Customer Supporter

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hos Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens e-mobilitetsløsninger, så det er nemt at vælge og køre elbil.

Vi har et stort fokus på kunderejsen i Clever og sikre med vores kundesupport, at vores privatkunder bliver hjulpet på den bedst tænkelig måde. Det giver mange henvendelser fra vores kunder på både telefon og mail hver dag, og gør vores Customer Care-team til en afgørende og uundværlig del af Clever.

Hvad skal du lave?

Først og fremmest skal du yde Danmarks bedste kundeservice – både til nuværende og kommende kunder. 

Du bruger det meste af dagen på at hjælpe vores kunder: Nogle overvejer elbilen og vil høre mere om opladning. Andre står ved en ladestander og har brug for teknisk hjælp. Og en del har spørgsmål til deres engagement hos os, som du hjælper med.

Du besvarer primært henvendelserne via telefon, men også på e-mail, så du skal kunne smile både i stemmen og på skrift.

Vores ønsker til vores nye kollega

I din rolle som customer supporter er du naturligt udadvendt, og forstår at yde suveræn kundeservice – også i travle perioder. Du er desuden god til at forstå kundens behov og finde de rigtige løsninger. 

Der er mange opgaver at holde styr på, så du arbejder struktureret, selvstændigt, løsningsorienteret og er dygtig til at tilegne og formidle teknisk stof i øjenhøjde for kunderne. Har du erfaring fra bil- eller opladningsbranchen er det en naturlig fordel.

Du kommer gerne med erfaring inden for service – branchen er underordnet, men du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores kunder.

Det vigtigste er dog din lyst til at arbejde i en virksomhed med gode mennesker, der sætter pris på dig og dit bidrag

Clever tilbyder dig

Du får stor frihed og tillid under ansvar, og får lov til selv at sætte dit præg på rutiner og løsninger i et dynamisk og agilt miljø. Desuden har vi gode løn- og personaleforhold, pensionsordning, sundhedsforsikring, lækker mad i vores kantine og koldpresset juice i køleskabene.

Men det bedste ved os er måden, vi arbejder sammen på. For vi vil være den bedst mulige arbejdsplads for den enkelte. Det betyder, at vi sætter hinanden først – vi hjælper hinanden proaktivt, er ærlige og konstruktive og er gode til at anerkende hinanden. Og så er her ikke langt fra tanke til handling, selvom vi er over 180 kolleger.

Du vil arbejde i lækre omgivelser på Teglholmen, hvor du kan låne paddleboards og havkajakker, tage en løbetur med løbeklubben, hoppe med på tirsdagsyoga, eller nyde en god cortado ved vores espressomaskine. 

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen

Ansøgningsfrist

11-09-2022

Tiltrædelsesdato

Start hurtigst muligt

Stillingstype

Kundeservice

Hjemmeside

clever.dk/

Kontakt

Nicoline Øhlenschlæger Villadsen 

E-mail: nov@clever.dk 

Tlf: 29816628

Clever er en innovativ virksomhed, som blev etableret i 2009 og er ejet af to af Danmarks mest ambitiøse energikoncerner, Andel (tidligere SEAS-NVE) og NRGi. I Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens e-mobilitet, så det er nemt at køre elbil - og dét kræver opladning og ubegrænset frihed til at lade bilen op, uanset hvor du er – også på tværs af grænser. Du kan læse mere om Clever på www.clever.dk.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Customer Supporter

Hos Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens e-mobilitetsløsninger, så det er nemt at vælge og køre elbil.

Vi har et stort fokus på kunderejsen i Clever og sikre med vores kundesupport, at vores privatkunder bliver hjulpet på den bedst tænkelig måde. Det giver mange henvendelser fra vores kunder på både telefon og mail hver dag, og gør vores Customer Care-team til en afgørende og uundværlig del af Clever.

Hvad skal du lave?

Først og fremmest skal du yde Danmarks bedste kundeservice – både til nuværende og kommende kunder. 

Du bruger det meste af dagen på at hjælpe vores kunder: Nogle overvejer elbilen og vil høre mere om opladning. Andre står ved en ladestander og har brug for teknisk hjælp. Og en del har spørgsmål til deres engagement hos os, som du hjælper med.

Du besvarer primært henvendelserne via telefon, men også på e-mail, så du skal kunne smile både i stemmen og på skrift.

Vores ønsker til vores nye kollega

I din rolle som customer supporter er du naturligt udadvendt, og forstår at yde suveræn kundeservice – også i travle perioder. Du er desuden god til at forstå kundens behov og finde de rigtige løsninger. 

Der er mange opgaver at holde styr på, så du arbejder struktureret, selvstændigt, løsningsorienteret og er dygtig til at tilegne og formidle teknisk stof i øjenhøjde for kunderne. Har du erfaring fra bil- eller opladningsbranchen er det en naturlig fordel.

Du kommer gerne med erfaring inden for service – branchen er underordnet, men du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores kunder.

Det vigtigste er dog din lyst til at arbejde i en virksomhed med gode mennesker, der sætter pris på dig og dit bidrag

Clever tilbyder dig

Du får stor frihed og tillid under ansvar, og får lov til selv at sætte dit præg på rutiner og løsninger i et dynamisk og agilt miljø. Desuden har vi gode løn- og personaleforhold, pensionsordning, sundhedsforsikring, lækker mad i vores kantine og koldpresset juice i køleskabene.

Men det bedste ved os er måden, vi arbejder sammen på. For vi vil være den bedst mulige arbejdsplads for den enkelte. Det betyder, at vi sætter hinanden først – vi hjælper hinanden proaktivt, er ærlige og konstruktive og er gode til at anerkende hinanden. Og så er her ikke langt fra tanke til handling, selvom vi er over 180 kolleger.

Du vil arbejde i lækre omgivelser på Teglholmen, hvor du kan låne paddleboards og havkajakker, tage en løbetur med løbeklubben, hoppe med på tirsdagsyoga, eller nyde en god cortado ved vores espressomaskine. 

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen

Ansøgningsfrist

11-09-2022

Tiltrædelsesdato

Start hurtigst muligt

Stillingstype

Kundeservice

Hjemmeside

clever.dk/

Kontakt

Nicoline Øhlenschlæger Villadsen 

E-mail: nov@clever.dk 

Tlf: 29816628

Clever er en innovativ virksomhed, som blev etableret i 2009 og er ejet af to af Danmarks mest ambitiøse energikoncerner, Andel (tidligere SEAS-NVE) og NRGi. I Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens e-mobilitet, så det er nemt at køre elbil - og dét kræver opladning og ubegrænset frihed til at lade bilen op, uanset hvor du er – også på tværs af grænser. Du kan læse mere om Clever på www.clever.dk.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.