Customer Support - Sekretær - Teknisk flair

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sal-Tech Easy Packaging søger en engageret medarbejder til vores internationale  kundesupport team, der har ansvaret for kundekontakt med møder internt og eksternt, tilbudsgiving, ordre hjemtagelse, ordreafvikling, samt almindelig forekommende sekretær opgaver i forbindelse med salg af vores maskiner, service og installation af samme. Villig til at rejse vil være fordel. Customer Support Teamet består i dag af 2 medarbejdere, samt har tilknytning/samarbejde direkte med marketing teamet, der består at 5 medarbejdere.

Jobbet referer direkte til firmaets direktør, for hvem sekretær rollen primært udøves. Om direktøren kan det siges, at han er iderig, dreven, arbejder mange timer, med en udpræget 24/7 attitude og er ingeniør af uddannelse og ene ejer af firmaet. 

Vi tilbyder et job i en International organisation i vækst, hvor du får muligheden for selv at skabe og udfylde rammerne. Du vil indgå i et team, der sammen løser opgaverne, og hvor hovedreglen er, altid er at sætte kunden i centrum. Vi arbejder i Microsoft Office Pro og STEPv4 ERP og CRM solution. Det er vigtigt du behersker Word, Excel og Access og føler dig hjemme i en digitalt styret virksomheds kultur. Resten skal vi nok lærer dig. Vi ønsker en loyal og ansvarsbevidst person, der evner kvalitet og præcision. Engelsk er et ”must”. Tysk vil være en stor fordel.

Sal-Tech Easy Packaging er et ungt dynamisk ingeniør, produktions og handelsfirma startet i 1995, opbygget med baggrund i en stor viden indenfor emballering og automatisering. Vi løser opgaver for et bredt udsnit af Dansk og International industri og servicesektoren. Vi har egen produktion af vores brands, samt en række webshop aktiviteter der strækker sig langt ud i verdenen. Vi forhandler en række agenturer, så som, Transpak, Daily og Ybico i Taiwan, EAR-Flap Spanien samt en del udstyr og materialer produceret i den øvrige verden. I det daglige vil alle skule arbejde både selvstændigt og færdiggøre opgaver sammen med interne og eksterne medarbejdere, samt andre samarbejdspartnere, m.v. Vi har afdelinger i Spanien, Hong Kong og Filippinerne og på vej i USA samt planlægger udbygning i Sverige, England, Frankrig og Australien mv.

Vi tilbyder et fleksibelt job miljø, med en god løn, i en organisation, hvor vi kigger mere på dig som person, end i dine papirer. Vi forventer du er åben og imødekommende – bevarer roen og har et godt overblik. Du skal være indstillet på at lærer og lærer fra dig igen. Er dette jobbet for dig, så skriv en kort ansøgning til os, så vender vi hurtigt tilbage. Din ansøgning sendes til: Sal-Tech Easy Packaging per mail til gus@sal-tech.com, mærket: ”Customer Support - Sekretær”. Vi glæder os til at hører fra dig. 

Kørekort: B 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Customer Support - Sekretær - Teknisk flair

Sal-Tech Easy Packaging søger en engageret medarbejder til vores internationale  kundesupport team, der har ansvaret for kundekontakt med møder internt og eksternt, tilbudsgiving, ordre hjemtagelse, ordreafvikling, samt almindelig forekommende sekretær opgaver i forbindelse med salg af vores maskiner, service og installation af samme. Villig til at rejse vil være fordel. Customer Support Teamet består i dag af 2 medarbejdere, samt har tilknytning/samarbejde direkte med marketing teamet, der består at 5 medarbejdere.

Jobbet referer direkte til firmaets direktør, for hvem sekretær rollen primært udøves. Om direktøren kan det siges, at han er iderig, dreven, arbejder mange timer, med en udpræget 24/7 attitude og er ingeniør af uddannelse og ene ejer af firmaet. 

Vi tilbyder et job i en International organisation i vækst, hvor du får muligheden for selv at skabe og udfylde rammerne. Du vil indgå i et team, der sammen løser opgaverne, og hvor hovedreglen er, altid er at sætte kunden i centrum. Vi arbejder i Microsoft Office Pro og STEPv4 ERP og CRM solution. Det er vigtigt du behersker Word, Excel og Access og føler dig hjemme i en digitalt styret virksomheds kultur. Resten skal vi nok lærer dig. Vi ønsker en loyal og ansvarsbevidst person, der evner kvalitet og præcision. Engelsk er et ”must”. Tysk vil være en stor fordel.

Sal-Tech Easy Packaging er et ungt dynamisk ingeniør, produktions og handelsfirma startet i 1995, opbygget med baggrund i en stor viden indenfor emballering og automatisering. Vi løser opgaver for et bredt udsnit af Dansk og International industri og servicesektoren. Vi har egen produktion af vores brands, samt en række webshop aktiviteter der strækker sig langt ud i verdenen. Vi forhandler en række agenturer, så som, Transpak, Daily og Ybico i Taiwan, EAR-Flap Spanien samt en del udstyr og materialer produceret i den øvrige verden. I det daglige vil alle skule arbejde både selvstændigt og færdiggøre opgaver sammen med interne og eksterne medarbejdere, samt andre samarbejdspartnere, m.v. Vi har afdelinger i Spanien, Hong Kong og Filippinerne og på vej i USA samt planlægger udbygning i Sverige, England, Frankrig og Australien mv.

Vi tilbyder et fleksibelt job miljø, med en god løn, i en organisation, hvor vi kigger mere på dig som person, end i dine papirer. Vi forventer du er åben og imødekommende – bevarer roen og har et godt overblik. Du skal være indstillet på at lærer og lærer fra dig igen. Er dette jobbet for dig, så skriv en kort ansøgning til os, så vender vi hurtigt tilbage. Din ansøgning sendes til: Sal-Tech Easy Packaging per mail til gus@sal-tech.com, mærket: ”Customer Support - Sekretær”. Vi glæder os til at hører fra dig. 

Kørekort: B 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.