Gem job

Customer Success Agent med erfaring fra fitnessbranchen

Vi oplever en stor efterspørgsel på vores systemer, og vi søger derfor en Customer Success Agent til vores kundeserviceafdeling.

Har du erfaring fra fitnessbranchen, og har du flair for at bruge POS-systemer, så er det måske dig, vi søger. Du vil skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet.

Er du én af vores nye konsulenter?

Som en del af vores kundeserviceafdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores fitnesskunder og sikre, at de får et maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning. Derfor er det vigtigt, du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT-programmer at kende.

Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver som f.eks. bestilling af varer, onboarding af nye kunder, oprettelse og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc.

Brænder du for en stilling, hvor kundeservice og kommunikation er i højsædet, og kan du samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig.

Du kommer til at arbejde med:

  • Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering heraf i vores IT-systemer.
  • Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk.
  • Onboarding og on-site installation af nye fitnesskunder.
  • Optimering af interne opgaver og rutiner.
  • Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje
  • Indgå i en vagttelefonsordning med fast skiftende vagtplan.

Din profil:

  • Erfaring med brug af kassesystem i fitnessbranchen. Måske kender du endda FlexyBox’ systemer allerede.
  • Udadvendt og med et mindset hvor kunden/brugeren er i centrum.
  • Fleksibel og en teamplayer.
  • Analytisk og nysgerrig.
  • Løsnings- og resultatorienteret.
  • Selvstændig.
  • Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT-systemer.
  • Er god til at kommunikere i både skrift og tale.

Hvem er vi

Hos FlexyBox anvender vi vores brancheerfaring til at digitalisere komplekse processer i restaurationsbranchen, fitnessbranchen og i aktivitets- og bowlingcentre. Målet er at levere et komplet væg-til-væg managementsystem, som giver vores samarbejdspartnere det bedste grundlag for tilfredse kunder og en sund forretning. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen. Samtidig ekspanderer FlexyBox voldsomt og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt. Der er altid fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med medarbejdere for nye idéer og udviklingsområder.

Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men vi har samtidig fokus på at opretholde en hyggelig, kollegial og uformel stemning. Vi er pt. 30 ansatte, som er fordelt mellem udvikling, support og salg.

Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn - kun 30 min. kørsel fra Odense eller 5 min. gang fra togstationen i Svendborg.

Vi tilbyder

  • en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden - inklusiv vores udviklingsafdeling i Ukraine.
  • en stilling i et ungt team med høj medarbejderinvolvering og ansvar for dine egne opgaver fra første arbejdsdag i et uformelt og venskabeligt miljø.
  • en god pensionsordning (9,5% betalt af arbejdsgiver).
  • en sundhedsforsikring inklusiv bl.a. fysioterapi, privathospital, livsforsikring mv.
  • en frokostordning og fri frugt.
  • et gratis fitnessabonnement.
  • en personaleforening med bl.a. morgenmadsordning.
  • et personalerum med dart, PlayStation, brætspil mv.
  • en landsdækkende rabatordning til aktivitetscentre.
  • en række sociale aktiviteter året rundt, som bl.a. indeholder sommerfest, julefrokost, bowling, brætspilsaftener mv.
  • en sund work-life balance.
  • relevante efteruddannelser.
  • store karrieremuligheder i en hastigt voksende virksomhed (Vi er kåret til gazellevirksomhed seks år i træk af Dagbladet Børsen).
  • løn efter kvalifikationer.

Lyder det som noget for dig?

Vi ansætter hurtigst muligt, så send gerne din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Kenni Jakobsen
kenni@flexybox.com
Tlf.: 70224884

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Odense

youSee

Odense C
Kan du godt lide at se resultatet af dine indsatser? Kan du hjælpe kunder på en uformel, imødekommende måde - samtidig med at du sikrer det gode salg?Så er det lige dig, vi står og mangler!Som kunderådgiver hos YouSee vil du arbejde med indgående op...
Indrykket:13. september 2021

Studentermedhjælper/praktik til Customer Succes

HR-ON

Odense C
HR-ON er en førende dansk udbyder af en cloudbaseret platform til HR- og rekrutteringsopgaver. En løsning der bruges af både offentlige, private og lokale virksomheder samt professionelle headhuntere. Vi er i kraftig vækst vækst har på de seneste år...
Indrykket:24. september 2021

Customer Service Advisor søges til kundeservice team i Fortum Recycling & Waste

Fortum Waste Solutions A/S

Nyborg
Brænder du for at yde god kundeservice og gøre en forskel for vores kunder? Så er du den rette person til jobbet som Customer Service Advisor. Vi har stort fokus på kundernes behov og har et mål om at yde branchens bedste kundeservice - i dag og i f...
Indrykket:28. august 2021

Servicemedarbejder søges (opstilling og klargøring af møde- og selskabslokaler)

Hotel Hesselet

Nyborg
Vi har rigtig travlt og søger en servicemedarbejder der i aftentimerne kan hjælpe vores tjenerstab med afrydning-, opstilling- og klargøring af møde- og selskabslokaler og til tider opdækning til morgenmad og hjælp i baren. Det vil være et klart plu...
Indrykket:13. september 2021

Kundeservicemedarbejdere søges til Zalando

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS

Odense SØ
Er du god til kundeservice? Som kundeservicemedarbejder hos SYKES gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere Zalandos kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service og k...
Indrykket:20. september 2021

Customer Success Agent med erfaring fra fitnessbranchen

Vi oplever en stor efterspørgsel på vores systemer, og vi søger derfor en Customer Success Agent til vores kundeserviceafdeling.

Har du erfaring fra fitnessbranchen, og har du flair for at bruge POS-systemer, så er det måske dig, vi søger. Du vil skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet.

Er du én af vores nye konsulenter?

Som en del af vores kundeserviceafdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores fitnesskunder og sikre, at de får et maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning. Derfor er det vigtigt, du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT-programmer at kende.

Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver som f.eks. bestilling af varer, onboarding af nye kunder, oprettelse og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc.

Brænder du for en stilling, hvor kundeservice og kommunikation er i højsædet, og kan du samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig.

Du kommer til at arbejde med:

  • Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering heraf i vores IT-systemer.
  • Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk.
  • Onboarding og on-site installation af nye fitnesskunder.
  • Optimering af interne opgaver og rutiner.
  • Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje
  • Indgå i en vagttelefonsordning med fast skiftende vagtplan.

Din profil:

  • Erfaring med brug af kassesystem i fitnessbranchen. Måske kender du endda FlexyBox’ systemer allerede.
  • Udadvendt og med et mindset hvor kunden/brugeren er i centrum.
  • Fleksibel og en teamplayer.
  • Analytisk og nysgerrig.
  • Løsnings- og resultatorienteret.
  • Selvstændig.
  • Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT-systemer.
  • Er god til at kommunikere i både skrift og tale.

Hvem er vi

Hos FlexyBox anvender vi vores brancheerfaring til at digitalisere komplekse processer i restaurationsbranchen, fitnessbranchen og i aktivitets- og bowlingcentre. Målet er at levere et komplet væg-til-væg managementsystem, som giver vores samarbejdspartnere det bedste grundlag for tilfredse kunder og en sund forretning. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen. Samtidig ekspanderer FlexyBox voldsomt og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt. Der er altid fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med medarbejdere for nye idéer og udviklingsområder.

Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men vi har samtidig fokus på at opretholde en hyggelig, kollegial og uformel stemning. Vi er pt. 30 ansatte, som er fordelt mellem udvikling, support og salg.

Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn - kun 30 min. kørsel fra Odense eller 5 min. gang fra togstationen i Svendborg.

Vi tilbyder

  • en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden - inklusiv vores udviklingsafdeling i Ukraine.
  • en stilling i et ungt team med høj medarbejderinvolvering og ansvar for dine egne opgaver fra første arbejdsdag i et uformelt og venskabeligt miljø.
  • en god pensionsordning (9,5% betalt af arbejdsgiver).
  • en sundhedsforsikring inklusiv bl.a. fysioterapi, privathospital, livsforsikring mv.
  • en frokostordning og fri frugt.
  • et gratis fitnessabonnement.
  • en personaleforening med bl.a. morgenmadsordning.
  • et personalerum med dart, PlayStation, brætspil mv.
  • en landsdækkende rabatordning til aktivitetscentre.
  • en række sociale aktiviteter året rundt, som bl.a. indeholder sommerfest, julefrokost, bowling, brætspilsaftener mv.
  • en sund work-life balance.
  • relevante efteruddannelser.
  • store karrieremuligheder i en hastigt voksende virksomhed (Vi er kåret til gazellevirksomhed seks år i træk af Dagbladet Børsen).
  • løn efter kvalifikationer.

Lyder det som noget for dig?

Vi ansætter hurtigst muligt, så send gerne din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Kenni Jakobsen
kenni@flexybox.com
Tlf.: 70224884

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Odense

youSee

Odense C
Kan du godt lide at se resultatet af dine indsatser? Kan du hjælpe kunder på en uformel, imødekommende måde - samtidig med at du sikrer det gode salg?Så er det lige dig, vi står og mangler!Som kunderådgiver hos YouSee vil du arbejde med indgående op...
Indrykket:13. september 2021

Studentermedhjælper/praktik til Customer Succes

HR-ON

Odense C
HR-ON er en førende dansk udbyder af en cloudbaseret platform til HR- og rekrutteringsopgaver. En løsning der bruges af både offentlige, private og lokale virksomheder samt professionelle headhuntere. Vi er i kraftig vækst vækst har på de seneste år...
Indrykket:24. september 2021

Customer Service Advisor søges til kundeservice team i Fortum Recycling & Waste

Fortum Waste Solutions A/S

Nyborg
Brænder du for at yde god kundeservice og gøre en forskel for vores kunder? Så er du den rette person til jobbet som Customer Service Advisor. Vi har stort fokus på kundernes behov og har et mål om at yde branchens bedste kundeservice - i dag og i f...
Indrykket:28. august 2021

Servicemedarbejder søges (opstilling og klargøring af møde- og selskabslokaler)

Hotel Hesselet

Nyborg
Vi har rigtig travlt og søger en servicemedarbejder der i aftentimerne kan hjælpe vores tjenerstab med afrydning-, opstilling- og klargøring af møde- og selskabslokaler og til tider opdækning til morgenmad og hjælp i baren. Det vil være et klart plu...
Indrykket:13. september 2021

Kundeservicemedarbejdere søges til Zalando

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS

Odense SØ
Er du god til kundeservice? Som kundeservicemedarbejder hos SYKES gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere Zalandos kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service og k...
Indrykket:20. september 2021