Customer Service Specialist

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Du sidder måske i en lignende stilling og tænker – this is meant to be me! Så skal du klart melde dig på banen, for din karriere starter her.

Vi er et digitalt væksthus i rivende udvikling og søger en kollega, der kan agere bindeled mellem vores kunder og bagland bestående af udviklere, designere og supportere.

Du er kommercielt anlagt og kommunikation er dit mellemnavn – og så gør det absolut ikke noget, hvis du samtidig har en generel god teknisk forståelse.

Herudover lægger vi vægt på at:

  • Du er selvstændig og initiativrig.
  • Du er skarp til kommunikation både skriftligt og mundtligt.
  • Du tør udfordre og stille spørgsmål.
  • Du er ærekær omkring kundeservice i alt, hvad du foretager dig.
  • Du er en stukturet profil, der formår at holde flere dialoger og projekter i gang for at få dem over målstregen.
  • Du har erfaring med kundeservice i både teori og praksis.
  • Du er er løsningsorienteret og proaktiv og i stand til at handle selvstændigt.

Jobbet består af:

  • Du bliver første kontaktpunkt i telefonen/help-desk og chat.
  • Du får til ansvar at samle information fra kunderne, afklare spørgsmål og derefter afklare løsning og budget med dit bagland. Herefter kommunikere med kunden og afklare det endelige kontraktarbejde.
  • Du skal sikre opfølgning på åbne supportsager og respons til kunderne.
  • Du vil deltage i en løbende optimering af vores processer og kundeservice.

Vi tilbyder:

  • En energisk og dynamisk arbejdskultur, hvor vi fokuserer på at have det godt, mens vi leverer et fantastisk stykke arbejde
  • Frokostordning
  • Betalt motion hver onsdag i arbejdstiden
  • Familievenlige arbejdstider og fleksibilitet i dagligdagen
  • En konkurrencedygtig lønpakke svarende til ansvaret i stillingen og dine kvalifikationer
  • Pensionsordning med sundhedssikring
  • Ansættelse i en virksomhed med høj grad af diversitet, hvor der er plads til dine holdninger, og hvor vi har en udbredt forbedringskultur både via nytænkning og brug af den nyeste teknologi
  • En aktiv personaleforening

Er du klar til at høste anerkendelser for god service hos kunderne og joine et team, hvor vi vil hinanden, og hvor der er plads til personlig og faglig udvikling – så send din ansøgning afsted.

Til dagligt vil du referere til vores Head Of Project Management Sofie Haurum Rasmussen.

Kan du se dig selv i rollen, så send din ansøgning og CV med billede afsted til os.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sofie Haurum Rasmussen på 71 99 24 29 eller sh@onlineplus.dk.

Vi holder samtaler løbende, og ansætter når vi har fundet den rette kandidat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Customer Service Specialist

Du sidder måske i en lignende stilling og tænker – this is meant to be me! Så skal du klart melde dig på banen, for din karriere starter her.

Vi er et digitalt væksthus i rivende udvikling og søger en kollega, der kan agere bindeled mellem vores kunder og bagland bestående af udviklere, designere og supportere.

Du er kommercielt anlagt og kommunikation er dit mellemnavn – og så gør det absolut ikke noget, hvis du samtidig har en generel god teknisk forståelse.

Herudover lægger vi vægt på at:

  • Du er selvstændig og initiativrig.
  • Du er skarp til kommunikation både skriftligt og mundtligt.
  • Du tør udfordre og stille spørgsmål.
  • Du er ærekær omkring kundeservice i alt, hvad du foretager dig.
  • Du er en stukturet profil, der formår at holde flere dialoger og projekter i gang for at få dem over målstregen.
  • Du har erfaring med kundeservice i både teori og praksis.
  • Du er er løsningsorienteret og proaktiv og i stand til at handle selvstændigt.

Jobbet består af:

  • Du bliver første kontaktpunkt i telefonen/help-desk og chat.
  • Du får til ansvar at samle information fra kunderne, afklare spørgsmål og derefter afklare løsning og budget med dit bagland. Herefter kommunikere med kunden og afklare det endelige kontraktarbejde.
  • Du skal sikre opfølgning på åbne supportsager og respons til kunderne.
  • Du vil deltage i en løbende optimering af vores processer og kundeservice.

Vi tilbyder:

  • En energisk og dynamisk arbejdskultur, hvor vi fokuserer på at have det godt, mens vi leverer et fantastisk stykke arbejde
  • Frokostordning
  • Betalt motion hver onsdag i arbejdstiden
  • Familievenlige arbejdstider og fleksibilitet i dagligdagen
  • En konkurrencedygtig lønpakke svarende til ansvaret i stillingen og dine kvalifikationer
  • Pensionsordning med sundhedssikring
  • Ansættelse i en virksomhed med høj grad af diversitet, hvor der er plads til dine holdninger, og hvor vi har en udbredt forbedringskultur både via nytænkning og brug af den nyeste teknologi
  • En aktiv personaleforening

Er du klar til at høste anerkendelser for god service hos kunderne og joine et team, hvor vi vil hinanden, og hvor der er plads til personlig og faglig udvikling – så send din ansøgning afsted.

Til dagligt vil du referere til vores Head Of Project Management Sofie Haurum Rasmussen.

Kan du se dig selv i rollen, så send din ansøgning og CV med billede afsted til os.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sofie Haurum Rasmussen på 71 99 24 29 eller sh@onlineplus.dk.

Vi holder samtaler løbende, og ansætter når vi har fundet den rette kandidat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.