske og norske kunder, på telefon, mail og chat.
Men er du god til at teksforfatte, oversættelser, statistik eller måske marketing, kan du sagtens få opgaver, der peger i den retning, hvis du ønsker det.
Vi vil gerne gøre brug af dine sikkert mange talenter - så vis os hvad du kan.

OM DIG
1. Det vigtigste om dig er, at du skriver og taler svensk, og taler norsk. Hvis du også skriver norsk er det en fordel - men ikke et krav.
2. Derudover ønsker vi af dig, at du er en god kollega med et lyst sind.
3. Slutteligt er det en fordel for dig og os, hvis du har flair for IT eller har let ved at lære nye systemer at kende.

Det er ikke afgørende om du har haft lignende jobs forinden - men afgørende, at du er sprogligt og menneskeligt kompentent til kundesupport og kollegialt samarbejde.
Vi hyrer dygige kandidater i alle aldre, fra alle etniske baggrunde, med alle kønslige orienteringer - og opfordrer alle, der passer på ovenstående, at søge.

Fast månedsløn er kr. 19-24.000 med årlig fast lønstigning, og fastsættes efter dine kundskaber, din erfaring og dit uddannelsesniveau.
Stillingen er ledig pr. 1. marts, 15. marts eller senest 1. april 2019

Send en kortfattet ansøgning om dig selv, og hvorfor vi bør ansætte dig, samt dit CV.
Du kan ansøge gennem vores rekruttringssystem på flyhjaelp.dk, eller ved at sende en mail med din ansøgning og CV til afdelingsleder, Guxi Maria Abel, gma@flyhjaelp.dk
Det er ikke et fortrin at ringe os op for at præsentere dig.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Flyhjælp ApSKøbenhavn K2019-01-10T00:00:002019-02-15T00:00:00
329938836Swedish Service Profiles for our Travel/Leisure TeamRobot ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY MAIN TASKS The task is to provide a professional service by phone, social media and email for people - before, during and after their travel holidays - ensuring the overall customer experience by: Queries related to travel planning Assist and guide with travel reservations Assistance and support if incidents at the destination occurs Adapt and execute market initiatives according to defined campaigns Ensure, on a continuous basis, the collaboration between the team members and other teams departments QUALIFICATIONS College degree, language or social studies is preferable but not a requirement Language skills: Swedish fluently, written and spoken English, high level, written and spoken Additional Nordic language skills are a plus, but not a requirement IT flair JOB EXPERIENCE 6-12 months experience in the service sector customer service, travel agency, restaurant, stores or the like You are a team player, both for your colleagues in the team and your colleagues in the other departments of the company. However, most importantly is your attitude and motivation to make a difference ensuring the team exceed expectations WE OFFER A unique opportunity to be a part of a dynamic team in an exciting and fast developing company, with a great culture and where 2 days never are the same Full time and or part time position, salary package salary paid in DKK, language bonus, pension and health insurance Interested… Please send your application and CV to jobhr@moranti.com soonest possible, ref. Travel Leisure

ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE – BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL – THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY

MAIN TASKS

The task is to provide a professional service by phone, social media and email for people - before, during and after their travel/holidays - ensuring the overall customer experience by:

  • Queries related to travel planning
  • Assist and guide with travel reservations
  • Assistance and support if incidents at the destination occurs
  • Adapt and execute market initiatives according to defined campaigns
  • Ensure, on a continuous basis, the collaboration between the team members and other teams/departments

QUALIFICATIONS

  • College degree, language or social studies is preferable but not a requirement
  • Language skills:
  • Swedish fluently, written and spoken
  • English, high level, written and spoken
  • Additional Nordic language skills are a plus, but not a requirement
  • IT flair

JOB EXPERIENCE

  • 6-12 months’ experience in the service sector; customer service, travel agency, restaurant, stores or the like

You are a team player, both for your colleagues in the team and your colleagues in the other departments of the company. However, most importantly is your attitude and motivation to make a difference ensuring the team exceed expectations

WE OFFER

A unique opportunity to be a part of a dynamic team in an exciting and fast developing company, with a great culture and where 2 days never are the same

Full time and/or part time position, salary package – salary paid in DKK, language bonus, pension and health insurance

Interested…

Please send your application and CV to jobhr@moranti.com soonest possible, ref. “Travel/Leisure”

Moranti Services A/SKøbenhavn SV2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329937688Kundeservicemedarbejder til Danmarks største håndværkerportalRobot Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse Håndværker.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Håndværker.dk A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor byggebrancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder som kontakter os via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Jobbet Jobbet består i at servicerer og vejlede kunder der henvender sig selv til os via vores mange internetportaler. DIN HVERDAG HOS OS: Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- kommunikationsteknik og kundekommunikation. Du arbejder i et ungt team af 10-12 gode kolleger. Vi har gå-hjem-mål (når dit team når jeres mål, så får I alle tidligt fri). Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk. En hverdag fyldt med konkurrencer Du får fast løn provision Hvad forventer vi af dig? Du serviceminded, energisk og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, trives du med at have en god dialog med vores mange forskellige kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er ansvarlig og nem at omgås. Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@haandvaerker.dk

Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse

Håndværker.dk A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Håndværker.dk A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor byggebrancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder som kontakter os via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Kig ind i din nye arbejdsplads: https://youtu.be/gd92WXskuDM

Jobbet

Jobbet består i at servicerer og vejlede kunder der henvender sig selv til os via vores mange internetportaler.

DIN HVERDAG HOS OS:

  • Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- /kommunikationsteknik og kundekommunikation.
  • Du arbejder i et ungt team af 10-12 gode kolleger.
  • Vi har “gå-hjem-mål” (når dit team når jeres mål, så får I alle tidligt fri).
  • Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk.
  • En hverdag fyldt med konkurrencer
  • Du får fast løn + provision

Hvad forventer vi af dig?

Du serviceminded, energisk og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, trives du med at have en god dialog med vores mange forskellige kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er ansvarlig og nem at omgås.

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@haandvaerker.dk

Håndværker.dk A/SKøbenhavn S2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329933901Customer Support SpecialistRobot Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team. What you ll do Provide high level customer service and technical support Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection Support customer demos and RFPs Build rapport with clients, end users and co-workers What you need 2 years experience providing product and or technical support (web based platforms preferred) Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.) Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services Experience with customer service platforms, such as Zendesk Experience with bug tracking platforms - we use Jira Ability to quickly build rapport with users customers Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape Bachelor degree Benefits Stock options Flexible working hours Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc. Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee Work with an amazing team of smart, talented and motivated people Have a real impact on the company s growth

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN’s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client’s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN’s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team.

 

What you'll do

  • Provide high level customer service and technical support
  • Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers
  • Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible
  • Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system
  • Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools
  • Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection
  • Support customer demos and RFPs
  • Build rapport with clients, end users and co-workers

 

What you need

  • 2+ years experience providing product and/or technical support (web based platforms preferred)
  • Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.)
  • Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services
  • Experience with customer service platforms, such as Zendesk
  • Experience with bug tracking platforms - we use Jira
  • Ability to quickly build rapport with users/customers
  • Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills
  • Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills
  • Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus
  • Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape
  • Bachelor degree

 

Benefits

  • Stock options
  • Flexible working hours
  • Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen
  • Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc.
  • Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee
  • Work with an amazing team of smart, talented and motivated people
  • Have a real impact on the company’s growth
GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApSKøbenhavn K2019-01-11T00:00:002019-02-25T00:00:00
329932720Part-time ModeratorRobot German speaking Part-time ModeratorCustomer Service and online safety for children s gaming and social networking sites About The JobMovieStarPlanet, one of the world s most popular online games and social networking sites for tweens, is looking for Moderators. If you have an interest in online games and communities, and believe children should be able to have a fun and safe online experience, then apply to join our dedicated team.We are specifically looking for fluent speakers of German. Requirement: You need to be at least 18 years old, live in Denmark and and meet the required qualifications below, to be able to work as Moderator. As a Moderator at MovieStarPlanet you will focus on offering a positive experience in customer service and on keeping the site safe and fun for the users. You will be responsible for the daily operation of customer service and moderation. You will join a team of Moderators from around the world, managed by Support Managers, providing a diverse and fun environment for the exchange of ideas.Starting at 10 hours per week, with the possibility of more hours going forward, you will primarily work from home but could also, occasionally, work from our office in Copenhagen. If you are only in Denmark temporarily e.g. as an exchange student you are still eligible to apply. About YouYou will be structured in your approach and have excellent online communication skills. You are comfortable using the Office package (or similar tools), able to handle a large quantity of data, and make fast decisions.Ideally you have previous experience in online customer service and or online safety with our target group. Most of all you should be dedicated, reliable and a great team-player. You are responsible, loyal and want to provide a lot of energy into the job - during weekdays as well as weekends since you will be required to work on weekends as well as school holidays. As a person you are independent, descerning, self-disciplined, with excellent English language skills. About UsMovieStarPlanet ApS is the company behind the games and social networks MovieStarPlanet, BooniePlanet and BlockStarPlanet targeted for kids aged 8-13 years. In the virtual worlds, users design their own MovieStar, BlockStar or Boonie avatar, which is used to play the games and have fun with friends. Some of the key features include dress-up, chat with friends, create looks, make movies and scrapbooks, design clothes, build worlds and prefabs and play mini-games. Launched in Denmark in 2009, MovieStarPlanet ApS has experienced explosive growth. Currently, the games are live in 16 countries across 11 European markets as well as the United States, Canada, Australia and New Zealand. Globally we rank among the most popular virtual worlds for the target group with more than 300 million registered profiles. MovieStarPlanet ApS employs around 120 staff at the Headquarter based in the attractive surroundings of the new and modern part of Copenhagen called Ørestad, located very close to the city center and the metro line. Corporate language is English. Why Work With Us?Touch the lives of millions of kids every day, and be part of a fast-growing company, producing one of the most popular games and social networks in the world for kids. Your colleagues are highly qualified, creative, and friendly people. We are ambitious and strive to develop and support the world s most inspiring social network for kids by delivering safe digital entertainment for fun, creativity, and sharing. We believe in learning by doing and taking ownership of tasks and projects, so you will be given a lot of freedom and responsibility from day one! We have around 20 nationalities working with us, which provides a vibrant atmosphere. We value diversity and believe this contributes to a greater variety of viewpoints, a broader range of individual talents and professional experience. Our passion for people and the products make us an inspiring, fun, casual and challenging place to work and creates an environment where ideas can flourish. Social is both what we do and who we are so every week there is a social event going on ranging from Friday bars to casual game nights to running clubs. We have a canteen in the building so lunch is served just downstairs and we offer free fruit and healthy snacks daily. For our future foreign colleagues, it could be interesting to know that we offer 5 weeks of vacation for all nationalities (paid when earned), free child 1st sick day and the right to take up to 52 weeks of combined parental leave. So, if you want to work with passionate colleagues who care for kids and work hard every day to give them the best platform to have fun with their friends then MovieStarPlanet is the right place for you. How To ApplyPlease apply for this position online by clicking the Apply for this position button. Your application should contain the following:• A cover letter including a short description of your educational background, professional experience and why you are motivated to work at MovieStarPlanet• CV and exam results Application deadline is as soon as possible. We will be holding interviews at the earliest convenience. Apply for this opening Apply with Linkedin Apply with Indeed

German speaking Part-time ModeratorCustomer Service and online safety for children’s gaming and social networking sites

About The JobMovieStarPlanet, one of the world’s most popular online games and social networking sites for tweens, is looking for Moderators. If you have an interest in online games and communities, and believe children should be able to have a fun and safe online experience, then apply to join our dedicated team.We are specifically looking for fluent speakers of German.

Requirement: You need to be at least 18 years old, live in Denmark and and meet the required qualifications below, to be able to work as Moderator. 

As a Moderator at MovieStarPlanet you will focus on offering a positive experience in customer service and on keeping the site safe and fun for the users. You will be responsible for the daily operation of customer service and moderation. You will join a team of Moderators from around the world, managed by Support Managers, providing a diverse and fun environment for the exchange of ideas.Starting at 10 hours per week, with the possibility of more hours going forward, you will primarily work from home but could also, occasionally, work from our office in Copenhagen. If you are only in Denmark temporarily e.g. as an exchange student you are still eligible to apply.

About YouYou will be structured in your approach and have excellent online communication skills. You are comfortable using the Office package (or similar tools), able to handle a large quantity of data, and make fast decisions.Ideally you have previous experience in online customer service and/or online safety with our target group. Most of all you should be dedicated, reliable and a great team-player.

You are responsible, loyal and want to provide a lot of energy into the job - during weekdays as well as weekends since you will be required to work on weekends as well as school holidays. As a person you are independent, descerning, self-disciplined, with excellent English language skills.

About UsMovieStarPlanet ApS is the company behind the games and social networks MovieStarPlanet, BooniePlanet and BlockStarPlanet targeted for kids aged 8-13 years. In the virtual worlds, users design their own MovieStar, BlockStar or Boonie avatar, which is used to play the games and have fun with friends.

Some of the key features include dress-up, chat with friends, create looks, make movies and scrapbooks, design clothes, build worlds and prefabs and play mini-games.

Launched in Denmark in 2009, MovieStarPlanet ApS has experienced explosive growth. Currently, the games are live in 16 countries across 11 European markets as well as the United States, Canada, Australia and New Zealand. Globally we rank among the most popular virtual worlds for the target group with more than 300 million registered profiles.

MovieStarPlanet ApS employs around 120 staff at the Headquarter based in the attractive surroundings of the new and modern part of Copenhagen called Ørestad, located very close to the city center and the metro line. Corporate language is English.

Why Work With Us?Touch the lives of millions of kids every day, and be part of a fast-growing company, producing one of the most popular games and social networks in the world for kids.

Your colleagues are highly qualified, creative, and friendly people. We are ambitious and strive to develop and support the world’s most inspiring social network for kids by delivering safe digital entertainment for fun, creativity, and sharing. We believe in learning by doing and taking ownership of tasks and projects, so you will be given a lot of freedom and responsibility from day one!

We have around 20 nationalities working with us, which provides a vibrant atmosphere. We value diversity and believe this contributes to a greater variety of viewpoints, a broader range of individual talents and professional experience.

Our passion for people and the products make us an inspiring, fun, casual and challenging place to work and creates an environment where ideas can flourish.

‘Social’ is both what we do and who we are – so every week there is a social event going on ranging from Friday bars to casual game nights to running clubs. We have a canteen in the building so lunch is served just downstairs and we offer free fruit and healthy snacks daily. For our future foreign colleagues, it could be interesting to know that we offer 5 weeks of vacation for all nationalities (paid when earned), free child 1st sick day and the right to take up to 52 weeks of combined parental leave.

So, if you want to work with passionate colleagues who care for kids and work hard every day to give them the best platform to have fun with their friends then MovieStarPlanet is the right place for you.

How To ApplyPlease apply for this position online by clicking the "Apply for this position" button. Your application should contain the following:• A cover letter – including a short description of your educational background, professional experience and why you are motivated to work at MovieStarPlanet• CV and exam results

Application deadline is as soon as possible. We will be holding interviews at the earliest convenience.

Apply for this opening Apply with Linkedin Apply with Indeed

MOVIESTARPLANET ApSKøbenhavn S2019-01-09T00:00:002019-02-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Svensk- og norsktalende support-Guru / Swedish- and Norwegian speaking support Guru

Flyhjælp ApS

København K
Taler og skriver du både svensk og norsk? Er du en Guru på telefonen? Er du en god kollega, som vil være med til at sprede god energi? Så ansøg om en fast stilling i Flyhjælps hyggelige supportteam. OM OS: Flyhjælp er en progressiv, ung start-up-vir...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

Swedish Service Profiles for our Travel/Leisure Team

Moranti Services A/S

København SV
ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY MAIN TASKS The task is to provide a professional service by phone, s...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Kundeservicemedarbejder til Danmarks største håndværkerportal

Håndværker.dk A/S

København S
Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse Håndværker.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Håndværker.dk A S er en kundeformidlingsv...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Customer Support Specialist

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København K
Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Part-time Moderator

MOVIESTARPLANET ApS

København S
German speaking Part-time ModeratorCustomer Service and online safety for children s gaming and social networking sites About The JobMovieStarPlanet, one of the world s most popular online games and social networking sites for tweens, is looking for...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019