Gem job

Customer Support Tyskland - (Fuldtidsstilling, København)

Vil du på en vækstrejse i Europa sammen med ét af Danmarks mest ambitiøse eCommerce teams og accelerere din karriere inden for eCommerce?

 

Om AndLight

AndLight er Skandinaviens førende onlineforhandler indenfor designer belysning, og har ambitioner om at blive Europas førende. Dette skal ske ved hjælp af en stærk og bæredygtig strategi, positive kundeoplevelser og et dedikeret team af studerende, iværksættere og e-commerce markedsføringsprofiler, som alle er fulde af energi.

På vores kontor i København leder vi efter en dygtig og dedikeret tysktalende person til vores kundeservice team, som brænder for at give en god kundeoplevelse gennem sine gode kommunikationsevner og en proaktiv tilgang til opgaverne.

Om stillingen

Hos AndLight indgår du som en del af kundeserviceteamet. Du vil derfor skulle kunne begå dig på et lager, selvom din primære lokation vil være på kontoret. Du vil få ansvaret for kundeservice på to af vores vigtigste markeder Tyskland og UK samt udvikling og forbedring af disse sites. Ud over specifikke ansvarsområder, så fungerer kundeservice teamet dynamisk og hjælper hinanden, hvor der skulle opstå behov for det. Det er vigtigt at du er struktureret, konstruktiv og har mod på at tage ansvar.

Primære arbejdsopgaver

  • Kommunikation med kunder via email, telefon, chat og social media på tysk og engelsk
  • Kommunikation og oversættelses support til marketingsteamet
  • Kvalitetskontrol og udvikling af AndLight.de, AndLight.at, AndLight.ch og AndLight.com
  • Supporter resten af kundeservice og lagerteamet med ad-hoc opgaver.

Vores forventninger til dig

  • Du er proaktiv, struktureret og initiativrig
  • Du har god forståelse for kundehåndtering
  • Det er et plus hvis du tidligere har arbejdet med kundeservice

Hvad vi kan tilbyde

  • Fuldtidsstilling med mulighed for ansvar og udfordringer
  • Mulighed for at opnå god erfaring indenfor E-commerce og kundeservice området
  • Et ungt, internationalt team bestående af ligesindede, ambitiøse og glade kollegaer
  • Struktureret professionel og personlig udvikling.
  • Fleksibilitet

Kontaktoplysninger

Send gerne en ansøgning med CV til partner Mads Saabye Jørgensen, mail: mads@andlight.dk

Der afholdes løbende samtaler, til den rette kandidat er fundet.

AndLight ApS

Tømmergravsgade 4B, 2450 København SV

+45 4444 6244 - info@andlight.dk

www.andlight.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Manager

QUEUE-IT ApS

København V
You re a proactive people-person looking to build long-term relationships with great customers. We re an industry-leading tech company with big-name clients who need your help to succeed. Let s meet. Who you are You re a relationship-builder with ex...
Indrykket:24. september 2021

Kundeservicemedarbejder med gode dansk- og tyskkundskaber

DANCENTER A/S

København Ø
Vil du hjælpe med at gøre ferien bedst mulig for vores mange kunder, og jonglerer du næsten fejlfrit med både danske og tyske verber, så har vi dit næste drømmejob! Vi oplever vækst og søger i den forbindelse en ny kollega, som vil være med til at s...
Indrykket:24. september 2021

YouSee søger salgskonsulenter til vores kundecenter i København

youSee

København SV
Kan du tale med alle?Det kræver mere at arbejde i et kundecenter, end mange måske lige går og tror. Du skal kunne tale med alle slags mennesker - forstå deres situation og hjælpe dem på rette vej. Lige meget om stemmen i røret er fra Britta, Özkel, ...
Indrykket:13. september 2021

Kunderådgivere til Kundeservice

3

København SV
Customer ManagementVil du med på en spændende vækstrejse hos 3?Som kunderådgiver hos 3 er det naturligt for dig altid at gøre dit bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os. Så...
Indrykket:16. september 2021

Sælger søges til privatmarkedet

3

København SV
Udfyld dine kontaktinformationer ved at klikke på Send ansøgning , så ringer vi dig op. Du behøver ikke at have salgserfaring… Det skal vi nok lære dig!Dine opgaver bliver at:Ringe til eksisterende 3 og OiSTER kunder og skabe mersalgLytte og tale me...
Indrykket:20. september 2021

Customer Support Tyskland - (Fuldtidsstilling, København)

Vil du på en vækstrejse i Europa sammen med ét af Danmarks mest ambitiøse eCommerce teams og accelerere din karriere inden for eCommerce?

 

Om AndLight

AndLight er Skandinaviens førende onlineforhandler indenfor designer belysning, og har ambitioner om at blive Europas førende. Dette skal ske ved hjælp af en stærk og bæredygtig strategi, positive kundeoplevelser og et dedikeret team af studerende, iværksættere og e-commerce markedsføringsprofiler, som alle er fulde af energi.

På vores kontor i København leder vi efter en dygtig og dedikeret tysktalende person til vores kundeservice team, som brænder for at give en god kundeoplevelse gennem sine gode kommunikationsevner og en proaktiv tilgang til opgaverne.

Om stillingen

Hos AndLight indgår du som en del af kundeserviceteamet. Du vil derfor skulle kunne begå dig på et lager, selvom din primære lokation vil være på kontoret. Du vil få ansvaret for kundeservice på to af vores vigtigste markeder Tyskland og UK samt udvikling og forbedring af disse sites. Ud over specifikke ansvarsområder, så fungerer kundeservice teamet dynamisk og hjælper hinanden, hvor der skulle opstå behov for det. Det er vigtigt at du er struktureret, konstruktiv og har mod på at tage ansvar.

Primære arbejdsopgaver

  • Kommunikation med kunder via email, telefon, chat og social media på tysk og engelsk
  • Kommunikation og oversættelses support til marketingsteamet
  • Kvalitetskontrol og udvikling af AndLight.de, AndLight.at, AndLight.ch og AndLight.com
  • Supporter resten af kundeservice og lagerteamet med ad-hoc opgaver.

Vores forventninger til dig

  • Du er proaktiv, struktureret og initiativrig
  • Du har god forståelse for kundehåndtering
  • Det er et plus hvis du tidligere har arbejdet med kundeservice

Hvad vi kan tilbyde

  • Fuldtidsstilling med mulighed for ansvar og udfordringer
  • Mulighed for at opnå god erfaring indenfor E-commerce og kundeservice området
  • Et ungt, internationalt team bestående af ligesindede, ambitiøse og glade kollegaer
  • Struktureret professionel og personlig udvikling.
  • Fleksibilitet

Kontaktoplysninger

Send gerne en ansøgning med CV til partner Mads Saabye Jørgensen, mail: mads@andlight.dk

Der afholdes løbende samtaler, til den rette kandidat er fundet.

AndLight ApS

Tømmergravsgade 4B, 2450 København SV

+45 4444 6244 - info@andlight.dk

www.andlight.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Manager

QUEUE-IT ApS

København V
You re a proactive people-person looking to build long-term relationships with great customers. We re an industry-leading tech company with big-name clients who need your help to succeed. Let s meet. Who you are You re a relationship-builder with ex...
Indrykket:24. september 2021

Kundeservicemedarbejder med gode dansk- og tyskkundskaber

DANCENTER A/S

København Ø
Vil du hjælpe med at gøre ferien bedst mulig for vores mange kunder, og jonglerer du næsten fejlfrit med både danske og tyske verber, så har vi dit næste drømmejob! Vi oplever vækst og søger i den forbindelse en ny kollega, som vil være med til at s...
Indrykket:24. september 2021

YouSee søger salgskonsulenter til vores kundecenter i København

youSee

København SV
Kan du tale med alle?Det kræver mere at arbejde i et kundecenter, end mange måske lige går og tror. Du skal kunne tale med alle slags mennesker - forstå deres situation og hjælpe dem på rette vej. Lige meget om stemmen i røret er fra Britta, Özkel, ...
Indrykket:13. september 2021

Kunderådgivere til Kundeservice

3

København SV
Customer ManagementVil du med på en spændende vækstrejse hos 3?Som kunderådgiver hos 3 er det naturligt for dig altid at gøre dit bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os. Så...
Indrykket:16. september 2021

Sælger søges til privatmarkedet

3

København SV
Udfyld dine kontaktinformationer ved at klikke på Send ansøgning , så ringer vi dig op. Du behøver ikke at have salgserfaring… Det skal vi nok lære dig!Dine opgaver bliver at:Ringe til eksisterende 3 og OiSTER kunder og skabe mersalgLytte og tale me...
Indrykket:20. september 2021