Customer Service Specialist til Miralix A/S

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 

Customer Service Specialist til Miralix A/S

Er du indbegrebet af god kundeservice, så søger vi en erfaren Customer Support Specialist, som har et udpræget service instinkt, stærk teknisk flair og glimrende kommunikationsevner.

 Hos Miralix A/S står vi midt i et fantastisk marked, hvor behovet for intelligente kunde- og brugeroplevelser vokser. Vores kunder er skarpe på deres forventninger og krav til os, og som organisation er det vores fornemmeste opgave at levere løsninger og kundeservice, som skaber værdi og begejstring. Vores kunder er fordelt på både offentlige og private virksomheder, alle med 100 + brugere.

Ansvarsområder:

Som Customer Service Specialist hos Miralix A/S får du en helt central placering kundeserviceafdeling. Du bliver en vigtig del af vores kunderejse, når du ansvarsfuldt og med et stærkt service gen, formår at sætte vores kunder i fokus. I kundeservice har vi hele vores hus som sparringspartner. Det betyder, at du udover at være ”STÆRK PÅ KUNDEKONTAKTEN” også formår, via en optimistisk og løsningsorienteret tilgang, at arbejde konstruktivt sammen med dine kollegaer, både i kundeservice, men også på tværs af organisationen.

Dine primære arbejdsopgaver;

  • At sørge for at give kunderne en god service ved alle henvendelser.
  • Behandle kundehenvendelserne, både på telefonen og på e-mail.
  • Fejlsøgning på kundens Miralix-setup og levering af en god løsning for kunden, samt dokumentation af løsningen
  • Proaktiv tilgang til kundernes Miralix-setup med henblik på at sikre fremtidig drift hos kunderne.

 

Din baggrund & personlighed

Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være IT-supporter, Datateknikker eller anden relevant IT-uddannelse. Du kommer med flere års erfaring som Customer Service Specialist, og du kan proaktivt tage teten, når vi skal hjælpe vores kunder i mål med deres systemer.

Som person er du optimistisk imødekommende og med en balanceret personlighed. Du kan bevare overblikket i pressede situationer, og du formår at holde fokus på den gode kundeoplevelse, selv når du er under pres.

I kundedialogen er du imødekommende og hjælpsom, og din tekniske flair og forståelse skinner tydeligt igennem. Du arbejder struktureret med dine opgaver, og du kommer i mål med dokumentation af både henvendelser og løsninger.

Teknisk er det en fordel at have kendskab til f.eks. Session Initiation Protocol (SIP), Skype 4 business, Teams, Office365, Wireshark, ITIL, MS SQL.

Løn & organisation

Udover løn der rimer på rollens karakter og betydning, så tilbyder vi også en hverdag i en succesfuld virksomhed, hvor der er vækst, fantastiske kollegaer og stort fokus på at sikre den gode arbejdsdag. Vi har en super lækker madordning, virkelig meget kage, sociale aktiviteter både afdelingsvis og i hele virksomheden, samt en række andre personalegoder.  

Vi har en uformel kultur, hvor der er plads til at være lige præcis den man er. 

Ansøgning

Hvis du er vores nye Customer Service Specialist, så send dit CV til Head of Customer support, Klaus Holm Larsen til kl@miralix.com. For spørgsmål til stillingen kontakt Klaus Holm Larsen +45 76410979.
Vi behandler ansøgninger løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Læs mere om os på www.miralix.dk

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Salgskonsulent til København eller Aarhus

Group Online A/S

Hasselager
Salgskarriere Vil du med på holdet? Vi søger talenter til vores Salgsdivision i Danmarks førende virksomhed inden for online marketing Group Online Vil du skabe dig en karriere som kørende sælger og har du energi og drive til at indgå i et spændende...
Indrykket:27. december 2021

Key Account Coordinator

PRO&CO A/S

Viby J
Elsker du at levere formidabel kundeservice og at sætte dig i kundens sted? Motiveres du i rollen, som den glade, strukturerede Key Account Coordinator, der formår at være kreativ i udviklingen af produktprogrammer til og i samarbejde med kunden? Og...
Indrykket:22. december 2021

Customer Service Specialist til Miralix A/S

 

Customer Service Specialist til Miralix A/S

Er du indbegrebet af god kundeservice, så søger vi en erfaren Customer Support Specialist, som har et udpræget service instinkt, stærk teknisk flair og glimrende kommunikationsevner.

 Hos Miralix A/S står vi midt i et fantastisk marked, hvor behovet for intelligente kunde- og brugeroplevelser vokser. Vores kunder er skarpe på deres forventninger og krav til os, og som organisation er det vores fornemmeste opgave at levere løsninger og kundeservice, som skaber værdi og begejstring. Vores kunder er fordelt på både offentlige og private virksomheder, alle med 100 + brugere.

Ansvarsområder:

Som Customer Service Specialist hos Miralix A/S får du en helt central placering kundeserviceafdeling. Du bliver en vigtig del af vores kunderejse, når du ansvarsfuldt og med et stærkt service gen, formår at sætte vores kunder i fokus. I kundeservice har vi hele vores hus som sparringspartner. Det betyder, at du udover at være ”STÆRK PÅ KUNDEKONTAKTEN” også formår, via en optimistisk og løsningsorienteret tilgang, at arbejde konstruktivt sammen med dine kollegaer, både i kundeservice, men også på tværs af organisationen.

Dine primære arbejdsopgaver;

  • At sørge for at give kunderne en god service ved alle henvendelser.
  • Behandle kundehenvendelserne, både på telefonen og på e-mail.
  • Fejlsøgning på kundens Miralix-setup og levering af en god løsning for kunden, samt dokumentation af løsningen
  • Proaktiv tilgang til kundernes Miralix-setup med henblik på at sikre fremtidig drift hos kunderne.

 

Din baggrund & personlighed

Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være IT-supporter, Datateknikker eller anden relevant IT-uddannelse. Du kommer med flere års erfaring som Customer Service Specialist, og du kan proaktivt tage teten, når vi skal hjælpe vores kunder i mål med deres systemer.

Som person er du optimistisk imødekommende og med en balanceret personlighed. Du kan bevare overblikket i pressede situationer, og du formår at holde fokus på den gode kundeoplevelse, selv når du er under pres.

I kundedialogen er du imødekommende og hjælpsom, og din tekniske flair og forståelse skinner tydeligt igennem. Du arbejder struktureret med dine opgaver, og du kommer i mål med dokumentation af både henvendelser og løsninger.

Teknisk er det en fordel at have kendskab til f.eks. Session Initiation Protocol (SIP), Skype 4 business, Teams, Office365, Wireshark, ITIL, MS SQL.

Løn & organisation

Udover løn der rimer på rollens karakter og betydning, så tilbyder vi også en hverdag i en succesfuld virksomhed, hvor der er vækst, fantastiske kollegaer og stort fokus på at sikre den gode arbejdsdag. Vi har en super lækker madordning, virkelig meget kage, sociale aktiviteter både afdelingsvis og i hele virksomheden, samt en række andre personalegoder.  

Vi har en uformel kultur, hvor der er plads til at være lige præcis den man er. 

Ansøgning

Hvis du er vores nye Customer Service Specialist, så send dit CV til Head of Customer support, Klaus Holm Larsen til kl@miralix.com. For spørgsmål til stillingen kontakt Klaus Holm Larsen +45 76410979.
Vi behandler ansøgninger løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Læs mere om os på www.miralix.dk

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Salgskonsulent til København eller Aarhus

Group Online A/S

Hasselager
Salgskarriere Vil du med på holdet? Vi søger talenter til vores Salgsdivision i Danmarks førende virksomhed inden for online marketing Group Online Vil du skabe dig en karriere som kørende sælger og har du energi og drive til at indgå i et spændende...
Indrykket:27. december 2021

Key Account Coordinator

PRO&CO A/S

Viby J
Elsker du at levere formidabel kundeservice og at sætte dig i kundens sted? Motiveres du i rollen, som den glade, strukturerede Key Account Coordinator, der formår at være kreativ i udviklingen af produktprogrammer til og i samarbejde med kunden? Og...
Indrykket:22. december 2021