Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer success manager til spændende SaaS virksomhed

Customer success manager til SaaS virksomhed i stor vækst

 

Hvad tilbyder vi?

Vi leder efter en motiveret customer success manager med et stort servicegen til at styrke vores serviceteam. Som customer success manager følger du kunden fra de indledende møder hvor opsætningen af Fenerum foretages over til den daglige support, som sikrer at kunden får størst mulig værdi ud af Fenerum. Du vil være ansvarlig for at udføre en verdensklasse service og teknisk support til vores kunder via live chat, telefon og e-mail. Du vil komme til at arbejde i højt tempo og sikre enhver kundes tilfredshed ved at levere hurtig og professionel kundeservice.

 

Du får daglige kontakt til vores kunders finance team samt deres eksterne finansielle rådgivere såsom bogholdere og revisorer, hvor du hjælper dem med at sikre en effektiv økonomistyring og rapportering ved brug af Fenerum.

 

Du har muligheden for at blive en vigtig del af en voksende software virksomhed. På vores kontor i Aarhus, Danmark, vil du blive en del af vores unge og dynamiske team med ambitiøse mål i en iværksætterorganisation. Vi lærer dig alt hvad du har brug for at vide om Fenerum i løbet af din oplæringsperiode, så vi håber du er klar på en udfordring som kan ændre din karriere!

 

Hvem er vi?

Fenerum leverer en software løsning til virksomheder, som hjælper med at automatisere deres abonnements -og økonomistyring og samtidig give dem fuld indsigt i deres likviditet og vigtige nøgletal. Vi hjælper dagligt mere end 50 virksomheder med sikre korrekt og effektiv økonomihåndtering for deres mere end 10.000 kunder. Fenerum blev grundlagt i 2018, og med investorer som Jesper Buch, grundlægger af Just-Eat, og Jan Dal Lehrmann, grundlægger af BilBasen, er vi startet på enspændende rejse, som er præget af vækst og ekspansion – og dette er dinchance for at blive en del af det.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du har en finansiel baggrund eller stor finansiel indsigt fra tidligere jobs
  • Du har et positiv mindset og er en naturlig problemløser
  • Du er struktureret og kan bevare overblikket i travle situationer
  • Du er komfortabel med at yde teknisk support
  • Du har flair for IT og er klar på at lære nye systemer at kende
  • Du har god forretningsforståelse, og ved hvilken vigtig rolle kundeservice spiller
  • Du er en holdspiller, som kan fokusere på at levere både effektiv og professionel kundeservice
  • Du kan tale, forstå og skrive både Dansk og Engelsk

 

Arbejdsopgaver: 

  • Opsætning af Fenerum til nye kunder
  • Deltage i møder med potentielle og eksisterende kunder
  • Udføre kundeservice via live chat, e-mail og telefon, samt udføre online møder
  • Styring af product planning og sprint planning sammen med udviklingsteamet
  • Registrering af kundeinteraktion, forespørgsler, feedback og klager
  • Sikre kundetilfredshed til hver en tid

 

Fordele:

  • Store udviklingsmuligheder i en ung og voksende virksomhed
  • Frokostbuffet og gratis drikkevarer
  • Fleksible ferieperioder
  • Sociale begivenheder
  • Afslappet arbejdsmiljø

 

Vi bestræber os på at skabe et sjovt og opmuntrende arbejdsmiljø hvor du vil opnå erfaring inden for flere aspekter af kundeservice og være blive involveret i en bred vifte opgaver, alt imens du vokser sammen med virksomheden.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.