Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Success medarbejder søges til Aarhus-baseret virksomhed

Kan du arbejde med et stykke software til kvalitetssikring helt ned i detaljen og formidle teknisk support på almindeligt dansk til vores kunder? ….Så er det måske dig, vi søger til vores afdeling for Customer Success Management.

Med teknisk forståelse for vores system, skal du være med til at optimeres vores kunders processer og anvendelse af programmet og ikke mindst arbejde løsningsorienteret for kundegruppen.

CSM-afdelingen består lige nu af 4 dedikerede medarbejdere med hver deres ansvarsområder samt en CSM-chef. Vi arbejder fokuseret på udvikling af vores support og onboarding af vores kunder.

De erfarne kollegaer sørger for grundig oplæring i vores software, og du vil få indsigt i, hvordan et bredt udsnit af danske håndværker- og entreprenørvirksomheder arbejder med deres processer omkring kvalitetssikring, mangelregistrering mm.

Vi tilbyder
…de allerbedste rammer, der gør, at du kan udvikle dig professionelt og personligt og med god work life balance. Vi Du vil få et solidt indblik i bygge- og anlægsbranchen og vil kunne sparre med vores mange dygtige kollegaer, også på tværs af huset.

Vi har et fantastisk sammenhold og en social hverdag, med mange grin og med lysten til en fokuseret indsats.

Vi tilbyder dig en sund hverdag for krop og sjæl, med frugtordning, frokostordning samt løbeklub. Herudover latter med kollegaerne over et spil bordtennis, bordfodbold, dart eller en omgang arkadespil.

 

Vi forventer af dig
… At du kan afspejle afdelingens DNA, både i det praktiske supportarbejde og ved at tage værdisnakken med kunderne. Herudover skal du:

  • Være imødekommende overfor kunder og kolleger og kunne smile på både chat og telefon
  • Være åben og udadvendt og have en interesse i vores kunders arbejdsdag
  • Have lyst og teknisk evne til at forstå et IT-system
  • Kunne formidle din tilegnede indsigt i kvalitetssikring til vores håndværker- og entreprenørkunder
  • Brænde for at skabe værdi for aktørerne i bygge- og anlægsbranchen

 
Af konkrete arbejdsopgaver kan nævnes:

  • Telefon, chat og mail-support med vores kunder
  • Journalisering og dokumentation af supportkald i CRM-system
  • Undervisning / opkvalificering af eksisterende kunder
  • Oprettelse af change requests til udviklingsafdelingen

Sådan ansøger du

Spørgsmål til stilling:
Har du spørgsmål til stillingen, eller ønsker du at høre mere, så kontakt COO og Kundeservicechef Mette Ebert på mail me@ikontrol.dk.

Søg stilling:
Send din ansøgning og C.V til job@ikontrol.dk.

Skriv “Customer Success medarbejder” i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.