Customer Succes Manager

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi leder efter en erfaren og kommercielt orienteret Customer Success Manager, der brænder for at tage ansvar og udvikle stærke relationer til nogle af Danmarks største virksomheder!

En Scale-up med ambitioner og muligheder

GoLearn er Netflix for online kurser. Vores mission er at løfte erhvervslivets konkurrenceevne ved at gøre det nemmere og billigere for virksomheder at efteruddanne deres medarbejdere via innovativ e-learning.

Vi har et ultraskarpt investorhold i ryggen anført af serie-iværksætter Martin Thorborg og er på kort tid gået fra 0 til +150.000 betalende brugere i Danmark.

Hvad kommer du til at lave?

Du bliver en vigtig del af vores knivskarpe CS-team, der er kundernes primære kontaktpunkt i ”after sales” fasen. Vi har fantastiske relationer med vores kunder, og det bliver din opgave at sikre at det forsætter, og derigennem skabe fastholdelse, bedst mulig brug af løsningen og mersalg.

Du skal sikre, at kunderne får fuld glæde af vores online kurser, og når de er i drift, skal du være med til at identificere og implementere nye værdiskabende indsatser hos dem.

Her er et par bullets:

  • Onboarding og implementering af nye kunder.
  • Afholdelse af Kick-off Webinarer for nye kunder.
  • Krydssalg- og mersalg til eksisterende kunder.
  • Sikre at GoLearns kurser giver mest mulig værdi for kunden.
  • Bygge tætte og langsigtede kunderelationer.
  • Fastholde GoLearns høje kundetilfredshed.

Hvad leder vi efter?

  • Du har gerne mindst 3+ års B2B erfaring fra en lignende rolle, med salg til eksisterende kunder – gerne fra en SaaS-virksomhed – og du kan dokumentere stærke salgsresultater.
  • Du har en dyb interesse i dine kunders forretning og brænder for at skabe merværdi for kunden gennem GoLearns kurser.
  • Du er opsøgende og kan begå dig lige godt på fysiske møder, som digitale møder.
  • Du begår dig troværdigt på C-Level niveau og kommunikerer professionelt med direktører og HR-chefer, som er beslutningstagerne for indkøb af vores online kurser.
  • Du har et godt overblik, og kan handle proaktivt i samarbejde med kunderne.

Om GoLearn

  • Vi er en ung, super ambitiøs organisation, med højt til loftet og en uformel omgangstone.
  • En åben og flad kultur, hvor high-performance og arbejdsglæde går hånd i hånd.
  • En Scale-up i hastig vækst med masser af muligheder, og hvor ikke en dag ligner den forrige.
  • Fede lokaler og gratis fitnesscenter.
  • Vanvittig lækker frokostordning, gratis luksuskaffe og sodavand.

Du skal sidde sammen med ca. 30 dejlige og sjove kollegaer i vores lokaler i Ballerup. Arbejdsdagen er altid lidt sjovere her og fyldt med high fives, samt små og store fejringer med kage, bobler og diverse skøre initiativer.

Løn                         : Attraktiv lønpakke

Tiltrædelse             : Hurtigst muligt

Arbejdssted            : Borupvang 9, 2750 Ballerup

Ansøgningsfrist      : Send meget gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter så snart den rette kandidat er fundet.

Spørgsmål?

Hvis du har lyst til at være en del af vores rejse, er du velkommen til at kontakte vores CSO, Martin, på tlf.: 70605558.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".

Læs mere om os her: www.golearn.dk/job/

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Customer Succes Manager

Vi leder efter en erfaren og kommercielt orienteret Customer Success Manager, der brænder for at tage ansvar og udvikle stærke relationer til nogle af Danmarks største virksomheder!

En Scale-up med ambitioner og muligheder

GoLearn er Netflix for online kurser. Vores mission er at løfte erhvervslivets konkurrenceevne ved at gøre det nemmere og billigere for virksomheder at efteruddanne deres medarbejdere via innovativ e-learning.

Vi har et ultraskarpt investorhold i ryggen anført af serie-iværksætter Martin Thorborg og er på kort tid gået fra 0 til +150.000 betalende brugere i Danmark.

Hvad kommer du til at lave?

Du bliver en vigtig del af vores knivskarpe CS-team, der er kundernes primære kontaktpunkt i ”after sales” fasen. Vi har fantastiske relationer med vores kunder, og det bliver din opgave at sikre at det forsætter, og derigennem skabe fastholdelse, bedst mulig brug af løsningen og mersalg.

Du skal sikre, at kunderne får fuld glæde af vores online kurser, og når de er i drift, skal du være med til at identificere og implementere nye værdiskabende indsatser hos dem.

Her er et par bullets:

  • Onboarding og implementering af nye kunder.
  • Afholdelse af Kick-off Webinarer for nye kunder.
  • Krydssalg- og mersalg til eksisterende kunder.
  • Sikre at GoLearns kurser giver mest mulig værdi for kunden.
  • Bygge tætte og langsigtede kunderelationer.
  • Fastholde GoLearns høje kundetilfredshed.

Hvad leder vi efter?

  • Du har gerne mindst 3+ års B2B erfaring fra en lignende rolle, med salg til eksisterende kunder – gerne fra en SaaS-virksomhed – og du kan dokumentere stærke salgsresultater.
  • Du har en dyb interesse i dine kunders forretning og brænder for at skabe merværdi for kunden gennem GoLearns kurser.
  • Du er opsøgende og kan begå dig lige godt på fysiske møder, som digitale møder.
  • Du begår dig troværdigt på C-Level niveau og kommunikerer professionelt med direktører og HR-chefer, som er beslutningstagerne for indkøb af vores online kurser.
  • Du har et godt overblik, og kan handle proaktivt i samarbejde med kunderne.

Om GoLearn

  • Vi er en ung, super ambitiøs organisation, med højt til loftet og en uformel omgangstone.
  • En åben og flad kultur, hvor high-performance og arbejdsglæde går hånd i hånd.
  • En Scale-up i hastig vækst med masser af muligheder, og hvor ikke en dag ligner den forrige.
  • Fede lokaler og gratis fitnesscenter.
  • Vanvittig lækker frokostordning, gratis luksuskaffe og sodavand.

Du skal sidde sammen med ca. 30 dejlige og sjove kollegaer i vores lokaler i Ballerup. Arbejdsdagen er altid lidt sjovere her og fyldt med high fives, samt små og store fejringer med kage, bobler og diverse skøre initiativer.

Løn                         : Attraktiv lønpakke

Tiltrædelse             : Hurtigst muligt

Arbejdssted            : Borupvang 9, 2750 Ballerup

Ansøgningsfrist      : Send meget gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter så snart den rette kandidat er fundet.

Spørgsmål?

Hvis du har lyst til at være en del af vores rejse, er du velkommen til at kontakte vores CSO, Martin, på tlf.: 70605558.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".

Læs mere om os her: www.golearn.dk/job/

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.