Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Service Supporter

Det koordinerende bindeled mellem kunder og dine interne kolleger.

Det er dit ansvar at bringe kundens behov på dagsorden ved beslutninger om planlægning og gennemførelse af ordrer. Du holder dine kunder velorienterede om status på levering og arbejder kontinuerligt for høj leveringsevne. Dit mål er tilfredse og velinformerede kunder, der får varer til tiden. Internt arbejder du tæt sammen med planlægning, produktion, indkøb samt kvalitet og får derfor en central rolle, hvor du er med i mange opgaver på tværs af organisationen. Du bliver en del af salgsafdelingen og rapporterer til CCO/Head of Sales.

Dine opgaver
Du starter arbejdsdagen med at danne overblik over leveringsstatus og eventuelle særlige fokusområder. Der koordineres indsatser og træffes beslutninger og du eksekverer din del af de aftalte actions. I løbet af arbejdsdagen gennemfører du en række forskellige opgaver som for eksempel:

  • Udsendelse og opfølgning på tilbud samt udsendelse af ordrebekræftelser

  • Ordreregistrering, kundeoprettelser, vareoprettelser og igangsætning af ordrer i Navision

  • Koordinere leveringstider med planlægning samt informere kunder herom

  • Løbende følge produktionsstatus og kommunikere ugentligt leveringsstatus til kunderne

  • Sikre opfølgning og status på rammeaftaler og afkald

  • Kommunikere salgsforecasts og trends til produktionen med henblik på eventuel justering af kapacitet

Dine kvalifikationer
Du har formentlig erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med intern salg og customer service. Du motiveres af kommunikation og kundekontakt og sætter en ære i at levere til tiden. Du arbejder derfor med stor entusiasme for at nå dine mål og ser muligheder frem for begrænsning. Du er naturligvis proaktiv og problemløsende, så du agerer, så snart du ser tegn på udfordringer, der skal tages hånd om. Som person er du struktureret og kan holde mange bolde i gang på samme tid. Du er dygtig til at forstå kundens behov og har evnen til at modtage kritik og omsætte det til action. Du skal være godt kommunikerende på dansk og engelsk såvel skriftligt som mundtligt. Hvis du også har gode tyskkundskaber, er det en fordel, men ikke et krav. Erfaring med Navision 2015 og evt. Infosuite er en fordel. Du kommer til at arbejde en del med Excel, hvorfor erfaring hermed er et krav.

Om Niebuhr Gears A/S
Niebuhr Gears er en af Skandinaviens førende producenter af tandhjul. Der er 130 engagerede medarbejdere i Ikast og 56 medarbejdere i Kina. Alle arbejder engageret og har fokus på løbende udvikling af virksomheden. Igennem de senere år er der indført Lean i Niebuhr, og det har givet en god og givende arbejdsdag. I Niebuhr er medarbejderudvikling i fokus, og der tilbydes mange personalegoder, bl.a. kantineordning og mange forskellige aktiviteter igennem personaleforeningen. Bygningerne er moderne og der sættes pris på, at produktionsfaciliteter er præsentable og giver det bedst mulige arbejdsmiljø. Se mere her: niebuhr.dk

Send din ansøgning
Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her