Customer Service, vikar til vores IT-projekt

Customer Service

Vikarstilling ifbm. IT-projekt

ASSA ABLOY Entrance Systems A/S

Hobro

 

Vil du være en del af et team, hvor vi bestræber os på at yde Danmarks bedste kundebetjening?  

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger. 

Hos ASSA ABLOY tror vi på, at en fælles indsats og et velfungerende teamwork, er kernen til en god arbejdsplads og sund forretning. Derfor forventer vi at vores kommende kollega har gode samarbejdsevner. 

Vi er i fuld gang med at implementere et helt nyt ERP system, hvilket betyder at nogle af vores dygtige medarbejdere skal frigøres i en længere periode, fra deres nuværende arbejde. Vi glæder os derfor over at få en masse nye kollegaer i en periode i forbindelse med projektet. 

Med reference til Back Office Manageren kommer du til at indgå i et team med god muligheder for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af vores Customer Service team, hvor kerneopgaven er at yde god service til både vores kunder og kollegaer.  Du er engageret og har stor ansvarlighed i det du laver, og bidrager gerne med input til forbedringer. Du kan håndtere mange forskellige opgaver, hvor hver dag ikke er ens.  Pressede situationer kan du håndtere konstruktivt og professionelt. 

Du vil indgå i vagtplanen sammen med dine kollegaer om at afdække vores åbningstid på telefonen, som er fra kl. 7.00-16.00 man-tors. / kl. 7.00 til 15.00 fre.

 

Arbejdsopgaver

  • First Contact (ekstern og intern)
  • Vedligehold af kundedata (faktura mail, kontaktpersoner osv.)
  • Oprettelse af ordre
  • Håndtering af kontaktmails
  • Diverse administrative opgaver

 

Vi forventer, at du er

  • Erfaren med customer service
  • Er serviceminded med gode, kommunikative færdigheder
  • Er omstillingsparat
  • Er struktureret
  • Indeholder masser af energi og godt humør
  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Sætter kvalitet i opgaveløsning højt
  • Er en holdspiller
  • Taler og skriver engelsk på et fornuftigt niveau 

 

Du tilbydes et selvstændigt job i en international virksomhed i udvikling og kolleger som skaber resultater sammen. Derudover bliver du en del af et godt arbejdsmiljø, hvor initiativ og medansvarsfølelse er i fokus.

Vi indkalder løbende til samtaler.


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager, Kim Jakobsen, på tlf. 60330905.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kommerciel Reservedels- og Lagerspecialist til International Customer Service afdeling i vækst

Intelligent Advice

Aalborg
Du motiveres af, at arbejde med kundernes tekniske løsninger og rådgive om bl.a. web-shop løsninger samt undervise i brugen af disse. Du bliver endvidere en del af beregningsteamet, der indhenter priser samt udarbejder tilbud. Du har derudover sikke...
Indrykket:5. januar 2021

Bogsprutte

Ecoteck A/S

Hobro
Elsker du tal og administrative opgaver? Kundekontakt og salgsarbejde?Kan du give kunderne en forrygende service og styre ordreflowet fra start til slut? Trives du med at arbejde på egen hånd, og kan du tage de nødvendige beslutninger, når ledelsen ...
Indrykket:5. januar 2021

Basicclean.dk søger alsidig kontor blæksprutte med speciale i god kundeservice

Basic Clean v/Louise G Nielsen

Terndrup
Basicclean.dk søger områdets bedste kundeservicemedarbejder til, at varetage mange forskellige opgaver omkring vores kundeservice og andre administrative opgaver. Basicclean.dk har adresse på Aalborgvej 32, 9575 Terndrup. Stillingen er 15 - 20 timer...
Indrykket:5. januar 2021

Kundeservicemedarbejder

Nilfisk Group

Hadsund
Nilfisk søger en kollega til vores Nordiske Customer Care team med fokus på kunde- og salgssupport Stillingen Som Kundeservicemedarbejder hos Nilfisk kommer dit primære fokus til at være daglig support af Nilfisks nuværende og fremtidige kunder via ...
Indrykket:15. januar 2021

Online Sales Support - bolig & livsstil

PRO&CO A/S

Ikast
Brænder du for at arbejde med salg og support til online retail? Er du stærk på ordrebehandling, datahåndtering og kundeservice? Så kan det være dig, vi søger til Bloomingvilles Online Team. Om jobbet Som Online Sales Support får du et vigtigt salgs...
Indrykket:22. december 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kommerciel Reservedels- og Lagerspecialist til International Customer Service afdeling i vækst

Intelligent Advice

Aalborg
Du motiveres af, at arbejde med kundernes tekniske løsninger og rådgive om bl.a. web-shop løsninger samt undervise i brugen af disse. Du bliver endvidere en del af beregningsteamet, der indhenter priser samt udarbejder tilbud. Du har derudover sikke...
Indrykket:5. januar 2021

Bogsprutte

Ecoteck A/S

Hobro
Elsker du tal og administrative opgaver? Kundekontakt og salgsarbejde?Kan du give kunderne en forrygende service og styre ordreflowet fra start til slut? Trives du med at arbejde på egen hånd, og kan du tage de nødvendige beslutninger, når ledelsen ...
Indrykket:5. januar 2021

Basicclean.dk søger alsidig kontor blæksprutte med speciale i god kundeservice

Basic Clean v/Louise G Nielsen

Terndrup
Basicclean.dk søger områdets bedste kundeservicemedarbejder til, at varetage mange forskellige opgaver omkring vores kundeservice og andre administrative opgaver. Basicclean.dk har adresse på Aalborgvej 32, 9575 Terndrup. Stillingen er 15 - 20 timer...
Indrykket:5. januar 2021

Kundeservicemedarbejder

Nilfisk Group

Hadsund
Nilfisk søger en kollega til vores Nordiske Customer Care team med fokus på kunde- og salgssupport Stillingen Som Kundeservicemedarbejder hos Nilfisk kommer dit primære fokus til at være daglig support af Nilfisks nuværende og fremtidige kunder via ...
Indrykket:15. januar 2021

Online Sales Support - bolig & livsstil

PRO&CO A/S

Ikast
Brænder du for at arbejde med salg og support til online retail? Er du stærk på ordrebehandling, datahåndtering og kundeservice? Så kan det være dig, vi søger til Bloomingvilles Online Team. Om jobbet Som Online Sales Support får du et vigtigt salgs...
Indrykket:22. december 2020