Gem job

Customer Success Manager som får kunderne til at smile

Customer Success Manager som får kunderne til at smile

 

Er du god til at få folk til at føle sig godt tilpas og hjælpe dem med at lykkes? Synes du, at kunderejsen og de omkringliggende processer er spændende? Så er det dig, vi leder efter!

Vi leder efter en ambitiøs Customer Success Manager, som kan hjælpe os med at udvikle vores forretning gennem fænomenal kundehåndtering!

Vores kunder ønsker at lykkes med at opnå en højere grad af IT-sikkerhed og sikker datahåndtering på medarbejderniveau. Til at opnå dette mål bruger de vores services Awareness Træning og Phishing Træning. Du skal således støtte kunderne i at udnytte disse værktøjer bedst muligt. Det er naturligvis en fordel, men bestemt ikke en nødvendighed, at vide en noget om GDPR og IT-sikkerhed på forhånd – det skal vi nok lære dig mere om. Det vigtigste er, at du er lærenem og god til relationer.

Vi har allerede lagt de første sten på vejen til den bedste Customer Success oplevelse for vores kunder, og du vil komme til at hjælpe os med at lægge endnu flere! Vi har et stort fokus på at være nærværende over for vores kunder og tror på, at Customer Success er vejen frem for at udvikle en succesrig abonnementsforretning.

Som en del af Customer Success-teamet vil du hjælpe med udviklingen af ??kunderejsen og fastholdelsen af vores kunder ved at opbygge stærke relationer og have en proaktiv tilgang til kunderne – naturligvis med en positiv indstilling og et smil på læben ??. Hos CyberPilot er der nemlig masser af plads til at være sig selv og bringe sine personlige ressourcer i spil.

Du kommer ind i et etableret team, som pt. udgør to Customer Success Managers – du bliver den tredje. Customer Success teamet hører hjemme i vores produktafdeling, som også indeholder et Content team og et Produkt IT-team. Sammen med dine kollegaer får du en spændende hverdag, hvor målet er at gøre kunderne glade og hjælpe dem med at lykkes. Langt de fleste kundemøder foregår over Teams (videomøde), og din hverdag vil være på vores kontor i hjertet af Aarhus.

 

Om stillingen

Dine opgaver vil være:

  • At opbygge stærke relationer til vores kunder
  • Være bindeleddet mellem kunden og CyberPilot
  • Administrere og deltage i at forbedre kunderejseprocesserne på vores services
  • Afholde møder med kunder ifm. onboarding, generel feedback og fastholdelse
  • Lave phishingkampagner med kunderne (det er rigtig sjovt ??)
  • Indsamle feedback fra kunder
  • Oprette og vedligeholde kundedata
  • Sparring og vidensdeling på teamniveau
  • Samarbejde med salgsteam og øvrige stakeholders i CyberPilot
  • At gribe muligheder for mersalg, når de naturligt opstår i kundemøderne

 

 

Vi tænker, at du:

  • Har en uddannelse på bachelorniveau
  • Har nogle års erfaring. Fx indenfor service eller support
  • Har gode koordineringsevner
  • Er en fremragende kommunikatør både mundtlig og skriftligt
  • Er god til at læse mennesker
  • Har et positivt livssyn og et ægte ønske om at hjælpe mennesker med at lykkes
  • Er proaktiv, energisk og ivrig efter at lære
  • Taler og skriver dansk og engelsk (et plus, hvis du også kan norsk, svensk, hollandsk eller tysk)
  • Har flair for teknologi
  • Har analytiske færdigheder
  • Forstand på IT og GDPR er en fordel, men bestemt ikke et krav

 

Vi tilbyder dig:

  • Vi tilbyder et spændende job i et fedt og udfordrende miljø med gode, talentfulde kolleger samt muligheder for faglig og personlig udvikling i en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed.
  • Udvikling af dine færdigheder og viden om Customer Success
  • En mulighed for at forstå og få indsigt i den hurtigt voksende industri inden for IT-sikkerhed og GDPR
  • Et kontor i hjertet af Aarhus med gode og ambitiøse kolleger
  • Mulighed for fleksibilitet ift. hjemmearbejde

 

Om CyberPilot

CyberPilot blev stiftet i 2016 og har siden da oplevet stor vækst i salget af vores services inden for IT-sikkerhed. I løbet af ganske få år er vi vokset til 34 medarbejdere med en kundebase på mere end 400 kunder. Målet er at skabe en international succes i en branche, som byder på enormt mange spændende muligheder. 

 

CyberPilots DNA er, at vi er ”nede på jorden”, skaber gode relationer til vores kunder gennem god behandling - og så elsker vi at vinde samtidig med, at vi har det sjovt. Kollegaerne er ambitiøse, dygtige og alle tager del i at bidrage med godt humør for at skabe den gode stemning her på kontoret. Det skal både være sjovt og udfordrende at komme på arbejde hver dag. 

 

 

Lyder det som noget for dig?

Tøv ikke med at kontakte os på sva@cyberpilot.io, hvis du har spørgsmål til stillingen. Ellers send os venligst din ansøgning og CV til ovenstående mail, hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og har interviews til stillingen løbende.

Grundet sommerferie, læser vi først ansøgninger igen i fra uge 32.

Derfor vil du i denne periode ikke høre fra os. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Partner

iAgora Europa

Århus C
Descripción del puesto: Opportunity In (COMPANY NAME), we are on a mission to become The Global Integrator of container logistics by connecting and simplifying our customers' supply chains. With simple end-to-end offering of products and digital serv...
3. august 2022

Varm og imødekommen mødebooker/salgsassistent, Hor...

Medarbejderne ApS

Horsens
Kan du lave sød musik i telefonen? Du kommer til at arbejde med opsøgende mødebooking til nye mulige kunder i hele Danmark. Virksomheden er fleksible på sine arbejdstider - så har du brug for at hverdagen til at hænge sammen så er dette en mulighed. ...
5. august 2022

swedish-speaking customer consultant

RANDSTAD A/S

Århus V
r du problemlsande, entusiastisk och svenskspråkig? r du detaljorienterad och har erfarenhet av kundservice? Då r du kanske den vi sker. For our customer Novasol A/S, Randstad is looking for a Swedish-speaking customer consultant for a permanent posi...
21. juli 2022

Customer Success Manager som får kunderne til at smile

Customer Success Manager som får kunderne til at smile

 

Er du god til at få folk til at føle sig godt tilpas og hjælpe dem med at lykkes? Synes du, at kunderejsen og de omkringliggende processer er spændende? Så er det dig, vi leder efter!

Vi leder efter en ambitiøs Customer Success Manager, som kan hjælpe os med at udvikle vores forretning gennem fænomenal kundehåndtering!

Vores kunder ønsker at lykkes med at opnå en højere grad af IT-sikkerhed og sikker datahåndtering på medarbejderniveau. Til at opnå dette mål bruger de vores services Awareness Træning og Phishing Træning. Du skal således støtte kunderne i at udnytte disse værktøjer bedst muligt. Det er naturligvis en fordel, men bestemt ikke en nødvendighed, at vide en noget om GDPR og IT-sikkerhed på forhånd – det skal vi nok lære dig mere om. Det vigtigste er, at du er lærenem og god til relationer.

Vi har allerede lagt de første sten på vejen til den bedste Customer Success oplevelse for vores kunder, og du vil komme til at hjælpe os med at lægge endnu flere! Vi har et stort fokus på at være nærværende over for vores kunder og tror på, at Customer Success er vejen frem for at udvikle en succesrig abonnementsforretning.

Som en del af Customer Success-teamet vil du hjælpe med udviklingen af ??kunderejsen og fastholdelsen af vores kunder ved at opbygge stærke relationer og have en proaktiv tilgang til kunderne – naturligvis med en positiv indstilling og et smil på læben ??. Hos CyberPilot er der nemlig masser af plads til at være sig selv og bringe sine personlige ressourcer i spil.

Du kommer ind i et etableret team, som pt. udgør to Customer Success Managers – du bliver den tredje. Customer Success teamet hører hjemme i vores produktafdeling, som også indeholder et Content team og et Produkt IT-team. Sammen med dine kollegaer får du en spændende hverdag, hvor målet er at gøre kunderne glade og hjælpe dem med at lykkes. Langt de fleste kundemøder foregår over Teams (videomøde), og din hverdag vil være på vores kontor i hjertet af Aarhus.

 

Om stillingen

Dine opgaver vil være:

  • At opbygge stærke relationer til vores kunder
  • Være bindeleddet mellem kunden og CyberPilot
  • Administrere og deltage i at forbedre kunderejseprocesserne på vores services
  • Afholde møder med kunder ifm. onboarding, generel feedback og fastholdelse
  • Lave phishingkampagner med kunderne (det er rigtig sjovt ??)
  • Indsamle feedback fra kunder
  • Oprette og vedligeholde kundedata
  • Sparring og vidensdeling på teamniveau
  • Samarbejde med salgsteam og øvrige stakeholders i CyberPilot
  • At gribe muligheder for mersalg, når de naturligt opstår i kundemøderne

 

 

Vi tænker, at du:

  • Har en uddannelse på bachelorniveau
  • Har nogle års erfaring. Fx indenfor service eller support
  • Har gode koordineringsevner
  • Er en fremragende kommunikatør både mundtlig og skriftligt
  • Er god til at læse mennesker
  • Har et positivt livssyn og et ægte ønske om at hjælpe mennesker med at lykkes
  • Er proaktiv, energisk og ivrig efter at lære
  • Taler og skriver dansk og engelsk (et plus, hvis du også kan norsk, svensk, hollandsk eller tysk)
  • Har flair for teknologi
  • Har analytiske færdigheder
  • Forstand på IT og GDPR er en fordel, men bestemt ikke et krav

 

Vi tilbyder dig:

  • Vi tilbyder et spændende job i et fedt og udfordrende miljø med gode, talentfulde kolleger samt muligheder for faglig og personlig udvikling i en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed.
  • Udvikling af dine færdigheder og viden om Customer Success
  • En mulighed for at forstå og få indsigt i den hurtigt voksende industri inden for IT-sikkerhed og GDPR
  • Et kontor i hjertet af Aarhus med gode og ambitiøse kolleger
  • Mulighed for fleksibilitet ift. hjemmearbejde

 

Om CyberPilot

CyberPilot blev stiftet i 2016 og har siden da oplevet stor vækst i salget af vores services inden for IT-sikkerhed. I løbet af ganske få år er vi vokset til 34 medarbejdere med en kundebase på mere end 400 kunder. Målet er at skabe en international succes i en branche, som byder på enormt mange spændende muligheder. 

 

CyberPilots DNA er, at vi er ”nede på jorden”, skaber gode relationer til vores kunder gennem god behandling - og så elsker vi at vinde samtidig med, at vi har det sjovt. Kollegaerne er ambitiøse, dygtige og alle tager del i at bidrage med godt humør for at skabe den gode stemning her på kontoret. Det skal både være sjovt og udfordrende at komme på arbejde hver dag. 

 

 

Lyder det som noget for dig?

Tøv ikke med at kontakte os på sva@cyberpilot.io, hvis du har spørgsmål til stillingen. Ellers send os venligst din ansøgning og CV til ovenstående mail, hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og har interviews til stillingen løbende.

Grundet sommerferie, læser vi først ansøgninger igen i fra uge 32.

Derfor vil du i denne periode ikke høre fra os. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Partner

iAgora Europa

Århus C
Descripción del puesto: Opportunity In (COMPANY NAME), we are on a mission to become The Global Integrator of container logistics by connecting and simplifying our customers' supply chains. With simple end-to-end offering of products and digital serv...
3. august 2022

Varm og imødekommen mødebooker/salgsassistent, Hor...

Medarbejderne ApS

Horsens
Kan du lave sød musik i telefonen? Du kommer til at arbejde med opsøgende mødebooking til nye mulige kunder i hele Danmark. Virksomheden er fleksible på sine arbejdstider - så har du brug for at hverdagen til at hænge sammen så er dette en mulighed. ...
5. august 2022

swedish-speaking customer consultant

RANDSTAD A/S

Århus V
r du problemlsande, entusiastisk och svenskspråkig? r du detaljorienterad och har erfarenhet av kundservice? Då r du kanske den vi sker. For our customer Novasol A/S, Randstad is looking for a Swedish-speaking customer consultant for a permanent posi...
21. juli 2022