Customer Success Manager med flair for at få folk til at smile

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at få folk til at føle sig godt tilpas og hjælpe dem med at lykkes? Synes du, at kunderejsen og de omkringliggende processer er spændende? Så er det dig, vi leder efter!

Vi oplever en stor vækst og leder nu efter en ambitiøs Customer Success Manager, der kan hjælpe os med at udvikle vores forretning gennem fænomenal kundehåndtering!

Vi har allerede lagt de første sten på vejen til den bedste Customer Success oplevelse for vores kunder, og du vil komme til at hjælpe os med at lægge endnu flere! Vi har et stort fokus på at være nærværende over for vores kunder og tror på, at Customer Success er vejen frem for at udvikle en succesrig forretning.

Du vil arbejde tæt sammen med vores dedikerede Head of Customer Success om at håndtere vores kunder og hjælpe dem med at lykkes med vores services. Som en del af Customer Success-teamet vil du hjælpe med udviklingen af ??kunderejsen og fastholdelsen af vores kunder ved at opbygge stærke relationer og have en proaktiv tilgang til kunderne – naturligvis med en positiv indstilling og et smil på læben ??

Hos CyberPilot er vi begyndt vores rejse mod at blive aktive på andre europæiske markeder. Fra en stærk position i Danmark vil vi fortsætte med at udvikle nye markeder og ekspandere internationalt. Vi har brug for den rigtige person på den rejse for at drive vores forretning fremad og samtidig sikre, at vores internationale kunder får den samme gode oplevelse som vores danske kunder.

 

Om stillingen

Vi tilbyder et spændende job i et fedt og udfordrende miljø med gode, talentfulde kolleger samt muligheder for faglig og personlig udvikling i en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed.

Dine opgaver vil være:

  • At opbygge stærke relationer til vores kunder og sikre kvaliteten af Customer Success
  • Administrere og forbedre kunderejseprocesserne på alle vores services
  • Være bindeleddet mellem kunden og CyberPilot
  • Afholde møder med kunder ifm. onboarding, generel feedback og fastholdelse
  • Indsamle feedback fra kunder
  • Oprette og vedligeholde kundedata
  • Sparring og vidensdeling af Customer Success-processerne med vores Head of Customer Success, salgsteam og øvrige stakeholdere i CyberPilot
  • Korrekturlæsning af kundevendt materiale
  • Mersalg i samarbejde med salgsteamet

 

Vi tænker, at du:

  • Har en bachelor- eller kandidatgrad
  • Har nogle års erfaring inden for serviceindustrien
  • Har gode koordineringsevner
  • Er en fremragende kommunikatør både mundtlig og skriftligt
  • Er god til at læse mennesker
  • Har et positivt livssyn og et ægte ønske om at hjælpe mennesker med at lykkes
  • Er proaktiv, energisk og ivrig efter at lære
  • Taler og forstår dansk og engelsk (et plus, hvis du også kan norsk, svensk, hollandsk eller tysk)
  • Har flair for teknologi
  • Har analytiske færdigheder
  • Erfaring inden for IT-sikkerhed er ikke et krav

 

Vi tilbyder dig:

  • At være en del af en hurtigt voksende virksomhed, der er professionel og kompetent samtidig med at være nede på jorden med et spændende og sjovt arbejdsmiljø
  • Udvikling af dine færdigheder og viden om Customer Success
  • En mulighed for at forstå og få indsigt i den hurtigt voksende industri inden for IT-sikkerhed og GDPR
  • Et kontor i hjertet af Aarhus med gode og ambitiøse kolleger
  • Mulighed for fleksibilitet ift. hjemmearbejde

 

Om CyberPilot

CyberPilot (www.cyberpilot.io) er et dansk IT-sikkerhedsfirma. Vi arbejder med alle typer virksomheder og organisationer, store som små, der ønsker at opnå en høj og effektiv IT-sikkerhed.

Vi oplever i øjeblikket stor vækst i Danmark og går nu ind på andre europæiske markeder.

Vores mål er at gøre det så let som muligt for vores kunder at integrere IT-sikkerhed og compliance i deres hverdag. Vi vil bidrage til prioriteringen af IT-sikkerhed netop ved at gøre det enkelt, effektivt og værdiskabende.

Vi har et kontor i centrum af Aarhus, og det ledes af vores administrerende direktør og medejer Rasmus Hangaard Vinge.

Du bliver et værdsat medlem af vores team på 25 personer (and counting), hvor du får mulighed for at deltage og bidrage til vores udvikling og fællesskab. Vi har et meget fladt hierarki og en høj grad af fleksibilitet, som giver os mulighed for at handle hurtigt og prøve nye ting af.

 

Lyder det som noget for dig?

Tøv ikke med at kontakte os på sva@cyberpilot.io, hvis du har spørgsmål til stillingen. Ellers send os venligst din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og har interviews til stillingen løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Customer Success Manager med flair for at få folk til at smile

Brænder du for at få folk til at føle sig godt tilpas og hjælpe dem med at lykkes? Synes du, at kunderejsen og de omkringliggende processer er spændende? Så er det dig, vi leder efter!

Vi oplever en stor vækst og leder nu efter en ambitiøs Customer Success Manager, der kan hjælpe os med at udvikle vores forretning gennem fænomenal kundehåndtering!

Vi har allerede lagt de første sten på vejen til den bedste Customer Success oplevelse for vores kunder, og du vil komme til at hjælpe os med at lægge endnu flere! Vi har et stort fokus på at være nærværende over for vores kunder og tror på, at Customer Success er vejen frem for at udvikle en succesrig forretning.

Du vil arbejde tæt sammen med vores dedikerede Head of Customer Success om at håndtere vores kunder og hjælpe dem med at lykkes med vores services. Som en del af Customer Success-teamet vil du hjælpe med udviklingen af ??kunderejsen og fastholdelsen af vores kunder ved at opbygge stærke relationer og have en proaktiv tilgang til kunderne – naturligvis med en positiv indstilling og et smil på læben ??

Hos CyberPilot er vi begyndt vores rejse mod at blive aktive på andre europæiske markeder. Fra en stærk position i Danmark vil vi fortsætte med at udvikle nye markeder og ekspandere internationalt. Vi har brug for den rigtige person på den rejse for at drive vores forretning fremad og samtidig sikre, at vores internationale kunder får den samme gode oplevelse som vores danske kunder.

 

Om stillingen

Vi tilbyder et spændende job i et fedt og udfordrende miljø med gode, talentfulde kolleger samt muligheder for faglig og personlig udvikling i en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed.

Dine opgaver vil være:

  • At opbygge stærke relationer til vores kunder og sikre kvaliteten af Customer Success
  • Administrere og forbedre kunderejseprocesserne på alle vores services
  • Være bindeleddet mellem kunden og CyberPilot
  • Afholde møder med kunder ifm. onboarding, generel feedback og fastholdelse
  • Indsamle feedback fra kunder
  • Oprette og vedligeholde kundedata
  • Sparring og vidensdeling af Customer Success-processerne med vores Head of Customer Success, salgsteam og øvrige stakeholdere i CyberPilot
  • Korrekturlæsning af kundevendt materiale
  • Mersalg i samarbejde med salgsteamet

 

Vi tænker, at du:

  • Har en bachelor- eller kandidatgrad
  • Har nogle års erfaring inden for serviceindustrien
  • Har gode koordineringsevner
  • Er en fremragende kommunikatør både mundtlig og skriftligt
  • Er god til at læse mennesker
  • Har et positivt livssyn og et ægte ønske om at hjælpe mennesker med at lykkes
  • Er proaktiv, energisk og ivrig efter at lære
  • Taler og forstår dansk og engelsk (et plus, hvis du også kan norsk, svensk, hollandsk eller tysk)
  • Har flair for teknologi
  • Har analytiske færdigheder
  • Erfaring inden for IT-sikkerhed er ikke et krav

 

Vi tilbyder dig:

  • At være en del af en hurtigt voksende virksomhed, der er professionel og kompetent samtidig med at være nede på jorden med et spændende og sjovt arbejdsmiljø
  • Udvikling af dine færdigheder og viden om Customer Success
  • En mulighed for at forstå og få indsigt i den hurtigt voksende industri inden for IT-sikkerhed og GDPR
  • Et kontor i hjertet af Aarhus med gode og ambitiøse kolleger
  • Mulighed for fleksibilitet ift. hjemmearbejde

 

Om CyberPilot

CyberPilot (www.cyberpilot.io) er et dansk IT-sikkerhedsfirma. Vi arbejder med alle typer virksomheder og organisationer, store som små, der ønsker at opnå en høj og effektiv IT-sikkerhed.

Vi oplever i øjeblikket stor vækst i Danmark og går nu ind på andre europæiske markeder.

Vores mål er at gøre det så let som muligt for vores kunder at integrere IT-sikkerhed og compliance i deres hverdag. Vi vil bidrage til prioriteringen af IT-sikkerhed netop ved at gøre det enkelt, effektivt og værdiskabende.

Vi har et kontor i centrum af Aarhus, og det ledes af vores administrerende direktør og medejer Rasmus Hangaard Vinge.

Du bliver et værdsat medlem af vores team på 25 personer (and counting), hvor du får mulighed for at deltage og bidrage til vores udvikling og fællesskab. Vi har et meget fladt hierarki og en høj grad af fleksibilitet, som giver os mulighed for at handle hurtigt og prøve nye ting af.

 

Lyder det som noget for dig?

Tøv ikke med at kontakte os på sva@cyberpilot.io, hvis du har spørgsmål til stillingen. Ellers send os venligst din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og har interviews til stillingen løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.